Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Εφτά σε παίρνει αριστερά, μη το ζορίζεις...
Τρίτη, Μαΐου 09, 2006
-Ναυτάρααας.
Η φωνή του μου έσπαγε το τύμπανο. Ήμουν κι όλας εδώ μισή ώρα και ο συνδυασμός της ηλίθιας φάτσας του και της εκνευριστικής στριγκλιάς του, μου προκαλούσε την ανάγκη να τον χαστουκίσω.
-Ναυτάρας είπαααα!
-Ποιόν λέει αυτάρα; ρώτησα τον διπλανο μου, ένα τεκνό από την Πάτρα που βρέθηκε στο ναυτικό γιατί ο θείος του ήταν ιδιαίτερος του Σπήλιου του αητόπουλου.
-Δε λέει αυτάρας, ναυτάρας λέει και μου φαίνεται ότι κοιτάει προς το μέρος σου.
-Σήκω ρε ντακότα και χρονίσαμε, 600 νοματαίους έχω να πάρω σήμερα, άμα κάνουμε 10 λέπτά με τον καθένα μέχρι να πάρω τον τελευταίο θα έχει απολυθεί ο πρώτος!
Σηκώθηκα δειλά κρατώντας την πορτοκαλί Louis Vuiton με τα προσωπικά μου αντικείμενα, ξέρετε δα ένα lip gloss, λίγη πούδρα, ένα καθρεφτάκι, προφυλακτικά, σφιχτά στα δυο μου χέρια.
- Ώπα, τι έχουμε εδώ; Κύριε Σημαιοφόρε "νάρκη", "νάρκη"!
Πούντη βρε παιδιά και θα πέσω πάνω της η γελοία. Σε μένα έτυχε γαμώτη μου, τόσοι και τόσοι περάσανε σήμερα...
-Βρε καλώς το ομορφόπαιδοοοο. Από που είσαι εσύ καλέ μου;
Επιτέλους ένας πολιτισμένος άνθρωπος, σκέφτηκα. Σοβαρός, γλυκομίλητος, όσο πάει γίνεται και καλύτερα. Φαίνεται θα κατάλαβαν το επίπεδο μου και ορίσαν υπεύθυνους για το άτομο μου από την ανώτερη διοίκηση.
-Από τη Θεσσαλονίκη, απάντησα όλο καμάρι, αλλά έχω ζήσει χρόνια στην Αγγλία!
-Καλά αυτό και να μη μας το έλεγες θα το καταλαβαίναμε.
-Πέστα αγάπη μου, επιτέλους και ένας που αντιλαμβάνεται ότι είμαι ένας "citoyen du Monde". Aχ τι καλά που σε βρήκα, από το πρωί έχω μιλήσει με όλες τις δευτερες τσολαρίες που επειδή η θεία τους καθαρίζει κάθε 15 το πουρι στην τουαλέτα στο γραφείο του Σπήλιου και του Μεϊμαράκη νομίζουν ότι είναι και μεγαλοστελέχια του κόμματος. Mon Dieu που έχει καταντήσει αυτή η Νέα Δημοκρατία σήμερα!
-Και δε μου λές γλυκέ μου, τι φρούτα βγάζει η Θεσσαλονίκη;
-Τι να σας πω καλέ, θα σας γελάσω και δε το θέλω, γιατί όπως αντιλαμβάνεστε -το μαρτυράει και το στύλ μου άλλωστε- εγώ με την κηπουρική ουδεμία σχέση έχω. Εγώ μοντελίστ σπούδαζα στο "Fashion & Design" αν έχετε ακουστά, στο Λονδίνο. Πάντως τα κομμάτια μου προλάβαν να κάνουν και μια περατσάδα σε δυο-τρεις πασαρέλες στην πόλη του φωτός!
-Μάλιστα, μάλιστα. Και εδώ εσύ σα να λέμε, τί ήρθες να κάνεις;
-Γνωριμίες, αστειεύτηκα αλλά είδα γύρω μου τόσο σοβαρά πρόσωπα που σκέφτηκα να αφήσω το χιoύμορ για αργότερα, όταν πλέον θα έχουμε γνωριστεί καλύτερα!
-Για άνοιξε να επιθεωρήσουμε την τσάντα σου και προχώρα στν υματισμό για τα περαιτέρω.
-Τι εννοείτε να επιθεωρήσετε την τσάντα μου. Πόλιτσμαν είστε; Δεν είστέ. Τα απαραίτητα έχω μέσα. Δε θα βγάλουμε τώρα δα και τα προσωπικά μας δεδομένα στη φόρα! Έξαλλο με έχετε κάνει. Σας εφιστώ την προσοχή κύριε Παραστάτα μου, ο Μειμαράκης είναι αδελφικός φίλος της μαμάς!
-Σημαιοφόρος όργιο! Και δεν πα να είναι και αδερφός της, άνοιξε τη τσάντα σου λέω, είναι κανονισμοί. Ναυτονόμος, άνοιξε την τσάντα σε παρακαλω!
Τι είναι αυτό; Καλσόν lycra; Μαγιό τάγκα; Μάσκα προσώπου, ενυδατική ημέρας, lip gloss σάπιο μήλο, lip gloss κόκκινο του πάθους, eyeliner, εσάρπα από πούπουλα στρουθοκάμηλου, essence "J' adore", που νομίζεις ότι ήρθες αγόρι μου; Για γοργόνα ήρθες να υπηρετήσεις ή για ναύτης; Κι όταν θα συναντάς τους άλλουν ναύτες τί θα τους ρωτάς; Αν ζει ο βασιλιάς Αλέξανδρος; Μήπως νομίζεις ότι είσαι το Δελφινοκόριτσο; Γρήγορα, αρβύλες, ναυτικά και στον κοιτώνα σου. Εδώ είσαι ακόμα λέμε;
(Αργότερα στον υματισμό)
-Κύριε Υματιστά.
- ...
-Κύριε υματιστά λέω! Να σας ρωτήσω, το παντελόνι μου έρχεται μακρύ, και η αρβύλα πολύ flat. Μήπως έχετε καμιά με ψηλότερο τακουνάκι;
-Δυστυχώς οι 11ποντες μας τελείωσαν μόλις. Την τελευταια την πήρε ο ναυτάρας από μπροστά σου. Τώρα για το παντελόνι τι να σου πω, πέρνα στη δίπλα αίθουσα που είναι η Σύλια Κριθαριώτη να σου βάλει σημάδι και θα το στείλουμε στην Κοκοσαλάκη στο Λονδίνο για κόντεμα.
-Καλέ πλάκα μου κάνετε! Η Σύλια βάζει τα σημάδια για το κόντεμα στο ναυτικό; Μωρέ εγώ καλά το έλεγα ότι είναι βλαχάρα αυτή. Καλά τώρα τρελλάθηκα από τη χαρά μου μιλάμε. Η Κοκό είναι τρελή μου φίλη. Θα της στείλω και ένα γράμμα να μου περάσει στρασάκια σε αυτό τετράγωνο που κρέμεται στην πλάτη για να του δώσω μια γκλαμουριά. Επιτέλους και μια φινέτσα εδώ μέσα... Να ρωτήσω, που είναι τα δοκιμαστήρια;
-Ίσα μωρή γκαζόλαμπα που μου θες και δοκιμαστήρια!
-Μπαρδόν;
-Βρε ούστ, παλιοβαρκαρόλα, άκου λέει θέλει αρβύλα με τακουνάκι. Φορτώσου το λουκάνικο και στο θάλαμο. Γρήγοραααα!
-Α δε με βλέπω για πολύ εδώ μέσα. Εμένα αγάπη μου η μαμά μου είναι φίλη του Μεϊμαράκη!
-Βρε ούστ!
-Αααα, βάρβαρε!
(αργότερα στο θάλαμο)
Αγαπημένο μου ιστολόγιο. Μιας μέρας ναύτης και νιώθω ήδη παλιός. Το παντελόνι μακρύ, το μπλουζάκι σα σαλβάρι και οι αρβύλες 3 νούμερα μεγαλύτερες, αλλά τουλάχιστον με παρηγορεί το γεγονός ότι τα ντουζ είναι κοινά, και τα τεκνά κυκλοφορούν όλη μέρα μέσα στα πόδια μου με τα σώβρακα. Έχω ματιάξει αυτό τον Κρητικό βοσκό που είναι μπρουτάλ, και μιλάει πρόστυχα.
Νομίζω ότι θα του αφιερώσω ένα στιχάκι για να του δείξω το ενδιαφέρον μου.

"Γύρω μου πέφτουνε βροχή,
οι patriot οι βόμβες,
μα εγώ να τρέξω δε μπορώ,
είναι στενές οι γόβες"

Αίγινα 09/05/2006
Ναυτάρας Λαμπρούκος

* Το κειμενάκι αφιερώνεται στο Northako που οσονούπω θα υπηρετήσει τη θητεία του. Του εύχομαι καλή θητεία και να μη χάσει το χιούμορ του...
Λαμπρούκος @ 9:23 π.μ. |


33 Comments:


  • At 10:21 π.μ., Blogger Ecumene

    Απ τα καλυτερα σου!!!με την καλυτερη μουσικη!!!...μα καπου και ο Καββαδιας αναφερει μια μαημου!,θυμαται κανεις;..  
  • At 10:49 π.μ., Blogger Πατουσίτσα

    φοβερό πιθήκι καλημέρα !!  
  • At 11:07 π.μ., Blogger eparxiakosaloni

    χαχαχααααααααααααααααααα

    να σαι καλα οτι καλυτερο μπορουσα να διαβασω σημερα το πρωι .

    κανενας γνωστος παει αεροπορια ?

    να θυμηθω και γω τις ενδοξες μερες που υπηρετησα , ειμαι σιγουρος οτι αν γραψεις και γι αυτο θα το δω απο μια καινουργια , αρκετα διαφορετικη , οπτικη γωνια .  
  • At 11:11 π.μ., Blogger Μαρκησία του Ο.

    Η τελευταία μαντινάδα είναι υπέροχη!

    (και το τραγούδι που ακούς σήμερα, αγαπημένο)

    καλημέρα σου :)  
  • At 11:50 π.μ., Blogger Κωστής Γκορτζής

    Φτου ρε γαμώ το, εγώ ...έφυγα νωρίς, και δεν σε πρόλαβα!  
  • At 11:54 π.μ., Blogger Xνούδι

    @Εργοτελίνα

    "Απάνου στο γιατάκι σου φίδι νωθρό κοιμάται
    και φέρνει βόλτες ψάχνοντας τα ρούχα σου η μαϊμού.
    Εκτός από τη μάνα σου κανείς δε σε θυμάται
    σε τούτο το τρομαχτικό ταξίδι του χαμού".

    "Θεσσαλονίκη", Καβαδίας φυσικά, λατρεμένο φυσικά :)

    @ Πιθήκι, καταπληκτικό. Αντε γιατί είχα αρχίσει να ανησυχώ.

    Φιλιά :)  
  • At 12:07 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    ειμαι ακουλτουρη
    ειμαι ακουλτουρη
    ειμαι ακουλτουρη

    ειμαι αξεστη
    ειμαι αξεστη
    ειμαι αξεστη

    εισαι ποθητο πιθηκι
    εισαι ποθητο πιθηκι
    εισαι ποθητο πιθηκι  
  • At 12:08 μ.μ., Blogger ellinida

    Τώρα φταίω εγώ ? Και σε ξαναμαναρωτώ ... φταίω εγώ ? Τι να κάνω που μου βγαίνουν αυθόρμητα ?

    Λαμπρούκος η χαρά του νάπτου
    ύπαρξις τρυφερή και μη μου άπτου
    κι'αν περί του αντιθέτου αμφιβολίες
    ορίστε κι'οι φωτογραφίες
    γυμνόστηθο ενασταντανέ
    με τον άσπρο τον μπερέ
    από πίσω κολλημένος
    τι να κάνει ο καυμένος ;  
  • At 12:10 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Ergotelina: Νομίζω είναι το "Μαϊμού-μαϊμού τον παίρνεις που και που" στο πούσι!

    Πατουσίτσα: καλημέρα βρωμερή πατούσα!

    Μαρκησία του ΟΥ: Καλημέρα μαρκής. Εμπνέομαι απο την κρητική μου καταγωγή και τις κόκκινες ξώφτερνες γόβες μου!

    Επαρχιακό σαλόνι: Ναι είναι ένας που παέι αεροπορία αλλά για να τον τιμωρήσουν του βάλαν να φορέσει ναυτέικα ρούχα. (μα καλά όλα τα τζαζεμένα σε μένα πέφτουνε?)

    Ημίαιμος: Έλα σε σειρούλα, πότε απολύθηκες;

    Χνούδι: Χνουδάκι μου και εγώ ανησυχούσα αλλά μετά το ξεπέρασα. έκανα ακόμα μια λοβοτομή και συνεχίζω ακάθεκτος!  
  • At 12:14 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Morgana:
    Είσαι λυσάρα
    Είσαι λυσάρα
    Είσαι λυσάρα

    Είμαι ποθητό πιθήκι
    Είμαι ποθητό πιθήκι
    Είμαι ποθητό πιθήκι
    Είμαι ποθητό πιθήκι


    Ελληνίς:

    Ο λαμπρούκος ήτο νάπτης
    και παλιά καντηλανάπτης
    το κορμί του κολασμένο
    του το πιάναν το καημένο

    σε γλυκό εσταντανέ
    τον επιάσαν πανέ
    με ένα κληρωτό βαρβάτο
    και με δέσποτα κουνάτο  
  • At 12:26 μ.μ., Blogger wetex

    oraia i foto, thank ou pou mas skeftesai oxi san merikous merikous pou bazoun sinexia derriere....sxetika me tous stixous sto telos, oraia einai na ksekinas ti mera me ligi poiisi! :P  
  • At 12:31 μ.μ., Blogger maika

    .. και μετά όταν στις σκάλες συναντήθηκες με τον ταξίαρχο με τα χρυσά τ΄αστέρια του ειπες...διατάξτε ουρανέ μου....??

    πω,πω να μη σε ξέρω τόσο καιρό να σού ρχομαι επίσκεψη...
    τι γέλιο μου χάρισες πρωι πρωι... δε λέγεται, σ΄ ευχαριστώ
    ... όποτε έχει επισκεπτήριο θα έρχομαι να σε βλέπω να σου φέρνω και τη madame figaro...

    καλημέρα  
  • At 1:19 μ.μ., Blogger Κωστής Γκορτζής

    Είπαμε νωρίτερα, και δεν σε πρόλαβα...γαμώ το!
    Πολύ θα 'θελα νά 'μασταν κληρούχες. Εσύ δεν ξέρω αν θα 'θελες...!  
  • At 1:59 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Wetex: Καλε μή το συζητείς. Εγώ χωρίς ποίηση δε μπορώ ούτε για χέσιμο να πάω το πρωί. Αφού σου λέω πρώτα διαβάζω λίγο Καβάφη και μετα...

    Μάικα: Επίσκεψη να έρχεσαι, φοντάν μην αρχίσεις να μου γυρεύεις γιατί θα τα χαλάσουμε...

    Ημίαιμος: Πω-πω ναι γαμώ θα τα περνούσαμε! Άσε που θα μπορούσα να σε χώνω που και που να κάνεις και τις υπηρεσίες μου (νέοπα)!  
  • At 3:14 μ.μ., Blogger Marina

    Αγαπημένη μου Αλίκη
    (ή αλλιώς, μοδάτο πιθήκι)
    είδες λοιπόν
    πόσο καλόν είναι
    το Ελληνικό Ναυτικόν?

    Δεν χρειάζεσαι να κρύβεσαι στη βάρκα
    να αποφεύγεις την ομαδική τσάρκα
    όταν ο Κρητικός Ντούζος είναι κοντά
    για να σου χαϊδεύει τα μαλλιά.

    Αχ! ναί το ντύσιμο εδώ
    είναι λίαν λυπηρό
    Το πουκάμισο το θαλασσί
    είναι αρχαίο,
    ούτε καν του Φρεντ Περί
    Η αρβύλα δεν είναι πράντα
    γι αυτό βάλτη νε στην πάντα
    στείλε σμσ στον μπαμπούλη
    και θα σου στείλει τσάντα βουΙτονούλη
    με το θωρηκτό.

    Σε φιλώ
    Λάμπρος (μπαμπάς)  
  • At 3:22 μ.μ., Blogger Neilys

    λάπτοπ και κινητό δεν είχες μαζί σου;;; ένα mp3 να ακούς το its raining men.. κάτι; Μόνο με τους ναύτες δεν περνά ή ώρα.. Δικό σου σαμπουάν για λαμπερά και δυνατά μαλλιά; Αφρόλουτρο με αιθέρεια έλαια; Που πας έτσι;  
  • At 6:55 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Γλαρος,
    ΠΡΟΣΧΗ!

    Ακου τωρα ρε κωλόγλαρε το θειο σου μπαρμπαναύτη

    α) Σκισε μα ναυτη ν΄αλλαξω ραφτη!

    β) Στραβογιανα θα πιξετε!

    γ) Οτι κινειται το χαιρεταμε,
    οτι δεν κινειται το βαφουμε!

    δ) "Τα καραβια ειναι πολλα,
    ο Λώρης ειναι ενας"(τσιτατο του Λώρη,της μεγαλητερης λουγκρας του ΠΝ-κληρουχας του Θειου σου)

    Αυτα για σημερα.
    Ημιανασ!  
  • At 8:00 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    πι χαχαχχαχχαααα....
    εισαι τρελλοκομειο!!!!
    σμουτςςςςςς!!!
    ;pppp  
  • At 8:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    mes to karavi pou sai su
    thelw kai gw na meinw
    na stazoun ta xeilakia sou
    kruo nero na pinw.

    Polu kalo Lambroukos!!! Fulaje kammia nautara kai gia mena :P
    Pou akrivws denei h fregata????  
  • At 8:15 μ.μ., Blogger alombar42

    Η Μάικα άφησε υπονοούμενο, εγώ προτίμησα να βγάλω στη φόρα ολόκληρο το περιστατικό!  
  • At 8:32 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    8umh8hka ki alla:

    mes to karavi pou sai su
    na moun ki egw savoura
    na me patoun ta podia sou
    na n h kardia mou ntoura  
  • At 10:03 μ.μ., Blogger NinaC

    Ημίαιμε, εγώ θάθελα να είμαστε κληρούχες...

    Λαμπρούκο δεν έρχομαι, τελικά :((  
  • At 11:25 μ.μ., Blogger ma.beez

    Γύρω μου πέφτουνε βροχή,
    οι patriot οι βόμβες,
    μα εγώ να τρέξω δε μπορώ,
    είναι στενές οι γόβες"
    Το σωστό είναι γόμβες, νομίζω, αλλά δεν παίρνω και όρκο.  
  • At 1:01 π.μ., Blogger Jamella

    φτου σου παλιομαϊμου
    καταφερες να με μελαγχολησεις ..
    σοβαρα .  
  • At 1:16 π.μ., Blogger maika

    ..ωχ! ο alombar42 ήξερε τελικά ...
    είπα πρώτη φορά στο σπίτι σου να μη σε εκθέσω.... αλλά δυστυχώς παντού υπάρχει και άλλος ένας.. καλοθελητής!! μήπως υπάρχει και κανένας άλλοοοοος ?? (ανεκδοτάκι κι αυτό..)  
  • At 1:54 π.μ., Blogger Cinematia

    Lambruko euge!
    Poly wraia h mousiki sou!Vrhka ton prohgoumeno mhna sto lemon odhgies sou gia to pws na valoume sto blog mas mousiki,tis akolou8hsa vhma vhma alla giati den ta katafera??8a xreiastw ta fwta sou pleaseeee!  
  • At 8:19 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    λαγνες καλημερες ποθητο πιθηκι...  
  • At 11:26 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Marina: εγώ τον φρέντυ τον περί δε τον εξέρω. ξέρω το βαγγέλη τον Περή, κερδίζω τίποτις?

    Πιρις: Σε βλέπω πολύ διαβασμένο, εσύ θα πήγες πιο πρόσφατα φαίνεται...

    Βαίλω: Σε ευχαριστώ, ναι είναι στ' αλήθεια!

    αμαλία: προσφάτως δενει στο δρομοκαίτιο.

    Πάνος: γεια σου ωρε ναυτόπουλο με τις φαρδιές αρβύλες, που όλοι πάνω στον κώλο σου επίνανε τις μπύρες!

    Εκτός: να γλύφεις τα δάχτυλα μου είμαι ο άτιμος!

    Ντόλυ: Και εγώ μαρή τί θα κάνω τώρα που άλλαξα και σώβρακο?

    Ιχνηλάτης: Σε ευχαριστώ κύριε ιχνηλάτα μου. Μιας και ήρθες μήπως να μου βρείς και ένα 50€ που έχασα εχτές ή να το τάξω στον Αη Φανούρη?

    Μαμανι: Ναι το σωστό μας μάρανε. Άσε που αυτό το έχω γράψει εγώ κάπου σε μια σκοπιά σε κάποι ελληνικό νησί των σποράδων!

    Τζαμ: Αγάπη μου η περίπτωση σου είναι ανίατη!

    Μαϊκα: Αυτός είναι αλήτης αγάπη μου, αγνόησε τον!

    Μόργκυ: αισθησιακές αντικαλημέρες καυλιάρα μου μάγισσα  
  • At 12:02 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Sto dromokaitio ?! :o Kale auto einai sth geitonia mou!!! Teleia :P
    ki allo poihmataki:
    Sto kotero mou se kalw
    ekei pou kanw party
    ki an de sou ftanei ena...(sumplhrwste kata protimhsh)
    yparxei kai katarti  
  • At 10:38 μ.μ., Blogger ma.beez

    Το ξέρω βρε παιδάκι μου πως το έχεις γράψει εσύ. Αμάν πια, κάτι τόσο λίγο καταλαβαίνω.  
  • At 11:33 μ.μ., Blogger lemon

    Βρε θα μας πεθάνεις εσύ...!!!!!
    (κάθε μέρα λέω, ε, ΑΥΤΟ ήταν το καλύτερο....!!!)
    (σμούτςςςςςςς κι απο μένα)  
  • At 12:14 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

  • At 6:32 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

Number of online users in last 3 minutes