Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
All about me
Κυριακή, Φεβρουαρίου 05, 2006

Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη πριν από 33 χειμώνες. Οι γονείς μου δεν ήταν από εδώ. Ήταν από ένα εξωτικό μέρος τη Θράκης όπου ευδοκιμούν οι κοκοφοίνικες, τα μάνγκο, είχε για νόμισμα τη Σουηδική Κορόνα και δε γνωρίζαν τους Beatles. Όταν έφτασε ο μήνας της μάνας μου να γεννήσει, τη φόρτωσε ο πατέρας μου σε ένα γαϊδούρι, πήραν δυο ντεντζερέδες και μισό κιλό κουκιά (προίκα απόρων κορασίδων της Φρειδερίκης) και ξεκίνησαν για την Αθήνα. Τους είχε μηνύσει ο θειός μου ότι στη Αθήνα τα πράγματα ήταν καλά, είχε δουλειές, ο Παπαδόπουλος είχε ασφαλτοστρώσει τους δρόμους, αι κομμουνισταί είχαν σχεδόν εξολοθρευθεί...
Έξω από τη Θεσσαλονίκη τη μάνα μου την πιάσανε οι πόνοι. Ήταν νύχτα και δεν είχαν που να πάνε. Στη μπασιά της πόλης βρήκαν ένα στάβλο και χωθήκανε μέσα. Σε τρείς ώρες είχα ανοίξει τα μάτια μου και σήκωνα τον κόσμο στο ποδάρι από το κλάμα. Ήταν Χριστούγεννα. Για κούνια μου φτιάξανε μια φάτνη από άχυρα στην ποτίστρα των ζώων. Ο Βαρδάρης λυσομανούσε έξω, αλλά εμένα με ζέσταιναν τα χνώτα των ταράνδων που ήταν μέσα στο στάβλο. Μάλιστα θαρρώ τον ένα τον είχα ονομάσει Ρούντολφ. Ποιός ξέρει γιατί.
Σε λίγο στην είσοδο του στάβλου εμφανίστηκαν τρείς περίεργες φιγούρες. "Είμαστε μάγοι" είπαν στον πατέρα μου, "Τα ονόματα μας είναι Χιούη, Λιούη και Ντιούη". "Ακολουθούμε ένα αστέρι από τα βάθη της ανατολής. Το αστέρι σταμάτησε πάνω από αυτό το στάβλο". Η μάνα μου τρελάθηκε από τη χαρά της γιατί κατάλαβε ότι έχω αστέρι σαν το Νίνο του Fame Story, άρα θα γίνω φίρμα λαϊκιά και θα χεστώ στο τάληρο. Οι τρείς κυριούληδες-μάγοι φέρανε και δώρα. "Δεν ήταν ανάγκη" έλεγε και ξανάλεγε η μάνα μου, "Μα τί λέτε πρώτη φορά ερχόμαστε στο στάβλο σας να μη φέρουμε το κατιτίς μας" αντιλέγαν αυτοί. Ο πρώτος - Ο Χιούη - κρατούσε ένα τσουρέκι με επικάλυψη πραγματικής σοκολάτας από τον Τερκενλή, ο δεύτερος - ο Λιούη - μία δωροκάρτα Attica Gift Card για αγορές 1500 δραχμών, ενώ ο τρίτος - ο Ντιούη- με πασπάλησε με μιά περίεργη σκόνη και μου ευχήθηκε να έχω την τύχη του θείου του, του Ντόναλντ (δε θα τον πετύχω πουθενά τον πούστη...). Μετά οι μάγοι φύγανε και δεν τους ξανάδαμε πότέ. Μόνο τις Πασχαλιές μου στέλνανε από μια λαμπάδα χελωνονιντζάκι με τις ευχές τους για χρόνια πολλά (λαμπρούκος γαρ).
Ο πατέρας μου πήρε τας 1500 δραχμάς της δωροκάρτας και έφτιαξε ένα σπίτι κουκλίτσα κάπου κοντά στην παραλία "για να θυμόμαστε το χωριό" έλεγε και ξανάλεγε στη μάνα μου. Αυτή πάντα σήκωνε τους ώμους απορρημένη αφού το χωριό μας δεν είχε θάλασσα σε ακτίνα 200 χλμ., αλλά δε βαριέσαι που να κάθεσαι να ανοίγεις κουβέντα τώρα. Μεγάλωσα με αγάπη και τρυφερότητα και όλα πηγαίναν καλά μέχρι τα 6 μου χρόνια. Μετά άρχισα να κάνω κάτι κουλά, όπως να περπατάω πάνω στο νερό, να πολλαπλασιάζω το ψωμί και τα ψάρια και η μάνα μου θεώρησε ότι είχα ένα ξεχωριστό χάρισμα. Έτσι με έστειλε στο μεγάλο μάγο της εποχής Μαϊκ Λαμάρ (με το μαγικό μπαστούνι που πετάει), αφού πλέον ήταν προφανές πως το μέλλον μου ήταν στο χώρο του θεάματος.
Εκεί έμαθα και άλλα κόλπα όπως να βγάζω πουλιά από μαντήλια, κουνέλια από καπέλα, να κόβω ανθρώπους στα δυο και μετά να τους ξανακολάω, αλλά σύντομα κατάλαβα πως η κλίση μου ήταν άλλη. Πήρα και γω τον οματιών μου και έφυγα. Ήθελα να σπουδάσω, να γίνω κάτι (γαμώ την ατυχία μου). Πήγα λοιπον στο Πανεπιστήμιο, και συγκεκριμένα στη σχολή μαγείας του Hogwarts. Εκεί γνώρισα και άλλα κουλά παιδάκια σαν εμένα, που ολημερίς καβαλάγανε σκούπες, κραδαίνανε κάτι ραβδιά και λέγανε κάτι ακατάληπτες λέξεις, τα βάζανε με δράκους και δυνάμεις του σκότους. Εγώ πάντως από όλα τα κουλά της σχολής έγινα κολλητός με ένα παιδάκι που το λέγανε Χάρι - Χάρι Πότερ και μαι ωράια γκομενίτσα ονόματι Ερμιόνη (μάλιστα την Ερμιόνη την πήδηξα μια τρελλή βραδιά καρναβαλιού αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία). Με το Χάρι ήμασταν αχώριστοι αλλά τελειώνοντας αυτός διάλεξε τον κόσμο του κινηματογράφου και σήμερα ζεί κάπου στο L.A. (καλή του ώρα).
Από τη σχολή αποφοίτησα με άριστα και έφυγα για μεταπτυχιακά στην Αμερική δίπλα στο μάγο Ντέϊβιντ Κόπερφιλντ (που εκείνη την εποχή τα είχε με τη μοντέλα Κλόντια Σίφερ - τη οποία την πήδηξα επίσης μια τρελλή βραδιά καρναβαλιού αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Τώρα μάλιστα που το καλοσκέφτομαι μόνο κάθε καρναβάλι πηδούσα). Γύρισα ξανά στην πατρίδα μου, να συμπαρασταθώ στους γέρους γονείς μου, αλλά ήταν εξαιρετικά δύσκολο να βρω μια αξιοπρεπή δουλειά. Δούλεψα delivery σε πιτσαρία, Go-Go boy στο Καλιγούλα (γνωστό κωλάδικο), και τελικά διορίστηκα manager στην Ολυμπιακή Αεροπορία. Θυμάμαι ακόμα την ανακοίνωση του ΑΣΕΠ. "Ζητείται ΜΑΓΟΣ να σώσει την ΟΑ από τη χρεωκοπία. Μισθός + bonus". Από εκεί απολύθηκα γρήγορα, αφού σύντομα κατέστη σαφές ότι ούτε ΕΓΩ θα μπορούσα να σώσω την Ο.Α. Την επόμενη μέρα στην εφημερίδα υπήρχε πάλι η ίδια αγγελία ελαφρώς παραλλαγμένη "Ζητείται ΘΕΟΣ να σώσει την ΟΑ από τη χρεωκοπία. Μισθός + bonus". Μετά από εξίσου αποτυχημένες προσπάθειες επαγγελματικής αποκατάστασης άνοιξα τούτο δω το blog.
Και έβαλα πλώρη για νομάρχης...
Λαμπρούκος @ 8:03 π.μ. |


27 Comments:


  • At 4:36 μ.μ., Blogger Mirandolina

    Πάνο, εγώ λέω την περίοδο του Καρναβαλιού ούτε σχόλιο να μην αφήνουμε - δεν ξέρεις μ αυτές τις τεχνολογίες τι μπορεί να πάθεις στα καλά του καθουμένου έμπροσθεν οθόνης...  
  • At 5:42 μ.μ., Blogger lemon

    Γειά σου Λαμπρούκο μας, ανδρείε της ηδονής… άντε, χαρά σε σένα, πλησιάζει πάλι το καρναβάλι , και, αχ αχ αχ, ποια τυχερή θα βρεθεί μπροστά σου εφέτος….!
    (Όμως, θα παραπονεθώ : τι υποψήφιος είσαι που δεν μπορείς να λύσεις ένα απλό πρόβλημα-να φέρεις τα κάτω πάνω στο βλογάκι μιας-υποψήφιας ψηφοφόρου σου? Εεε? Που πας χωρίς λύσεις στα προβλήματά μας?)  
  • At 12:05 π.μ., Blogger Kevlarsoul

    Ναι, και ξέχασα. Αυτό το Κάυλαρ Σοόυλ έπρεπε να το περιμένω απο σένα!!! Ευχαριστώ που πάντα μου φτιάχνεις τη διάθεση :):)  
  • At 2:48 π.μ., Blogger Rodia

    Λαμπρούκο μ' ξέρς τι σ' λείπ;
    Ενα σκλαρικάκ μάτια μ' να κλείσ' την τρύπα στ' αυτάκι σ' μη μπάζει νερό τώρα το χειμώνα.. Θα σι βελτιώσ' κι την ακουή.. Ολο ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ θα λες στα παράπουνα κι θα σ' ψηφίσνι ούλ' μουνοκούκ'!

    Αχτύπητος είσαι μπαγασάκι!:-)  
  • At 7:44 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Αγαπητέ μου Πάνο,
    Τι αξία έχει μια παλιονομαρχία μπροστά στο καλό ΣΕΞ!!!

    Μιραντολίνα μου καλά κάνεις και ανησυχείς,
    Να φανταστείς, σε κάποια άλλη ζωή που ήμουν κρίνος να μη σου πω τι έγινε...

    Λεμονίτα μου,
    Φέτος θα ντυθώ λούτσος, για να εκπέμπω και τα σχετικά μηνύματα

    Μ13, εσύ το όμορφαίνεις περισσότερο

    Βρε Kevlarsoul αφού το ξέρεις γιατί δεν το προβλέπεις; Εναλλακτικά σου προτείνω το Καυλέων... που είναι και πιο αρχαιοπρεπές


    Ροδιά μ,
    Κλη η σμβλης... Τιγκα στο μουνοκουκ. Λαμπρουκ για μονοκουκ θα ινι κι το συνθημα μ μαρί.  
  • At 9:47 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Σκορπίνα μου,

    Πρόσεξε μη μου ξερένεσαι γιατί θα χρειαστούμε το ψηφαλάκι σου...

    Τόπος: Θεσσαλονίκη
    Χρόνος: Οκτώβριος 2006
    Στόχος: Π. Ψωμιάδης (ο μη χέσω)  
  • At 10:01 π.μ., Blogger Katerina ante portas

    33 χειμώνες και πόσα καλοκαίρια?
    Anyway δεν είσαι μικρό για νομάρχης? Αφού όσους γνωρίζω, είναι πάνω απο 60!  
  • At 11:31 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Καλοκαίρια και χειμώνες,
    περιμένω για να ρθεις,
    δάκρυα καυτά σταγόνες,
    θα με καίν' ώσπου να ρθεις,
    θα με καίνε ώσπου να ρθεις.  
  • At 12:55 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    ΠΩ ΠΩ ΔΙΚΙΟ!!!!!!  
  • At 1:45 μ.μ., Blogger alombar42

    Αγαπητέ κύριε Λαμπρούκο,

    Μετά την ενδελεχή ανάγνωση του βιογραφικού σας, έχω την τιμή να σας προτείνω συνεργασία με την εταιρία μας. Θα είσθε υπεύθυνος για το τμήμα ζαρζαβατικών με μεγάλο μισθό και μπόνους.
    Συγκεκριμένα, αρκεί να βοηθάτε τις ντομάτες να κοκκινίζουν έγκαιρα. Μπορείτε να ασκήσετε και βία εφόσον χρειάζεται - ένα σκαμπίλι την ημέρα, τη ντομάτα κάνει κόκκινη.

    Διατελώ μετά τιμής,
    Για το τμήμα HR της Αγροτικής  
  • At 2:03 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Επιτέλους το όνειρο μου γίνεται πραγματικότητα!!!

    Η αλήθεια είναι πως άνοιξα τούτο εδώ το blog προκειμένου να βρώ μια δουλειά ανάλογη των προσώντων μου. Ύστερα πάλι σκέφτηκα ότι αφού δεν ξέρω να κάνω τίποτα θα ήταν ίσως καλό να γίνω ΝΟΜΑΡΧΗΣ που σαν δουλειά δεν έχει και απαιτήσεις (εδώ ο Ψωμιάδης και τα καταφέρνει).

    Τώρα όμως βρήκα πράγματι αυτό που έψαχνα.

    Μπορεί η πολιτική να χάσει ένα σπουδαίο άντρα, οι ντομάτες όμως θα κερδίσουν ένα σφαλιαριστή.

    ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ!!!  
  • At 6:45 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @menw ektos

    Κάποτε ήμουνα πουλί,
    και μ' αγαπούσανε πολύ.

    Έχουν κλάψει κοριτσόπουλα γι αυτό το κορμί, έχουν αυτοκτονήσει γι αυτό το βλέμα, έχουν πεθυμήσει αυτά τα χείλια...

    Τι να πρωτοθυμηθώ καλή μου  
  • At 9:08 μ.μ., Blogger Xνούδι

    Με δέος μπαίνω στο σπίτι σας αγαπητέ. Πράγματι τρομερή φάτσα

    Θα σας έχω υπόψην μου.

    Καλησπέρα σε όλους.  
  • At 11:42 μ.μ., Blogger FUFUTOS

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.  
  • At 11:45 μ.μ., Blogger FUFUTOS

    Αρχηγέ Λαμπρούκο,
    δεν πιστεύω να εννοείς σοβαρά ότι θα παρατήσεις τον αγώνα για να "βολευτείς" στην Αγροτική!
    Υπομονή και θα έρθουν καλύτερες προσφορές.

    Λαμβάνω την τιμή να αναφέρω ό,τι το πολιτικόν σας γραφείον (του οποίου την διεύθυνση μου κάνατε την τιμή να μου αναθέσετε σε προηγούμενο post) έχει προγραμματίσει σειρά καρναβαλικών εκδηλώσεων με τίτλο "Λαμπρούλια 2006" ΕΙΔΙΚΑ για τον τομέα γυναικών.
    Ήδη το επόμενο σαββατόβραδο ξεκινούμε με τα ΛΑΜΠΡΟΥΛΙΑ Α' Δημοτικού διαμερίσματος. Θα ακολουθήσουν ακόμα 4 όργια (συγνώμη προεκλογικές καρναβαλικές εκδηλώσεις ήθελα να πω) για να καλύψουμε και τα υπόλοιπα δημοτικά διαμερίσματα.

    Κατόπιν ενεργειών του κ.Δ/ντου πολιτ. γραφείου το πρόγραμμα σας περιλαμβάνει ρεπό 3 ημερών μετά από κάθε εκδήλωση δια να ξεκουραστείτε. Δε φαντάζεστε πόσο πέραση έχετε στις γυναίκες ψηφοφόρους - δεν κρατιούνται οι λυσσάρες.
    Θα σας ψηφίσουν όλες οι καρναβαλίστριες και ο Ψωμ θα μείνει μόνον με τους "Λεχρίτες"...  
  • At 11:54 μ.μ., Blogger FUFUTOS

    Η εκλογή σας είναι βεβαία αρχηγέ μας. Ήδη στο πολιτικό γραφείο δεχόμαστε προσφορές απο catering για τη δεξίωση τησ ορκομωσίας σας την 1-1-2007.

    Επειδή όμως θα πρέπει να παρουσιάσετε όσο να'ναι και κάποιο έργο (για τα μάτια του κόσμου), πρέπει να προετοιμαστείτε κατάλληλα.

    Προτείνω λοιπόν να παρακολουθήσετε κάποιο ταχύρρυθμο μετεκπαιδευτικό σεμινάριο στον Κόππερφιλντ ή έστω στον Μάικ Λαμάρ ή έστω στον Μπόζο γιατί τα ταχυδακτυλουργικά οπωσδήποτε θα χρειαστούν για να αποκαταστήσουμε την καμμένη γή που θα μας παραδώσει ο Ψ.

    Επίσης για να ανταπεξέλθετε στον σκληρό προεκλογικό αγώνα πρέπει να μάθετε σωστά τα τραγούδια και να εμπλουτίσετε το ρεπερτόριό σας - επειδή στο συγκεκριμένο τομέα ο Ψ είναι σκληρός αντίπαλος όπως και να το κάνουμε.
    Νομίζω ότι η θέση "Συμβούλου Ρεπερτορίου και Μουσικής Επένδυσης" ανήκει δικαιωματικά στον κ.Πάνο με τον οποίο πρέπει επειγόντως να ορίσετε ταχύρρυθμο σεμινάριο...

    Καλή βδομάδα  
  • At 1:47 π.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Κύριε "Λαμπρούκο" απαιτώμεν όπως κατεβάσετε αυθωρεί το επαίσχυντόν σας πόστον, όπου προσβάλλεται καταφόρως και πλαγιομετωπικώς η μνήμη του Σωτήρος ημών +ευλόγησον+ και μονογενούς υιού του Πατέρα του, όπως και των τριών ανηψιών του. Άκουσον-άκουσον, λέει, τσουρέκι με ΣΟΚΟΛΑΤΑ! Αι Γραφαί αναφέρουσιν χαρακτηριστικώς ότι επρόκειτο δια ΛΕΥΚΗΝ ΣΟΚΟΛΑΤΑΝ.

    Κατόπιν τούτων κηρύσσομεν την Φαταούλα είς βάρος σας και επιβάλλομεν πρόστιμον τριάκοντα (30) τσουρεκιών Τερκενλή ΜΕ ΛΕΥΚΗΝ ΣΟΚΟΛΑΤΑΝ, άτινα θα παραδίδονται εκ περιτροπής εις τους θιχθέντας Χιούην, Λιούην και Ντιούην, δια το διάστημα του ενός (1) μηνός.

    ΥΓ Μήπως το επίθετόν σας τυγχάνει "Μπαλαντέρ;"

    Ντονάλντ Αλ Ντακίγια  
  • At 6:30 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ FUFUTOS
    Ώρες-ώρες δε ξέρω τι θα έκανα χωρίς εσένα.

    Σε ευχαριστώ που υπάρχεις στο πλευρό μου και φροντίζεις για το μέλλον και των δυο μας.

    Μήπως στα ΛΑΜΠΡΟΥΛΙΑ να καλέσουμε και τη ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΛΙΑ;

    @ ΜΑΥΡΟΣ ΓΑΤΟΣ
    Δε με πειράζει να κυκλοφορείς έδώ μέσα, αρκεί να μη περνάς από μπροστά μου (γκαντέμηη, έ γκαντέμη)

    @ΜΕΛΩΔΙΑ

    Καλώς ορίσατε αγαπητή μου. Μήπως ψηφίζετε Θεσσαλονίκη?  
  • At 9:07 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    καλημερα Λαμπρουκο.

    Εφτιαξα καινουργιο συκωτι και για να σου δειξω την ευγνωμοσυνη μου, σου αφιερωνω το παρακατω τραγουδακι :

    (γκουχ γκουχ)

    ησουνα τι ησουνα
    ενας μαιμουδακος
    τωρα που σε πηρα γω
    θα γινεις γαιδαρακος.

    ησουνα ξυπολυτος
    και ετρωγες ραδικια
    τωρα που σε πηρα γω
    γυρευεις προεδριλικια  
  • At 9:31 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @Morgana (ή μήπως μουργάνα);

    Σε ευχαριστώ για το ωραίο σου ποίημα. Αόμα κι ο Καβάφης θα αισθανόταν συστολή μπροστά σου.

    Νομίζω ότι θα γίνει ο ύμνος της παράταξης μας ενόψη των Νομαρχιακών εκλογών.  
  • At 10:14 π.μ., Blogger ellinida

    Για να γίνεις νομάρχης αγαπητέ θα πρέπει να έχεις και ωραία φωνή . Αρον άρον ένα μικρόφωνο να δούμε κι'εμείς οι ψηφοφόροι το ρεπερτόριο σου . Τα πανεράκια με τα γαρύφαλλα περιμένουν .  
  • At 10:35 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Ελληνίς

    Αγαπητή μου,
    Το τραγούδι είναι το δεύτερο πιο δυνατό σημείο μετά το σεξ...  
  • At 12:24 μ.μ., Blogger nanakos

    Lamprouko, eimai apolyta sigouros pws se kapoia alli zwi isoun o kalyteros mou filos! kati san ton Mpolek kai ton Lolek! Eimai apolyta vevaios!  
  • At 4:26 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Nanakos

    Αυτό το Μπόλεκ και Λόλεκ είναι άκρως συνωμοτικό. Λέγε ποιός είσαι βρε κάθαρμα, γιατί θα βάλω να παρακολουθούν το τηλέφωνο σου (σιγά το δύσκολο)  
  • At 6:00 μ.μ., Blogger NinaC

    Γμτ..... τέλειωσαν και οι τρελλές βραδιές καρναβαλιού.... την ατυχία μου μέσα......  
  • At 7:27 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

  • At 12:59 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. »  
Number of online users in last 3 minutes