Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Καλέ τα μάθατε; Eκδίδομαι!
Παρασκευή, Μαρτίου 24, 2006
Και κάπως έτσι ο browser γίνετα φυλλομέτρημα, τo site, σελίδα και δυο κατα τεκμήριο από τους πιο αγαπημένους και επιτυχημένους έλληνες bloggers γίνονται συγγραφείς...

Παιδία σας ευχόμαστε με όλη μας την καρδιά ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ. Θα το περιμένουμε με υπομονή στο μουράγιο για να μας ταξιδέψει ξανά στα μέρη που πήγαμε μαζί σας όλο αυτό τον καιρό.
Όμως θα πρέπει να σας πω ότι και εγώ δεν έμεινα με δεμένα τα χέρια. Είπα από μέσα μου ο πονηρός... Γιατί αυτοί και όχι εγώ; Πλάκα θα χει να μου πείτε ότι είναι και καλύτεροι; Πήρα λοιπόν τα χοιρο-γραφά μου και τα έστειλα σε μερικούς από τους πιο γνωστούς ελληνικούς εκδοτικούς οίκους της χώρας. Σας παραθέτω τις διθυραμβικές τους κριτικές ως μια πρόγευση του τι θα δείτε στη συνέχεια.
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ: Αγαπητέ μου Λαμπρούκο. Μελέτησα τα κείμενα σου με πολύ προσοχή. Πρέπει να σου πω ότι τα βρήκα εξαιρετικά. Εγώ βέβαια το ξέρεις ότι χρόνια τώρα είμαι εγκατεστημένος στην Αθήνα, οπότε έχω μεταφέρει και τα εκλογικά μου δικαιώματα, αλλά θα πω στη θειά μου τη Μαριγούλα και την ψυχοκόρη τους που ζουν στη Θεσσαλονίκη και θα σε ψηφίσουν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ! Α βρε άτιμε θα τον φάς τον Μη χέσω!
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ
: Αγαπητέ κ. Λαμπρούκο. Μελετήσαμε επι μακρόν τα κείμενα σας. Παρόλο που το περιεχόμενο τους θα μπορούσε να άπτεται του ενδιαφέροντος μας, βρίθουν ορθογραφικών λαθών, ασυνταξιών ενώ στερούνται εμφανώς καλολογικών στοιχείων. Ως εκ τούτου δε κάνουν ούτε για λυσάρι πατριδογνωσίας της Α' Δημοτικού.
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ ΚΑΙΡΟΙ-ALTER: Αγαπητέ κ. Λαμπρούκο. Βρήκαμε τα κείμενα σας καταπληκτικά! Ο "οίκος" μας προτίθεται να προχωρήσει σε μια "τύπου" συνεργασία μαζί σας στο απώτερο μέλλον. Αυτό βέβαια θα πάρει λίγο χρόνο γιατί προς στιγμήν εκδίδουμε τον τόμο 113 από τους 27.634 συνολικούς τόμους του έργου "Η κυρά Φροσύνη και η λίμνη των στεναγμών". Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μόλις έλθει το πλήρωμα του χρόνου, και αν μέχρι τότε είστε ζωντανός. Αλήθεια πόσο χρονών είστε;
Ως εκ τούτου δεν είχα άλλη επιλογή. Έπρεπε να εκδοθώ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, αλλιώς θα γελάει όλη η blogoσφαιρα πίσω από την πλάτη μου. Βγήκα και γω στη Λεωφόρο Συγγρού και είπα, "ότι πιάσω". Και έπιασε. ΕΚΔΩΘΗΚΑ! Ορίστε και η απόδειξη.
Για την αγαπημένη μου Houlia που ανακάλυψε σε κάποιο συρτάρι του ιντερνετ αυτή μου τη φωτογραφία
MYMONITORBANNER
Λαμπρούκος @ 7:21 π.μ. |


41 Comments:


  • At 8:40 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    ...να μη σου πω οτ ιαργησες κιολας.


    Ξερεις βρε απο ποτε ειμαι εκδομενη εγω βρε τζογιε μου?

    .....μισο να ρωτηξω το Μπαμπη το Σουγια γιατι με απατα η μνημη μου και οχι μονο...  
  • At 8:55 π.μ., Blogger raffinata

    ωχ, προβλέπω συλλαλητήριο από Λαμπρίτσες στη Συγγρού, και δεν θα βρίσκω ταξί να γυρίσω σπίτι μου...
    μη ζουλεύεις νομαρχούκο μου... ΣΙΓΑ τα ΜΑΡΑΘιΑ πιά ;)))  
  • At 9:03 π.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    ΣΣΣΣτττττ Λαμπρούκομ' βγαλ του σκασμό κι μη λες ιτς γιατί ο Πάνος με είπε στης Κουρούνας τις προυάλλις ότι άμα γκρινιάζω για τον μη-χέσω και για την Λωλή, που εδίδεται και αυτή, δεν θα με παίξουνε η Εκδότε κε θα μινο ακέκδοτο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
  • At 9:13 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Morgana: Αγάπη μου εσένα σε απατάει η μισή υφήλιος στη μνήμη κόλησες?

    Ραφινάτα: Τι να ζουλεύω παιδί μου εγώ τώρα έχω φάει τα λυσιακά μου...

    Μάυρος Γάτος: Ρε σκατόγατό σταμάτα και δε μπορώ γιατί γελάω (καλά το ιτς με άφησε στον τόπο).

    Πέρα από τη πλάκα θεωρώ ότι το γεγονός είναι σημαντικό. Δείχνεί ότι κάπου εκεί έξω, αυτός που κάνουν αυτοί, εσύ, εγώ, όλοι μας, εκλαμβάνεται ως μορφή τέχνης, και αυτό πίστεψε με από μόνο του είναι σημαντικό...

    Τώρα την εκτίμηση σου για τον πιτσιρίκο την ξέρω, όπως και το πόσο δεδομένη και αδιαπραγμα΄τευτη είναι, αλλά αυτό δε μειώνει το γεγονός.  
  • At 9:55 π.μ., Blogger Loucretia

    Λαμπρουκο baby, ετσι και βγαλεις εσυ τις περιπετειες σου σε βιβλιο, θα αλλαξει χρωμολοσιον η Ξαβιερα απο το κακο της ;-))
    Μη σου πω οτι θα γινεις και ταινια, σηριαλ και ringtone!!  
  • At 10:02 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    συμφωνω με την αποπανου! αυτογραφα πες μονο που και ποτε υπογραφεις για να πιασω απο τωρα θεση!!!!!
    ;PPP  
  • At 10:19 π.μ., Blogger Γιουτζίν

    Καλημέρα
    χαχαχαχαχα,
    πρωί πρωί με ξελίγωσες εκ νέου :))
    Είναι και αυτή η σεξουαλικότητά σου που ξεχειλίζει, έπρεπε να το περιμένεις ότι εκεί θα κατέλειγες  
  • At 10:34 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Loucretia: Αν έχεις υπόψη σου την ανθολογία της Ξαβιέρα, το ένα της βιβλίο το αφιερώνει σε κάποιον Έλληνα εραστή της... Ε, εγώ ήμουν.

    Βασιλική: Αυτόγραφα υπογράφω στα κάτωθι σημεία:
    1) Μπούτια
    2) Στήθος
    3) Κωλαράκια κλπ

    Γιουτζίν: Ναι είμαι ξελιγωτικό πιθήκι. Αμ δε το περίμενα, όλοι οι άλλοι δε ξέρω...  
  • At 11:21 π.μ., Blogger NinaC

    Με τέτοια κείμενα θες, κι εσύ, να κάνεις καριέρα??

    Τς τς τς......  
  • At 11:30 π.μ., Blogger Κωστής Γκορτζής

    Αυτοί χάνουν! Εγώ έχω ήδη συλλέξει τα καλύτερά σου!
    Η φωτό απίθανη...  
  • At 11:41 π.μ., Blogger Neilys

    diladi ti fotwgenia einai auti??? exeis skeftei na akolouthiseis to modeling gia kariera i einai arga? ekdoseis livani dokimases?  
  • At 12:11 μ.μ., Blogger nanakos

    Agapite Lamprouko min mou stenaxwriesai... eisai anektimitos gia emas tous fanatikous psifoforous sou.
    Tha prepei omws na se stenaxwrisw kai na sou pw oti molis teleiwsei i Kyra Frosyni seira exoun ta diigimata tis Kallis Karatza(s). Sti thesi sou tha milousa me tis ekdoseis Livani pou evgalan kai ton Da Vinci. Picture this: "The Da Broukos Code" Huh???  
  • At 12:12 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    αχ! ελιωσα τωρα...
    ;PPP  
  • At 12:25 μ.μ., Blogger Chrisa

    Καλά πολύ καλή φωτό!!! Και η Houlia μια κούκλα είναι!!!  
  • At 12:37 μ.μ., Blogger ellinida

    Μέσα σε εορταστικό κλίμα έγινε η βράβευση του κυρίου Λαμπρούκου από την Ακαδημία Αθηνών για την συνεισφορά του στην ελληνική λογοτεχνία . Το βιβλίο του έσπασε όλα τα ρεκόρ πωλήσεων πανευρωπαικά .
    Στην πανυγηρική τελετή παρέστησαν μέλη της πολιτικής σκηνής (παλκοσένικο) φίλοι του συγγραφέα , όπως η κυρία Ντόρα , ο κύριος Γιωργάκης , η κυρία Ξενοαπαυτογιαννακοπούλου .
    Δεν έλειψαν οι εκπρόσωποι της εκκλησίας της Ελλάδος , ακόμα και η ίδια η παρουσία του σκηνώματος του Αγίου Βησσαρίωνα , ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και ιεράρχες .
    Ο ακαδημαικός κύριος Λαμπρούκος είναι ήδη προτεινόμενος για το Νόμπελ Λογοτεχνίας .  
  • At 2:08 μ.μ., Blogger vatraxokoritso

    ποντικομαμη
    επεστρεψα..  
  • At 2:19 μ.μ., Blogger Dormammu

    Κύριε Νομάρχα (πρέσβη): Ο λόγος για τον οποίο σας αρνήθηκαν οι ανωτέρω αναφερόμενοι εκδοτικοί οίκοι την συνεργασία τους, είναι διότι δεν έχετε καλό image maker. Με μια μικρή (σχετικά) οικονομική σας επιβάρυνση, μπορώ να σας αναλάβω και αφού ασχοληθώ προσωπικά με την περίπτωση σας να σας εξασφαλίσω πλουσιοπάροχο συμβόλαιο με την Oxford University Press ή αν πέφτει λίγο βαριά για τα γούστα σας, με τον εκδοτικό οίκο των περιοδικών α) Super Natural Boobs, β) Γα(ργάλη)σε με και γ) Sex 13 μποφόρ. Το μοναδικό που χρειάζομαι είναι βεβαίωση από 1 τουλάχιστον ερωμένη σας ότι είστε φωτογενής και προικισμένος κατά την διάρκεια της πράξεως…. Όταν με το καλό μου φέρετε τέτοια βεβαίωση (φοβάμαι ότι θα δυσκολευτείτε λιγουλάκι….), τα ξαναλέμε.

    Με τιμή,
    D.

    Υ.Γ: Οι ανταγωνιστές σας για τον νομαρχιακό θώκο έχουν ήδη προσλάβει κορυφαίους image makers….. Τρέξτε να προλάβετε……  
  • At 2:19 μ.μ., Blogger YO!Reeka's

    Σας παρακαλώ, μην εκφράζεστε έτσι για τις εκδόσεις Μοντέρνοι Καιροί. Χάρη σε αυτούς γνώρισα μεγάλους έλληνες συγγραφείς όπως η Γιώτα Τσιπιρίδου και διάβασα έπη της νεοελληνικής λογοτεχνίας όπως το Ετσι Για Καφέ και Για Παρέα. :)  
  • At 2:29 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Koko-bios: Αγαπητέ μου Κοκοβιέ, καταγγέλω την προφανή προσπάθεια σου να με εμπλέξεις σε κύκλωμα ομοφυλοφίλων που ορέγεται όμορφα παιδικά κωλαράκια. Ο λαός θα σε κρίνει για τις πράξεις σου...

    CD: Ναι αλλά είχα υπόψη μου κάτι σε κουμποτρυπού συνοικιακής βιοτεχνίας.

    Ημίαιμος: Αγαπητέ αδέσποτε φίλε μου σε ευχαριστώ. Σίγουρα θα πρέπει να είναι μια πολύ μικρή συλλογή.

    Giorgies: Είναι αλήθεια ότι το μόντελιγκ το σκέφτηκα αλλά το πρότυπο μου είναι πολύ αντρουάρ για τα δεδομένα του χώρου. Στο Λιβάνη δε δοκίμασα για να μην που ότι με εκδίδει λόγω του παρελθόντος μου στο ΠΑΣΟΚ.

    Νανακος: Χεχε ναι αυτή την είχα ξεχάσει... Ακου Κάλη Καρατζά

    Βασίλω: Λιώσε!

    Χρύσα: Στη φωτό δεν είναι η Houlia, απλά κάποια που της μοιάζει...  
  • At 2:33 μ.μ., Blogger FUFUTOS

    Πες την αλήθεια στο λαό.

    Εκδίδεσαι στη Συγγρού από ανάγκη (και ζήλεια) για να συγκεντρώσεις χρήματα για τον προεκλογικό αγώνα - κόβοντας κουπόνια για ενίσχυση του συνδυασμού;
    ή
    Θέλεις να γίνεις Νομάρχης για να συνεχίσεις να εκδίδεσαι με αυξημένη ταρίφα λόγω αξιώματος;

    Την αλήθεια στο λαό!!!
    (επίσης το "καλλιτεχνικό" σου ψευδώνυμο και οδηγίες για το ακριβές σημείο της Συγγρού, κάτι μπλογκεράδες θα κάνουν τσάρκα μεθυσμένοι αύριο - δεν πρέπει να μπερδευτούν)

    ΛΟΛΟΛΟΛΛΛΟΟΟΟΛΛΛΛΛ  
  • At 2:50 μ.μ., Blogger Unknown

    Κοίτα πρασινάδα η Συγκρού...
    Πρέπει να τα φύτεψαν τώρα τελευταία αυτά... δεν τα είχα δεί...  
  • At 3:43 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Ελληνίς: ώρα της ήτανε να με αναγνωρίσει κι αυτή η Ακαδημίας. Κάθε μέρα στέκομαι εκεί πέρα για το λεωφορείο, λέω δε μπορεί του πούστη κάποια μέρα θα με αναγνωρίσει...


    Βατράχι: Καλώς τη βατραχομούρα...

    Ντόρμαμου: Αν και την έξωθεν καλή μαρτυρία μου έχει αναλάβει ο ΦΟΥΦΟΥΤΟΣ, νομίζω ότι η σύμπραξη σου θα μπορούσε να μας φανεί χρήσιμη...
    Το περιοδικό με τα μπούμπς νομίζω ότι απευθύνεται στο κοινό που με ενδιαφέρει που είναι και οι μηχανίβιοι, πρεζάκηδες, με τατουάζ ακόμα και στο πουλί τους.

    Gelial: Αυτό το έτσι για καφέ μήπως το έχεις και με ιδιόχειρη αφιέρωση της συγγραφέως.

    Φούφουτος: Είναι πάρα πολύ απλό, βγείτε στη Συγγρού και φωνάξτε Ούκος. Είμαι ακριβως στη στροφή στο Ωνάσειο για να πηγαίνουν οι πελατισες μου στο Καρδοχειρουργικό αμέσως μετά την ερωτική μας συνεύρεση.

    Darthiir the Abban: Παρακαλώ?????  
  • At 5:38 μ.μ., Blogger NinaC

    MIRACOLO! MIRACOLO!

    Άκουσα τη μουσική! Φρικώδης ήτο, αλλά τουλάχιστον την άκουσα!!!!

    Τώρα δεν μένει παρά να μου μάθετε να το κάνω κι εγώ!!

    Ε? ΝΑΙ!  
  • At 8:04 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Κούκλα που μοιάζεις στη γιαγιά σου, πολύ ευχαρίστως να σε μάθω να ...το κάνεις, λέγε μέρα και ώρα (και your place or mine) Σ;)))))))))))))))))))))))))))))))

    (Παρεσύρθην, κύριε Εισαγγελεύ, αυτό το έκφυλο πιθήκι φταίει που με παρέσυρε....)  
  • At 2:33 π.μ., Blogger houlia

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.  
  • At 2:36 π.μ., Blogger houlia

    "Κι εγώ έκλαψα και γέλασα χτες!..."

    Σήμερα βέβαια κοκκινίζω όταν στο γέρμα αυτής της ξεχασμένης μέρας σε συναντώ δηλ σε χάνω, στις απροκάλυπτες αποκαλύψεις σου.Πες μου τώρα με τι μάτια ν'αντικρίσω εγώ τους αιωρούμενους και εντιμότατους?  
  • At 8:45 π.μ., Blogger mickey

    θα καταγγείλω για ακόμα μια φορά τις άθλιες μεθοδεύσεις σου. Σε ένα κατά τα άλλα πολύ καλό post (μη σου γράψω πάλι 623.672.798 XA), βάζεις μια φωτογραφία από το site που ανακάλυψα ΚΑΙ αποκάλυψα εμπιστευτικά σε σχόλιό μου στο blog της παθούσας. Της άρεσε, το έψαξε και σου αφιέρωσε τη φωτό (προφανώς για να σε πικάρει), ενώ είχε προτείνει σε μένα να το αποκαλύψω εδώ!

    Ως γνώστης του θέματος, αποκαλύπτω ότι στη φωτό ΔΕΝ είσαι εσύ, αλλά ο πραγματικά βαρβάτος ξάδερφός σου (η διαφορά με τη φωτό του προφίλ σου είναι προφανής), ο οποίος το κάνει κάθε 15 λεπτά - εσύ ως γνωστόν το κάνεις μόνο τις νύχτες του Καρναβαλιού και αν :PPP

    Μετά την απρόσμενη επιτυχία της φωτό που ΕΓΩ ανακάλυψα, επιφυλάσσομαι επί παντός νομίμου δικαιώματός μου και θα αναθέσω στον e-lawyer την ποινική σου δίωξη - θα σε κυνηγήσει αλύπητα! Από την άλλη, θα μπορούσα να συμβιβαστώ εξωδικαστικά και με το 50% των εσόδων σου από τα πνευματικά δικαιώματα για τις πωλήσεις των βιβλίων σου, όταν με το καλό αρχίσεις τις συνεργασίες. Πάντα ήθελα να γίνω πλούσιος - να η ευκαιρία ;)

    Υ.Γ. Βασικά, μου χάλασες την έκπληξη που σου ετοίμαζα, με τις αποκαλυπτικές φωτό από τα παρασκήνια της γνωστής βράβευσης των Μπλογκο-καλλιστείων. Η συγκεκριμένη φωτό ήταν η πρώτη μου επιλογή (με την κατάλληλη λεζάντα βεβαίως). Anyway, δεν πειράζει, καλά γελάσαμε και με το ποστάκι. Θα τα ξαναπούμε...  
  • At 9:09 π.μ., Blogger Mikrouli

    Μετά τις απρόσμενες αποκαλύψεις, έχω χαθεί στα σοκάκια της Συγγρού να σε ψάχνω! Μπας και μάθω που πουλάς τις "μπανάνες" σου!
    ;ο)  
  • At 11:18 π.μ., Blogger lemon

    Ωστε εσύ ήσουν...μέσα στην τρελή βραδυά καρναβαλιού δεν μπόρεσα να σγκρατήσω το προσωπό σου, μα η στάση, αυτή, η αγαπημένη μας στάση, σε αποκάλυψε στα μάτια μου...  
  • At 11:19 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    ψιτ! νεαρε! ποσο πανε οι μπανανες σου?  
  • At 12:13 μ.μ., Blogger funEL

    κ. Ιλλουμινάτα Λαμπρούκο
    υπάρχουν και άλλες ιερές και αποκαλυπτικές εκδόσεις...
    εκεί δε κοτάτε να πατήσετε εεεε?  
  • At 1:15 μ.μ., Blogger Rodia

    Σιγά που θα τολμήσεις να εκδοθείς κ. Νομάρχα.. Δεν το πιστεύω!
    Θα παίρνει το βιβλίο ο Ψ.(μη Χ.) και θα το διαβάζει στο καμπινέ και μετά θα... (όταν δεν έχει σοφτ χαρτί)
    Θα παίρνουν το βιβλίο τα τσιτσίκια και θα... (όταν ξεμένουν απο γκόμενο)
    Θα παίρνουν το βιβλίο οι αδερφές και θα... (όταν φεύγουν απο του Κοκοβιού)
    Οχι, άμα τολμάς εκδόσου...

    :-)  
  • At 1:37 μ.μ., Blogger MainMenu

    Lampraks valte to pouli sta skelia kai giouria sta ekdotika lhmeria  
  • At 2:44 μ.μ., Blogger Περί κουζίνας και όχι μόνο

    Καλά όλα αυτά, αλλά εγώ θέλω να ξέρω αν στη φωτογραφία είσαι ο από πάνω ή ο από κάτω.  
  • At 8:17 μ.μ., Blogger raffinata

    orlando, μη ξεχάσεις να καλέσεις για παρουσιάστρια του βιβλίου - ποιου βιβλίου δηλαδή, εγκυκλοπαίδεια θα βγάλει - την μενούνος ή την άνιστον γιατί η κολλητή μου, η αντζελίνα είναι λίγο έγκυος...

    λαμπρούκο μ, που είσαι πιθήκι μ; ποια χαίρεται την ατέλειωτη κορμάρα σ;  
  • At 11:33 μ.μ., Blogger vatraxokoritso

    ψειριάρα μαϊμού πάρε και εσύ ένα φιλί!  
  • At 12:07 π.μ., Blogger alombar42

    Τόσο καιρό ανέκδοτο,
    τόσο καιρό πιθήκι
    κάλλιο να μείνει αυτόφωτο
    μες τη Θεσσαλονίκη.

    (δε μου βγαίνουν άλλα - στέρεψα για σήμερα)  
  • At 4:02 μ.μ., Blogger Η Κουρούνα

    Κύριε Λαμπρούκο, σας ευχαριστώ για τη διαφήμιση. Σας ευχαριστώ ακόμα πιο πολύ που δε μου ζητήσατε πολλά χρήματα γι' αυτήν -δεν έχω πάρει ακόμα τα τεράστια κέρδη από την πώληση του βιβλίου μου και δε θα μπορούσα να σας δώσω περισσότερα. Περιμένω να βγείτε νομάρχης για να μου κάνετε κι άλλα ρουσφέτια. Επίσης περιμένω την κυκλοφορία της αυτοβιογραφίας σας. Θα γίνει ανάρπαστη, ειδικά αν βάλετε από εκείνες τις φωτογραφίες που ξέρετε. Φιλιά (στον αέρα). Σματς-σμουτς!  
  • At 10:54 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Κουρουνίτσα, χαρά μου και τιμή μου. Τώρα τελευταία όμως δε μου φορτώνει η σελιδούλα σου!!!  
  • At 12:53 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    This is very interesting site... » »  
  • At 3:43 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Number of online users in last 3 minutes