Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Κουνήθηκα ή είναι από φυσικού μου;
Δευτέρα, Ιανουαρίου 09, 2006

-Τρέχα αγάπη μου κουνιόμαστε σου λέω...
-Πόσο μωρη να τρέξω πια με τη δωδεκάποντη και τη μάσκαρα στο χέρι, έχω και τους περιορισμούς μου η γυναίκα, θα βγάλω κανένα μάτι.
-Μωρή θα πέσει το σπίτι να μας πλακώσει και θα σου τα βγάλει και τα δύο. Και εμένα με κόβει η κυλότα αλλά το παλεύω βλέπεις, τρέχω η καλιαρντή.
-Σεισμός κορίτσια, σεισμός
-Σε εμένα το λες, κατάπια το δονητή μου σου λέω, και ήταν και ο χρυσός απο plexiglas, μια περιουσία τον είχα πάρει. Ευτυχώς δεν είχα βάλει τις μπαταρίες αλλιώς θα έφεγγε ο κώλος μου, σαν πυγολαμπίδα θα ήμουν η πουτάνα.
-Κορίτσια μην ανησυχείτε, άκουσα το Βαρώτσο που έλεγε ότι το ΒΑΝ προέβλεψε πως δεν θα υπάρξει μεγαλύτερη δόνηση.
-Με VAN της αστυνομίας να τον μαζέψουνε τον πούστη, που την προηγούμενη φορά με τις παπαριές του κοιμήθηκα στο σπίτι μου μετά από 183 ημέρες.
-Κορίτσια δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά εμένα ακόμα δονείται το κορμί μου από τους οργασμούς που είχα με το Βαγγέλη τον Μπογιατζή. Τελείωσε, απο αύριο θα τον φωνάζω εγκέλαδο. Αγαπη μου αυτό δεν είναι πήδημα. Μας τον χώνει στην Αθήνα και τρέμουν οι σεισμογράφοι στην Ουψάλα σου λέω.
-Σιγά μωρή που είδες και συ μια φορά χαρά στα σκέλια σου και θα μας πεις ότι πέφτουν και τα σοβαντεπια.
-Βρε κορίτσια εγώ ακόμα κουνιέμαι, μωρή σταμάτησε ο σεισμός ή τον κατάπια;
-Σταμάτησε αγάπη μου το είπε κι ο Παπαζάχος στο έκτακτο δελτίο.
-Καλέ τι ήταν κι αυτό το δελτίο, σου λέει ότι η Καιλή από την τρομάρα της της έφυγε το ρίμελ, και εκείνος ο καημένος ο noname δημοσιογράφος στο ALTER, τρεις μέρες πήγαινε κι ερχότανε αλλά η ψυχραιμία, ψυχραιμία βράχος σου λέει ο άνθρωπος, αφού αν δεν κουνιόταν η χωρίστρα του δε θα καταλάβαινες ότι είχε σεισμό.
-Κορίτσια πάμε πάλι μεσα, με αυτά και με εκέινα θα χάσουμε τη μισή πελατεία.
-Μωρή γαμεί κανείς μετά το σεισμό, τι είναι σας τα σαλιγκάρια που βγαίνουν μετά τη βροχή;
-Καλέ τι μας λες, εγώ έχω έναν σίγουρο, αφού σου λέει βαριέται τόσο πολύ που πολλές φορές μου το βάζει και περιμένει να κλάσει για να τον σπρώξει, σπαρίλα σκέτη σας λέω, φαντάζομαι τώρα με το σεισμό θα ρθει σίγουρα, σκέτο όργιο θα είναι.
Λαμπρούκος @ 5:15 μ.μ. |


1 Comments:


Number of online users in last 3 minutes