Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Όσιος Βησσαρίων (μεγάλη η χάρη του)
Τρίτη, Μαρτίου 14, 2006
Σε μια σύντομη όσο και λιτή τελετή στη Μητρόπολη Αθηνών παρουσία του τέως Βασιλέως Κωνσταντίνου (ή εξαδάκτυλου, ή πορφυρογέννητου, ή απλά μαλάκα), του Τζίμυ Πανούση, του Σάκη Ρουβά και της κας. Λουκά ανακηρύχθηκε όσιος από την Ορθόδοξη Ελλαδική Εκκλησία ο ιερομόναχος Βησσαρίων, το σκήνωμα του οποίου μύριζε έντονα τις τελευταίες μέρες TOSCA 4711.
Στην τελετή παρέστη ακόμα ο Αποκλειστικός Αντιπρόσωπος και Μέγας εν Ελλάδι Εισαγωγέας της "ΘΕΟΣ Α.Ε." κ. Χριστόδουλος, ενώ συγχαρητήριο τηλεγράφημα απέστηλε από τη Ρώμη ο ομόλογος του κ. Πόπ Άντικράϊστ . Χορηγοί της σεμνής αυτής τελετής ήταν οι εταιρείες, Έλαια-Κεριά "Η Καιόμενη Βάτος", Δεσποτικές Τιάρες - Μητροπολιτικές Μαγκούρες "Tiarotheque Zolotas", Ράσα-Εκκλησιαστικά ενδύματα "Roberto Cavalli Saint" Kolonaki-Mykonos-Arahova.
Ο κ. Χριστόδουλος συγκινημένος από την αθρόα προσέλευη των απλών πιστών έκανε το θαύμα με τα λεφτά που εξαφανίζονται από τα παγκάρια, ενώ στο κήρυγμα του μίλησε για την ανάγκη να αναγράφεται το εισόδημα στις ταυτότητες των πιστών. Λίγο αργότερα βουρκωμένος εξήρε την αγιότητα του εκλειπώντος και δήλωσε πως ο ιερομόναχος Βησσαρίων ήταν άξιος Χριστιανός τόσο εν ζωή - που διήγε βίον ενάρετον, όσο και μετά θάνατον - με τα αφιερώματα στη μνήμη του οποίου θα κτιστούν επιτέλους οι παραθεριστικές μεζονέτες των ανώτερων κληρικών στο Θεολόγο Βοιωτίας.
Το εκκλησίασμα έψαλε συγκινημένο το "Τη Υπερμάχω" - με το "τοις Βασιλεύσι" - ενώ με το πέρας της λειτουργίας δώθηκε μία σεμνή δεξίωση στη Grand Salla του εξίσου σεμνού Grand Bretagne.
Λαμπρούκος @ 7:23 π.μ. |


30 Comments:


  • At 8:18 π.μ., Blogger raffinata

    άρα, κάτι ξέρει ο Χριστόδουλας που δε μας αφήνει να κάψουμε τα κορμιά μας... πως θα φανούν οι επόμενοι οσιομάρτυρες, εεεε; Η Λουκά να το έμαθε άραγες εκεί στα ξένα που βρίσκεται...;  
  • At 8:21 π.μ., Blogger raffinata

    KAI ΘΑΥΜΑ, ΘΑΥΜΑ... έγραψα πρώτη σχόλιο στον λατρευτό μου Λαμπρούκο-Νομαρχούκο!!! Φωνάξτε τα κανάλια καλέ!!!
    ;)  
  • At 8:33 π.μ., Blogger Xνούδι

    Zzzzzzzzzzz καλέ καλημέρα. Πουρνό πουρνό (γειά σου raffinata)από την δουλειά με τον καφέ μου και το κουλουράκι μου. Είστε η πρώτη επίσκεψη που κάνω σήμερα.

    Σας φιλώ. Και καλά εμείς που είμαστε απλοί υπάλληλοι, εσείς κοτζάμ Νομάρχης, αλλά δουλειά δεν έχετε να κάνετε;;;  
  • At 9:21 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    ειπαν τιποτα για μενα?

    οπου να ναι θα με ανακυρηξουν Εθνικη σταρ...

    Σκυψτε ρε βλογημενοι....  
  • At 9:33 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Raffinata - Xnoudi - Morgana: Κυρίες μου έχουμε ξωκύλει...

    Σεμνά γιατί θα τον φάμε τον αφορισμό, δε τη γλυτώνουμε.  
  • At 10:08 π.μ., Blogger mickey

    Είναι κρίμα που έχασα από τη raffinata το ποδαρικό σε αυτό το εξαιρετικό post, καθώς είμαι expert περί τα εκκλησιαστικά (όπως και σε όλα σχεδόν άλλωστε - μόνο για πιθηκίζοντες wannabe νομάρχες δεν έχω ακόμα άποψη, αλλά προσπαθώ).

    Δυστυχώς, αν και έχω ξυπνήσει από τις 6:00 (σαν τα στρουμφάκια), έπρεπε να απαντήσω στα λάγνα μηνύματα που κατακλύζουν το inbox μου από τις αγνές κορασίδες που θέλουν το κορμί μου για να χάσουν την παρθενιά τους - και όχι μόνο. Προφανώς κουράστηκαν να τις έχεις στο περίμενε και αποφάσισαν να γνωρίσουν τον έρωτα μέσα από κάποιον "γνώστη", χωρίς να χρειαστεί να περιμένουν μέχρι την εμμηνόπαυση (σε αντίθεση με σένα, δεν πρόκειται να της απογοητεύσω φυσικά).

    Λαμπρούκο, η raffinata το 'πιασε το υπονοούμενο (η επίσημη εκκλησία το λέει άλλωστε ξεκάθαρα, για όποιον διαβάσει προσεκτικά την επίσημη θέση της για την καύση των νεκρών). Θυμάμαι, όταν ήμουν παιδάκι, κάποιον που είχε ακουμπήσει ένα κομμάτι μπαμπάκι στο "ιερό σκήνωμα" ενός αγίου και με έβαλε μετά από μέρες να το μυρίσω για να εκστασιαστώ από την ευωδία που δήθεν ανέδιδε! Δεν ξέρω αν ήταν 4711 ή Chanel No. 5, αλλά εγώ δε μύριζα τίποτα, έκανα το λάθος να του το πω και μου το έχωσε στη μύτη (παραλίγο να με πνίξει) για να πειστώ (και να τιμωρήσει την ασέβειά μου). Ακόμα και τότε πάντως δεν μπόρεσα να μυρίσω τίποτα - λες να ήμουν συναχωμένος και να έχασα τη θεία μυσταγωγία;  
  • At 11:38 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Mηπωs μυριζε scato και οχι tosca?  
  • At 11:41 π.μ., Blogger northaura

    καλημέρες καλημέρες :-)))))  
  • At 11:51 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Mickey: Το ποδαρικό χρυσέ μου με 2 ώρες (και μία μέρα) καθυστέρηση μπήκες ο άνθρωπος.

    Για τα περί λαγνοσύνης σου δεν απαντώ γιατί για εμένα μιλάν τα σημάδια στο κορμί μου από τον τρελλό έρωτα, των ξετρελλαμένων παιδίσκων, των τρελλων βραδυών καρναβαλιού, που με θέλουν κολασμένα γιατί εγώ είμαι ωραίος κύριε, δεν είμαι πόντικας...

    Όσο για την τιμιότητα των ξύλων και την ατιμία των ιεροεμπόρων, θα ήθελα να μην το συζητήσω...

    Ανώνυμος: Χαχα αυτό το παλιό Τοσκα-Τομ το θυμάσαι;

    Northaura: Κυρίες και κύριοι έχουμε την τιμή και τη χαρά να έχουμε απόψε ανάμεσα μας ένα Διδάκτωρ (τίνος πράγματος άραγε;)  
  • At 11:52 π.μ., Blogger NetKerveros

    Δεν έχει Roberto Cavalli Saint στα Τρίκαλα?  
  • At 12:13 μ.μ., Blogger mickey

    λαμπρούκος said (11:51μμ)
    "με 2 ώρες (και μία μέρα) καθυστέρηση μπήκες ο άνθρωπος."

    Παραβλέποντας τις μαθηματικές σου (αν)ικανότητες και τη συστηματική προσπάθεια παραπλάνησης των σχολιαστών-ψηφοφόρων σου για το άτομό μου, από την παραπάνω διαπίστωσή σου μπορείς πολύ καλά να καταλάβεις τι γινόταν το πρωί στο inbox μου από τα γράμματα των θαυμαστριών μου και πόσο χρόνο χρειάστηκα για να απαντήσω (και να κλείσω και μερικά ραντεβού παρά τη γεμάτη ατζέντα μου). Όσο για τα σημάδια στο κορμί σου από τον τρελό έρωτα των δικών σου κατακτήσεων, μου θυμίζουν έντονα το θέμα του σημερινού σου post και τα φούμαρα που μας πουλάνε για ιερά λείψανα, σημεία και ...τέρατα. Μήπως όταν κι εσύ με το καλό τα κακαρώσεις, θα ευωδιάζει (πιθηκίλα;) το άγιό σου σκήνωμα; Πάντως αν βρουν σημάδια σεξουαλικής δραστηριότητας, θα πρόκειται σίγουρα για ...θαύμα!  
  • At 1:30 μ.μ., Blogger Rodia

    Κατόπιν των επανειλημμένων (ΖΝΤΟΥΠ!) συναντήσεων των εγκεφάλων μας, αγαπητέ κ. Νομαρχα, σκέπτομαι σοβαρότατα να υποβάλλω την εμήν υποψηφιότητα δια την Νομαρχίαν της Αθήνας. Τι γνώμην έχετε επ' αυτού; Να πιάσουμε τα πόστα αδερφέ!

    Επί του θέματος, είχα την απορία περί της καύσης των νεκρών, αλλά με πρόλαβε η αγαπητή Ραφφινάτα..
    Πέραν τούτου, αν σκεφτούμε πόσοι και πόσοι χριστιανοί περνούν όλη τους τη ζωή με το όνειρο της μετά θάνατον αγιοποίησής των, έχετε την εντύπωση ότι η καύση θα περάσει..???..

    :-)

    ..ερε τρικ που κατεβάζουν οι εγκέφαλοι των παπάδων.. μειράκια είμεθα έμπροσθέν των (και όπισθεν βεβαίως)..  
  • At 2:13 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    NetKerveros: Όχι ρε συ αυτό είναι ο BATISTAS μη μπερδεύεσαι

    Mickeys: ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ λολολ και :). Τώρα με ρούμπωσες.

    Ροδιά: Έχω ήδη καταστρώσει σχέδιο για να καταλάβουμε όλες τις Νομαρχίες της χώρας Εγώ-εσύ-ο Αλόμπαρ, ο Μίκυς, Η CD, ο Πάνος (να έχουμε και έναν σοβαρό για ξεκάρφωμα), και η Μοργκάνα (αθ τη βάλουμε κάπου που είναι για κάψιμο), αλλά θα σου το περιγράψω αργότερα...

    Πάνος: Είδες βρε συ τι τραβάω; Αλλά που να με καταλάβετε εσεις οι άσχημοι...

    Λαμπρούκος ο ΣΕΞΟΜΑΡΤΥΡΑΣ.

    Θα με ψάλλει ο Ψωμιάδης και θα με θάψει ο Ζαχαράτος...  
  • At 2:36 μ.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Eκανα ζζντουπ στην Αρχιεπισκοπη και κερδισα το "χρυσο καλαθι με κολυβα"!!!  
  • At 2:55 μ.μ., Blogger mickey

    Μια και βλέπω ότι οι βλέψεις σου πάνε πολύ πιο πέρα από τη Νομαρχία (άντε και ...ισαπόστολος), σου έγραψα και ένα απολυτίκιο, μην τυχόν και μας βρει το "ευτυχές" γεγονός απροετοίμαστους:

    Ως των κορασίδων ο διακορευτής
    και των νυμφών υπερασπιστής,
    των παρθένων ιατρός,
    μπλογκερούδων υπέρμαχος,
    Υπερνομάρχα και Σεξομάρτυς Λαμπρούκιε,
    πρέσβευε Χριστόδουλω σω,
    σωθήναι τας ψυχάς ημών.


    +ευλόγησον+

    Ο σος ταπεινός δούλος
    Μίκιος  
  • At 3:16 μ.μ., Blogger Neilys

    θα συμφωνήσω με τον Κοκοβιό αν και είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι όλα εξηγούνται φυσικά , αλλά και η φύση ένα θαύμα είναι..  
  • At 3:51 μ.μ., Blogger FUFUTOS

    Ντροπή σου, Παραπληροφορείς τον κόσμο και ειρωνεύεσαι. Και βέβαια ήταν σεμνότατη και ταπεινότατη η δεξίωσις. Και μόνο νηστήσιμα είχε (γαριδούλες, αστακουδάκια, τρούφες...).

    Η Λουκά έχει ξετρελλαθεί μαζί σου και έχει κατασκηνώσει στο πολιτικό γραφείο επιμένοντας να σε δεί.
    Της είπαμε ότι ο Ψ(μη χέσω) ψάλλει υπέροχα, τραγουδάει καλύτερα, παίζει και ποδόσφαιρο, πετάει και χαρταετό, έχει τις ευλογίες του Άνθιμου... αλλά αυτή εκεί, επιμένει να σε δεί.
    ΕΒΑΛΕΣ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΣΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΗΣ. Πώς θα μπορέσουμε να απαλλαγούμε από αυτήν κ.Νομάρχα; Φοβάμαι ότι πρέπει να κάνετε μία θυσία...

    ___
    Στο φεστιβάλ έχει ένα ντοκιμαντέρ με "ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ". Νομίζω ότι είναι καλή ευκαιρία για μία προεκλογική εμφάνιση που θα προκαλέσει αυθόρμητες ενθουσιώδεις αντιδράσεις. Πρέπει να συνεννοηθείς επειγόντως με τη Lemon. Το Πολιτικόν Γραφείον θα μεριμνήσει για securitούδες, τηλεοπτικά κανάλια και εφεδρικά ρούχα...  
  • At 4:05 μ.μ., Blogger Dormammu

    Αληθινή ιστορία: Έτος 1999, στο νησί Κ. του Ιονίου. Ο γραμματέας της Ι. Μητρόπολης έχει παίξει -κρυφά φυσικά- μεγάλο μέρος από τα λεφτά της (γύρω στα 50.000.000 δρχ) σε αμοιβαία κεφάλαια τα οποία λόγω φούσκας του χρηματιστηρίου πήγαν άπατα….. Σχηματίζεται δικογραφία εις βάρος αυτού και μερικών άλλων και διενεργείται ανάκριση. Μετά από έναν μήνα, στην τηλεόραση και τις εφημερίδες βγαίνει το φοβερό θαύμα: Στον ναό του χωριού Χ. η εικόνα δάκρυσε! Ίσως κάποιοι να θυμούνται τα σχετικά ρεπορτάζ. Πλήθη πιστών από όλη την Ελλάδα συρρέουν καθημερινά να ανάψουν το κεράκι τους….. Δεν έμαθα ποτέ αν καλύφθηκε τελικά το έλλειμμα, αλλά νομίζω πως ναι.  
  • At 4:32 μ.μ., Blogger Απολλώνια

    Πωλείται όπως είναι επιπλωμένο
    και με μυριάδες θαυμάτων φορτωμένο.

    Και καλά στερνά...

    υ.γ. Νομάρχα τα σέβη μου!  
  • At 4:45 μ.μ., Blogger NinaC

    Μα τι γίνεται εδώ μέσα???? Μαστουρώνετε με τα θυμιάματα??

    ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ!  
  • At 5:59 μ.μ., Blogger houlia

    Ένας παπάς προσφέρθηκε να οδηγήσει μια καλόγρια με το αυτοκίνητό του.
    Μπαίνει η καλόγρια στο αυτοκίνητο και καθώς κάθεται, ανοίγει το ρούχο της
    και αποκαλύπτει τα πόδια της. Ο παπάς παρά λίγο να τρακάρει. Αφού κέρδισε
    τον έλεγχο του αυτοκινήτου, διστακτικά άπλωσε το χέρι του στο γόνατό της. Η
    καλόγρια γυρίζει και του λέει: «Πάτερ θυμάσαι τον ψαλμό 129;» Ο παπάς
    δαγκώθηκε. Μετά από λίγο όμως δεν άντεξε τον πειρασμό και άπλωσε ξανά το
    χέρι του. Η καλόγρια επανέλαβε: «Πάτερ, θυμάσαι τον ψαλμό 129;» Ο παπάς
    απολογήθηκε: «Συγνώμη, αδερφή, αλλά η σάρκα είναι αδύνατη». Με τα πολλά
    έφτασαν στη Μονή και η καλόγρια κατέβηκε και πήγε στο κοινόβιό της.
    Φτάνοντας στην εκκλησία, ο παπάς τρέχει στο βιβλίο των ψαλμών και ψάχνει να
    βρει τον 129. Διαβάζει: «Προχώρα μπροστά και ψάξε ψηλά, θα βρεις τη δόξα».

    Ηθικό Δίδαγμα: Αν δεν είσαι καλά πληροφορημένος στη δουλειά σου, μπορεί να
    χάσεις μια σπουδαία ευκαιρεία.
    Aγγελος κατ'όναρ με επισκεύτκε:Για το ευλογ-ημένο νομάρχη μού είπε κι έτρεξα να σου το καταθέσω...Κατά τα άλλα επιστρέφω εκει που με άφησες...ζζζζζ  
  • At 6:52 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    ΠρέζαTV: Αααα, λέω και γω τι ήταν αυτό το τσιρότο στη μύτη σου.

    Κοκοβιός: Μη σου πω και μπούρμπερη, που όσο και να το πεις δίνει και κάτι παραπάνω.

    Μίκυ: Και επειδή η αμετροέπεια του ανθρώπου δεν έχει όρια, παραθέτω τα ακόλουθα (γιατί αν περίμενα από εσένα να με ξαποστείλεις σωστά, μαύρο φίδι που με έφαγε)...

    Στάσις Α
    -------------
    1. Η ζωή εν τάφω, κατετέθεις νομαρχούκο, κορασίδων στρατιαί εξεπλάγησαν, συγκατάβασιν προσφέρουσαι τοις συ

    Στάσις Β
    -------------
    1. Ο γλυκυν μου έαρ, γλυκέ μας νομαρχούκο, που έδυ σου ο κάλος;

    Στάσις Γ
    -------------
    1. Αι γεννεαι πάσαι, ύμνον τη εκλογή σου, του πήρες τα βρακιά (από την πρώτη Κυριακή)

    Georgie: Aaaa εδώ θα διαφωνήσω. Τι να εξηγηθεί φυσικά παιδί μου εδώ έχω ανάδρομο Ερμή και Αφροδίτη στον Πλούτωνα...

    Φούφουτος: Νά τέτοιους συνεργάτες έχω και γι αυτό θα πάω άπατος.
    Εδώ ο Άκης βρε (που ως γνωστό έχει IQ ραδικιού) και κανόνιζε στον Παππού (ΑΓΠ) κάτι κουκλάρες δίμετρες με βυζί 1.60μ και εσύ όλο κι όλο τη Λουκά μου εξασφάλισες;

    Ούτε το κουκί σου δε θα βρω στην κάλπη (είσαι και ετεροδημότης).

    Πάντως σε οτι αφορά το "ΕΒΑΛΕΣ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΣΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΗΣ", καλύτερα να πάω με τον ίδιο αυτοπροσώπως (ας φέρει και τους φίλους του) παρά με τη Λουκά.

    Αυτό με τις μαθήτριες δεν είν' κακό, αλλά να είναι τουλάχιστον 15, μη μας κολλήσουνε καμιά ρετσινιά. Ξέρεις δα τι κακός που είναι ο κόσμος.

    Dormammu: Αχ ναι πως ε το θυμάμαι, αυτο όμως ήταν αλήθεια, αφού είχα πάει και εγώ να προσκηνύσω και μου ζήτησε (η εικόνα) χαρτομάντηλο...

    Απολλωνία: Καλώς ορίσατε, μελιτζανάκι σας τρατάρανε;

    Πάνος: Ρε συ εκμεταλλέυεσαι ότι δε μιλάω καλά τα Ρώσσικα και μου αραδίάζεις ότι θέλεις μου φαίνεται.

    Αυτό όμως το "μηδέποτε ενδώσας" το κατάλαβα, δεν είναι συνώνυμο του πισογλέντης, του οπισθόβουλος και του μικροτσούτσουνος. "Μηδέποτε ενδώσας" είσαι και φαίνεσαι ρεεεεε!

    Υ.Γ. Ρε συ εγώ το κόψιμο το έβαλα, εσύ το δοκίμασες να δούμε αν παίζει;

    CD: Xaxa, μάλλον μας έπιασε το λιβάνι, δε ξαναφέρνω αυτό από την Καλαμάτα...

    Houlia: Εγώ πάλι ξέρω το «Πάσα δόσις αγαθή και παν δώρημα τέλειον άνωθεν εστί καταβαίνον», που σε απλά ελληνικά σημαίνει "ότι παρωμεν καλόν είναι..."

    Ορλάντο: Ουυυυυ, είσαι φίλος του Ρουβάαααα!  
  • At 7:35 μ.μ., Blogger Απολλώνια

    Νομάρχα, το μελιτζανάκι μου πέφτει κομμάτι βαρύ, ένα διπλό ουζάκι όμως θα το έπινα στην υγειά της εκλογής σας.


    υ.γ. Σας ενημερώνω πως για εκείνη τη θλιβερή ώρα διαθέτω συνεργεία απο γλπύτες και μαρμαράδες για την επιγραφή της αρεσκείας σας (με παντογράφο ή σκαλιστό). :)  
  • At 9:39 μ.μ., Blogger Αθήναιος

    Καλά, εγώ έπεσα κάτω με αυτό : " τέως Βασιλέως Κωνσταντίνου (ή εξαδάκτυλου, ή πορφυρογέννητου, ή απλά μαλάκα)"

    Κάτι πήρε το μάτι μου σήμερα. Μα ποιος είναι ο Βησσαρίων; Σωστή η Ραφφινάτα. Λέτε να μην πρέπει να φλαμπάρουμε τις κορμάρες μας μετά θάνατον;  
  • At 10:29 μ.μ., Blogger Κωστής Γκορτζής

    Πάλι η όσφρησή μου θα σε διορθώσει.
    Ο μακαρίτης έβαζε Pino sylvestre και έπινε piperman on the rocks.
    Διατηρήθηκε, δε, για να μη χάσει τη Maria Menunos στην Εΰρώ-βύζιον!
    Ρώτα και τον Γιαμαρέλο.  
  • At 10:50 μ.μ., Blogger lemon

    έκανε το θαύμα με τα λεφτά που εξαφανίζονται από τα παγκάρια, ενώ στο κήρυγμα του μίλησε για την ανάγκη να αναγράφεται το εισόδημα στις ταυτότητες των πιστών

    Να το βάλουμε στις προεκλογικές υποσχέσεις αυτό, να πάρουμε με το μέρος μας και αγιασμένα-μυρωδάτα κουκιά...τι λέτε Νομάρχα μου?  
  • At 1:49 π.μ., Blogger YO!Reeka's

    Μέσα στο μυαλό μου είστε Λαμπρούκο.Θα μου φύγουν και τα υπόλοιπα μαλιά με αυτά που ακούω. Ο βαλσαμωμένος μοναχός και οι 7 νάνες. Αιντεεεεε  
  • At 8:24 π.μ., Blogger hardrain

    Καλημέρα σας Οπλαρχηγοί, Προεστοί, Αρματωλοί κι Αμαρτωλοί, πάλι μου φτιάξατε το κέφι.

    Λαμπρούκο είσαι σίγουρος για την 4771;;; Κάτι άκουσα πως μοσχοβρωμάει Brut από χιλιόμετρα το σσσσκήνωμα του Βησσσσαρίωνος(ςς)  
  • At 9:49 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    καλημερα πιθηκι!
    πιο σκηνωμα καλε?
    ποιος Βησσαριων?
    τι επεισοδιο εχασα παλι?...
    ;)  
  • At 10:07 π.μ., Blogger mickey

    Ευλόγησον Γέροντα! (καλημέρα στους υπόλοιπους αγαπητούς εν Κυρίω αδελφούς)

    Απ' ότι είδα, έγιναν και άλλες αξιόλογες προσπάθειες για να εκφραστεί μουσικά ο άγιος (μη χέσω) βίος σου. Δυστυχώς, προσπάθησες κι εσύ :( Θα καταγραφεί σαφώς ως η πρώτη απόπειρα βιασμού της Βυζαντινής Εκκλησιαστικής Μουσικής μας Παράδοσης. Anyway, Βυζαντινή Γιουροβίζιον μου φαίνεται πως το κάναμε εδώ μέσα. Κρίμα που δε ζει ο Ρωμανός ο Μελωδός. Θα ήταν ιδανικός για την κριτική επιτροπή - μαζί με τον Τριανταφυλλίδη, τη Γερμανού και τον Ψινάκη. BTW δεν άκουσα και τα τραγούδια χθες βράδυ. Έκατσα να σου γράψω ολόκληρο Παρακλητικό Κανόνα instead, μπας και καταφέρω να μπω κι εγώ στη Βασιλεία των Ουρανών, ο ανάξιος - συμβιβάζομαι πάντως και με μια θέση στη Νομαρχία ;)

    Χθες πάντως έκανες το πρώτο βήμα προς την Αγιότητα, ασκώντας την αρετή της Ταπείνωσης, αφού επιτέλους παραδέχτηκες την (αναμφισβήτητη άλλωστε) ανωτερότητά μου (έχεις να ανέβεις βεβαίως και άλλα σκαλοπάτια στην Κλίμακα των Αρετών).

    Και τέλος θα ήθελα να μου λύσεις και μια απορία για κάτι που έγραψες:
    «Το εκκλησίασμα έψαλε συγκινημένο το "Τη Υπερμάχω" - με το "τοις Βασιλεύσι"»
    Τι ακριβώς εννοείς;

    Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απωλέσαι...

    Ο σος ταπεινός δούλος,
    Μίκιος  
Number of online users in last 3 minutes