Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Κατηγορώ!!!
Παρασκευή, Δεκεμβρίου 23, 2005

Τα blogs είναι η τελευταία μορφή ελεύθερης έκφρασης μέσα σε ένα αλλοτροιωμένο σύστημα πληροφόρησης, που επιτρέπει μόνο τις πληροφορίες εκείνες που φιλτράρονται ή διοχετεύονται από συγκεκριμένους διαύλους, ελεγχόμενους από τους ίδιους διαπλεκόμονους μεγαλοεκδότες, που καθυποτάσσουν τους ίδιους πληρωμένους χαρτογιακάδες, που γράφουν κατά παραγγελία για τους ίδιους μεγαλοσχήμονες πολιτικάντηδες και επιχειρηματίες.
Ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα μέχρι χθές. Και ξάφνου χθές όλα ανατρέπονται...
Να δώσω το στίγμα μου. Είμαι ένας από τους χιλιάδες bloggers που ζουν, γράφουν, αναπνέουν, κάνου σεξ και γενικότερα κινούνται στην αφάνεια του διαδικτύου. Μέσα στους δύο μήνες που κρατάω το blog μου ζωντανό δεν έχω καταφέρει να πείσω ούτε τους πιο κοντινούς μου ανθρώπους να το διαβάσουν. Η επισκεψιμοτητα του περιορίζεται στα κλίκ του δικού μου ποντικιού και μόνο στις σελίδες του, τα οποία σχεδόν προκαλούν αντίχηση από τη μοναξιά τους. Το προφίλ μου το έχουν κάνει access όλο και όλο 6 άνθρωποι (που υποπτεύομαι ότι είμαι ο εξής ένας αλλά προσμετρώμαι μπένοντας από διαφορετικούς υπολογιστές).
Και χθές, διαβάζοντας το blog του pitsirikos μπήκα στο πειρασμό να του αφήσω ένα μήνυμα (ξέρετε δα τις τυπικές αβρότητες μεταξύ των κορυφαίων bloggers, και πόσο καλός είναι, και πόσο πολύ του συμπαραστέκομαι στις δύσκολες ώρες που περνά και άλλες τέτοιες αηδιούλες). Και ξάφνου το blog μου κατακλύστηκε από χιλιάδες επισκεπτών, που εξ αντανακλάσεως έκαναν κάποιο hit και στο δικό μου μικρό blogακι διαταράσωντας την ησυχία και τη μοναξιά του. Αρκεί να σας πω πως σήμερα το πρωι βρήκα 24 (ολογράφως εικοσιτέσσερα) ολόκληρα χτυπήματα στη σελίδα του προφίλ μου (και σας διαβεβαιώνω ότι ούτε στη δουλειά, ούτε στο σπίτι έχω τόσο πολλοούς υπολογιστές, και βέβαια όχι κυρία μου δεν επισκέφτηκα κάποιο ιντερνετ καφέ).
Μετά από αυτή την απρόσμενη επιτυχία θα ήθελα να ξεκαθαρίσω μια για πάντα στο αναγνωστικό μου κοινό τα ακόλουθα:
1) Δε θα αλλάξω το χαρακτήρα μου, θα μείνω ο απλός προσηνής Λαμπρούκος που κανείς σας δεν ξέρει αλλά όλοι αγαπήσατε τόσο παράφορα
2) Η επιτυχία δε θα στρεβλώσει τη γραφίδα μου, αντίθετα θα την κάνει πιο αιχμηρή, όμοια ρομφαία που θα κατακεραυνώνει όλους αυτούς που μας πουλάνε στρώματα γεμισμένα με ματωμένα σεντόνια, γλυκά με ποντικοκούραδα, και σώβρακα για μεταξωτές κορδέλες
3) Δε θα υπηρετήσω άλλο αφεντικό πλην υμών όλων που τόσο με στηρίξατε όλα αυτά τα πέτρινα χρόνια της αφάνειας, της κακομηριάς, της αδιαβασιάς, και της μιζέριας.
Πέρα όμως από όλα αυτά θα ήθελα να απευθύνω ένα δριμύ κατηγορώ που όμοιο του ούτε ο Ζολά δε θα ήταν σε θέση να απευθύνει στον pitsirikos που εκπροσωπεί τα μεγάλα εκδοτικά συμφέροντα στο χώρο των blogs. Είναι ο άνθρωπος εκείνος που μέσα σε μια νύχτα μπορεί να σε φέρει από την αφάνεια στα φλάς της δημοσιότητας, με μία και μόνη εμφάνιση στις αράδες του site του. Και με την ίδια και πάλι ευκολία να σε φάει το μαύρο σκοτάδι όταν πια δε θα είσαι ο εκλεκτός της καρδιάς του.
Αν αυτός ο άνθρωπος δεν είναι ο Μπόμπολας των bloggers ερώτώ ποιός είναι; Αν ο βασικός μέτοχος δε φωτογραφίζει τον pitsirikos στις νομοθετικές του ρυθμίσεις τότε ποιόν; Αν αυτός δεν είναι ο αρχιερέας της blogικής διαπλοκής τότε ποιός; Οι σχέσεις του μέ κύκλους της Νέας Διακυβέρνησης ερευνώνται διεξοδικά, ενώ καταγγελίες που τον φέρουν μπλεγμένο σε μεγάλη υπόθεση αρχαιοκαπηλίας με τον Ιάκωβο Γιοσάκη, σωματεμπορίας με τρία φορτηγά μάνες από την Πρώην ΕΣΣΔ, και συνεργό του μεγαλέμπορου κοκαίνης κ. Αγγελόπουλου έχουν ήδη φτάσει στο γραφείο του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.
Τέλος φέρεται να έχει τελέσει μυστικό γάμο με την Gay συντάκτρια της Gay Voice κάπου στην Ολλανδία ενώ στο μυστήριο παρευρέθηκαν ο Elton John με το σύζυγο του και ο πρώην ντεμέκ gay παίκτης του fame story (του οποίου το όνομα δε μου διαφεύγει, απλά δεν το ήξερα ποτέ).
(Το κείμενο είνα σατυρικό και δεν έχει σκοπό να προσβάλει στο ελάχιστο τον pitsirikos ο οποίος άλλωστε ήταν και η αιτία που αποφάσισα να φτιάξω το δικό μου blog. Pitsiriko συνέχισε να μας διασκεδάζεις, και μείνε μακρυά από ότι προσπαθεί να σε ρίξει από την κορυφή που κατέκτησες μόνος σου. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!)
Λαμπρούκος @ 3:48 μ.μ. |


0 Comments:


Number of online users in last 3 minutes