Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
To sex, όπως θα θέλατε να είναι
Παρασκευή, Μαρτίου 10, 2006
Μεγάλη έρευνα του σεξολογικού ινστιτούτου Ελλάδος σε συνεργασία με το ιστολόγιο που τα "λέει όλα και κυρίως τα κάνει όλα", αναφορικά με τη σεξουαλική ζωή των Ελλήνων bloggers παρουσιάζει σήμερα το "Λαμπρούκος - γραμμή υποστήριξης σεξουαλικότητας ομιλείτε παρακαλώ" (1,37€ το λεπτό).
Στην έρευνα συμμετείχαν οικειοθελώς 1500 ιστολόγοι και ιστολόγες με σκοπό να προσδιοριστεί η σεξουαλική ταυτότητα του μέσου ιστολόγου (και της μέσης ιστολόγας να μη σας πω), σε σχέση με τις σεξουαλικές τους συνήθειες, τα στοιχεία που τους εξιτάρουν στον έρωτα, τι απεχθάνονται καθώς και το αν υπάρχει σεξ γενικώς (πράγμα που πολυ αμφιβάλλω με τη μανία που σας έχει πιάσει να γράφεται μαλακίες όλη τη μέρα δεξιά και αριστερά).
Τα αποτελέσματα σκιαγραφούν με σαφήνεια το σεξουαλικό προφίλ του έλληνα ιστολόγου και είναι αποκαλυπτικά.
Άντρας Blogger: Οι έλληνες bloggers -σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της έγκριτης έρευνας - δε γαμούν πολύ (μη σας πω ότι δε γαμούν και καθόλου...). Αντ' αυτού βγάζουν ωραίες φωτογραφίες, γράφουν εξυπναδίστικα κείμενα, εννίοτε είναι ποιητές, πάντα πολιτικά ενεργοί, φίλαθλοι, αλλά κούκου γιόκ.
Όποτε βρεθεί σεξ στο δρόμο τους μπορεί να σταθούν να πάρουν ένα μεζέ (στο πόδι και ξεροσφύρι), αλλά πέραν τούτου ουδέν. Τους αρέσει το σεξ στη θάλασσα, κάτω από τα αστέρια, με θέα το απέραντο γαλάζιο του αιγαίου από το ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο, με τους ήχους του Μπράμς, με αστραπόβροντα σε καταιγίδα καταμεσίς του πελάου, με αιθέρια έλαια από τα βάθη της Περσίας, αλλά με γυναίκα jamais! Άλλωστε, μοναξιά είσαι η πιο καλή παρέα.
Ιδιαίτερη σημασία σε αυτή την ιδιότυπη σεξουαλική μονήρια (νατο και το λεξοπλαστικόν) φαίνεται να παίζει η γαστρυμαργία. Έτσι λοιπόν τα εδέσματα που φαίνεται να προτιμά ο άντρας μπλόγκερ πριν από ένα καλό κρεβάτι είναι γαλέος σκορδαλιά, παστουρμάς καισσάρειας, η ένας χοντροκομμένος πατσάς (κοινώς ντουζλαμάς) με μπόλικο σκορδοστούμπι για να ανοίξουν οι πόροι πριν καούν τα στρώματα.
Γυναίκα Blogger: Στην κατηγορία αυτή υπάρχουν δύο βασικές ομαδοποιήσεις:
1) Γυναίκες μπλόγκερ που συνδέονται σεξουαλικά με άντρες μπλόγκερ οπότε... νυχτερίδες κι αράχνες γλυκειά μου του κρατούν συντροφιά (βλέπε παραπάνω)
2) Γυναίκες μπλόγκερ που σχετίζονται με φυσιολογικούς ανθρώπους, οπότε έχουμε αντικείμενο, και λέμε.
Για τη δεύτερη κατηγορία έχουν καταγραφεί έντονα πάθη για σεξ μέσα σε πολυτελή αυτοκίνητα (ή μόνο με αυτά), επάνω σε πιστωτικές κάρτες (όσο πιο χρυσή τόσο πιο καλή), μέσα σε πισίνες, υδρομασάζ, τζακούζι, γιακούζα και άλλα αλλοδαπής προελεύσεως άγνωστα αντικείμενα.
Η γυναίκα μπλόγκερ είναι επίσης βαθύτατα εγκεφαλική. Τα ίδια ρίγη συγκίνησης της προκαλεί μια βραδυά τρελλού καρναβαλιού, με τις σκοτεινές αίθουσες των Village Cinemas, ένα πίνακα του Rembrant ή η εβδομάδα ντοκυμαντέρ μικρού μήκους (ναι σωστά ακούσατε, στα ντοκυμαντέρ το μέγεθος δε παίζει κανένα απολύτως ρόλο) για το ζευγάρωμα της ταραντούλας που της έχει γίνει προηγούμενα αφαίρεση ωοθηκών.
Πριν από το σεξ η γυναίκα μπλόγκερ προτιμά ένα καλό δείπνο στο εστιατόριο 48 με πατέ αγκινάρας και φιλέτο μόσχου σενιάν, σβυσμένο σε αγκοστούρα με σπόρους αγριομουριάς, ή μια πιο fusion πινελιά στο Wabi Lounge για finger food. Μη διστάσετε να της γλύψετε τα ακροδάχτυλα καθώς θα σας προσφέρει στο στόμα όλο υπονοούμενο mini spring rolls με πάπια Πεκίνου.
Δεν έχετε καμία ελπίδα να τη ρίξετε στο κρεβάτι αν της προτείνετε Βασίλη Τερλέγκα και Βέρα Λάμπρου στις "Νυσταγμένες Νταλίκες" (οι φίλοι το φωνάζουνε και ΝΝ - 28ο χιλιόμετρο Αθηνών-Λαμίας), ή κοντοσούβλι, γλυκάδια και αμελέτητα στη λαδόκολα στα βλάχικα της Βάρης.
Λαμπρούκος @ 10:32 π.μ. |


28 Comments:


  • At 1:21 μ.μ., Blogger NinaC

    Καταγγέλλω παταγωδώς ότι η ανωτέρω έρευνα ολοκληρώθηκε χωρίς τη δική μου συμβολή.

    Προσωπικά για Τερλέγκα κόβω φλέβα.  
  • At 1:22 μ.μ., Blogger NetKerveros

    Ευτυχώς που έκλεισα την πόρτα του γραφείου πριν σε διαβάσω.  
  • At 1:33 μ.μ., Blogger Xνούδι

    κι εγώ καταγγέλω την τρομαχτική δυσφήμιση που γίνεται στο κέντρο που τα βράδυα ξετυλίγω το φοβερό μου ταλέντο σε τραγούδια τύπου "για σένα αληταρά μου χτυπάν τα κυτταρά μου". Αίσχος!!!!
    Να τονίσω ότι τέτοιου τύπου άσματα, ανεβάζουν την λίμπιντο και δημιουργούν το καταληλότερο κλίμα για βραδιές αχαλίνωτου σεχ.

    Καλησπέρα σας :-)  
  • At 2:32 μ.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Θελω να γ***.
    Θελω να γ***.
    Θελω να γ***.
    Θελω να γ***.
    Θελω να γ***.
    Θελω να γ***.
    Θελω να γ***.
    Θελω να γ***.
    Θελω να γ***.
    Α ναι και κατι ακομη.Θελω να γ***.  
  • At 2:43 μ.μ., Blogger Αθήναιος

    Χαχαχαχαχαχα

    Κ αν δεν το κάνουν μερικές τυχερές τουλάχιστον θα έχουν φάει ένα καλό φαγάκι. ΛΟΛ  
  • At 2:49 μ.μ., Blogger FUFUTOS

    Εκ του Πολιτικού Γραφείου – ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟΝ

    Κύριε Νομάρχα,
    Σας διαβιβάζουμε τα τελευταία αποτελέσματα της έρευνας της BRI (Blog Research International):

    Ποιόν θεωρείτε δημοφιλέστερο υποψήφιο;
    Λαμπρούκος 95% (90% σε άνδρες – 100% σε γυναίκες)

    Ποιόν θεωρείτε τον πιο sexy υποψήφιο;
    Λαμπρούκος: 90% (Άνδρες 80% - δεν απαντώ μη με κακοχαρακτηρίσουν 20%, Γυναίκες 100%)

    Ποιόν θεωρείτε πιο ντεκαβλέ (που λέει κι η Ψιλικατζού) πολιτικό πρόσωπο;
    (μόνο γυναίκες)
    Μητσοτάκης 90%
    Χριστοδουλλάχ 89,5%
    Καρατζαφέρης 89%
    Ντεγκρέτσιας 88.5%
    Ψωμιάδης Μη Χέσω (ΨΜΧ) 88%
    Σημίτης 75%
    Κώστας 67%
    Γιώργος 51%
    Λαμπρούκος 0.5% (σημείωσαν λάθος τετραγωνάκι)

    (συνεχίζεται...)  
  • At 2:52 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Πως γινετε ολοι οι ανδρες να λενε οτι μαμανε για να καλυψουν το εγω τους και να μην μαμαει κανεις;;Πως γινετε να μαμιουνται ολες οι γυναικες και να μην μαμαει κανεις ανδρας;; Τι γινετε τελικα εχω μπερδευτει;;Πιστευε και μη ερευνα.....  
  • At 2:54 μ.μ., Blogger FUFUTOS

    ...
    Ποιόν προτιμάτε για εραστή/σύζυγο (γυναίκες 15-54 ετών και gay άνδρες)
    Λαμπρούκος 100% (ελεύθερες 110%, παντρεμένες 110%, gay άνδρες 90%)

    Ποιόν προτιμάτε για γαμπρό σας; (γυναίκες μητέρες θηλέων σε ηλικία γάμου)
    Λαμπρούκος: Μπλογκόσφαιρα 99% // Γενικός πληθυσμός: 42,1% (από την πρώτη Κυριακή)
    ΨΜΧ: Μπλογκόσφαιρα 1% , Προτιμώ να γίνει καλόγρια 99% // Γενικός πληθυσμός 15%

    Κατόπιν των παραπάνω, εισηγούμεθα την αναπροσαρμογή του εκλογικού σχεδιασμού ώστε να προβληθεί η (έτσι κι αλλιώς super) sexy πλευρά σας. Προτείνωμεν για επικοινωνιακούς λόγους να «διαρρεύσουν» τεχνηέντως εκείναι αι γυμναί φωτογραφίαι.
    Μετά μεγίστης τιμής
    Το Πολιτικόν Γραφείον  
  • At 3:21 μ.μ., Blogger Rodia

    Ενίσταμαι κύριε Νομάρχα!
    Τι θα πει "άντρες μπλόγκερ" και "φυσιολογικοί άνθρωποι"..???.
    (απορία)

    Αρα, όπως βγαίνει απο τα συμφραζόμενά σας, οι άντρες μπλόγκερ ΔΕΝ είναι "φυσιολογικοί άνθρωποι" ή οι "φυσιολογικοί άνθρωποι" ΔΕΝ μπλογκέρνουν. Τι εκ των δυο συμβαίνει..???..

    Μπερδεύτηκα η γυναίκα.. είμαι φυσιολογική.. δεν είμαι φυσιολογική.. να το κόψω το μπλογκέρνειν.. να μη το κόψω.. μια βραδιά καρναβαλιού μέσα σε κινηματογραφική αίθουσα δε με χαλάει καθόλου πάντως.. έστω κι αν παίζει φιλμάκια μικρού μήκους...

    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ..???.. ΝΑ ΠΑΡΩ ΞΑΝΑ ΤΑ ΠΕΡΣΙΝΑ ΤΑ ΛΗΓΜΕΝΑ..???..

    (στείλε λάχανα να σου αποκαλύψω μια συνταγή για μακαρονάδα με σάλτσα μπρόκολο)

    ..μα πιο πολύ, πιο πολύ.. αγαπώ τα γυαλάκια σου..

    :-)  
  • At 4:45 μ.μ., Blogger lemon

    Καλά βρε Ροδιά, σου φαινόμαστε δηλαδή φυσιολογικοί όλοι εμείς, εεε??? :))
    Βρίσκω εντελώς φυσιολογικό (!) τον διαχωρισμό απο τον Νομάρχη σε φυσιολογικούς ανθρώπους και βλόγερς...
    Και η απόδειξη είναι οτι όταν προσπαθήσεις να μιλήσεις σε κάποιον "εκ των έξω" για το βλογιν, σε κυτάει σαν να κατέβηκες απο άλλο πλανήτη...

    Λαμπρούκο, πως το είπαμε αυτό που δεν κάνουμε εμείς οι βλόγερς? ξέχασα....  
  • At 5:55 μ.μ., Blogger Rodia

    Aγαπητή lemon, ούτως ή άλλως
    ευλο-γέρνομεν.. μια απο δω και μια απο κει.. φυσιολογικότατα!
    Αλλωστε, η εικονική πραγματικότητα τείνει να υποκαταστήσει τον άχαρο κόσμο που μας περιβάλλει... Εδώ μέσα π.χ. ούτε μόλυνση ούτε ηχορύπανση χωρίς τη θέλησή μας.. και η βία είναι απούσα.. και.. αν δεν είναι, αντιμετωπίζεται με ήπια μέσα. Με ένα logout!

    :-)  
  • At 6:53 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    CompositionDoll: Tο είχα φανταστεί. Νομίζεις ότι δε σας είδα προχθές με την Τασία να χορεύετε πάνω στα τραπέζια και τους νταλικέρηδες να σας πετάνε λουλούδια και τα ημερολόγια της Goodyear, και να φωνάζουνε "Χόρεψε ζαργανίτσα μου να ρθει ν' αγιάσει το τριαξονικό μου";

    ΝετΚέρβερος: Την επόμενη φορά να κλείνεις και τα παράθυρα, γιατί μια φορά ένας πήδηξε...

    Χνούδι: Και εγώ που νόμιζα ότι το κοινό μου ήταν κουλτουριάρες. Βρε όλες με τη δωδεκάποντη και τον οξυζενέ στο μαλλί κυκλοφορείτε.

    DrugsTV: Ας τον πάει κάποιος σε μια πουτάνα, θα μας κάνει χάλια, σέρνει δδε το βλέπετε;

    Αθήναιος: Καλά όχι που θα επικέντρωνες αλλού εσύ. Το 48 σου γυάλισε...

    Φούφουτος: Εγώ σου έλεγα να μη μου βγάλεις εκείνες τις μαλακισμένες αφίσσες όπου ατενίζω (και καλά) το μέλλον, εσύ λύσσαξες ότι πρέπει να επικεντρώσουμε στο ιντελεκτουέλ προφίλ μου.

    Ευτυχώς η ζημιά δεν είναι ανεπανόρθωτη. Στις επόμενες θα φωτογραφηθώ γυμνός ενώ από κάτω θα παίζει το σκλόγκαν "Λαμπρούκος - ο νομάρχης της πιο ερωτικής πόλης".

    Παρήγγειλε σε παρακαλώ μια δημοσκόπηση για το πιο σεξουαλικό εσώρουχο, για το αν επιθυμούν να με δουν γυμνό ή ημίγυμνο, και για το αν έχω πιο πολύ πέραση σε ανύπαντρες ή παντρεμένες. Τέλος θα ήθελα να μου ετοιμάσεις μια αναφορά για το αν η διείσδυση μου στους Gay θα επηρεάσει του άνδρες ψηφοφόρους τύπου Κακέτση και Κούγια.

    Animation: Τι έπαθες πάλι εσύ και τσιβδίζεις...
    Γαμάει ήθελες να πεις?

    Ροδιά: Καλά άμα σου πω ότι όταν έγραφα αυτό με την αίθουσα σκεφτόμουν εσένα και τη λεμονιά τι θα μου πεις. Στο ρέμπρανέίχα στο μυαλό μου εσένα και τη Μιραντολίνα.

    Παρεπιπτόντως υπάρχει κανένας που δεν έχει δει τα απίθανα έργα της Ροδιάς; Σπεύσατε στο Pictures3000 (αυτό δεν ήταν ροδιά) όσο υπάρχει ακόμα καιρός και πριν γίνουν ανάρπαστα.

    Λεμονιά: Πες τα ρε Λομονίτσα...είμαστε εμείς φυσιολογικοί.

    Έχεις δει εσύ κανένα φυσιολογικό να στραπατσάρει το προφίλ του επιλέγοντας μια μαιμού ή ένα κοπρόγατο (χωρίς παρεξήγηση λεμονιά).

    Δε μαμούμε που λέει και ο φίλος μου ο Animation.

    Πάνος: Ε άντε ντε, γιατί έτοιμη στην έχω την απουσία (άσε που θα σου στείλω καμια φόλα τεμπλέιτ (αυτό με τα πουλάκια) και θα τρέχεις).

    Ροδιά: Εννοείς ότι δε παίρνει άλλο μόλυνση γιατί εμένα η μόλυνση μου τρέχει από τα αυτιά...  
  • At 7:31 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    doll εγω κοβω φλεβα για Βερα Λαμπρου.... ασχολιαστο παρακαλω!!!

    κε λαμπρουκο πιστευω οτι η ερευνα του κεντρου δεν θα ειχε καμια τυχη χωρις την δικη σας συμβολη!!
    ευγε γιατι ετσι κανετε γνωστο το προβλημα που υπαρχει με τον δικο σας αμεσο και γλαφυρο τροπο...
    και καποιος ας με σταματησει παρακαλω για αρχισα μου φαινεται παλι να ρεταρω....  
  • At 7:53 μ.μ., Blogger NinaC

    Τι είναι το Βέρα Λάμπρου???  
  • At 8:16 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Vasiliki: Και εσείς του νινιού του σέρνωντος είστε μαντμαζελίτσα;
    Σας ευχαριστώ που αναγνωρίζεται με αυτό τον τόσο δικό σας τρόπο τη συμβολή μου στην εξέλιξη της επιστήμης και την σεξουαλική απελευθέρωση.
    Όσο για το ρετάρισμα μη σας ανησυχεί... Εγώ το έχω από γενησιμιού μου και όμως είμαι φυσιολογικότατος... (ή μήπως όχι;)

    Doll: Βρε δεν τα αφήνεις αυτά. Αφού σας είδα λέμεεεεεεεε. Εσύ και η Τασία, δε μπορεί να κάναν πουλάκια τα μάτια μου.  
  • At 8:22 μ.μ., Blogger Loucretia

    Καλα ειμαστε σοβαροι;
    Εδω κινδυνευει η Βισση να μην τραγουδησει Καρβελα στη Eurovision κι εμεις ασχολουμαστε με το σεξ των bloggers;;;;;;  
  • At 8:48 μ.μ., Blogger Storyteller

    Γιατρέ μου το έπιασα το υπονοούμενο μη νοιαζεσαι...
    Αλλά είπαμε, τα εν οικω μη εν δήμω... τι τα θες τι τα γυρεύεις φράγκο εσύ δεν παίρνεις, όπως και ... τι είχαμε τι χάσαμε ψολέω σε ξεχάσαμε!!!
    Και του χρόνου με υγεία!!!  
  • At 8:52 μ.μ., Blogger raffinata

    ξέχασα ποιο ήταν το θέμα που πρέπει να σχολιάσω....  
  • At 11:53 μ.μ., Blogger alombar42

    Προσωπικά το σεξ το απολαμβάνω πάντα πριν από ένα τσιγάρο.
    Το μόνο μου πρόβλημα είναι οτι καπνίζω δυο πακέτα τη μέρα και δεν προλαβαίνω :)


    (Μόλις είδα οτι το έχεις ποστάρει πριν από το δικό μου - βέβαια το δικό σου μιλάει για πραγματικά γεγονότα ενώ το δικό μου για εικονικά, αλλά δεν παύει να είναι γαμώ τις συμπτώσεις - γάμα και καμμιά γυναίκα θα μου πεις και θα έχεις δίκιο)  
  • At 12:02 π.μ., Blogger NinaC

    Να θεωρήσω πως είναι τυχαίο γεγονός το ότι από τη μέρα που ήρθα στον blogger, όλα τα σερνικά σκέφτεστε το σεξ?????

    ε?

    ε?

    ε λεω?  
  • At 1:06 π.μ., Blogger Melina's Art

    Όπως και να΄χει μετά το σεξ, ένα γλυκάκι είναι απαραίτητο!
    Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.  
  • At 1:26 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Το σκιτσάκι απίθανο!  
  • At 3:16 π.μ., Blogger houlia

    Εμένα κάπου πήρε τ'αυτί μου σήμερα ότι μ'αποκάλεσες "αγνή παιδίσκη",γι αυτό δηλώνω αποχή από το μπλόγκ σου.Ευτυχώς δηλ, γιατί μου άφησες λίγο χρόνο για το πολυπόθητον!(Κι ας διατείνεσαι εσύ οτι οι βλογ-ημένοι δεν κατέουν από δαύτα.)Αρκετά μως για φέτος,τού χρόνου πάλι-γεροί να μαστε-
    Αγρανάπαυσις!  
  • At 6:47 π.μ., Blogger mickey

    Όπως θα κατάλαβες Λαμπρούκο, το "πολυπόθητον" της houlia ήμουν ΕΓΩ! Ο ΜΟΝΟΣ blogger (μαζί με τον αιώνιο αντίπαλό σου alombar42) που γα*** συνεχώς! Γιατί νομίζεις δε βρίσκω χρόνο να ποστάρω στο δικό μου blog; BTW σού βρήκα λύση για το πρόβλημα της ακράτειας. Ρίξε μια ματιά στο κονάκι μου να τη δεις. Εγώ πάω για συνέχεια ;)

    Πάντως, μια και τέλειωσε το καρναβάλι, προτείνω να αφοσιωθείς απρόσκοπτα στον προεκλογικό σου αγώνα και να απέχεις από το σεξ μέχρι τις εκλογές (έτσι κι αλλιώς κι αν δεν ήταν οι εκλογές, δε θα άλλαζε τίποτα). Θα έλεγα μάλιστα να ανεβάσεις πιο ψηλά τον πήχη και μετά από Νομάρχης να πας για ...Μονάρχης - ή και Μουνάρχης, μπας και δεις άσπρη μέρα κι εκτός καρναβαλιού. Άλλωστε, τα νέα από το Πολιτικό Γραφείο είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά - αν και διατηρώ επιφυλάξεις για την αξιοπιστία του Διευθυντή του.

    Βεβαίως τα παραπάνω τα γράφω από τη ζήλια μου (εννοώ ΜΟΝΟ τη δεύτερη παράγραφο φυσικά).  
  • At 12:30 μ.μ., Blogger NinaC

    Μαζευτείτε, πλέον! Λυσσάξατε με το σεξ! Τι ψυχή θα παραδώσετε, βρε? Ασχοληθείτε με κάτι πνευματικώτερον, τς τς τς.

    Εγώ, πάντως, αύριο Κυριακή, θα πάω εκκλησία. Κάπου διάβασα πως οι χριστιανοί επιτυγχάνουν whole body orgasms!!!

    Λέτε γι' αυτό η συγχωρεμένη η γιαγιά μου να ήταν τόσο γελαστή τις Κυριακές???

    Καλημέρες σε όλους!  
  • At 12:39 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    sex και αηδιες..

    δε μαμιωμαστε λεω εγω?

    .....ε! ε! ε! οχι ολοι μαζι ρε!  
  • At 1:36 μ.μ., Blogger Kevlarsoul

    Καλά ο Λαμπρούκος μας τσουβάλιασε όλους μαζί και μας ξεμπρόστιασε.
    Γιατί μπλογκάρουμε; Αν δεν μπλογκάραμε θα κάναμε «άλλα πράγματα;»
    Είναι άρρωστο το να μπλογκάρει κανείς;
    Οι μπλόγκερς δίνουν σίγουρα την εντύπωση πως μιλάνε για το σέξ περισσότερο από ότι το κάνουν. Από κει και πέρα, ο καθένας ξέρει τα δικά του…  
  • At 7:56 μ.μ., Blogger Κωστής Γκορτζής

    Εγώ είμαι του ...dog style!

    Και τα σκυλιά μαζί σου!!!  
Number of online users in last 3 minutes