Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Kι αν είμαι ROCK μη με φοβάσαι...
Σάββατο, Μαρτίου 11, 2006
Νέες διαστάσεις λαμβάνει το θρίλερ της υπόθεσης των υποκλοπών των κινητών τηλεφώνων μετά την απόκάλυψη ότι ανάμεσα στους αριθμούς που βρισκόταν υπό στενή παρακολούθηση βρισκόταν το κινητό της Άννας Βίσση, του Νίκου Καρβέλα και της Άννας Δρούζα (έτσι για ξεκάρφωμα).
Είναι πλέον σαφές ότι τα ξένα συμφέροντα που βρίσκονται πίσω από το διαγωνισμό της Eurovision 2006, και στην προσπάθεια τους να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για το τραγούδι που θα ερμηνεύσει η απόλυτα καραφλή ελληνίδα σταρ, κατέφυγαν στη μέθοδο της παρακολούθησης των κινητών τηλεφώνων.
Ήδη για την υπόθεση αυτή έχουν προσαχθεί και δίνουν αυτή τη στιγμή κατάθεση στην εκτελούσα χρέη εισαγγελέως Δάφνη Μπόκοτα, ο Johny Logan, οι ABBA, η Sertab, ενώ η Dana International αναμένεται να προσαχθεί κάτω από αυστηρά μέτρα ασφαλείας αμέσως μόλις τελειώσει η εγχείρηση αλλαγής φύλου στην οποία υποβάλλεται αυτή τη στιγμή προκειμένου να ξαναγίνει άντρας και να βγάλει δίπλωμα για τριαξονικό ρυμουλκόμενο.
Μετά τις πρώτες μαρτυρικές καταθέσεις η κα. Δάφνη Μπόκοτα δήλωσε: "Νιώθω απόλυτα δικαιωμένη μετά τον αναίτιο περσινό μου παραγκωνισμό. Στα άμεσα σχέδια μου είναι να καλέσω κατ' αντιπαράσταση με τη Dana International και εκείνο το τσουλί την Αλεξάνδρα Πασχαλίδου για να διαπιστώσουμε πια μοιάζει πιο πολύ με τραβεστί".
Παρόλα τα μέτρα ασφαλείας πάντως, θα πρέπει να θεωρείται μάλλον δεδομένο ότι οι αντίπαλοι της χώρας μας έχουν ήδη στα χέρια τους όλες τις σημαντικές πληροφορίες καθώς και ηχητικό υλικό από τις πιθανές φετινές υποψηφιότητες της χώρας μας που σύμφωνα με ασφαλείς και καλά υποκλαμένες πληροφορίες θα είναι πιθανά οι ακόλουθες:
  • "Αγάπη από πολυέστερ - Love from Polyester" στίχοι μουσική Ν. Καρβέλας
  • "Είσαι το 10 το καλό - Υοu are the ten the good" μουσική Αιμίλιος Τυράκης, στίχοι Βασίλειος Ψωμάκης
  • "Λίγη Fanta, λίγος γύρος και το αγόρι μου - Some Fanta, some round and my baby" Μουσική Πατέρας Εφραίμ Μονής Βατοπεδίου στίχοι Μιχαήλ Ψελλού
  • "Γλυκιά μου καράφλα για σένα φτάνω στα άκρα - My sweet bold woman, for you I reach the edge" Μουσική Νίκος Καρβέλας στίχοι Άννα Βίσση.
    "Για τη Loucretia"
Λαμπρούκος @ 10:20 μ.μ. |


33 Comments:


  • At 11:38 μ.μ., Blogger NinaC

    Εγώ τι ώρα βγαίνω??  
  • At 11:38 μ.μ., Blogger mickey

    Δεν περίμενα να σου κάνω σεφτέ τόσο γρήγορα!  
  • At 11:44 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Composition Doll: Εσύ στο after...

    Μικυς: Εσύ στα ποστ αργείς λίγο, άμα είναι για κανα σχόλιο σα τη τσουτσου πετάγεσαι.  
  • At 11:50 μ.μ., Blogger mickey

    Λαμπρούκο, είσαι ωραίος, συνέχισε!
    (Φαντάζομαι ότι τα ίδια ακριβώς σου λένε οι χιλιάδες κορασίδες που σε περιτριγυρίζουν - αν και προφανώς για "άλλους" λόγους και όχι για το blog σου.)

    Έχεις γράψει βεβαίως και καλύτερα (για να κάνω και τη συνήθη κριτική μου), ενώ το ύφος του σημερινού post ήταν κάπως διαφορετικό και μου θύμισε έντονα κάποιον άλλον "ευθυμογράφο" - τς τς, κακίες ;) Πάντως εκείνο το "some round" ομολογώ ότι μου άρεσε πολύ :)

    Όσο για το σχόλιο της composition doll την ίδια ακριβώς ώρα (11:38μμ) με το δικό μου που μου χάλασε το σεφτέ, τι να πω; Γ..ώ την ατυχία μου (ελλείψει άλλων ...αποδεκτών)! Ακόμα κι εδώ θα βρεθεί κάποιος (πιθανότατα θαυμάστριά σου) να μου πάρει τη μπουκιά απ' το στόμα :(  
  • At 12:05 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Mικυς: Mίκυ σε ευχαριστω ειλικρινά και εκ βάθους καρδίας.

    Πραγματικά αυτό το συνέχισε το έχω ακούσει χιλιάδες φορες από τα εκκατομύρια κοριτσόπουλα που μοου το ψιθυρίζουν στο αυτό κάθε φορά που με παίρνει ο ύπνος επάνω στην ερωτική πράξη "Λαμπρούκος συνέχισε...".

    Ομολογώ πως ναι, έχω γράψει καλύτερα. Όμως έχω γράψει και πολύ χειιρότερα, γι αυτό και δηλώνω ευτυχής.

    Οποιαδήποτε ομοιότης είναι εντελώς συμπτωματική και οφείλεται στην αντιγραφή άλλων εις βάρος μου και ουχί το αντίθετο. Άντε μη ρίξω κανα καντήλι και γίνει της πουτάνας.

    Τελος πάντων δε με νοιάζει με ποιον μοιάζω αρκεί να μην είνι ο Ν.Δ. γιατί αυτό που δε θα αντέξω ποτέ είναι τον κ. Παπαράκη στα σχόλια μου... :-)

    Αυτή η CD είναι όντως πολύ ενοχλητική. Παντως αφού έμεινες χωρίς σεφτέ, σου προτείνω ένα κεφτέ που και πιο χορταστικ΄ς είναι και δεν πρόκεια να σου τον πάρει και κανείς.

    Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς.  
  • At 12:29 π.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Συναγωνιστή Κομμαντάντε Λαμπρούκο, άστα αυτά, μού υποσχέθηκες να πάμε μαζί στο Dolls και με ξέχασες.

    Ντροπής πράγματα, άσε που αθέτησες και την υπόσχεση να στείλεις το τραγούδι μου να το κλέψει ο Καρβέλας να δω κι εγώ μιαν άσπρη μέρα, ο Μαύρος ο Γάτος.

    Αλλλά τι περιμένεις από πολιτικούς...

    Θα σε συγχωρήσω ΜΟΝΟ αν μού κανεις δώρο κανένα δυό private αύριο που θα πάμε, τελικά, στο Dolls (αλλιώς ψήφο δεν βλέπεις, νάνα νανάνα)

    Σ;)))  
  • At 12:43 π.μ., Blogger NinaC

    Μαύρε Γάτε και Λαμπρούκε, όταν λέτε " αύριο που θα πάμε, τελικά, στο Dolls", εννοείτε πως θα μου κουβαληθείτε εδώ πέρα???

    Αν είναι, να το ξέρω να κάνω χαλάουα στο μπικίνι, η χαμουτζού!

    :pppppp  
  • At 12:50 π.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    H Bισση ειναι θεα.

    Γαμω τη καταντια που μας δερνει.  
  • At 1:08 π.μ., Blogger Κωστής Γκορτζής

    Λαμπρούκο εκτιμώ ότι είσαι μέρος της συνωμοσίας γιατί αποφεύγεις συστηματικά να αποκαλύψεις τον ρόλο της Μαρίας Μενούνος στην Ευρωβύζιον. Απαράδεκτο!  
  • At 1:18 π.μ., Blogger Kevlarsoul

    Λαμπρούκο, YOU are the ten the good and you know it!  
  • At 1:23 π.μ., Blogger Mirandolina

    With a tone, έτσι;  
  • At 3:11 π.μ., Blogger Rodia

    Εχει πεθάνει και ο Μέγας Ιονέσκο, να πάρει!

    ..μια διασκευή του άσματος του Σ.Κ. δε θα με χάλαγε:
    (στο surrealελληνογκρικλικόν)

    Karaflides ki arapes γλυκειά μου..
    παραρά παραρά παραρά παραράμ..
    Tragouderos gia νά'ρθεις κοντά μου..
    παραρά παραρά παραρά παραράμ..
    Apo tote pou μ'έχεσες λιώνω
    me savouro-τραγούδια σκοτώνω
    Καραφλά-α-α-α-α-λα
    Καραφλά-α-α-α-α-λα
    κλπ κλπ κατά βούληση

    :-)  
  • At 7:16 π.μ., Blogger raffinata

    άσχετο: αυτή η Μενούνος είναι της οικογενείας των Μενούνων που βγάζανε τη γνωστή κολώνια;  
  • At 7:17 π.μ., Blogger raffinata

    σχετικό: Λαμπρούκο είσαι τρέλα, είσαι τρέλα με βρεγμένη τη φανέλα!!!  
  • At 10:38 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Μαύρος Γάτος: Αχ, σε εσένα το είχα τάξει? Και έσπαγα το κεφάλι μου. Συγνώμη αλλά καταλαβαίνεις είναι χιλιάδες οι ψηφοφοροι που βλέπω καθημερινά.

    Αύριο θα έχεις όλα τα μωρά σε ξεκωλέ πριβέ για την πάρτυ σου. Εγώ δε θέλω ούτε ένα (έτσι κι αλλιώς όλα αλλοδαπά είναι, δε ψηφίζουν εδώ).

    CD: γεια σου βρε χαμουτζού με το μπικίνι σου, χαχαχαχααχαχα...

    DrugsTV: Μόνο θεά, μη σου πω και ημίθεα...

    Ημίαιμος: Άμα σου πω ότι μόλις τώρα ακούω από σενα το όνομα της. Παρόλα αυτά πληροφορήθηκα τα σχετικά και θα επανέλθω...

    Μιραντολινα: Certainly with a tone.

    Ροδιά: Τιιιι; Πέθανε ο Ιονέσκο;;;; Ωιμέεεεε τι έπαθαααααα. Τουάχιστον ο βασιλιάς Αλέξανδρος ζει;

    Κοκοβιός: Ήταν όλα τους παιδιά μου. Βλέπω για κανένα μπουρδελοπερπάτημα, τη σκούφια σας πετάτε όλοι...

    Βίσση θεά, είμαι μέλος του φαν κλαμπ της από τότε που τραγουδούσε με το μαλλί αφάνα και τη φαβορίτα μέχρι το γόνατο "ΔΩΔΕΚΑ".

    Ραφινάτα: Μανούνοι, κολώνια??
    Ναι ο άτιμος, είμαι τρέλλα, αλλά είαναι που έχω και κορμί αμαρτία.  
  • At 10:40 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Κevlarsoul: Μου ξέφυγες αλλά δε μπορώ να σε αφήσω ασχολίαστο.

    Ι εμ δι ουάν, μαι νάμπερ ουαν, δι όνλι τρέζουρ αι έβερ χάντ.  
  • At 11:51 π.μ., Blogger mickey

    Δηλαδή το "δώδεκα" είναι το παλιότερο που θυμάσαι; Το "κίτρινο, γαλάζιο και μενεξεδί" δε σου λέει τίποτα; Και νόμιζα ότι ήσουν παλιός. Πάντως αν τραγουδούσε το "δώδεκα" στη Eurovision, μάλλον θα την απέκλειαν για αθέμιτο ανταγωνισμό - συμβολική (για να μην πω προκλητική) βλέπεις η λέξη :))

    Αν σε συνοδεύσω με πιάνο, υπόσχεσαι να το τραγουδήσεις; Μπορούμε να κάνουμε και σχετικό προεκλογικό event - καλύτερος δηλαδή ήταν ο Κλίντον με το σεξόφωνο;  
  • At 12:35 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    καλημερα πιθηκι...
    καλα γιατι? ρωταω γιατι?
    τι σε 'φταιξε μπρε η αοιδος και την επιασες και την εκανες ποστ?...
    δεν της φταναν δηλαδις τα καιρια προβληματα που 'χει...να αντιμετωπισει?...
    να 'χει και την δικη σου κριτικη?..
    και ετσι να αγχωνεται περισσοτερο...
    και ετσι να στεναχωριεται και για την πορεια της διεθνης πια καρριερας της?...
    γιατι ειναι γνωστο πλεον...
    οτι η κριτικη σου μπορει ακομη ακομη να ανεβασει ή και να κατεβασει κυβερνηση.....
    και ξαναρωταω παλι γιατι?..
    μπας και δουλευεις για αυτα τα περιβοητα "ξενα κεντρα εξουσιας" ?... ρωταω μπαςςς????...
    ;)  
  • At 12:40 μ.μ., Blogger houlia

    Μ-
    Ψηφίζω "κούκλος ο Λ-ούκος
    με τις πονηρές του κούκλες
    μείναμε εμείς κι ο κούκος
    κι ο Λ-ούκος με τις μπούκλες"
    Μουσική:Μικυ-Στίχοι:Μινι(μινι στίχοι)
    Λ-Θα με πάρεις στα χορευτικά;Μίλησε και για την παιδίσκη στον Ευαγγελινό και σου υπόσχομαι ...κοινό!  
  • At 1:21 μ.μ., Blogger mickey

    Ορμώμενος (πώς τα λέω ο άτιμος, ε;) από το σχόλιο της houlia, σου υπόσχομαι να συνθέσω ύμνο για τον ανεξάρτητο μαχητικό συνδυασμό! Άλλωστε, τι στο καλό, θα κατέβεις στις εκλογές χωρίς ύμνο; Άσε που βαριέμαι τα χιλιοπαιγμένα εμβατήρια και τα άλλα συνήθη επικά μέλη (κεντάω σήμερα!) στις πολυπληθείς προεκλογικές συγκεντρώσεις. Μόλις το ετοιμάσω θα το στείλω στη houlia και σε όποιον άλλο ενδιαφερόμενο για στίχους και μετά όλο το πακέτο σε σένα για να προσθέσεις την αιθέρια φωνή σου (μη σε ανησυχούν τα φάλτσα - θα σε κάνω να ακούγεσαι σαν τον Παβαρότι με το post-editing που θα πέσει). Στη συνέχεια μπορούμε να φτιάξουμε και βίντεο-κλιπ, όπου μπορείς να βάλεις όποια φατσούλα θέλεις - ακόμα και τη δική σου!

    Προβλέπω ο Ρουβάς (φτου κακά) να πέφτει σε κατάθλιψη από τη ζήλια του!  
  • At 2:11 μ.μ., Blogger Xνούδι

    α, καλησπέρες πολλές. Εγώ θέλω Λαμπρούκο παρουσιαστή και παρουσιάστρια την composition doll. :-))))

    Να έχει έναν αέρα ο διαγωνισμός. Μια ευρωπαική αύρα. Κάτι πρόστυχο και ταυτόχρονα υψηλού επιπέδου.

    Σας φιλώ βρε!!!! Με έκανες και γέλασα τόσο πολύ με τις μεταφράσεις σου πιθηκάκι μου.
    :-))))  
  • At 3:19 μ.μ., Blogger NinaC

    Καλά, Χνούδι, η καλύτερη πρόταση, ever!!!!

    Λαμπρούκε, μπέϊμπυ, να βρεθούμε να μιλήσουμε για τα ρούχα. Πρέπει να ταιριάζουν τα χρώματα, μην είμαστε kitch και μας ξεκατινιάσουν στα πρωϊνάδικα the day after....  
  • At 4:37 μ.μ., Blogger Rodia

    Εχεις δίκιο Composition Doll, για τούτο και σε πάω με χίλια! Τα πρωινάδικα έχουν συμβούλους καθηγητές της ΑΣΚΤ βλέπεις και κάνουν κατάλληλους συνδυασμούς: Ψυχρά, θερμά κι ανάποδα, τα χρώματα παίρνουν την εκδίκησή τους κάθε πρωί ως φαίνεται..
    Εχω απαρνηθεί τους κανόνες και προσπαθώ να τους ανατρέψω, για τούτο αποφεύγω τις επιμορφωτικές αυτές εκπομπές.. Λες να σφάλλω..???..
    Ο κ. Νομάρχης έχει λάβει θέσιν επί του θέματος;

    ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΠΑΡΑΥΤΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ;-)  
  • At 5:37 μ.μ., Blogger Loucretia

    Μωρο μου, ελειπα, ημανα εντοιχισμενη στο Μεγαρο (με παιδαρο) και δεν ειδα την αφιερωση σου, ευχαριστω τα μαλα για την ευγενικη σου προσφορα. Εντρυφουσα στο α-τονικο συστημα για να ψηφισω αναλογως τα τραγουδια της Βρουβοβιζιον.

    Υ.Γ.1. σου εχω πει οτι το προφιλ σου, φερνει στον Τζονυ Λογκαν;
    Υ.Γ.2. μα ...γιατι σε λενε "πιθηκι";;; (υπονοουν προσοντα σου που δεν τα γνωριζουμε;;;)  
  • At 6:17 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Πάνος: Χιχιχι ομολογώ πως όχι...

    Μικυς: Πωπω τι μου θύμησες. Εϊχα ξεχάσει πως είναι δικό της αυτό. Σε ευχαριστώ για την πρόθεση σου να με συνοδεύσεις με πιάνο, αλλά η παραφωνία είναι μάλλον απίθανο να συμβεί.

    Βλέπεις έχω διατελέσει και χωρωδός.

    Βασιλική:"οτι η κριτικη σου μπορει ακομη ακομη να ανεβασει ή και να κατεβασει κυβερνηση..." έχεις δίκιο, τον τελευταίο καιρό το έχω καταλάβει. Έχω ορκιστεί όμως πίστη στην πατρίδα και το σύνταγμα.

    Houlia: Θα του μιλήσω αν μου υποσχεθείς ότι θα κάνουμε εκείνο που έκανε ο Σάκης με τις δικές του (you know το ξεβράκωμα)...

    Μίκυς: ΟΥΑΟΥ τι λεξιλόγιο. Απευθείας ορμώμενο εκ των αράδων των σχολιασμών του κ. Ν.Δ.

    Περιμένω με αγωνία τη μουσική σου επένδυση. Όσο για το βίντεο κλιπ έχω μερικές ιδέες, θα αλειφθώ με λάδι κάτω από τον ήλιο και θα έρχονται διάφορες (βλ, Houlia, CD, κλπ) και θα με θέλουν κολλασμένα, και...


    Χνουδι: Pas mal, pas mal. Θα το συζητήσω με την ΕΡΤ και θα σου απαντήσω...

    CD: Κοίτα αγάπη μου, δε ξέρω για σένα αλλά μετά τη μεγάλη αγοραστική δύναμη που έχει αποκτήσει το μπλογκ μου έχω πάρει ήδη προσωπικό στυλίστα, ο οποίος μου προτείνει για τη μεγάλη βραδυά αλυσίδα στο λαιμό και ντέφι στο αριστερό χέρι. Ρούχα δεν είναι απαραίτητα, αρκεί η αλυσίδα να είναι καλά δεμένη να μη το σκάσω.

    Ροδια: Και βέβαια έχω θέση, τι νομάρχης θα ήμουνα αλλιώς. Τί είνια το ΑΣΚΤ;

    Λουκρητία: Χαρά μου φιλτεστάτη μου.
    Ναι το έχω ακούσει πολλάκις, μόνο που αυτος είναι εμφανώς πιο άσχημος.
    Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει ακόμα από που πηγάζει το πιθήκι. Κάποια μαρτυριάρα θα έχει ανοίξει το στόμα της.  
  • At 6:17 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.  
  • At 9:01 μ.μ., Blogger houlia

    Moυά!μια αθώα, πώς την είπες...παιδίσκη;
    Απεναντίας...στον έρωτα όλα επιρέπονται!
    Τώρα θα μιλήσεις στον Φωκά;..  
  • At 9:31 μ.μ., Blogger NinaC

    OK, τόπιασα: εσύ θα ντυθείς αρκούδα και θα κάνεις πως κάνει η Αλίκη... Εγώ ρούχα γύφτου ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΒΡΩ???????  
  • At 10:19 μ.μ., Blogger alombar42

    --1--

    Στο 'πα και στο ξαναλέω
    στη Ευροβύζιον να 'ρθείς
    και οι κάμερες κάνουνε νάζι
    θα σε πάρουν και θα βγεις!

    Στο 'πα και στο ξαναλέω
    να μας γράφεις τακτικά
    κι αν δε σε κατανοούμε
    σε ψηφίζουμε γι' αυτά.


    --2--

    Οταν με δικάζουνε χωρίς να έχω φταίξει
    και όταν το δίκιο μου δεν μπορώ να βρω...
    Οταν ένοχοι με βάζουν ν' απολογηθώ,
    θυμάμαι τον Λαμπρούκο μας.

    Γεια σου ρε Λαμπρούκο μας, είσαι παλικάρι.
    Γεια σου ρε Λαμπρούκο μας, κράτα όσο μπορείς.
    Γεια σου ρε Λαμπρούκο μας, είσαι παλικάρι,
    μην υποχωρείς.  
  • At 10:26 μ.μ., Blogger NinaC

    Έλα νινί στον τόπο σου....
    Άλλο κακό να μη μας εύρη τους βλόγερς απόψε, Παναΐαμ!  
  • At 10:39 μ.μ., Blogger Rodia

    ΑΣΚΤ=Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών

    ..αγράμματος περί τα καλλιτεχνικά Νομάρχης.. αρχίζω να προβληματίζομαι.. χεχε..

    ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ

    (ελπίζω στα ποδοσφαιρικά τουλάχιστον να σκίζεις)

    :-)  
  • At 11:06 μ.μ., Blogger alombar42

    Έλα νινί στον τόπο σου

    Ερχομαιιιιιι!  
  • At 8:56 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    ρε ουστ!

    εσενα θα στειλουμε.

    σε μουσικη στιχους alombar και χορογραφια rodias...  
Number of online users in last 3 minutes