Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Όταν ο Θεός συνάντησε το Γιωργάκη
Τρίτη, Μαρτίου 07, 2006
Τη "Βίβλο αναξιοπιστίας" της κυβέρνησης παρουσίασε χθές με αφορμή τα 2 χρόνια από την αποφράδα ημέρα που η διακυβέρνηση της χώρας πέρασε στα χέρια της επάρατου δεξιάς, ο Γιωργάκης Α. Παπανδρέου. Ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ εμφανίστηκε στη συνέντευξη τύπου στα γραφεια του κινήματος στη Χαριλάου Τρικούπη, φορώντας xλαμύδα βυσσινί με εκρού μεσοχιτώνιο που τόνιζε το καλογυμνασένο του κορμί. Το σανδάλι ήταν της γνωστής φίρμας Χαραλάς ενώ το μούσι του - που έφτανε τουλάχιστον μέχρι τον ομφαλό - ήταν διακοσμημένο με μικρά στρας και χτενισμένο σε στυλ ράστα, προκειμένου να τονιστεί το άνοιγμα του ΠΑΣΟΚ στις νεαρές ηλικίες, τους έγχρωμους, καθώς και να διακηρύξει ο άρχηγός για ακόμη μία φορά την πάγια θέση του για την αποποινικοποίηση της ινδικής κάναβις.
Ο κ. Γιωργάκης στη συνέντευξη του δήλωσε πως η Βίβλος περιέχει τα 500 ψεύδη που ξεστόμισε προεκλογικά η Νέα Δημοκρατία ενώ την κάλεσε σε τριήμερον προσευχή και μετάνοια ζητώντας συγχώρεση από Θεό και ανθρώπους. Καθόλη τη διάρκεια της συνέντευξης η γραμματέας του κινήματος κα. Ξενογιανακοπούλου και η ευρωβουλευτής κα. Ματσούκα κρατούσαν τα εξαπτέρυγα ψάλλοντας το "άλαλα τα χείλη των ασεβών".
Με το πέρας της συνέντευξης, σύσσωμο το κίνημα κατευθύνθηκε στη μονή Αγίου Γεωργίου του Εκλογομάρτυρος όπου εξομολογήθηκαν άπαντα τα στελέχη του. Πληροφορίες που φέρουν τον ιερέα να έχει υποστεί εγκεφαλικό ελέγχονται ως ανακριβής. Ο κ. Βενιζέλος εξερχόμενος της μονής δήλωσε ότι για όλη τη σαρακοστή θα τρώει μόνο μπρόκολα που χαρίζουν ευεξία και ευλυγισία, ενώ ο κ. Πάγκαλος έσπευσε να ζητήσει συγχώρεση από το Θεό για όσους πιθανόν να έχει βλάψει άθελα του. Επιπλέον δήλωσε πρόθυμος να συμμετάσχει ως εθελοντής στην αναπαράσταση του μαρτυρίου σταύρωσης του Θεανθρώπου κατά τη μεγάλη βδομάδα - εφόσον βέβαια βρεθεί σταυρός να σηκώσει το βάρος του.
Λαμπρούκος @ 2:30 μ.μ. |


13 Comments:


  • At 12:34 μ.μ., Blogger Mirandolina

    Από τις στιγμές που μου έχουν μείνει αξέχαστες στη ζωή μου, ο Βενιζέλος να τραγουδάει στην Πρέσπα,επί σκηνής

    "μια μπουκιά ψωμί για μας τα ορφανά περιστερια..."

    τον είχε ήδη χτυπήσει η γρίππη των φτηνών βέβαια...  
  • At 1:01 μ.μ., Blogger NinaC

    Χεχεχε.... Βιτριολικός.... Έτσι όπως τρώω εγώ τους άντρες... Κάτι μου λέει πως "My dear Labrukos, this is the beginning of a beautiful friendship"

    Θα επανέλθω μόλις "ξεπετάξω" Alombar42kaikati.

    :)  
  • At 1:26 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    κε λαμπρουκο, καλημερουδιααα!!
    καταπληκτικος οπως παντα...
    αλλα δε με λετε? τον Κασπιρη εχει για στυλιστα ο Γιωργακης?... ρωταω γιατι κατι τετοια εσεις τα ξερετε!!!
    τα σεβη μου...
    (και μετα τις αβροτητες.. που 'ναι τα ευρωπουλα μου, που 'ναι η επιταγη μου,εεεε????.....)
    ;)))  
  • At 2:16 μ.μ., Blogger Rodia

    Κύριε Νομάρχα, με απογοητεύετε (ξανά)
    Περίμενα να δώσετε σημαντικότερο ρόλο στην κυρία Ξενογιαννακοπούλου (ουφ! κατάφερα και έγραψα το σιδηροδρομόνομα!).. άκου να την περιορίζετε στο σήκωμα των εξαπτέρυγων.. αλλά, θα πείτε -και με το δίκιο σας- μπορεί να σηκώσει τίποτ' άλλο..???..
    (απορία)

    :-)  
  • At 3:21 μ.μ., Blogger alombar42

    Το Γιωργάκη τον έχω δει στις ειδήσεις, το Λαμπρούκο τον έχω δει ξώφαλτσα πίσω από χιλιάδες λαμπρίτσες, αυτός ο Θεός όμως ποιός είναι;  
  • At 3:51 μ.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Ωραιος.Εκλασα στο γελιο!!!  
  • At 7:24 μ.μ., Blogger raffinata

    βρε αχάριστε, έχω πάρει σβάρνα όλες τις διάσημες φίλες μου να σε στηρίξουν στον τίμιο αγώνα σου κι εσύ ασχολείσαι ακόμα με τον ΓΑΠ;
    :))))  
  • At 9:54 μ.μ., Blogger houlia

    Ηρθον-στο τέλος μιας κουραστικής ημέρας για να-γέλασον και απήλθον!Επειδή θα έχω χάσει επεισόδια...πώς βγάζεις τον επιούσιον,γελώντας?Εγω πάντως θα σ'επισκεπτομαι τα βράδυα, μήπως κολλήσω λιγο απ'τη νόσο.You made my day!  
  • At 10:20 μ.μ., Blogger lemon

    Αχ,τι μου έχεις κάνει Λαμπρούκο, κάθε τυπούλη με γυαλιά (και τσάντα, αυτό γιατί άραγε??) που βλέπω το πρωί στη δουλειά, λέω μέσα μου, λές να είναι ο Λαμπρούκος? Λαμπρο-πουλάκι κάνουν τα ματάκια μου όταν σε σκέφτομαι...αχχχχ....  
  • At 10:50 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    M13: Μα γι αυτό σου λέω, γύρνα το στο φραπέ.

    Μιραντολίνα: Θυμάμαι ακόμα που όταν το είδα σκέφτηκα "Μα μπορεί να είναι τόσο μαλάκες?"

    Composition Doll: Το εύχομαι. Δε σου κρύβω ότι τον τελευταίο καιρό είσαι από τα πιο ενδιαφέροντα μπλογκ που διάβασα. Αυτόν τον Αλομπαρ παράτα τον, δεν κάνει για σένα (χιχιχιχι)

    Βασιλική: Εσύ τελικά έχεις βαλθεί να μη μου α΄φήσεις δεύτερο σώβρακο

    Ροδιά: Έχεις δίκιο μέρα που είναι την αδίκησα. Αλλά δε φταίω εγώ είναι που μου κάνει πολύ Μπέλλου (δηλαδή καθόλου γυναίκα).

    Alombar42: Τι να σου πω, περίεργος τύπος. Δεν έχει εμφανιστεί ούτε στο Fame Story.

    DrugsTV: Τώρα άμα σου πω ότι το καταλάβαμε τι θα μου πεις. Άνοιξα διάπλατα τα παράθυρα στο μπλογκ για να φύγει η μυρωδιά.

    Ραφινάτα: Για λεγ, για λεγ...

    Houlia: Αγαπητή μου άμα θες να σου φτιάχνω τη μέρα, πάψε να με επισκέπτεσαι τα βράδυα. Άμα πάλι θες να σου φτιάχνω τα βράδυα, να μας λες τουλάχιστον τι κάνεις μετά...

    Πάνος: Άστα φίλε μου. Πενία τέχνας κατεργάζεται.

    Λεμονίτα: Ψάχνεις σε εντελώς λάθος τύπο άντρα γι αυτό. Δες τους σωματαράδες, με το θεληματικό πηγούνι και τα στιβαρά μπράτσα, με στέρνο τύπου Ριτζ και κόμη τύπου Θορν και ίσως με συναντήσεις.  
  • At 10:56 μ.μ., Blogger Rodia

    Δίκιο έχεις Πάνο. Δύσκολο να σατιρίσει κανείς τα κρυόκωλα φυντανάκια.. Αφού σατιρίζονται από μοναχά τους!
    Πάντως ο κ. Νομάρχης, εδώ που τα λέμε, καταβάλλει υπεράνθρωπες προσπάθειες.;-) Εμένα π.χ. δε μου κάνει καρδιά.. τα λυπάμαι τα κακόμοιρα.  
  • At 11:20 μ.μ., Blogger houlia

    Mετά...είμαι τώρα στο μετά...και προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου να γδυθει...και να κάνει ένα ντουζάκι,αλλά μόλις άναψα καλοριφέρ και μεχρι να ζεστάνει...κόλλημα με τη νεκρή μπλογόσφαιρα.Μόνο στού ΝΔ έχεις πιθανότητες να χορέψεις,αφού φυσικά αποχωρήσει ο Δον Γατος.Μετά τη δωδεκάτη κλείνει ρολλά.Συνήθως τις Παρασκευές πάω θέατρο(μεγάλωσε η μύτη μου?)Αυτήν όμως θα πάω να δω τον κύριο Φευμαν.  
  • At 10:48 μ.μ., Blogger ellinida

    Aπορία : Τι κρατάει το Γιωργάκι στην φωτό ; Μην είναι οι δέκα εντολές ; Από τον God bless America ;
    Είδα και την αστραπή πίσω του , έτοιμη να πέσει , την καιόμενη βάτο δεν είδα .  
Number of online users in last 3 minutes