Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Σ' αγαπάω κι άμα δε με πιστεύεις κοίτα και τ' αρχίδια μου
Παρασκευή, Ιανουαρίου 13, 2006

Είναι άραγε αλήθεια αυτό που λέγεται. ό,τι δηλαδή ο άντρας εκτός από το να γαμεί σκέφτεται και κυρίως αγαπάει με το πουλί τού; Και αν όντως είναι έτσι, είναι στ' αλήθεια οι γυναίκες αυτά τα τρυφερά, συναισθηματικά όντα, που πράττουν, σκέφτονται και αποφασίζουν με τη λογική;
Μάλλον οι παραπάνω δηλώσεις θα πρέπει να είναι πραγματικές αλλιώς δεν εξηγείται το πως κάθε φορά που ένιωθα έλξη μία γυνάικα, αυτή συνοδεύονταν σχεδόν αυτόματα από ταυτόχρονη επιμύκυνση του πέους μου (τώρα μη ρωτάτε που έφτανε γιατί θα σας τρομάξω...). Αυτό για ένα αγόρι 12 και 13 ετών με ελλειπείς γνώσεις νευροφυσιολογίας σήμαινε αγάπη.
Τα κορίτσια ήταν πάντα πιο συνεσταλμένα. Όταν λοιπόν θέλαν να εκφράσουν τον πόθο τους μου ζητούσαν να αφουγκραστώ την καρδιά τους που πάλλονταν σαν τρελλή στα κοριτσίστικα στήθη τους. Θέλοντας να συμμεριστώ την αγάπη τους και να τους εκφράσω τη δική μου τους ζητούσα να μου πιάσουν τον πούτσο που κυριολεκτικά ήταν έτοιμος να εκραγεί από τις προεφηβικές δονήσεις. Αποτέλεσμα: ώς έφηβος δε γαμούσα και πολύ.
Σήμερα είμαι ένας νέος άντρας, οι εφηβικές μου ορμές έχουν καταλαγιάσει ενώ εν πολλοίς έχουν αντικατασταθεί από τον αγώνα για επιβίωση, για επαγγελματική και κοινωνική καταξίωση, για επιτυχία. Το σέξ είναι πάντα κυρίαρχο, απλά έπαψε να με καθορίζει.
Οι γυναίκες σήμερα είναι επίσης μια μετάλλαξη των γυναικών που γνώρισα σαν έφηβος. Η καρδιά τους έχει πια μετακινηθεί και βρίσκεται ακριβώς κάτω από τα βυζιά τους ενώ έχουν παρατηρηθεί και περιπτώσεις που είναι καλά κρυμμένη μέσα στο γατάκι τους. Έτσι όταν πλέον θέλουν να εκφράσουν την ορμή τους σου λένε "ρε μώρτη δε μου πιάνεις τα βυζιά να δεις τη καύλα που έχουν μαζέψει οι ρώγες μου;", ή αλλιώς "το μουνάκι μου στάζει από τη καύλα, νομίζω ότι σ' αγαπαώ".
Το γεγονός αυτό μπορεί εν πρώτοις να φαίνεται η ιδανική περίπτωση για εύκολο και γρήγορο σεξ αλλα εμένα μου γαμεί την ψυχολογία, μου σκοτώνει το αρχέγονο πρώτυπο του άντρα κυνηγού και με μεταμορφώνει σε θύμα που κινδυνεύει να γαμηθεί. Στο κάτω κάτω τι πιο πρόστυχο αντρικό έχεις να αντιπροτείνεις "μώρο μου κάτσε πάνω στο μαρκούτσι μου να σε πάω γαμιώντας στον παράδεισο"; Εκτός του ότι είναι μπαναλιτέ και θυμίζει Σταμάτη Γαρδέλη στο Βασικά καλησπέρα σας, προκαλεί από την άλλη κύματα ξεκαυλωτίασης, οι ρώγες μαλακώνουν, το μουνάκι αφυδατώνεται, τα μούτρα ξενερώνουν. Αποτέλεσμα: Ως άντρας δε γαμώ και πολύ.
Μετά από όλα αυτά έχω εναποθέσει τις ελπίδες μου για πολύ και καλό σεξ στην τρίτη ηλικία, εκεί που οι γυναίκες ξαναβρίσκουν τον εαυτό τους, που οι ρώγες σκληραίνουν αλλά δεν το καταλαβαίνει κανείς αφού τα βυζιά κρέμονται στο πάτωμα, και το μουνάκι είναι πάντα θελκτικό (για τους νεκρόφιλους).
Λαμπρούκος @ 2:15 μ.μ. |


1 Comments:


  • At 1:54 μ.μ., Blogger FUFUTOS

    Κουράγιο Λαμπρούκο!!!!

    Ψιλο-σχετικό/ψιλο-άσχετο παλιό quiz:

    Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στη ΖΩΗ και στο πουλί ενός 40άρη που ασχολείται με... "τον αγώνα για επιβίωση, για επαγγελματική και κοινωνική καταξίωση, για επιτυχία" όπως εσύ;;;

    Απάντηση: Η ζωή είναι ...σκληρή!!!
    lol  
Number of online users in last 3 minutes