Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Άσε κάτω το τεκνό μωρή...
Πέμπτη, Μαρτίου 16, 2006
Πόλεμος έχει ξεσπάσει στην Ελληνική snow biz μετά την αφιέρωση του τραγουδιού Everything από την Άννα Βίσση στον 22 Μαϊων ηθοποιό-μανεκέν-παρουσιαστή-τεκνό Αλέξανδρο Παρθένη. Η δημοφιλής ελληνίδα τραγουδίστρια δήλωσε πως είναι καιρός πια, μετά από 10 χρόνια γάμου, 15 χρόνια εξωσυζυγικής σχέσης, 20 χρόνια βαθειάς φιλίας χωρίς πήδημα, να χωρίσει με τον σιτεμένο Νίκο Καρβέλα και να φτιάξει κι αυτή τη ζωή της με κάποιον συνομίληκο της, μιας και δε θα είναι για πάντα 21 χρονών.
Η Σοφία Αλιμπέρτη στο μεταξύ που φέρεται να έχει μια βαθειά φιλία με το διάσημο ηθοποιό-μανεκέν-παρουσιαστή-τεκνό δήλωσε πως το θέμα δεν την αφορά καθως αυτή και ο Αλέξανδρος Παρθένης είναι απλά δυο καλοί φίλοι, που μόνο τυχαία και περιστασιακά το κάνουνε, και πως άλλωστε ο συγκεκριμένος είναι πολύ μεγάλος σε ηλικία, καθώς η ίδια του χρόνου κλείνει τα 17, και συνεπώς είναι εξαιρετικά μικρή για να σκεφτεί το γάμο. Θα περάσουν τουλάχιστον 3 χρόνια στα οποία θα αφιερωθεί στο γιο της, προκειμένου ο τελευταίος να βγεί με πρόωρη σύνταξη στα 57 του, και μετά να δει κι αυτή τι θα κάνει με τη ζωή της.
Εξίσου ψύχραιμη βέβαια δεν φάνηκε η Ναταλία Γερμανού η οποία φέρεται να χώρισε μόλις πρόσφατα από το διάσημο ηθοποιό-μανεκέν-παρουσιαστή-τεκνό. Παρόλες τις πιεστικές μας ερωτήσεις δε θέλησε να δηλώσει κάτι συγκεκριμένο, καθως τον τελευταίο καιρό βιώνει τον έρωτα της με τον 8-χρονο Κωστάκη (ανηψιό της κουμπάρας της), αλλά καλά πληροφορημένες πηγές μας αναφέρουν πως έχει γράψει τους στίχους του τραγουδιού με νόημα "στις 9 του μακαρίτη άλλον έβαλες στο σπίτι", το οποίο και θα κατεβάσει ως υποψηφιότητα για τη Eurovision 2012, όταν πια θα έχει γίνει 18 χρονών και θα μπορεί και επίσημα να διαγωνιστεί ως στιχουργός.
Στο μεταξύ η κ. Μιμή Λιάνη-Παπανδρέου (χήρα γυμνασιάρχου) ζει ένα τρελλό έρωτα στην αγκαλιά του 14-χρονου Βασιλάκη Καϊλα, μαθητή της 2ης τάξης του 3ου ενιαίου γυμνασίου Ζωγράφου. Η κα. Λιάνη δε παρέλειψε να δηλώσει πως πάντα την ελκύανε οι κατά πολύ μεγαλύτεροι της άντρες, και πως ο Βασιλάκης έρχεται απλά να επιβεβαιώσει αυτή της την προτίμηση. Τέλος τον παιδότοπο "το μπλε μπαλόνι" διάλεξε η κα. Κατερίνα Αργυριάδου-Γιατζόγλου-Μπεη για να γιορτάσει τα πρώτα της γεννέθλια και ταυτόχρονα να ανακοινώσει τους αραββώνες της με τον μπασκετμπολίστα του Ολυμπιακού Βασίλη Παπαργυριάδη - όχι ιδιαίτερα γνωστό καθώς παίζει στα παιδικά πρωταθλήματα όντας 9 χρονών. Στο πάρτυ ήταν καλεσμένοι πολλοί φίλοι της κας. Γιατζόγλου όπως η Τασσώ Καβαδία, οι αδελφές Μπρόγερ, τα Καλουτάκια, τα Τζαβαράκια και άλλα παιδάκια. Το ζεύγος πρόκειταν να στεφανώσει ο Ζάχος Χατζηφωτίου, παλιός μεγάλος έρωτας και επιστήθιος φίλος της νύφης.

*Για την Ελένη που μου το ζήτησε και για όλες τις "τεκνατζούδες" που ξέρουν να χαίρονται τη ζωή τους.

Λαμπρούκος @ 5:48 μ.μ. |


32 Comments:


  • At 7:26 μ.μ., Blogger Spark D' Ark

    σωστός!  
  • At 7:33 μ.μ., Blogger vatraxokoritso

    ε αη να χαθεις αποβρασμα!!!
    που θα μας πιασεις εσυ στο στομα σου,,
    ασχετε..

    γεματη περφρονηση..

    τειλορ! ελιζαμπεθ τειλορ!  
  • At 7:35 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    λαμπρούκο μου συγνώμμη, αλλά αυτό είναι κάτι που ΔΕΝ μπορώ παρά να το πάρω προσωπικά!!! καλά κάνει ο mumm-ra και χτυπάει μικρά γκομενάκια, τιμή και καμάρι!!! γιατί δηλαδή εμείς να μη χαιρόμαστε την νεαρή σάρκα ενώ ο ντόναλντ τραμπ κάτι τέτοιο το έχει κάνει συνήθειο??? ε??? γιατί λαμπρούκο μου????  
  • At 7:40 μ.μ., Blogger Ελένη

    Αχ κύριε Λαμπρούκο μου και ερχόμουν σφαίρα να σας αφιερώσω το επόμενο ποστ... δεν θα πιστέψετε τί βρήκα σήμερα στο δρόμο...

    Υ.Γ. Ελπίζω να προτιμήσετε εμένα από τον Ορλάντο για τη διοργάνωση της προεκλογικής σας εκστρατείας.  
  • At 7:53 μ.μ., Blogger houlia

    Γειά σου L-
    (Συνθηματικό-αλά ΝΔ- ότι σε παρακολουθώ!Σιωπηλά)  
  • At 7:56 μ.μ., Blogger Loucretia

    Αδυνατω να σχολιασω γιατι εχω κολλησει στον τιτλο και γελαω τρελα, το υπολοιπο κειμενο ελπιζω να το τελειωσω καποια στιγμη, αν καταφερω και σταματησω τα γελια.  
  • At 8:25 μ.μ., Blogger Ελένη

    Λαμπρούκο ήρθε η πικρή στιγμή της ΑΛΗΘΕΙΑΣ.... Εγώ είμαι ο Αλέξανδρος Παρθένης....

    I do!!!! Yes I do!!!!!

    Λουκρητία, για κάνε μια βόλτα από την Ταβέρνα να δεις γέλια...  
  • At 9:14 μ.μ., Blogger Katerina ante portas

    Aμάν εσύ και το φαν club σου, μήπως ζηλεύεις τη Βίσση και την αφιέρωσή της;
    Αυτό είναι, ήθελες δημόσια αφιέρωση!  
  • At 9:53 μ.μ., Blogger nanakos

    Λαμπρούκο θα σε μαλώσω ! Μέσα στη βιασύνη σου ξέχασες:
    την κυρία Σταματέρη με το κρεμασμένο στο πάτωμα μπράτσο και τη γεροντική φωνή,
    την φίλη της κυρίας Σταματέρη, την υπεραιωνόβια Χριστίνα Παπά και φυσικά,
    την κυρία Άγγελική Κιουρτσάκη Δημητρίου Τρούπη με τα αβυσσαλέα ντεκολοτέ.
    Οι ανωτέρω κυρίες πούλησαν το μαδημένο και γεροντικό τους -νι στο Μεμφιστοφελή και το μόνο που πήραν γι' αντάλλαγμα είναι ένα σετ 74 δοντιών. Όλα αστραφτερά και όλα μεγάλα σα φρονιμήτες. Εξ ου και η έκφραση "Πολλά δόντια".  
  • At 10:00 μ.μ., Blogger ellinida

    Ψιτ μην το πείτε πουθενά , αλλά τα είχα κι'εγώ με τον Παρθένη ! (Ο Παρθένης δεν ξέρω αν τα είχε μαζί μου)  
  • At 10:14 μ.μ., Blogger raffinata

    σ' ευχαριστώ για το ποστ, μπορεί να μην είμαι η Ελένη, αλλά είμαι τεκνατζού ;)))  
  • At 10:54 μ.μ., Blogger NinaC

    Να θυμηθώ να ζητήσω από τις -σχεδόν- 22άχρονες κόρες μου να μαζέψουν στο σπίτι τους συμφοιτητές τους για ένα "to-know-us-better", ασμπέτε ελληνικά (όπως έλεγε και η κ. Γιουλάκη).

    Την τελευταία φορά είχα εντοπίσει κανα-δυο μικρά με δυνατότητες...  
  • At 11:15 μ.μ., Blogger Rodia

    Ασχετα, αλλά.. σχετικά! (τα Παλαιόθεν)

    Tί θέλω να γίνω άμα μεγαλώσω: Οσιος Βησσαρίων (μεγάλη η χάρη του) Εύοσμος...Δύσοσμος Kι αν είμαι ROCK μη με φοβάσαι...


    To sex, όπως θα θέλατε να είναι: Είσαι γυναίκα; Τόσο το καλύτερο

    Όταν ο Θεός συνάντησε το Γιωργάκη: To Βραχάσι που βρυχάται

    Νομαρχης Καρνάβαλος: Να σε κάψω Γιάννη, να σ' αλείψω λάδι.


    __________
    Δε θα γίνω ποτέ παιδεράστρια. Ετελείωσε! Αντε μέχρι πέντε χρόνια μικρότερος, λόγω έλλειψης ανδρών ελευθέρας βοσκής σε μεγάλες ηλικίες. Πεθαίνουν σύντομα να πάρει!;-) ΜΜΜΠΠΠΡΡΡΡΡΡΡΡ  
  • At 11:24 μ.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Εγω θελω να στειλουν το "Μπουκαλι απο Ναιλον".  
  • At 1:11 π.μ., Blogger NinaC

    'Ασχετο: στη φωτό πού είσαι Λαμπρούκε μου? Σε σχολική εκδρομή στο Brokeback Mountain???  
  • At 1:16 π.μ., Blogger Melina's Art

    Μα κυρίες μου και κύριοι, πως νομίζετε οτι "κρατιούνται" αι κυρίαι της σόουμπίζ, κάτι κινητά μαυσωλεία, αντίκες του περασμένου αιώνα, τα καμάρια της παλαιοντολογίας;; Πως νομίζετε οτι κρατιούνται και καταφέρνουν να είναι πάντα στην επικαιρότητα, ΠΑΝΤΑ όμως, εξ απ'ανέκαθεν, απ'αρχαιοτάτων χρόνων, που λένε..
    Τα τεκνά τις κρατάνε! Εμ βέβαια.. βάλε να έχεις έναν γεροξεκούτη δίπλα σου, το ίδιο είναι;;...
    Ενώ μ'ένα τεκνό, όχι μόνο γιουροβίζιον πας, αλλά και στο Ντε Τζανειρο να χορέψεις στο σαμπαδρόμιο έστω κι'αν το βύζι φτάνει στο πάτωμα... αμε...  
  • At 1:24 π.μ., Blogger Rodia

    Αν κατάλαβα καλά, το πόστιον αυτό είναι δοκιμασία ερευνητική για να διαπιστώσετε πόσα βαμπίρ έχει ο μπλογκοσάκκος...
    Καλά κατάλαβα κ. Νομάρχα..?

    ποποποποποπο πόσα πολλά βαμπίρρρρρρρρ

    :-)  
  • At 3:11 π.μ., Blogger FUFUTOS

    Σκηνή από ταινία προσεχώς:

    Τον προσεχή Οκτώβριο θα προβληθεί στις κινηματογραφικές αίθουσες multi-μπλεξ-σεξ (dolby surround) η υπερπαραγωγή "ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ για τη ΝΟΜΑΡΧΙΑ"

    Θα μονομαχήσουν επί της οθόνης ο πιο sexy καουμπόυ του Ουέστ (και περιχώρων) Λαμπρούκος και ο γνωστός αστέρας (σε γήπεδα, πίστες, ψαλτήρια) Ψωμιάδης Μη Χέσω.
    Η υπόθεση: Ο Ψωμ είχε αρχίσει να ανησυχεί, το χαμόγελο είχε χαθεί από τα εκφραστικά του χείλη, οι δημοσκοπήσεις έδειχναν ότι όλοι και κυρίως ΟΛΕΣ προτιμούσαν τον Λαμπρούκο για Νομάρχη. Δοκίμασε να κάνει τα παλιά του τερτίπια, το έπαιξε ντεμέκ αντι-συμπολιτευόμενος, κάλεσε σε βοήθεια τον Σουφλιά να του φτιάξει καμμιά βιτρίνα, κολλήτεψε με τον Καρατζαφέρη (και για αντάλλαγμα πούλησε τον δήθεν σύμμαχό του με το ινδιάνικο όνομα "φτερωτός γιατρός") αλλά τίποτε, όλα έδειχναν πλεόν ότι θα έχανε... Ο λαός του είχε γυρίσει την πλάτη και είχε αρχίσει να τον κοροϊδεύει αποκλώντας τόν ΜΗΧΕΣΟ. Έπρεπε να κάνει κάτι πριν τις εκλογές...
    Δεν είχε άλλη λύση από το να καλέσει σε μονομαχία τον Λαμπρούκο για το τελευταίο ξεκαθάρισμα.
    Εκείνο το χάραμα οι μονομάχοι... Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΘΟΝΗΣ
    (μα ποιός είμαι, η υπέροχη Lemon;)
    ___
    Στη φωτογραφία που κοσμεί το υπέροχον τούτον πόστιον εικονίζεται ο πρώτος εκ των μονομάχων Λαμπρούκος (ο σεξομάρτυς). Όπως διακρίνετε, ο Λαμπρούκος είναι ήδη αρματωμένος. Χαμογελάει στο φακό με τον αέρα του νικητή, γεμάτος σιγουριά και αυτοπεποίθηση. Είναι πανέτοιμος να αντιμετωπίσει τον χεσμένο (τον έχουμε) από το φόβο του Ψ.  
  • At 6:46 π.μ., Blogger mickey

    Για το post θα μπορούσα να γράψω πολλά και να καταθέσω τις πολύτιμες εμπειρίες μου, καθώς χάρηκαν το κορμί μου (και όχι μόνο) πολλές "τεκνατζούδες", ανώνυμες και επώνυμες! Δε θα το κάνω όμως και θα σε αφήσω να σκάσεις από τη ζήλια με τα άβγαλτα μυξιάρικά σου, που σε θεωρούν και ειδικό (μη χ***), ενώ μια έμπειρη κυρία απλά θα καταριόταν την ώρα και τη στιγμή - κάτι θα ξέρει και το βατραχοκόριτσο που σε θεωρεί άσχετο!

    Θα προτιμούσα να σταθώ στη φωτογραφία, η οποία σαφώς σε κολακεύει (ΑΝ βεβαίως είναι δικιά σου), σε αντίθεση με την εικόνα που όλοι γνωρίζουμε. Είναι θλιβερό πώς μπορεί να καταντήσει ένας άνθρωπος που ξεκινά τη ζωή προικισμένος με εφόδια, δύναμη και αισιοδοξία, αλλά η αμετροέπειά του στην πορεία της ζωής, μαζί με τις δυσμενείς συνθήκες που του επιφυλάσσει το σκληρό, απάνθρωπο και άκρως ανταγωνιστικό κοινωνικό περιβάλλον, τον οδηγούν σε υπερφίαλες θεωρήσεις και λανθασμένες επιλογές, με αποτέλεσμα να αποτυγχάνει στην πραγμάτωση των στόχων και του αυτοπροσδιορισμού του, καταλήγοντας σε απόκληρο της - αυτάρεσκα αποκαλούμενης και ως "προοδευτικής" - κοινωνίας μας. Άπονη ζωή :(  
  • At 7:57 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Sally: Βρίσκεις, βρίσκεις;

    Amanda: Καλώς τη μου. Μαντάμ του συλλόγου (τεκνατζούδων);

    Βατραχοκόριτσο: Καλά εσύ ως ξανθιά (και μάλιστα ξανά) θα πρέπει να είσαι η πρόεδρος του παραπάων συλλόγου

    Μοurning blade: Μα ίσα-ίσα που είμαι 100% υπέρ του δικαιώματος της γυναίκας να χτυπά τεκνά στη γωνία. Το ποστ ήτο ύμνος σε αυτό το δικαίωμα και όχι κριτική...

    Ελένη: Έρχομαι πάραυτα να σε διαβάσω. Ορλάντο? δε μου λέει κάτι το όνομα...

    Houlia: Βρε δε σου έχω πεί να μη βρίζεις εδώ μέσα... Άκου ΝΔ. Πάντως χθές πήγα και πάλι να σας κάνω πλάκα και βρήκα ένα πολύ ωραίο ποστ για την Κική Δημούλα το οποίο και ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ!!!

    Λουκρητία: Ελπίζω να μη π΄λινεις τίποτα για΄τι στο παρελθόν έχουν σημειωθεί πνιγοί :)

    Ορλάντο: Αλέξανδρε... επιτέλους και εγώ είμαι η Μαρία Σταματέρη.

    Κατερίνα: Η άτιμη, μου είχε πει ότι θα μου το αφιέρωνε αυτό το τραγούδι, γμ την ατυχία μου...

    Νανακος: χαχαχαχα ρε συ που τις ξέρεις όλες αυτές, εγώ και για την Γιατζόγλου πήγα και βρήκα ένα παλιό σχόλιο του Στορυτέλερ που θυμόνμουν ότι έγραφε όλα τα ονόματα της...  
  • At 8:27 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Ελληνίς: Ssss, Ελληνίδα μη το πεις πουθενά αλλά και εγώ τα είχα μαζί του...

    Ραφινάτα: Βρε καλώς τες μου, άντε βρε κορίτσια, φωνάξτε το, "κξαι θέλω να ρθω να σε αρπάξω από την άλλη (τη Βίσση) να τη ρωτήσω με τα μάτια βουρκωμένα, και ποια θυσία, ποια θυσία..."

    CD: Αγαπη μου αν οι κόρες σου είναι 22 χρονών οι παρέες τους είναι ήδη τρομακτικά μεγάλες για σένα. Για πέρνα μια βόλτα έξω από το δημοτικό...

    Ροδιά: Βρε Ροδιά μου 5 χρόνια μικρότερος δεν είναι παιδεραστία, είναι νεκροφιλία. Εδώ οι κυρίες του ποστ έχουν τουλάχιστον 25 χρόνια διαφορά και σφυράν αμέριμνα...

    ΠρεζαΤιΒι:Εσύ πάλι τι κουμπιά έπινες???

    CD: Αγαπητή μου σιγά μην ήμουν εγώ τόσο άσχημο μωρό. Εγώ ήμουν κουκλάκι όχι σαν αυτό το μπούλη. Αυτός είναι κάποιος Γιάννης Παρθένιος ή κάπως έτσι...

    Κουρκουμπίνι: Επιτέλους και μια επιστήμων του είδους. Βαθειά φιλοσοφημένη που ξέρει τι ακριβώς ζητά και πως να το κατακτήσει...

    Ροδιά: Όχι βαμπιρ, αλλά γυναίκες που ξέρουν να χαίρονται ακομπλεξάριστα τη ζωή τους, και γι αυτό, οι αγαπημένες μας...

    Φουφουτος: Καταπληκτικό!!! Αν βάλουμε μεσα μια υποψία gay sex (ότι δηλαδή και καλά κατα βάθος ο Μη Χέσω με γουστάρει και ταλαντεύεται ανάμεσα στο άσβεστο πάθος του για μένα και την ανάγκη του για πολιτική επιβίωση) θα φτιάξουμε ένα πρώτης τάξεως Πολιτικο-αδερφολογικο-κοινωνικό θρίλερ που θα σαρώσει τα ΟΣΚΑΡ του χρόνου.

    Περιμένω με αγωνία τη συνέχεια...

    Μίκυ: Αγαπητέ μου οι επιδόσεις σου σε αυτό το σπορ που λέγεται σεξ είναι γνωστές σε όλους. Από το 1920 περίπου που εμφανίστηκες, γιατί είσαι και πουρό, προσπαθείς εναγωνίως και ποικιλοτρόπος να γαμήσεις εκείνη την έρμη τη Μίνι και ούτε αυτό δεν ε΄χειςκαταφέρει ακόμα.

    Θα σε απογοητεύσω αλλά η φωτογραφία ανήκει σε καποιο κ. Γιάννη Παρθένιο ή κάπως έτσι. Εγώ ήμουν ένα αφάνταστα όμορφο μωρό με ξανθό πυκνό μαλλί και μάτια πλάνα και μη με προκαλείς γιατί θα με αναγκάσεις να σπάσω τον κωδικα μου και να δημοσιεύσω καμιά φωτογραφία μου, οπότε θα γίνει λαικό προσκύνημα. Θα ψάχνεις τρύπα να κρυφτείς παλιοαρουραίε.

    Όσο για το παραλήρημα της δεύτερης παραγράφου του σχολίου σου, δε θα σε ακολουθήσω στον ολισθηρό δρόμο που έχεις επιλέξει (τι είπα ο Αθανασάκης!!). Θα σε αφήσω στη θλίψη σου και ίσως ως ένδειξη ανωτερότητας να σου δωρίσω μια πλαστική κύκλα με τις 7 τρύπες του παραδείσου, την οποία θα μπορείς να βαφτίζεις όπως θέλεις κάθε φορά προκειμε΄νου μετά να μας διηγείσαι γλαφυρά τις ερωτικες σου περιπέτειες.  
  • At 10:19 π.μ., Blogger Dormammu

    Κ. Νομάρχα (πρέσβη): Ο Τζέγκις Χαν φημολογείται ότι παρέδωσε το πνεύμα στο κρεβάτι, απολαμβάνοντας μια 15χρονη παρθένα. Για καμία γυναίκα δεν έχω ακούσει το ίδιο. και μετά μας λένε ότι είναι το ασθενές φύλο, οι αχόρταγες.....  
  • At 10:45 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Dormammu: Χαχαχα Πέστα χρυσόστομε...  
  • At 11:20 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    μαλιστα! εγω τωρα τι μπορω να πω η καψερη?... τιποτα! την καλημερα μου μονο...
    ;)  
  • At 12:32 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    επιτελους! θα βρω γκομενοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο  
  • At 1:12 μ.μ., Blogger Rodia

    Dormammu, σε ποιο κρεβάτι παρέδωσε το πνεύμα του ο Τζέγκις Χαν; Αν αυτό το κρεβάτι είχε δώσει απόδειξη, να το βγάλουμε σε δημοπρασία λεω.. «Το κρεβάτι που κατέχει το πνεύμα του Τ.Χ.»

    Για γυναίκες πού να ακούσεις; Σάμπως υπάρχει άντρας παρθένος;

    :-)  
  • At 3:02 μ.μ., Blogger Απολλώνια

    Έχω να σας αποκαλύψω μια επιστημο(υ)νική θεωρία :
    Για να υπολογισθεί η ΙΔΑΝΙΚΗ ηλικία της συντρόφου διαιρούμε την ηλικία του αρσενικού και αφαιρούμε μια δεκαετία.
    (τουλάχιστον αυτό υποστηρίζει ο μπάρμπα Γιάννης - κανατάς - αφεντικό μου - κορακοζώιτος - θα μας θάψει όλους)

    Αν πάμε στην αρχαία Ελληνική ιστορία θα ανακαλύψουμε πως το είδος, του κατά τα λοιπά συμπαθέστατου, γεροξούρα-λιγούρα boss μου εμφανίστηκε κατά σατανική σύμπτωση την ίδια περίοδο που εμφανσίστηκαν και τα προαναφερθέντα θηλυκά.

    Πρόκειται λοιπόν για μια μυστική συμφωνία των υπεραιωνόβιων (ανεξάρτητα αν πρόκειται για σερνικά ή όχι.)



    Προς το παρόν δεν θα τοποθετηθώ επί του ζητήματος διότι στο μέλλον μπορεί να εκτεθώ ανεπανόρθωτα...

    Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς!  
  • At 3:06 μ.μ., Blogger Απολλώνια

    υ.γ. Ροδιά τα σέβη μου για το τελευταίο σου!  
  • At 1:33 π.μ., Blogger vatraxokoritso

    δεν μπορω να δω τα σχολια στο παραπανω ποστ..
    φταιει η ξανθια κομη μου?
    ή εσυ που εισαι βλαχος?  
  • At 12:31 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

  • At 8:55 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it kissimmee answering service Wayward wind travel agency sedalia Game boy color game shark code canon gl2 digital camcorder trademark attorney  
  • At 2:59 μ.μ., Blogger Αφώτιστος Φιλέλλην

    Τεκνατζου και η αείμνηστος Ειρήνη Παππά  
Number of online users in last 3 minutes