Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Ο θάνατος του επιβητοράκου (ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 18)
Τετάρτη, Μαΐου 10, 2006
Παρά το βέβαιο έγκλημα οι θαμώνες και το προσωπικό της έπαυλης έμοιαζαν νηφάλιοι, καθυσηχασμένοι ίσως από την δίχως άλλο ηλίθια φάτσα του αστυνόμου που έστειλε το εγκληματολογικό για την εξυχνίαση του φόνου.
Ο αστυνόμος Alombar ακολούθησε τα ίχνη αίματος και την αποφορά που αναδύουν τα πτώματα σε προχωρημένη σήψη, και κατέβηκε τις σκάλες που οδηγούσαν στο υπόγειο της πελώριας έπαυλης, ανάβοντας το φτηνό αναπτήρα bic προκειμένου να αποφύγει την πτώση που θα στραπατσάριζε ακόμα περισσότερο τα έτσι κι αλλιώς στραβοχυμένα μούτρα του. Οι σκάλες κατέληγαν σε ένα υπόγειο, αναμφίβολα τεραστίων διαστάσεων, αρκετά μέτρα κάτω από τη γή, πράγμα που μαρτυρούσαν οι υγροί τοίχοι όπως είπε ο αστυνόμος. Οι άλλοι πάλι που πήραν το ασανσέρ για να κατέβουν, το διαπίστωσαν όταν χρειάστηκε να πατήσουν το -4 για να φτάσουν στο ίδιο σημείο. Έψαξε ψιλαφιστά για να βρεί το διακόπτη που θα άναβε το φώς, ενώ συχνά πυκνά τα χέρια του σκάλωναν σε άγνωστα αιχμηρά αντικείμενα, και πληγώνονταν. Όταν τελικά το κατάφερε το θέαμα που αντίκρυσε αυτός και η ομήγυρη ήταν τουλάχιστον αποκρουστικό...

Ένας υπόγειος ναός του έρωτα, μια κυκλική σάλα με χοντρούς τοίχους χωρίς παράθυρα, με ένα πελώριο στρογγυλό κρεββάτι στη μέση της, και ένα ταβάνι σχεδόν εξ ολοκλήρου καλυμένο με καθέφτη και γαλάζιους κρυφούς φωτισμούς στο χρώμα που έχει ο ουρανός όταν χαράζει. Στους τοίχους κρεμόταν κάθε λογής ερωτικά βοηθήματα και παιχνίδια, από μαστίγια, χειροπέδες, ερωτικούς δακτυλίους, και chase balls, μέχρι αυνανιστές, ζωνάτα ομοιώματα πέους, ζαχαρωτά εσώρουχα, και μια μεγάλη ποικιλία σε κούκλες με τις 7 τρύπες του έρωτα. Στο μεγάλο μπουφέ ήταν επιμελώς τοποθετημένα κάθε λογής παρασκευάσματα, από επιβραδυντικές και διεγερτικές κρέμες, μέχρι αρωματικά έλαια και προφυλακτικά όλων των τύπων και γεύσεων. Ο αστυνόμος Αλόμπαρ σήκωσε ψηλά το κεφάλι και είδε κάτι που έκανε το αίμα του να παγώσει...

Ο γνωστός ιστολόγος-υποψήφιος νομάρχης-τραγουδιστής-συγγραφέας Λαμπρούκος ήταν εκεί, γυμνός και νεκρός, με τα χέρια και τα πόδια σε έκταση και το ευμεγέθες μόριο του να κρέμεται σχεδόν μέχρι το πάτωμα (πεθαίνω που πεθαίνω, να μην πω και καμιά μαλακία;) Οι παλάμες και τα πέλματα του ήταν καρφωμένα στον τοίχο με τη χρήση διάφανων δονητών από Plexiglass, ενώ πάνω από το κεφάλι του ήταν γραμμένο με ένα άγνωστο λευκό υγρό το μήνυμα:

"ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΚΥΛΙΣΤΕΙΣ ΣΤΑ ΓΡΑΣΙΔΙΑ ΜΑΛΑΚΑ..."


Ο αστυνόμος Αλόμπαρ, ψιλάφισε το υγρό και ύστερα, ακουμπώντας το με τα ακροδάχτυλα του το έφερε κοντά στη μύτη στην αρχή, και στη συνέχεια στην άκρη της γλώσσας του. Ναι δίχως άλλο ήταν σπέρμα, προφανώς το σπέρμα του μακαρίτη. "Δώστε μου μια λίστα με όλους τους θαμώνες τις βίλας τώρα", είπε σχδόν οργισμένος.

Μάλιστα, μάλιστα, μονολόγησε κρατώντας στα χέρια του τη λίστα με τις ιστολόγες που περιφέρονταν είτε γυμνές, είτε ντυμένες πιθηκίνες στα δωμάτια και τους διαδρόμους τις βίλας, πότε κάνοντας βουτιές στην εσωτερική και εξωτερική πισίνα και πότε επιδιδώμενες σε τρελές ομαδικές περιπτύξεις με το συγχωρεμένο. Όλες τους Θεές της ομορφιάς και προφανέστατα της λαγνείας. "Μα τι στο διάολο του βρίσκανε του μαλάκα", σκέφτηκε αλλά η θέση του δεν του επέτρεπε να εξωτερικεύσει τη σκέψη του. Λεμονιά, Μιραντολίνα, Ροδιά, Μαρκησία του Ο, Λουκρητία, Houlia, Ελληνίδα, Μοργκάνα, Χνούδι, Krotkaya, Ραφινάτα, Πατουσίτσα, Αν-Λου, Βασιλική, Βατραχόφατσα, Ντόλυ, Κουρκουμπίνι. Το τελευταίο όνομα του έφερε μια ζάλη. Η πρώην στενή συνεργάτις του στο Ηθών, εργαλείο ηδονής στα χέρια αυτού του καθάρματος; Καλά να πάθει το ΚΑΘΙΚΙ, του άξιζε! Η ανάμνηση της απόρριψης του έρωτα του από το Κουρκουμπίνι 10 χρόνια πριν, έκανε την οργή του να ξεχυλίσει. Ήταν μια χρυσή ευκαιρία να την εκδικηθεί. Το κάθαρμα νεκρό, κι αυτή θα πηγαινε στη φυλακή για το φόνο του... Σχεδόν τέλειο!

Οι ανακρίσεις δεν κατέληγαν σχεδόν πουθενά. Όλες τους λέγανε την ίδια μονότονη ιστορία. "Εγκώ ντεν γκζέρει τίποτις, εκείνη ντη ζτιγμή έκανα μπάνιο ζτο πιζίνα". Κουφάλες, σκέφτηκε ο αστυνόμος Αλόμπαρ, καθώς έφτυνε το ταμπάκο που μασούσε από προχθές στο πάτωμα και ταυτόχρονα καθάριζε με το νύχι του μικρού του δαχτύλου το κερί από το αυτί του. Μάλλον πρέπει να κάνω μπάνιο αυτό το μήνα, μονολόγησε. Κι ύστερα μπήκε μέσα αυτή, όμορφη όπως τότε που ήταν ακόμα νεαρή μπατσίνα στο Ηθών, κι αυτός ο μέντορας της. Τι κοινότυπη ιστορία στ' αλήθεια, νεαρή αστυνομικός με πλούσια θέλγητρα που γίνεται η φαντασίωση και ο διακαής πόθος του έμπειρου και σιτεμένου συνεργάτη της. Την αντίκρυσε και θυμήθηκε πόσο πολύ την αγαπούσε. Κι ύστερα ένιωσε και πάλι το μίσος του να φουντώνει όταν θυμήθηκε τα λόγια της.

"Είναι ανώφελο Alombar, δε σ' αγαπώ. Η καρδιά μου είναι δοσμένη σ' αυτόν τον αλήτη τον λαμπρούκο. Γειά σου Alombar, μη κλάψεις για μένα. Θα παραιτηθώ από το ΗΘΩΝ και θα ακολουθήσω τον ΑΝΗΘΙΚΟ ΠΙΘΗΚΟ μέχρι την άκρη της γης. Έχε γειά πιστέ μου σύντροφε, έχε γεια..."

Την ανέκρινε τρία 24ωρα. Της έκανε φάλαγγα, το μαρτύριο της σταγόνας, την έδεσε από τα πόδια γυμνή και την κρέμασε από το ταβάνι, την άφησε ξύπνια με οδοντογλυφίδες στα μάτια σε άσπρο δωμάτιο με ένα εκτυφλωτικό προβολέα να τη χτυπά, της έριχνε παγωμένο νερό στο κορμί της από τα Ακαρνανικά όρη, την πασάλειβε με μέλι και έριχνε μέσα στο κελί της ορδές από μυρμήγκια "Τούρκους", την έβαζε να βλέπει αγώνες Champions League του φετεινού Παναθηναικού. Με το τελευταίο έσπασε...

ον σκοτώσαμε όλες μαζί του είπε. Δεν αντέχαμε να τον μοιραζόμαστε. Αποφασίσαμε ότι αφού δεν μπορούσαμε να τον έχουμε εξ ολοκλήρου, καλύτερα να μην τον έχει καμιά μας."

Case closed, έγραψε με τα ορνιθοσκαλίσματα του ο αστυνόμος Alombar στο μπλογκάκι του, και μύρισε με ένα μικρό μηδίαμα τη μασχάλη του σε ένδειξη υπεροχής. "Πρέπει στ' αλήθεια να κάνω μπάνιο αυτό το μήνα" σκέφτηκε καθώς ζούλαγε όλο καμάρι τον κώλο της καμαριέρας φεύγοντας από την έπαυλη...


Λαμπρούκος @ 9:35 π.μ. |


52 Comments:


  • At 10:00 π.μ., Blogger eparxiakosaloni

    αρχιζω να αμφιβαλλω αν ενα μονο ατομο διαθετει τοσο χιουμορ

    αν ναι τι να πω εισαι ανιατη περιπτωση

    case closed  
  • At 10:11 π.μ., Blogger NinaC

    "και το ευμεγέθες μόριο του"

    μπουχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχα
    Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις?

    Αμ, πήραμε τις πληροφορίες μας, κύριε, γι αυτό και δεν ανεβαίνουμε τελικώς....  
  • At 10:35 π.μ., Blogger Mikrouli

    ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ΤΩΡΑ;;;;

    Τί είναι αυτά που γράφεις για τον πτωχό πλην τίμιο πατερούλη μου;;;;;

    Βρομερό πιθήκι.....

    Άκου Μάνσιον....

    Πρόσεχε μη σκίσεις κανά καλσόν με τόσο πάθος εκεί μέσα...

    :οΡΡΡΡΡΡΡΡ

    *φιλιά στις φιλενάδες μου Σούζυ, Μούζυ, Σκούζυ, Λούσυ, Γιουρούσι, και Ντρου!*  
  • At 10:38 π.μ., Blogger Jamella

    ουτε ο σεισμος δεν σ εσωσε εσενα!
    εγω παντως φοβηθηκα
    :-/  
  • At 11:10 π.μ., Blogger Γεώργιος Χοιροβοσκός

    την έβαζε να βλέπει αγώνες Champions League του φετεινού Παναθηναικού. Με το τελευταίο έσπασε...

    Αυτό θα πεί συναισθηματική πίεση σε γυναίκα.Μπρέ, αυτό τον αστυνόμο Alombar πρέπει να τον γνωρίσω απο κοντά μπάς και μάθω κανα κόλπο κι αρχίσουν και ενδίδουν και σε μένα.  
  • At 11:18 π.μ., Blogger Xνούδι

    χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Ακόμα γελάω τρισάθλιε.

    Ενα από τα καλύτερά σου.

    Λαμπρούκος 12 points  
  • At 11:20 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Καμμένο... Μ' αρέσει!  
  • At 11:35 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Επαρχιακός Μπουφές: Μα και βέβαια δεν είμαι μόνο ένας. Είμαστε κλωνοποιημένοι για να προλαβαίνουμε τις θαυμάστριες. Λυσσάρες παιδί μου...

    Ντόλυ: Άμα τις παίρνατε σωστά μανταμ θα ερχόσασταν και μπουσουλώντας...

    Μικρούλι: Η πρώτη λαθέψατε, δεν είναι η Σουζι, είναι η Τσούζει!

    Τζαμ: Αφού δε στεναχωρέθηκες πάλι όπως εχθές, σημαίνει ότι είμαστε σε καλό δρόμο. Τα παιδικά σου χρόνια πως ήτανε;

    Χοιροβοσκός: Προσεχώς εις τη Θεσσαλονίκη αγαπητέ μου! Προσεχώς...

    Χνούδι: Ντούς πουά! Αχ τώρα που είπα πουά να μη ξεχάσω να προβάρω το πουά στριγκ μου για να είμα τρέλα τώρα που θα έρθετε...

    Αμελί: Από τα ρουθούνια και τα αυτιά θα αρχίσεις αγάπη μου! Τα άλλα παίζουν στάνταρ...

    Κάλοου Π: Καμμένο αυτό, καημένος εγώ, άντε να δούμε  
  • At 11:38 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Ti saspens!!! Alla giati exw thn entypwsh oti kryvetai kati akoma pio skoteino pisw apo th dolofonia?? Mhpws h omologia htan stxth sta matia tou ntentektiv???
    Isws einai giati de tous mazepse olous sto nao tou sex gia na apokalupsei thn alh8eia...
    :P  
  • At 11:41 π.μ., Blogger maika

    ..ή με κάνεις κι εμένα πρωταγωνίστρια σε ένα σου διήγημα ή λέω στο Χριστόδουλο πως πίνεις ουζάκι στο δισκοπότηρο , ξαπλωμενος στη μπανιέρα του σπιτιού σου.

    φιλικά...  
  • At 11:42 π.μ., Blogger NetKerveros

    Εγώ δίνω 12 Points στη Composition Doll για το άπεχτο σχόλιό της!  
  • At 11:55 π.μ., Blogger Πατουσίτσα

    Τρελλοπιθήκι πέρασα πολύ ωραία πρέπει να πω χθες αλλά δεν συμμετείχα στο έγκλημα. Εμένα δεν με νοιάζει να σε μοιράζομαι. Έχεις για όλες !!! Σε φιλώ γλυκά παντού.  
  • At 11:56 π.μ., Blogger Кроткая

    H Composition Doll είνια άσχετη. Κια δεν καταλαβα, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗ Θεσσαλονικη; Ειδες Λαμπρουκο που μερικες μερικες ειναιχ ειροτερα κοπροσκυλα απο μενα; εγω ξεκαθαρισα εξαρχης, δεν μποροω. Αυτη μια έτσι μια γιουβετσι... Να την καθαρίσω;

    Κατα τα αλλα, δεν ξερω τι καναν οι άλλες, εγω παντως θα προτιμουσα να συνεχισω να τον μοιραζομαι, παρα να τον χασω για παντα... Αυτες τον σκοτωσαν, κυρ-Αστυνομε μου, οι λυσσάρες, εγώ τους έλεγα να μην το κανουν, ειμαι αθώωωωωωωααααα!!!!  
  • At 11:56 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Ιλ νε πα ποσσίμπλ(ου)!

    Κι εγώ που σε φανταζόμουνα με κορμοστασιά Σίλας...

    :-P  
  • At 12:00 μ.μ., Blogger mindstripper

    Ουφ... εγώ ήμουν στο σχόλιο πιο πάνω.

    (Κάτι έχω πάθει με αυτό το ανόνυμους τελευταία, θα πρέπει να το κοιτάξω κάποια στιγμή.)

    Την καλημέρα μου κύριε Νομάρχα.  
  • At 12:16 μ.μ., Blogger Xνούδι

    (ελπίζω να μην σου χωράει ακόμα το βαφτιστικό σου) ;-)  
  • At 12:24 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    ναι...αλλα δεν μας ειπες και κατω ποιας ηλικιας ειναι ακαταλληλο!!!!
    εγω δηλαδη μπορω να το διαβασω;;;;
    α! θελω πληρη ενημερωση...
    νταξ;;;;
    ;pppp  
  • At 12:26 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    ανω ηθελα να πω!!!
    νταξ;;;
    ;ppp  
  • At 12:27 μ.μ., Blogger Τζων Μπόης

    Κάργα τεστοστερόνη παρατηρώ Λαμπρούκο...
    Να είσαι καλά πάντως και να τη χαίρεσαι γιατί εδώ που τα λέμε δεν θα την έχεις και για πάντα...
    Αν τώρα όλα αυτά τα παθαίνεις με το Milco φαντάσου τι θα πάθεις αν πιείς και κανένα milk shake!
    Shake it, Λαμπρούκο, shake it!  
  • At 12:34 μ.μ., Blogger Jamella

    χαλια, δεν με παιζανε τα αλλα παιδιακια κι ετσι επαιζα μονο με μαιμουδακια
    :Pp  
  • At 1:13 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Αμαλία: Η αλήθεια είναι πως ο ντεντέκτις έχει ένα σκοτεινό ρο΄λο στην υπόθεση αλλά το κρατάω μήπως μου προτείνουν να πάω και για δεύτερη σεζόν.

    Μάικα: Μήπως να αυνανίζομαι κοιτώντας ένα καρπούζι και να εκσπερματώνω πάνω στο τίμιο ξύλο όπως έιχε ζωγραφήσει κάοπιος πρόπερσι και έφαγε 13 αφορισμούς κατακέφαλα?

    Κέρβερος: Εσύ να βγάλεις το σκασμό! άκου στη Ντόλυ!

    Πατουσίτσα: Ναι σε είδαμε και σενα που τραβάγαν τους δονητές για να με σταυρώσουν και δεν τους έδινες...

    Κρότκυ: Κανείς δε σε πιστεύει. Ήδη στον τόπο του εγκλήματος βρέθηκαν δύο ζεύγη πολύχρωμα καλτσάκια που γράφανε Made in Belgium

    Στρίπι: Καλέ έτσι είμαι μη νομίζεις. Τι Σίλας, Σβαρτσενέγκερης είμαι!

    Χνούδι: Τι λες αγάπη μου, πύθωνας λέμε!

    Βασιλική: Είναι μέχρι τα 99, αλλά εσένα έτσι όπως σε είδα στο ποστ σου σε παίρνει και δε σε παίρνει...

    Αρμιρίκι: I will shake it with EVERYTHING I WANT ντάξει?

    Τζαμ: Τι μου λές? Και από σεξ, από σεξ...  
  • At 2:00 μ.μ., Blogger Τζων Μπόης

    o.k.
    Shake it, Shake it!
    You are my number...
    Everything on you and Never let you go cause I die for you!
    S.A.G.A.P.O
    S.A.G.A.P.O Lambrouko εσύ Super Star!!!

    Είδες τι κάνει και το δικό μου Milco;  
  • At 2:00 μ.μ., Blogger Ecumene

    Σε ντοκυμαντερ εμαθα οτι οι Χιμπατζηδες δεν απολαμβανουν και τοσο το σεξ..σε αντιθεση με τους μικροτερους Ερυθροκωλους πιθηκους...Κανε μονο λιγο κράτει..ερχεται καλοκαιρι...  
  • At 2:19 μ.μ., Blogger YO!Reeka's

    βίντεο υπάρχει;!!!!!!
    όχι του φονου, αρρωστημένοι, των όσων προηγήθηκαν!!  
  • At 2:42 μ.μ., Blogger MainMenu

    Ρε Λάμπρο, είμαστε και ευαίσθητοι πάνω που γελάω και ξενοιάζω, πέφτει ο Αγγέλακας...ο χρόνος είναι ο χειρότερος γιατρός:)

    Εν τέλει όμως:

    Η μασχάλη του Αλομπάρ είναι το καλύτερο αντικαταθλιπτικό  
  • At 3:06 μ.μ., Blogger FUFUTOS

    'Ολες να καταδικαστούν για εσχάτη προδοσία. Στέρησαν το Νομό Θεσσαλονίκης από τον άξιο ηγέτη. Να βασανιστούν σκληρά (με τα σύνεργα που βρίσκονταν στο "ναό του έρωτα").

    Ο διαμόνιος Alombar έχει σίγουρα φωτογραφικά (υψίστης καλλιτεχνικής αξίας) ντοκουμέντα. Μυστικές υπηρεσίες έχουν αρχίσει τις έρευνες για την ανακάλυψη των φωτογραφιών...
    ___
    Κε Νομάρχα μου (γλυψ), κατά το διάστημα της απουσίας μου δεν παρέλειψα να προπαγανδίζω διαρκώς την υποψηφιότητά σας.

    Παρακαλώ ενημερώστε με για την επικείμενη άνοδο των χαμουτζήδων ώστα να συνδράμω. Ευχαριστώ.  
  • At 3:25 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Armiriki:
    Avanti Do fa fa fa
    sol fa sol fa
    (μα καλά τι μαλακίες λέμε μεσημεριάτικα)

    εργοτελίνα: Εγώ είμαι μαϊμού! ΜΑΙΜΟΥ (read my lips)

    Τζελιάλ: Υπάρχει, υπάρχει και λέγεται "Στη σπηλιά του λήσταρχου τραβέλι". Στον πρωταγωνιστικό ρόλο εγώ. Μόνο στα καλά βίντεο κλάμπ!

    Μένω εκτός: Και τι να μου αρέσουν δηλαδή? Οι κοντοί, μελαχρινοί, χοντροί, με τρίχα στο στήθος και σκεμπέ μέχρι το γόνατο> μη λέμε κι ότι θέμε μαντάμ...

    Με νού: Και δε σου έχω μιλήσει και για τις κάλτσες του. Αλήθεια σου είπα ότι (και) το σημερινό σου πόστ ήταν ένα διαμάντι?

    Νταίζυ: Αγάπη μου σεξ σόπ θα ανοίξεις?

    ΦΟΥΦΟΥΤΟΣ: ΦΟΥΦΟΥΤΑΚΟ μου, ΦΟΥΦΟΥΤΑΚΟ μου, επιτελους γύρισες από τη Χαριλάου Τρικούπη που σε είχα στείλει για μυστική υποστολή (να προωθήσεις την υποψηφιότητα μου στα όργανα του κόματος)!

    Θα ενημερώσω πάραυτα (μόλις ενημερωθώ και εγώ) προκειμένου να τους κάνουμε κόσκινο τους παλιοχαμουτζήδες)!  
  • At 5:00 μ.μ., Blogger Rodia

    Εργοτελίνα, το περί ερυθροκώλου θα το πιστοποιήσω εντός ολίγων 24ώρων, όταν θα μου επιδείξει το διάσημο όνομά μου σε... επιτόπιο τατού!!!
    (λες να μη φαίνεται; να το έκανε ροζ;)

    Μπράβο κ. Νομάρχα! και πεθαμένος καλύτερος απο το δήθεν τάχα μου "ζωντανόψωμο" και τουλάχιστον γνωρίζετε να πεθαίνετε (και να μας πεθαίνετε) στα γέλια!!!
    Ααααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ο αστυνόμος δοκίμασε το σπέρμα!!! ααααχαχαχαχαχαχαχα  
  • At 5:09 μ.μ., Blogger Jamella

    εχω και αλλα να πω για τα παιδικα μου χρονια..
    :p  
  • At 5:38 μ.μ., Blogger omoyomo

    Τελικά στη φυλακή ποιές έχουν καταλήξει; Πρέπει να καταστρώσω σχέδιο απόδρασης. Για πες Κακάσχημε Πίθηκε!  
  • At 5:45 μ.μ., Blogger ellinida

    Συνελήφθη ο διάσημος κουμπάρος της μπλογκόσφαιρας Αlobar42 . Η επιτυχία οφείλεται στην αξιέπαινη αστυνομικό Κουρκουμπίνι η οποία από καιρό είχε υποψίες . Αλλωστε γιαυτό το λόγο βρέθηκε στην βίλλα των οργίων . Εψαχνε αποδείξεις για το έγκλημα . Και τις βρήκε . Στο κινητό του κουμπάρου αλόμπαρ βρήκε 445 ερωτικά μηνύματα του Λαμπρούκου . Το προχώρησε περαιτέρω και ανακάλυψε ότι εκτός του ότι είχαν κάνει 1005 φορές σάιμπερ σεξ είχαν συμφωνήσει να του κόψει τα μπαλάκια και να τα φάνε μαζί . Είχαν εμπνευστεί από τον διαδικτυακό φίλο τους στην Γερμανία .
    Κορίτσια μην στεναχωριέστε . Εχει για όλες . Εκοψα το υπερμεγέθες του Λαμπρούκου με την λίμα των νυχιών μου . Και επειδή δεν είμαι μονοφαγού , σας κράτησα σε ταπεράκια . Τα έχω στο ψυγείο . Παρακαλώ οι ενδιαφερόμενες να στείλουν αίτηση με χαρτόσημο . Θα τους σταλεί σε συσκευασία ξηρού πάγου για το μικρό αντίτιμο των 1500 ευρώ ανά γραμμάριο + έξοδα αποστολής .
    Αυτός ο Λαμπρούκος ... ούτε τίμιο ξύλο να ήτανε !
    Πάω να αγοράσω κάτι τις μαύρο για την κηδεία .  
  • At 6:06 μ.μ., Blogger Mirandolina

    Γιατί είναι μόνο οι οξυζενέ στη φωτογραφία; που μαστε οι αποδελοιπες; τι ρατσισμός είν αυτός; ή μήπως είναι έμμεση κριτική επι της αντιληπτικής ικανότητος των θαυμαστριών σας, νομάρχα μου;  
  • At 6:26 μ.μ., Blogger alombar42

    Για τις πικάντικες λεπτομέρειες της ιστορίας, επιφυλάσσομαι - είναι άλλωστε γνωστό οτι έχω μεγάλα αρχεία!

    Κατά τα άλλα, ετοιμάσου να γίνεις θέμα διάλεξης σε πτυχιακούς φοιτητές :)  
  • At 6:40 μ.μ., Blogger Markos

    Κάποιος πάει να μας παραπλανήσει.
    Πολλές οι ασάφειες.
    Επί παραδείγματι.
    "Ο αστυνόμος σήκωσε ψηλα το κεφάλι.." [χωρίς προσδιοριστική αναφορά].
    Οι παλαμες και τα πέλματα καρφωμένα ..
    [ποια είναι τοσο ψηλή; σκαμνάκι κάνανε;]
    κυκλική σάλα ..
    [πώς έγινε η ανάρτηση]

    Και αυτά είναι μερικά μόνο...
    Κάτι μου μυρίζει εδώ εν τέλει ....
    (Και δεν είναι οι μασχάλες του αστυνόμου)  
  • At 6:47 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Menw ektos: Εγώ ρατσιστής? Που θα ψηφίσω Καραχασάν και με τις πατουσίτσες μου?

    Πάνος: Τρίλαμπρα δηλαδή!

    Ροδίτσα: Ήδη έχω στήσει κώλο και σε περιμένω να ρθεις για επιθεώρηση!

    Τζαμ: Ωραία ας ξεκινήσουμε. Τώρα τι φοράς?

    Πανί-βλαξ: Απέσιε ανόητε βλάκα, καμιά δε μπήκε, ούτε εγώ πέθανα... Μα όλα πρέπει να στα εξηγώ πια!

    Ελληνίς: παπαπα αγάπη μου τι είσαι εσύ!!!! Και ψάχνω μια υπεύθυνη πολήσεων αυτή την εποχή. Εσύ πουλάς και χιόνι σε Ελβετό αγάπη μου!

    Ορλάντο: Άντε βρε τρίσμοιρε που νομίζεις ακόμα ότι τα ίντερνετ καφέ δουλεύουν άμα ρίξεις εικοσάρικο στο drive A: του PC!

    Μιραντό: Καλέ ξανθιές ήτανε? Α, δε το είχα προσέξει, να μη σώσω να τις χουφτώσω το ορκίζομαι!

    Αλόμπαρ: Μην επιφυλασεσαι, μην επιφυλάσεσαι!

    Σε ποιο τμήμα, μπουρδολογίας Διδυμοτοίχου?  
  • At 6:48 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Μάρκος: Πάντα θα υπάρχει ένας σπαστικός που θα σου χαλάει την ιστορία! Νια-νια-νια νια να!  
  • At 7:03 μ.μ., Blogger vatraxokoritso

    δώσαμε δώσαμε...
    χαχαχα
    μα τι έγραψες πάλι ρε παλιοπιθήκι!!!!  
  • At 7:32 μ.μ., Blogger raffinata

    τελείωσε η ανάκριση στην έπαυλη, γιατί έχω να πάω και σ' άλλους πελάτες;  
  • At 8:15 μ.μ., Blogger alombar42

    Έξι γκόμενες αφράτες
    έμορφες και μαυρόματες
    τσάρκα βγαίνουμε στην πιάτσα
    σαν τους κάνουμε στραπάτσα.

    Ψάχνουνε για κοροϊδάκι
    ή κανένα καψουράκι
    και οι έξι του κολλάνε
    το μασούρι να του φάνε.

    Σαν του φάνε τα ψιλά του
    θα τραβάει τα μαλλιά του
    τον εκάνουνε και λιώνει
    κι ύστερα το μετανιώνει.

    (Μάρκος)  
  • At 8:36 μ.μ., Blogger Κωστής Γκορτζής

    Ρε μπαγάσα, πέρασα τα 55 και με προβληματίζεις μ' αυτές τις εφτά τρύπες του έρωτα. Οκτώ τις ήξερα μέχρι σήμερα!  
  • At 8:39 μ.μ., Blogger maika

    ε,όχι και να σε αφορίσουν για να γίνω εγώ πρωταγωνίστρια...
    δεν την έχω ψωνίσει ακόμα τόσο πολύ.... είμαι βέβαια σε σωστό δρόμο....  
  • At 8:41 μ.μ., Blogger Кроткая

    όχι Λαμπρούκε μου, εγώ θα σου πω πού θα σε κάνει διάλεξη ο Αλομπάρ!! Εγώ έχω όλες τις πληροφορίες! Μιλάμε για μπλογκοδιαπλεκόμενα, όχι αστεία... Φρόντισε μόνο να έχεις δει από πριν το κείμενο, γιατί αυτός ο άθλιος είναι ικανός να σε διασύρει σε σχολή που έχει πολλές όμορφες και στυλάτες φοιτήτριες... και μάλιστα πρωτευουσιάνες, κατά το πλείστον! ε,μα όλα θα τα πω πια?

    Πρόσεχε τα νώτα σου Λαμπρούκε μου!

    p.s. ι εσύ βρε Αλομπάρ, το Λαμπρούκο βρήκες να αναλύσεις στα φοιτητάκια; τόσα σοβαρά μπλογκζ υπάρχουν. Κι ας μη αναφερθώ στο δικό μου, αλλά υπάρχει κι η Ντόλυ ρε γαμώτο!  
  • At 10:03 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    ποτε να μην πιστευεις οτι βλεπεις...
    καλα;;;;
    μπουχαχχχαχααααα
    ;ppppp  
  • At 10:37 μ.μ., Blogger Melina's Art

    Ναι λοιπόν, ήμουν μια σεμνή μπατσίνα, το ομολογώ.
    Μέχρι που συνάντησα τον Λαμπρούκο και με μεταμόρφωσε σε μια 'Ο!

    Alombar συγχώρεσε με, τώρα πια που το παλιοπιθήκι τσόφισε και'γω έμαθα όλο το καμα σούτρα απο την καλή και την ανάποδη, ποιον θα δένω κόμπο;;

    Συκοφάντη μπιθηκούκι, όλα στη φόρα τα'βγαλες! Αμ δε σου ξαναδανείζω εγώ κατάλογο sex shop που να χτυπιέσαι! Έτσι για να μάθεις! :p

    χαχαχα! Πολύ καλό! Αν μη τι άλλο η ..φαντασία οργιάζει! Lol!  
  • At 10:41 μ.μ., Blogger alombar42

    @Krotkaya, στα πρόλαβε όλα η "στόμα έχω και μιλιά δεν έχω", ε;
    Ολα χρειάζονται - ο σκοπός αγιάζει τα μέσα και, ως γνωστόν, ο Λαμπρούκος είναι ΤΟ μέσον - ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΛΕΜΕ!

    Πάντως δεν ήξερα οτι θα έχει στυλάτες φοιτήτριες! Καλά που μου το είπες, να βάλω τα D&G και να ρουφάω την κοιλιά μου ;)  
  • At 10:50 μ.μ., Blogger lemon

    Λαμπρουκώτατε!!!!!!
    (φοβερός, Πάνο!!)

    Λαμπρούκο, εσύ λοιπόν είχες στείλει σε αποστολή τον fufutako και έλειπε τόσο καιρό??
    Μην το ξανακάνεις σε παρακαλώ, αυτόν και την ελληνίδα να τους έχεις απο δίπλα...τους χρειαζόμαστε!!  
  • At 10:56 μ.μ., Blogger ma.beez

    Εγω νομίζω ότι εδώ έχουμε ένα καμουφλαρισμένο πολιτικό εγκλημα. Σκοτώθηκε το φαβορί για τις νομαρχιακές του Ν.Θεσσαλονίκης και κάτι πρέπει να κάνουμε γι αυτό.  
  • At 10:56 μ.μ., Blogger ma.beez

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.  
  • At 11:30 μ.μ., Blogger snikolas

    Ούτε ο αστυνόμος Μπέκας δεν θα είχε τόσο μεγάλη επιτυχία στο να διαλευκάνει το έγκλημα.  
  • At 1:30 π.μ., Blogger Dormammu

    Έπρεπε να στείλω τον Φαναριώτη τελικά....  
  • At 10:02 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    θα με χωσετε στην μπουντρουμα?


    ...θα εχει και αλλους νεους με ευμεγεθη πεοι εκει ή τζαμπα εμφανιστηκα?  
  • At 1:55 μ.μ., Blogger Idάκι

    Ντροπή σου, Λαμπρούκο, δήλωνες πως είμαι ο έρως της ζωής σου κάποτες και τώρα λείπω από την Βίλα;!!!

    Χωρίς αμφότερες τις Βοργίες δεν έχει νοστιμάδα...

    :(  
Number of online users in last 3 minutes