Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Χαίρε κε Κερατωμένη, ο κύριος με τα σου (τα γλυκά)
Τετάρτη, Μαρτίου 22, 2006
Το κέρατο είναι για τον Έλληνα κάτι σαν τη λαική μας παράδοση. Όλοι το αποκυρήσσουν μετά βδελυγμίας, αλλά στο τρανό το πανηγύρι ρίχνονται με τα μούτρα. Σε κάθε σπίτι εις κερατάς, και στο δικό μας όλοι.
Το ιστολόγιο που τα λέει όλα και κυρίως τα κάνει όλα σας παρουσιάζει σήμερα και σε παγκόσμια αποκλειστικότητα αυθόρμητες επιστολές απατημένων γυναικών, εγκαινιάζοντας έτσι και επίσημα τη νέα του στήλη "Λαμπρούκος - Κέρατο Βερνικομένο ομιλείτε παρακαλώ" (1,2€/sec). Τα έσοδα θα διατεθούν υπέρ της ανεγέρσεως του πεσμένου στήθους της Βάνα Μπάρμπα. Ανάμεσα στους υποψήφιους αναδόχους συγκαταλέγονται μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της αρχιτεκτονικής όπως οι Καλατράβα και Σαάρινεν, ενώ οι εργασίες δεν αναμένεται να ολοκληρωθούν πριν το Καλοκαίρι του 2008 (για το αριστερό βυζί).
Επιστολή Νο1
Αγαπητέ κυρ Λαμπρούκε. Σας γράφου από την όμορφ Λάρσα (απ όξω όχι απου μέσα). Πήρα του θάρρους να σας στείλω τουτνή την επιστουλή, γιατί πουλύ σας διαβάζω τουν τελευταίου κιρό, ειδκά τς ώρες που περμένω υπουμουνετκά να πήξ του τρί στη στάν. Ελπίζου του mail να μη μυριζ τρίλα, γιατί μου χύθκαν κι κάτ γάλατα στου κίμπουρντ τν ώρα που διάβαζα του προηγούμνο σας ποστ, και κατρήθκα απ' τα γέλια η χριστιανή.
Εγώ κυρ Λαμπρούκε μ δεν ήμαν για τέτοια. Ημένα μι ζητούσαν καν κι καν. Τι ου μεγαλοχασάπς μ ήθελε απ τη Λειβαδιά, τι ου έμπορας ηδώδιμων-αποικιακών από του Μεγαλοχώρι. Ου πατέρας μ όμως λύσαξ. "Δε σ δίνω σι δαύτους. Τούτ είνι κουμουνιστες μαρή". Τι κουμουνιστές κύρ Λαμπρούκε μ, ΠΑΣΟΚ ψηφίζαν οι άνθρωποι. Με έδουκε του τυρέμπορα του Χαραλάμπ και τα δαμ τα χαϊρια μας. 20 χρόνια περιμέναμε να μας γίνει κείνου του ρουσφετάκι στην Αγροτική Τράπεζα να πάρουμε κι μεις δυο ζωντανά παραπάν να λυγδώσει τ' αντεράκι μας.
    Τέλους πάντουν τι να σας μπλέκου κι σας μ αυτά; Άλλους είν ου λόγος που σας γράφ κύρ Λαμπρούκε μ. Τουν τεληυταίου κιρό ο Χαραλάμπς μ δε μι τα λέει καλά. Στην αρχή ήταν η Σβετλάνα απ του μπαρ "Απ τη Ρουσία μι αγάπ" που άνοιξ εικείν του μούτρου ο Βαγγέλας ο μουγγός. Ήρθε κι γέμσι του χωριού δίμιτρες ξανθές πουτάνς κυρ Λαμπρούκε μ. Άντι είπα, άντρας είνι, θα κοιτάξ δεξά, θα κοιτάξ ζερβά, πάλ στην πουλάδ τ' θα γυρίς (πουλάδα μι λέει χαϊδευτικά ου Χαραλάμπς μ). Αμ έλα που μιτα του δεξά και του ζερβά, ήρθε και του μπρος, ήρθε και του πίς και συμαζμο δεν έχει ου αχαϊρευτος. Τά φτιαξι με τη Σβετλάνα, τά φτιαξ με τη Μαρούσκα, τά φτιαξ με τη Ταμίλα, στου τέλους ηρχόντανε στου μαντρί και μ έλεγε "Московская государственная консерватория Чайковского" που θα πει "κάτσει μωρή να τον φάς μη γίν τς πουτάνς". Τώρα τι θα πώ γώ στουν πατέρα μ που μ έδωκε του Χαραλάμπ του εθνικόφρωνα κι αυτός μιλάει τα Ρώσκα πιο καλά κι απ τον Πούτνι, α;
    Υπογραφη: Τρικέρατ ελλνική κατσίκα

    Επιστολή Νο2
    Λαμπρούκο μου. Είμαι 14 χρόνια παντρεμένη με ένα έξοχο άνθρωπο, το Φίλιππα. ο Φίλιππας είναι υπόδειγμα συζύγου, εραστή, κουβαλητή και πατέρα. Μαζί του έχω τρία παιδιά, δύο αγόρια και ένα τύπου αγόρι, καταλαβαίνεις. Ποτέ μου δεν είχα κανένα παράπονο από το Φίλιππα (ούτε και τώρα έχω δηλαδή αλλά νά, βλέπεις, γυναικείες ανασφάλειες, είναι κι αυτό το παλιοCosmopolitan που μου φουσκώνει τα μυαλά). Θες που νιώθω ότι μεγαλώνω, θες που τα παιδιά απορροφούν όλο το ζωτικό μου χρόνο, αισθάνομαι ελαφρώς παραμελημένη. Είναι κι αυτή η άτιμη η Ζορζέτ η γραμματέας του, 20 χρονώ, σωστό μπιζουδάκι είναι η αλήθεια, που με κάνει να έχω αρχίσει να ζηλεύω. Βέβαια ο Φίλιππας μου με έχει διαβεβαιώσει ότι η Ζορζέτ είναι απλά η γραμματέας του, αλλά μήπως δε μου λέει όλη την αλήθεια;
    Αλλιώς τι να σημαίνει το στρίνγκ που βρήκα προχθές στη τσάντα του με κεντημένα τα μονογράμματα ΖΦ; Είναι άραγε αλήθεια αυτό που μου είπε, ότι δηλαδή του το κάνανε δώρο οι φίλοι του από το στρατό για τα γεννέθλια του (που τα είχε το περασμένο Αύγουστο) και σημαίνει "να Ζήσεις Φίλιππα";
    Κι ύστερα είναι κι αυτό το σημείωμα που βρήκα προχθές στη τσέπη του σακακιού του. Το θυμάμαι σαν τώρα, έγραφε "έρωτα μου τοκογλύφε, γλύφε το κορμί μου γλύφε. Ζορζέτ". Ο Φίλιππας μου το εξήγησε βέβαια ότι είναι το συνθηματικό που έχουνε στο γραφείο για να του λέει η γραμματέας του ότι, αυτός που έχει στην τηλεφωνική γραμμή, τους χρωστάει λεφτά. Το θεώρησα πολύ λογικό. Τι θα μπορούσε να του πει εκείνη την ώρα, "έεε κύριε Φίλιππα ο τάδε μας χρωστάει λεφτά;" Δε γίνονται αυτα τα πράγματα.
    Τέλος το σεξ έχει γίνει πιο... αραιό να το πώ. Συγκεκριμένα έχουμε να το κάνουμε από το Σεπτέμβριο. Του 2001. Ίσως πραγματικά να φταίει ότι η καινούρια του θέση τον έχει γεμίσει με ευθύνες που δεν τον αφήνουνε να αποδώσει έτσι όπως θα ήθελε στον έρωτα. Γι αυτό με αποφεύγει λέει. Για να μη σπιλώσει την εικόνα του ακαταμάχητου εραστή που έχω στο μυαλό μου γι αυτόν. Ο γλυκός μου... Σε όλα του εμένα σκέφτεται... Δεν υπάρχει τίποτα ανησυχητικό σε αυτά έτσι δεν είναι; πείτε μου και σεις;
    Υπογραφή: Ωραια κοιμωμένη
    Λαμπρούκος @ 10:52 π.μ. |


    21 Comments:


    • At 6:42 μ.μ., Blogger hardrain

      Αγαπημένη Ωραία Κοιμωμένη

      Σας καταλαβαίνω απολύτως. Είναι χιλιάδες οι γυναίκες που βρίσκονται στη θέση σας, κατά κανόνα όμορφες, τρυφερές και ερωτικές όπως εσείς. Σας καταλαβαίνω, σας νιώθω. Θα σας παρακαλέσω να μην ανησυχείτε. Είναι αμαρτία και επιπλέον το άγχος σας γεμίζει ρυτίδες και σας στερεί από το υπέροχο χαμόγελό σας.

      Δεν έχει σημασία , αν ο Φίλιππας σας λεει την αλήθεια ή όχι. Καμία σημασία. Δεν έχει σημασία αν έχετε να κάνετε έρωτα από το 1991 συγνώμη από το 2001.
      Καμία απολύτως.

      Δεν έχει σημασία , αν ξαφνικά σας πει ότι μερικά βράδια δεν θα έρχεται στο σπίτι γιατί τελειώνει αργά στο γραφείο τα meetings και ξεκινάει την άλλη μέρα το πρωί νωρίς.

      Δεν έχει καμία σημασία αν πάτε ένα απόγευμα αργά στο γραφείο του και τον βρείτε σε ερωτικές περιπτύξεις με τη Ζορζετ. Η Ζορζέτ, σαν καλή γραμματέας είναι υποχρεωμένη να τον κρατά σε φόρμα.

      Δεν έχει καμία σημασία ακόμα και σας ζητήσει να χωρίσετε για να ζήσει με τη Ζωρζέτ.

      Είναι προφανές, πως οι λόγοι για κάτι τέτοιο θα είναι αυστηρά επαγγελματικοί.

      Εσείς, που είστε τόσο ξύπνια και όμορφη θα κάνετε μια μικρή παραχώρηση για το καλό της καριέρας του.

      Και, όπως είπαμε! Μην ανησυχείτε για τίποτα έτσι;

      Καληνύχτα Ωραία μου Κοιμωμένη.
       
    • At 6:56 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

      Αγαπημένε μου Δύωντα Ανατάλαντε,

      ήδη νιώθω καλύτερα. Θα πάρω ένα laxotanil και θα πέσω για ύπνο.

      Καληνύχτα (μαλάκα η ζωή έχει πλάκα)...  
    • At 8:10 μ.μ., Blogger MainMenu

      Kyrie Lamprouko ola auta einai oraia - gelasame:)))))))))))...alla de mas eipate eseis pos voithate. An kai psiloramolimento me tetoio legein sigoura tha voithate ki eseis na mpainei to kerato se kathe ellhniko spiti.  
    • At 8:33 μ.μ., Blogger Απολλώνια

      Πρός Ωραία Κοιμωμένη:

      Μην ανησυχείτε καθόλου, μόλις μου αγοράσει εκείνο το διαμερισματάκι στην Ηλιούπολη, θα τον παρατήσω για τον Νώντα (που είναι και τίγρης) και θα επιστρέψει σε εσάς σε σχεδόν άριστη κατάσταση. Ελάχιστα χρησιμοποιημένος, είναι και εκείνο το άγχος της σύγκρισης με το Νώντα βλέπετε.

      μετά τιμής (350.000,00€)
      Ζωρζέτ.  
    • At 8:44 μ.μ., Blogger jojo

      χαχαχα.... τώρα μπορώ να κοιμάμαι ήσυχη.
      αφού ο Λαμπρούκος έχει αναλάβει χρέη παρηγορητή, ακόμα και το κέρατο δεν αποτελεί πλέον πρόβλημα.
      ξέρω σε ποιον να απευθυνθώ αν μου τύχει...(φτου φτου φτου)  
    • At 9:22 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

      MainMenu:Αγαπητέ μου αναλαμβάνουμε τοποθέτησης, γυάλισμα, βερνίκωμα παντός κεράτου. Σήμα μας το τραγί.

      Απολλώνια: Τσάμπα βρε σου ήρθε. Άκου μόνο (350.000,00€)τα δεκαδικά μου άρεσαν...

      ΤζοΤζο: Αγαπητή μου σε εμένα πρέπει να απευθυνθείτε για να σας ΤΥΧΕΙ!  
    • At 10:03 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

      Κατακαγγελώ τον συντγοφό μεσιέ Λαμπρουκοφσκί οτί ειναί γατσιστί και επιτιθεταί αδικοφσκί στις τόσες συντγοφισσεφσκαγιά που δινούν χαγά στο Ελληνά αντρώφ.

      Σβετλάνα Ζωρζετόφσκαγια (γάλλο-ρωσίδα)
      Πγοεδγός του Συνδικάτού:
      "Πεταξτετούς τα μάτιωφ Εξώφ
      και παγτετούς ταολά"

      (I tought I tow a tuddy black tat Σ;)  
    • At 10:19 μ.μ., Blogger pseftra

      Νιώθω μια σιγουριά πιά που ανακάλυψα την στήλη " ο θείος Λαμπρούκος σας απαντά ".... ζώδια όμως πού θα βρώ ;  
    • At 10:46 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

      Commerade Svetlana:
      Συντρόφισα,

      γιατί δεν έρχεσαι μια βόλτα από δω να μιλήσουμε για τις ατέλειωτες Σιβηρικες στέπες πίνοντας βότκα.

      Προς τι τα μίση και ο αλληλοσπαραγμός.
      Αφήστε τα μίση και αρχίστε το...μεθύσι

      Ψεύτρα:
      Εσένα τι σου είπα πιο νωρίς... Δε σου είπα δε θα με ενοχλείς για ψύλου πήδημα. Άσε που δε πηδάει και κανείς εδώ γύρω...  
    • At 11:18 μ.μ., Blogger NinaC

      Εμένα δεν με κερατώνει κανείς, αλλά έχω δύο αιτήματα:
      1. Θέλω να ακούω το γμμν το τραγούδι που υποτίθεται ότι παίζει εδώ.

      2. Θέλω τη ρώσικη γραμματοσειρά γιατί στα νιάτα μου ήμανε κνίτισσα  
    • At 11:30 μ.μ., Blogger alombar42

      Ηλιε μου, ήλιε μου βασιλιά μου
      μη με στέλνεις άψαλτο.
      Συννεφιά, συννεφιά στην καρδιά μου
      στο κεφάλι κέρατο.

      Αγόρι κερατωμένο σε πλανέψανε,
      τα ευρώ σου πήραν και στα φορέσανε.

      Ηλιε μου, ήλιε μου βασιλιά μου
      πες μου τι μου έδωσε.
      Φώτισε μια στιγμή την καρδιά μου
      και με κεράτωσε.

      Αγόρι κερατωμένο σε πλανέψανε,
      τα ευρώ σου πήραν και στα φορέσανε.  
    • At 12:02 π.μ., Blogger snikolas

      “Τα έσοδα θα διατεθούν υπέρ της ανεγέρσεως του πεσμένου στήθους της Βάνα Μπάρμπα.” Λαμπρούκο πλάκα μας κάνεις; Είσαι πολύ μεγάλος απατεώνας έτσι; Αφού η κυβέρνηση έχει διορίσει άτομο να το κρατάει. Λέγε ρε τι θα τα κάνεις τα έσοδα! Θέλουμε διαφάνεια και την θέλουμε τώρα!!!  
    • At 12:06 π.μ., Blogger Κωστής Γκορτζής

      Συγνώμη που σε διακόπτω από τον ειρμό της συγγραφής ωδής προς τον γύψο του ευειδούς Χνουδιού (είμαι σίγουρος!), πέρασα να εκφράσω τη συμπαράστασή μου στην τρικέρατη κατσίκα και στην Ωραία μη πηδημένη...  
    • At 3:22 π.μ., Blogger mickey

      Λαμπρούκο, συγγνώμη, δε θα το ξανακάνω!

      Θα της πω να επιστρέψει στην αγκαλιά σου...  
    • At 3:51 π.μ., Blogger Neilys

      mickey eixe kai esena?? WWW ntropis pragmata!  
    • At 6:20 π.μ., Blogger mickey

      @giorgie:
      Καλοοό :)))))

      Δυστυχώς, ο αγαπητός μας Νομάρχης έχει αποκτήσει κάποιο extension στο πιθηκίσιο κεφάλι του και φυσικά δεν αναφέρομαι στα μαλλιά του. Ελπίζω μόνο οι προστάτες της βιοποικιλότητας του πλανήτη να μην τον μπερδέψουν για νέο είδος.

      "Άλλους έσωσεν, εαυτόν ου δύναται σώσαι" - Ματθ. ΚΖ΄ 42 :(

      Λαμπρούκο, σου ζητώ ξανά συγγνώμη. Δεν ήξερα και δεν ήθελα να σε πληγώσω. Η κ*ρ**λ* μου είπε ότι είχατε χωρίσει. Ελπίζω να μη χαλάσει η φιλία μας από ένα ατυχές περιστατικό - καλά, ήταν παραπάνω από ένα, αλλά τέλος πάντων...  
    • At 7:50 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

      Πάνος: Πατέρα κι εσύ εδώ? Αλήθεια υπάρχει κάποιος που δε διάβασε το τελευταίο ποστ του Πάνου Βρακοζώνα? Ωχ τι είπα ο ανόητος Δρακοδόντι ήθελα να πω...

      CD: Αμ τι νομίζεις δε σε καταλάβαμε ότι ήσουν κνίτισα. Δε το είδα εγώ το ταγάρι και την αξύριστη τη γάμπα?

      Αλομπαρ42:
      Αγόρι μου βλαμένο που σε χαζέψανε... Γιατί πασάκα μου, πε μου εμένα τι πίνεις τον τελευτάιο καιρό (παρεπιπτόντως το ουισκάκι εκείνο ακόμα μου το χρωστάς...

      Νικόλας: Να κάνεις απογραφή ρε. Άντε μικροί μεγάλοι στα καφενεία...

      Ημίαιμος: Συ είπας ημίαιμε. Μη πας να με μπλέξεις σε σεξουαλικά σκάνδαλα γιατί παραφυλάν οι λυσσάρες...

      Μίκυ: ΆΝτε βρε που είσαι εσύ σε θέση να μου πα΄ρεις και γυνάικα. Πόντικα....

      Giorgie: ο Giorgieς που είναι και αξηλός και νέος μαλιστα  
    • At 8:53 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

      δε μ' αγγιζουν εμενα τα κερατα!

      ...φοραω τσιγγινο βρακακι....  
    • At 9:50 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

      καλημερα! ωραιο θεμα, βρε! το ηθικο διδαγμα ομως πιο ειναι?...
      ;P  
    • At 10:42 π.μ., Blogger mario

      Σπίτι δίχως κέρατο, δάσος χωρίς έλατο, κύριοι.
      Λαμπρούκο το ύφος που γράφεις μου φτιάχνει την διάθεση, να 'σαι καλά.
      καλημέρες σε όλους  
    • At 12:18 μ.μ., Blogger Rodia

      Xμμ.. κάτι πέρασε απ' το νου μου και λέω να μη το κρατήσω μυστικό: Πότε έγραψε ο Καρβέλας το τραγούδι Τέρατα, που τόσο περιπαθώς τραγούδησε η Αννούλα Μας..?
      Μήπως το πρώτο γράμμα ήτανε κάππα...
      (αυτή η αμφιβολία θα με φάει)

      Γεια σου Νομάρχη με τα ωραία σου! Οπα!

      Μεταξύ μας, το κέρατο το μυρίζομαι και την κάνω με ελαφρά -δεν αντέχω τη μπόχα (μετανεωτερική απο κούνια)

      :-)  
    Number of online users in last 3 minutes