Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Προς: κ. Γιώργο Παπανδρέου στοπ!
Κυριακή, Ιανουαρίου 22, 2006

Αγαπητέ πρόεδρε,


Δυστυχώς μου είναι αδύνατο να σας στείλω email καθώς σε κάθε μου προσπάθεια μου απαντά ο Αθανασάκης με κάτι αοριστολογίες του τύπου "σας ευχαριστούμε που συμμετέχετε στις ανοιχτές διαδικασίες διαλόγου του ΠΑΣΟΚ" και άλλα τέτοια.

Κατέφυγα αρχηγέ μου σε αυτή τη λύση - να γράψω δηλαδή αυτό το Post - προκειμένου να σας δηλώσω το ενδιαφέρον μου να εκτεθώ ως υποψήφιος δήμαρχος (ή νομάρχης) Θεσσαλονίκης.

Θεωρώ ότι η υποψηφιότητα μου είναι σε θέση να φέρει την πολυπόθητη ανατροπή στα του Δήμου Θεσσαλονίκης για τους κάτωθι λόγους:

  1. Βρίσκομαι στα ίδια επίπεδα μαλακίας με τους ήδη εκλεγμένους αιρετούς μας άρχοντες (αν και οφείλω να αναγνωρίσω ένα εμφανές προβάδισμα του Ψωμιάδη στον τομέα αυτό)
  2. Είμαι πιο όμορφος από τον Μπουτάρη που εμφανίζεται ως διεκδικητής
  3. Μπορώ να συσπειρώσω τα ακροδεξιά ψύγματα κατατρωπόνοντας τον Καρατζαφέρη λόγω της πολύχρονης θητείας μου στα ΕΑΤ-ΕΣΑ την περίοδο της Χούντας
  4. Είμαι πιο αδύνατος από το Βενιζέλο
  5. Είμαι όσο γυναίκα είναι και η Μαριλίζα Ξενογιανακοπούλου

Ελπίζω η υποψηφιότητα μου να τύχει της θετικής ανταπόκρισης της μητέρας σας.

Με συντροφικούς χαιρετισμούς,

Λαμπρούκος

Λαμπρούκος @ 10:56 μ.μ. |


9 Comments:


  • At 2:05 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Πάνο σε ευχαριστώ για την καταρχήν θετική σου ανταπόκριση στην υποψηφιότητα μου.
    Θα χαρώ να σε δω και απο τα εκλογικά μου γραφεια. Επίσης αναλαμβάνουμε με μεγάλη επιτυχία μεταθέσεις στρατευμένων, αποσπάσεις στο δηόσιο, παράκαμψη ουράς σε δημόσια νοσοκομεία.  
  • At 3:00 μ.μ., Blogger FUFUTOS

    31 Ιανουαρίου 2006 - Χαριλάου Τρικούπη - του ρεπόρτερ μας:

    Χάρη στη δημοσιότητα/δημοτικότητα των blogs, παρακάμφθηκαν τα στεγανά του κ.Αθανασάκη και ο κ.Πρόεδρος έλαβε γνώση της προθυμίας του σ.Λαμπρούκου να μπει μπροστάρης στον αγώνα για την "πολυπόθητη ανατροπή" από το μετερίζι της τοπικής αυτοδιοίκησης.

    Κάλεσε αμέσως τον κ.Αλ.Παπαδόπουλο να εξετάσει με μεγάλη προσοχή την υποψηφιότητα Λαμπρούκου.

    Το blog μας εξασφάλισε αποκλειστικό ρεπορτάζ απο τη συνεδρίαση της επιτροπής με αποκλειστικά ντοκουμέντα:

    Η επιτροπή επιλογής υποψηφίων υπό τον κ.Αλ.Παπαδόπουλο εξέτασε λεπτομερώς την υποψηφιότητα του σ.Λαμπρούκου σημείο προς σημείο:


    - Επίπεδο μαλακίας: Ο Ψωμιάδης είναι άπαικτος στο συγκεκριμένο. Έτσι κι αλλιώς, αποκλείεται να βρούμε κάποιον πιο μαλάκα. Άρα ο Λαμπρούκος μπορεί να μας κάνει...
    - Είναι όντως πολύ πιο όμορφος από τον Μπουτάρη:
    Είναι όμως και το ίδιο γοητευτικός όπως ο Κυρ-Γιάννης;
    Είδαμε τι πλάκα πάθαμε με την γοητεία του Βούγια οπότε δε χρειάζεται να το ερευνήσουμε περισσότερο. Συμπέρασμα: ο Λαμπρούκος μπορεί να μας κάνει...
    - Είναι πρώην ΕΣΑτζης και μπορεί να συσπειρώσει τα ακροδεξιά ψήγματα αντί του Καρατζαφέρη:
    Δεν το συζητάμε, αυτό είναι θετικότατο. Έχει και συγγενή που είναι επίτροπος στην ενορία του οπότε θα επιδιώξουμε να πάρουμε και τις (απαραίτητες) ευλογίες του Άνθιμου.
    Συμπέρασμα: Ο Λαμπρούκος μπορεί να μας κάνει...
    - Είναι πιο αδύνατος από το Βενιζέλο.
    Δεν είναι και τίποτα σπουδαίο αυτό. Το 99% εξάλλου είναι πιο αδύνατο από το Βενιζέλο. Αλλά σε καμμία περίπτωση δεν είναι αρνητικό.
    Συμπέρασμα: Ο Λαμπρούκος μπορέί να μας κάνει ...
    - Είναι όσο γυναίκα είναι και η σ.Μαριλίζα
    (σ.σ. αυτό δεν μου άρεσε και πολύ)
    Αυτό είναι πολύ θετικό. Βέβαια δεν είναι τόσο γυναίκα όσο η Βάσω Παπανδρέου αλλά δεν έχουμε και κανέναν καλύτερο.
    Συμπέρασμα: Ο Λαμπρούκος μπορεί να μας κάνει...

    ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η υποψηφιότητα Λαμπρούκου είναι πολύ δυνατή, ελπιδοφόρα και με την κατάλληλη προετοιμασία θα είναι νικηφόρα.

    Για λόγους τακτικής θα κρατήσουμε την υποψηφιότητα μυστική 3 μήνες ακόμα. Στο διάστημα αυτό οι σύμβουλοι και image makers μας θα εργαστούν σκληρά με τον υποψήφιό μας για τη βελτίωση των αδύνατων σημείων του.
    Συγκεκριμένα:
    - Εντατικά μαθήματα χορού ώστε στο σημείο αυτό τουλάχιστον να μάθει να χορεύει καλύτερα απο τη σ.Μαριλίζα και τη σ.Βάσω

    - Παρακολούθηση θρησκευτικών εκδηλώσεων και φωτογραφήσεις με χειροφιλήματα στον παναγιότατο Άνθιμο

    - Εντατική γυμναστική για απόκτηση άριστης φυσικής καταστάσης (και ταχύτητας) ώστε να μπορέσει να συναγωνιστεί τον Ψωμιάδη. Συγκεκριμένα η επιτροπή μας ήδη προχώρησε στην κατάρτιση προγράμματος για το επόμενο Σαββατοκύριακο (το οποίο θα αποτελέσει και τελικό test για τον υποψήφιο).
    Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
    Σάββατο: 3 κηδείες, 2 ποδοσφαιρικοί αγώνες ερασιτεχνικού πρωταθλήματος, 6 γάμοι, 2 αγώνες μπάσκετ τοπικών ομάδων Α2 κατηγορίας, 2 εγκαίνια καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, 1 φιλανθρωπικό γκαλά, 4 (από τα 6) γλέντια γάμου, περατζάδα από 3 νυχτερινά κέντρα
    Κυριακή: Εκκλησιασμός στους ιερούς ναούς που δείχνουν οι τηλεοράσεις ΕΤ3, TV100, 3 40νθήμερα μνημόσυνα, 7 ετήσια μνημόσυνα, 2 3ετή μνημόσυνα, 7 βασιλόπιτες, 5 βαπτίσεις, 2 παιδικά πάρτυ γεννεθλίων, 3 (από τις 5) γλέντια βάπτισης, 2 ποδοσφαιρικοί αγώνες τοπικών ομάδων Α΄ κατηγορίας, 2 αγώνες τοπικών ομάδων μπάσκετ Α1 κατηγορίας κλπ..
    ---
    Καλόν αγώνα αγαπητέ Λαμπρούκο.
    Η δημοκρατική παράταξη προσβλέπει σε Εσένα για την πολυπόθητη ανατροπή.
    Δηλώνω εθελοντής.  
  • At 5:28 μ.μ., Blogger Rodia

    «Μήπως πρέπει να εξετασθεί και η υποψηφιότητα του κ. FUFUTOS..?»

    ..αυτό σκέφτηκε (απομέσα του) ο κ. Γ. Παπανδρέου και σας το μεταφέρω..  
  • At 6:44 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Αγαπητέ σύντροφε fufute,
    Είμαι πραγματικά υπερήφανος που η υποψηφιότητα μου άρχισε ήδη να συσπειρώνει τις γνήσιες δημοκρατικές δυνάμεις τούτου του τόπου. Εκτιμώ πως πρέπει να έχεις ήδη θητεύσει ως παροικούντας την Ιερουσαλήμ γι αυτό παιδί μου σου ανακοινώνω πως δηλώνω πρόθυμος να σε προσλάβω ως διευθυντή του πολιτικού μου γραφείου. Η θέση όπως αντιλαμβάνεσαι δεν προβλέπει μισθό αλλά περιλαμβάνει διορισμό συγγενικών προσώπων έως και τρίτου βαθμού στις υπηρεσίες της νομαρχίας, ανάθεση τεχνικών έργων και μελετών που δεν θα γίνουν ποτέ (αλλά που η μελέτη τους θα αμειφθεί πλουσιοπάροχα), μικρές μιζούλες και λαμογίτσες σε διάφορες προμήθειες κλπ, κλπ, κλπ.

    Αν όλα αυτά (και ακόμα περισσότερα που δε γράφονται αλλά γίνονται, αν με εννοείς βεβαίως, βεβαίως) είναι ικανά να σε κάνουν να συστρατευτείς στον αγώνα για τα ιδεώδη μας (μάσα, χάψα και ραχάτι), μην αργήσεις να δώσεις το παρόν στο κάλεσμα όλων των ενεργών πολιτών για μια καλύτερη Ελλάδα.

    Γιατί η Θεσσαλονίκη δεν μπορεί να περιμένει άλλο (τι είπα ο πούστης!!!)

    Λαμπρούκος  
  • At 3:17 π.μ., Blogger FUFUTOS

    Αγαπητή Ροδιά, ευχαριστώ πολύ για την μεταφορά των σκέψεων του Προέδρου. Παρακαλώ όπως διαβιβάσετε τις ευχαριστίες μου προς τον κ.Πρόεδρον και μέσω αυτού τους χαιρετισμούς μου και τα σέβη μου στην κυρία Μαργαρίτα.
    Η πρωτοκαθεδρία όμως ανήκει στον σ.Λαμπρούκο.
    Εγώ είμαι ένας απλός στρατιώτης που υπηρετώ τη δημοκρατική παράταξη από όποιοδήποτε μετερίζι χρειάζεται.

    Αγαπητέ αρχηγέ και μπροστάρη του αγώνα μας Λαμπρούκε,
    με τιμά η πρότασή σας.
    Νιώθω περήφανος που μου δίνετε την ευκαιρία να αγωνιστώ στο πλευρό σας και να συμβάλω με τις μικρές μου δυνάμεις στην επιτυχία του αγώνα του οποίου ηγείστε.

    Μοναδικό μου κίνητρο είναι να υπηρετήσω τα ιδεώδη της παράταξης ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ. Για το λόγο αυτό δεν επρόκειτο να δεχθώ μισθό για τις υπηρεσίες μου, ακόμα και αν προβλεπόταν.
    Θα προσπαθήσω να τα φέρω βόλτα με τα ΕΞΟΔΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ (για την προβολή του έργου σας βεβαίως-βεβαίως) που θα ορίσετε στο σεμνό και ταπεινό (αυτό είναι των αντιπάλων αλλά θα το σφετεριστούμε για να αγκαλιάσουμε όλο το εκλογικό σώμα), το σεμνό και ταπεινό επαναλαμβάνω ύψος των 15.000 ευρώ μηνιαίως (επί 14 βεβαίως-βεβαίως...)  
  • At 3:35 π.μ., Blogger FUFUTOS

    Προς Αρχηγό Λαμπρούκο:
    Αρχηγέ μας,
    προτείνω την ενίσχυση του αγωνιστικού ψηφοδελτίου με τη συμμετοχή της Ροδιάς για τους παρακάτω λόγους:
    - με το υπέροχο όνομά της θα φέρει γούρι στο συνδυασμό μας
    - έχει απευθείας κονέ με τον Πρόεδρο και μεταφέρει τις σκέψεις του.

    Προς συναγωνίστρια Ροδιά (Εμπιστευτικόν-Επείγον):
    Κατόπιν ενεργειών μου σας εξασφάλισα περίοπτον θέσιν στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού του Λαμπρούκου. Με την υποστήριξιν των εκλογικών μηχανισμών μας η εκλογή σας θεωρείται βεβαία. Υποσχόμεθα να μεσολαβήσωμεν στον Λαμπρούκο ώστε να επιβραβεύσει την εκλογική σας επιτυχία με διορισμό σας σε θέση αντινομάρχου.
    Το πολιτικόν γραφείον θα αναλάβει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την έγκαιρη μεταδημότευσίν σας. Επειδή όμως αι προθεσμίαι τρέχουσι θα χρειαστεί (δυστυχώς) να καταβάλωμεν "γρηγορόσημον" χιλίων (1.000) ευρώ στας αρμοδίας υπηρεσίας.
    Σας συνιστώ να καταθέσετε το ως άνω ποσόν στον προσωπικόν μου λογαριασμόν (BLOG-BANK/123/123456) δια ταχυτέρα διεκπεραίωσιν της υποθέσεως σας.
    Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς, Fufutos  
  • At 8:38 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Αγαπητή ροδιά,

    Μετά από λαική απαίτηση δεν μπορώ παρά να σου προτείνω τη συμμετοχή σου στο ψηφοδέλτιο μας (μου για την ακρίβεια, να μην ξεχνάμε ποιος είναι ο αρχηγός).

    Θα σε αναδείξω σε Ματσούκα του ψηφοδελτίου μας, θα είσαι το διαμάντι, το ρουμπίνι και το μπριλάντι μας, το αστέρι μας το φώς κι ο αυγερινός μας, η τρυγώνα η περιστέρα και η κουκουνάρα μας.

    Δέχεσαι; (μπορείς να απαντήσεις απλά και με ένα I Do)  
  • At 8:04 μ.μ., Blogger Κωστής Γκορτζής

    Παρακαλώ τις προγραμματικές σας θέσεις επί των αδέσποτων μπας και μας πείσετε κι εμάς να σας ψηφίσουμε. Οι δικές μας πολιτικές φιλοδοξίες εξανεμίστηκαν με τόσα καθαρόγαλαζοπρασινοαίματα "σκυλιά" που κατεβάζουν οι άλλοι!  
  • At 7:49 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Αγαπητέ φίλε ημίαιμε,

    Θα σας εξαφανίσωμεν!!! Εε συγνώμη θα σας εξασφαλίσωμεν ήθελα να πω τροφή και στέγη για όλο το χρόνο, τρεις πανέμορφες ξανθές Ρουμάνες θα σας βγάζουν βόλτα και θα σας χαιδολογάνε πρωί μεσημέρι βράδυ μετά το φαγητό.
    Αν αυτός δεν είνια λόγος να μας ψηφίσετε τότε ποιός είναι διερωτώμεν.  
Number of online users in last 3 minutes