Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Είσαι γυναίκα; Τόσο το καλύτερο
Πέμπτη, Μαρτίου 09, 2006
Σωτηρία Μπέλλου: Πάγκόσμιο σύμβολο στον αγώνα εξομοίωσης της γυναίκας με τον άντρα.
Δεκάδες δρώμενα σε ολόκληρη τη χώρα συνόδευσαν τον εορτασμό της ημέρας της γυναίκας. Στην πλατεία συντάγματος, η ΕΓΕΣ, περοξάρχουσας της κας. Μάρκγαρετ (μητέρας Γιωργάκη) Παπανδρέου, αναπαρέστησε το κάψιμο των στηθόδεσμων των σουφραζετών των αρχών του αιώνα. Το δρώμενο κινδύνεψε να χαρακτηριστεί αποτυχία, καθώς οι μικροί σε μέγεθος στηθόδεσμοι των κ.κ. Μάργκαρετ και λοιπόν κυριών δε παίρναν έυκολα φωτιά. Την παρτίδα έσωσε η τυχαία διερχόμενη κα. Βάνα Μπάρμπα η οποία κατέθεσε στο γυναικείο κίνημα δύο δικούς της στηθόδεσμους. Χρειάστηκαν 65 οχήματα της πυροσβεστικής, 3 ελικόπτερα σινούκ και 842 άντρες για να περιορίσουν τη φωτιά πριν αυτή επεκταθεί στη Βουλή και το μέγαρο Μαξίμου.
Σε πανηγυρική συνεδρίαση στη Βουλή στο μεταξύ, ο πρωθυπουργός κ. Κωστάκης Καραμανλής δήλωσε το θαυμασμό για τη σημερινή γυναίκα που είναι μάνα, ερωμένη, σύζυγος, επαγγελματίας, και συνδράμει στην εξέλιξη της επιστήμης φέρνοντας ως παράδειγμα τη σύζυγο του Νατασσώ που καταφέρνει να μεγαλώσει τα δίδυμα τους, να είναι στο πλευρό του συζύγου της και πρωθυπουργού της χώρας ενώ ταυτόχρονα κάνει την πρακτική της άσκηση στην ακριτική Κόρινθο. Και όλα αυτά έχοντας απλά τη συνδρομή από 3 γυναίκες για τις δουλειές του σπιτιού, 7 γκουβερνάντες, 4 καθηγητές ανεπιστημίου για τη περαίωση του διδακτορικού της, 5 οδηγούς, και 6 μαθητευόμενα γιατρουδάκια που την αναπληρώνουν όταν δε μπορεί να παραστεί στα μπας κλας ιατρεία του συστήματος υγείας Κορίνθου. Επιπλέον ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε μέτρα ενίσχυσης των γυναικών που έχουν δίδυμα (ένα αγόρι, ένα κορίτσι), κατάγονται από το Γρεββενά, σπουδάζουν ιατρική αλλά έχουν τελειώσει και ένα ΤΕΙ προηγούμενα, και έιναι παντρεμένες τουλάχιστον με υπουργό.
Ο κ. Γιωργάκης στο μεταξύ ανακοίνωσε πως στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές τα ψηφοδέλτια του ΠΑΣΟΚ θα απαρτίζονται αποκλειστικά και μόνο από γυναίκες (πλην Λαμπρούκου), ενώ δε δίστασε να δηλώσει πως η καλή υγεία του οφείλεται στο ότι έκοψε το θηλασμό στα 43 του, εξυμνώντας με αυτό τον τρόπο το ρόλο της γυναίκας-μάνας στο κοινωνικοποιλιτικό γίγνεσθαι.
Λαμπρούκος @ 7:42 π.μ. |


36 Comments:


  • At 9:50 π.μ., Blogger houlia

    Ποδαρικό?Now, you made my day ή almost...γιατί ψάχνω απ' το πρωί έ΄να χαρτί τής εφορίας που μου ζητήσανε και δεν...Αν δεν το βρω?,τους λέω.Θα έχετε πρόβλημα, μου απάντησαν.Αφού λοιπόν δεν το γλιτώνω το "πρόβλημα",πήρα τών αματιών μου και ήρθα κατά γέλιου!(ακόμα δέχονται προσφορές για στηθόδεσμους?)  
  • At 10:47 π.μ., Blogger alombar42

    Να βάλω κι εγώ ένα στηθόδεσμο στη φωτιά; Με τόσα κοτόπουλα που έχω φάει (θυμάσαι την εποχή των ορμονών που έκανες βυζιά με τα κοτόπουλα;)...

    Αλλά να σατιρίζεις τη Νατάσα μας δεν το περίμενα ποτέ από εσένα. Βρε συ, παράδειγμα προς μίμηση είναι η κοπέλα! Διδακτορικό στο νοσοκομείο, σουβλάκια για τον Μπούλη της, θηλασμός τα μωρά, για ψώνια στο μανάβη κι ο χασάπης μες τη φούρια να της πιάνει και τον κώ!  
  • At 11:27 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Houlia: Εξαρτάται τι πυρκαγιά μπορείς να προκαλέσεις...

    Αλομβαρ42: Όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη ρε παιδιά. Άσε βρε παιδί μου εσύ τα σουτιέν. Ή μήπως να είναι το επόμενο θέμα στις φωτογραφίες σου...

    Μένω Εκτός: Ένα σου λέω, πριν λίγα χρόνια έλεγα ένα αστείο στο Bush την ώρα που έτρωγε ένα κουλουράκι, και πνίγηκε το ζώο (δυστυχώς δε μπόρεσα να τον ξεκάνω εντελώς)  
  • At 11:41 π.μ., Blogger houlia

    Μικρομέγαλη!Δηλ, ν' αναβοσβήνει.Κάτι σαν σήματα καπνού.Ξερεις πόσους ψηφοφόρους θα μαζεύεις έτσι;Εγώ θα δινω μόνο αυτόγραφα...  
  • At 12:26 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    τι 'σαι συ, μπρε?...
    για ολους πια με τον καλο τον λογο στο στομα!!!....
    στο θεμα μας ομως αγαπητε γιατι σε βλεπω οτι ποιεις την νησσαν...
    τα ευρωπουλα μου???...
    που 'ναι???...
    ;)))  
  • At 1:30 μ.μ., Blogger Neilys

    lamprouko pigainontas gia tin sxoli mou eida mia afisa tis mparmpa gia to extra sto dromo , thumithika to post sou kai arxisa na gelaw monos mou ! Rompa me ekanes! hehe  
  • At 2:30 μ.μ., Blogger Rodia

    Ανταπόκριση απο πλατεια Συνταγματος:
    ΟΕΟ ΟΕΟ ΟΕΟ φωνάζαν οι μαινάδες, θέλοντας να αποκλείσουν τη λιμο της Μιμής που κατέβαινε να συμμετάσχει στον εορτασμό. Ευτυχώς το πέτυχαν και έτσι γλιτωσε η πρωτεύουσα την ολοκληρωτική καταστροφή ως Νέα Ρώμη.
    Απο πλατεια Συνταγματος, για το Λαμπρούκο μπλογκ, Ροδια. Τερμινέ.

    ΥΓ. Σαντουρι δεν παίζουμε, αλλά μας αρεσει να ακουμε.  
  • At 3:15 μ.μ., Blogger NinaC

    Λοιπόν, αφήστε τα κουλά, που θα κάψω στηθόδεσμο νταντελέ, μαύρο, πρόστυχο που μου στοίχισε 2,5 μισθούς (χώρια τις υπερωρίες....).
    Το πολύ-πολύ να τον δανείσω στο Λαμπρούκο να τον έχει πρόχειρο, ώστε να τον εμφυτεύσει τεχνηέντως στον χαρτοφύλακα του πολιτικού του αντιπάλου (όταν θα συνεντευξιάζονται ομού, μαζί, και οι δύο από τον κ. Χατζηνικολάου ή τον κ. Αναστασιάδη), καθιστώντας τον ρόμπα και δη ξεκούμβωτη και κερδίσουμε, τοιουτοτρόπως, τη Νομαρχία (όχι ότι δεν την έχουμε σίγουρη, αλλά λήψις ενός επιπλέον μέτρου δεν βλάπτει)  
  • At 3:16 μ.μ., Blogger NinaC

    thanks, pal, for making me laugh...  
  • At 3:56 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Houlia: Κατάλαβα μόνο το κουκί μου θα βρω, ξεφτίλα έχετε βαλθεί να με κάνετε όλοι σας.

    Βασιλική: Αυτό to Νissan γιατί το γράφεις με η; Αμόρφωτη...

    Georgie: Ναι ενώ από μόνος σου δεν είσαι...

    Ροδιά:
    Θεέ μου ήταν εκεί και ο Νέρωνας. Δεν την είδα. Σε ευχαριστώ βρε Ροδιά που με κρατάς στην καρδιά των γεγονότων.
    Αλήθεια πότε θα κάνεις καμιά αναδρομική έκθεση να πάρουμε κανα δυο έργα σου για πάνω από τη φοντανιέρα;

    Composition Doll: Politic ethics αγαπητή μου. Εμείς δεν είμεθα σαν τους άλλους. Άλλωστε στο χαρτοφύλακα ποιος θα τον δεί. Στο πέτο όμως...  
  • At 6:35 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    οπως ολοι οι καθαροαιμοι πολιτικοι,εεεε???
    ... αλλα λογια να αγαπιωμαστε??....
    μαλισταααα....
    ;))  
  • At 6:51 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Κοκοβιός: διαβάζοντας το σχόλιο σου μου ήρθε μια αηδία την οποία δε μπόρεσα να συγκρατήσω και μετεξελίχθηκε σε ξερατό, που βλέποντας το με κατατρόμαξε λόγω της αηδιαστικής όψης των οξέων του στομάχου με αποτέλεσμα να χεστώ απάνω μου (αμ μπορούμε και εμείς να έιμαστε σιχάματα αγαπητέ μου :) Πάντως περαστικά

    Βασιλική: Μήπως να δοκιμάζατε το άλλο αυτί, γιατί από το ένα δεν ακούω και καλά.  
  • At 8:45 μ.μ., Blogger raffinata

    ο Κωστάκης δεν φοράει σουτιέν; μεγαλύτερο στήθος από τη Νατάσσα έχει αφού...  
  • At 9:46 μ.μ., Blogger lemon

    Λαμπρούκο, φιρί φιρί το πας να αφήσεις τη Νομαρχία και να κατέβεις Αθήνα...τι να κάνουμε, αν είναι να σε βλέπουμε στα κανάλια συνέχεια, άντε βρέ, πάνε, εμείς μαζί σου είμαστε!
    (εγω πάλι, πέθανα με τη Σωτηρία Μπέλλου..!!!)  
  • At 10:09 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Πάνος: Αυτές δε προλάβανε να το γιορτάσουνε. Η μία γύρναγε με τη ντουντούκα, η άλλη στα υπουργεία (γμτ σόι της) τι να προφτάσουνε οι κακομοίρες

    Ραφινάτα: Αχ ναι βρε συ αλλά του αρέσει πολύ και το τόπλες του δάμαλου

    Έλσα: Καλως ήρθατε. Και βέβαια χωράτε. Ρε συ Αλόμπαρ κάνε ένα κώλο πιο πέρα να χωρέσει κι η Έλσα.

    Λεμονιά: Στην Αθήνα, εγώ? Βρε συ αμάν έκανα να γυρίσω πίσω, ξανά μανά?  
  • At 10:35 μ.μ., Blogger NinaC

    Να μπει μια τάξις, παρακαλώ!

    Δεν μπορεί να έρχονται καινούργιες και να στριμοχνώμαστε εμείς!!!

    Άσε που ακόμα δεν έχουμε δει και τις γυμνές φωτογραφίες να ξέρουμε με τι έχουμε να κάνουμε...

    Υ.Γ. Λες ο κοκοβιός να τις είδε, γι' αυτό φτύνει???

    :PPPPPPPP  
  • At 10:39 μ.μ., Blogger ellinida

    Aπίθανα τα νέα σου ! Απογαλακτίστηκε ο Γιωργάκης ! Καιρός να πάει νήπιο τώρα !  
  • At 11:19 μ.μ., Blogger Rodia

    Αγαπητέ κ. Νομάρχα, παρακαλώ να τοποθετηθείτε στα κάτωθι θέματα:

    Α': Να δηλώσετε ευθαρσώς ποια απ' όλες μας προτιμάτε για να μη μαλλιοτραβιόμαστε εδώ και αλλαχού, π.χ. στο ευλόγιον της Καλλίστης.

    Β': Να αφήσετε ήσυχα τα παιδιά, το Γιωργάκη και τον Κωστάκη. Αρκετά τραβάνε από μαμά και γυναίκα -αντιστοίχως. Μπορεί να θυμώσουν και να μετακυλίσουν την αγανάκτησή τους προς τον ελληνικό λαό.

    Γ': Ενημερώστε τι χρώμα έχει η φοντανιέρα και τι σοκολατάκια ψωνίζετε, ώστε να ετοιμασω το ανάλογο έργο. Αν τοποθετείτε Τζοκόντες, αγοράστε ένα ομώνυμο έργο του εκλεκτού ζωγράφου κ. Ρεπροντάξιον. Λίαν προσεχώς εκθέτω στη Λαμία, δεντράκια και γυναίκες.  
  • At 12:20 π.μ., Blogger alombar42

    Τη καμάρωσε ολόγυμνη κι ευχυμόσαρκη. Η Οδαλίσκη των Ονείρων! Το βλέμμα του τη πασπάτεψε ολάκερη, δεν άφησε κανένα σημείο του κορμιού της, που να μη το αγγίξει πρόστυχα κι αδιάντροπα! Πτυχώσεις, γωνίτσες, παχάκια, σημάδια, αγαπημένα και ποθητά σημεία! Το κορμί του έδειχνε έντονα, πιεστικά, τα χαμογελαστά της χείλια! Θέλησε να αιχμαλωτίσει, αυτό το χαμόγελο. Να εισχωρήσει μέσα στα κατάβαθά του.

    (Πάτροκλος - Συν-όνειρο)  
  • At 12:38 π.μ., Blogger NinaC

    Αλόμπαρ, παλληκάρι μου, τί πίνεις και δεν μας δίνεις νυχτιάτικα???

    τς τς τς τς

    (Ε ρε τσακρούμς που σας χρειάζονται...)  
  • At 12:45 π.μ., Blogger Melina's Art

    ...Αμέρικαν Μπαρ το κάναμ'εδώ μέσα! (καλέ, έχω ένα dejavou με αυτούς τους δυό απο πάνω μου)

    Τα σέβη μου Νομάρχα :)
    ..τα ΣΕΒΗ μου είπα.. οχι, ρε, άσε κάτω το σουτιέν!  
  • At 12:51 π.μ., Blogger houlia

    Καλημέρα!Το στλενω από τώρα για να κάνω ποδαρικό πάλι αύριο το πρωί.Αφού εσύ πας με τις κότες για ύπνο-ελπίζω τουλάχιστον να μας βλέπεις στον ύπνο σου.Βλέπεις εγώ δεν έχω πρόβλημα με την πολυκοσμία.Κι αν πιάνω και τόπο ξαναγυρνάω στην καλύβα μου κι αφήνω και το Ελσάκι να γελάσει το χειλάκι του-Εκτός κι αν πάς με τις "κότες" για ύπνο-πως τις λυπάμε αλήθεια στριμωγμένες στο μπροστινό κάθισμα του dcv!-
    Πάντως ό,τι και να κάνεις μη περιμένεις μεγαλεία
    Αν δεν αλλάξεις τη φωτό,με τα γυαλάκια τα γελεία
    Δε θα σου κάτσει η Νομαρχία!  
  • At 1:34 π.μ., Blogger NinaC

    κουρκουμπινάκι και τα χαρτιά ρίχνουμε, και καλό ξεμάτιασμα κάνουμε, και υπνωτισμό για παρελθούσες ζωές, άμα λάχει να'ουμ'....

    Υ.Γ. Να οργανωθούμε λίγο ρε παιδιά, όλο στον ανιαρό "μεσαίο χώρο" με βάζετε εμένα....  
  • At 7:12 π.μ., Blogger Αθήναιος

    Τί έγινε; Διοργανώνετε φλαμπέ δρώμενα με σουτιέν κ δεν με καλέσατε,κουφαλίτσες;

    Α ναι. Μιας κ το θυμήθηκα. Λαμπρούκο, με ποιον χώρο κατεβαίνεις στις εκλογες; ( μην απαντήσεις με κανένα τρελλό ποστ!!!)  
  • At 8:29 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Composition Doll: Καώς τα παλιοσείρια. Τις φωτογραφίες δε τις έχει εμφανίσει ακόμα ο Φωτόπουλος. Όσο για τον Κοκοβιό με ζηλεύει αγάπη μου είναι προφανές.

    Ελληνίς: Ναι βρε κουτά. Από του χρόνου θα πάει νήπιο, θα κάνει άτες, αγκού, κακά και άμα μεγαλώσει του παραχρόνου μπορεί και να μας κυβερνήσει.

    Ελληνίς: Αγαπημένη μου Ροδιά:

    Α) Απ την Κικί και την Κοκο ποιά να διαλέξω;
    Β) Αυτά δε τα χωνεύω καθόλου. Καλά να πάθουν τα σκατόπαιδα.
    Γ) Η φοντανιέρα μου είναι ΜΟΥΡΑΝΟ αλλά μονίμως άδεια γιατί τα σοκολατάκια τα τρώω. Μήπως θα ταίριαζε μια νεκρή φύση;

    Alombar42: Αλόμπαρ πάλι βλέπεις ΝΟΒΑ νυχτιάτικα?

    Κουρκουμπίνι: Αγαπητή μου θα πρέπει να γνωρίζετε ότι προκειμένου να γίνετε μέλος της ιδιόρυθμης τροποντεινά παρέας μας θα πρέπει να καταθέσετε τα ακόλουθα:
    1) Δύο σουτιέν κατηγορίας ξεκωλοτάτου
    2) Δύο φωτογραφίες σας με βραδυνό ένδυμα
    3) Δύο φωτογραφίες χωρίς αυτό.

    Houlia: Καλύτερα μιας κότας ελεύθερη ζωή,
    παρά φυλακισμένη να ζεις μες τη χλιδή... (μα δεν είμαι στ' αλήθεια υπέροχος, όχι πε μου)

    Composition Doll: Kαι όχι μόνο. Από σήμερα και για λίγες μόνο ημέρες λέμε το ψωμί, διαβάζουμε το αυγό (απλό και δίκροκο), μυρίζουμε την πατούσα, μαντάρουμε την κάλτσα, και μελώνουμε το κουρκουμπίνι...

    Αθήναιος: Τι έγινε άφησες κυρσούς και φλεβίτιδες και είπες να κατέβεις προς τα μέρη μας. Αμάν βρε παιδάκι μου σε διάβασα και πήγα σε αγγειολόγο.  
  • At 9:10 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Composition Doll: Καώς τα παλιοσείρια. Τις φωτογραφίες δε τις έχει εμφανίσει ακόμα ο Φωτόπουλος. Όσο για τον Κοκοβιό με ζηλεύει αγάπη μου είναι προφανές.

    Ελληνίς: Ναι βρε κουτά. Από του χρόνου θα πάει νήπιο, θα κάνει άτες, αγκού, κακά και άμα μεγαλώσει του παραχρόνου μπορεί και να μας κυβερνήσει.

    Rodia: Αγαπημένη μου Ροδιά:

    Α) Απ την Κικί και την Κοκο ποιά να διαλέξω;
    Β) Αυτά δε τα χωνεύω καθόλου. Καλά να πάθουν τα σκατόπαιδα.
    Γ) Η φοντανιέρα μου είναι ΜΟΥΡΑΝΟ αλλά μονίμως άδεια γιατί τα σοκολατάκια τα τρώω. Μήπως θα ταίριαζε μια νεκρή φύση;

    Alombar42: Αλόμπαρ πάλι βλέπεις ΝΟΒΑ νυχτιάτικα?

    Κουρκουμπίνι: Αγαπητή μου θα πρέπει να γνωρίζετε ότι προκειμένου να γίνετε μέλος της ιδιόρυθμης τροποντεινά παρέας μας θα πρέπει να καταθέσετε τα ακόλουθα:
    1) Δύο σουτιέν κατηγορίας ξεκωλοτάτου
    2) Δύο φωτογραφίες σας με βραδυνό ένδυμα
    3) Δύο φωτογραφίες χωρίς αυτό.

    Houlia: Καλύτερα μιας κότας ελεύθερη ζωή,
    παρά φυλακισμένη να ζεις μες τη χλιδή... (μα δεν είμαι στ' αλήθεια υπέροχος, όχι πε μου)

    Composition Doll: Kαι όχι μόνο. Από σήμερα και για λίγες μόνο ημέρες λέμε το ψωμί, διαβάζουμε το αυγό (απλό και δίκροκο), μυρίζουμε την πατούσα, μαντάρουμε την κάλτσα, και μελώνουμε το κουρκουμπίνι...

    Αθήναιος: Τι έγινε άφησες κυρσούς και φλεβίτιδες και είπες να κατέβεις προς τα μέρη μας. Αμάν βρε παιδάκι μου σε διάβασα και πήγα σε αγγειολόγο.  
  • At 10:08 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    καλημερα πιθηκακι..
    σημερα μ' ακους??...
    γιατι χτες βρε με στεναχωρεσες...
    :(  
  • At 10:20 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Τι έκανα ο αναίσχυντος???
    Πες μου να αυτομαστιγωθώ, να κυλιστώ σε σπασμένα γυαλιά, να κοπώ και να μου ρίξω ξύδι, πες μου πριν κάνω κανένα κακό ο άτιμοςςςς  
  • At 10:25 π.μ., Blogger Storyteller

    Εγώ αυτά τα σοβαρά πολιτικά δεν τα καταλαβαίνω! 20 ευρώ βενζίνη έβαζα είκοσι και βάζω! είμαι μέσα στο θέμα έτσι; Αλλιως να βάλω λίγο Λαμπίρη να ενημερωθώ ο άσχετος!  
  • At 10:34 π.μ., Blogger NinaC

    Storyteller καλώς μας όρισες! Αν σ' αρέσουν οι πρόστυχες αμμοθύελλες είσαι σαφέστατα στο σωστό μέρος: εγώ είμαι η πρόστυχη, ο λαμπρούκος η αμμοθύελλα και έχουμε και έναν αλομβαρ να κρατάει τα μπόσικα!

    Welcome on board!  
  • At 10:38 π.μ., Blogger Xνούδι

    καλημέρα πιθήκι μου.

    Με αφορμή το γέλιο που έριξα διαβάζοντάς σε εδώ, αλλα και για κάτι που έγραψες αλλού, ηθελα να σου πω: Υπάρχει μεγαλύτερο ταλέντο από το να μπορείς να κάνεις τους ανθρώπους να γελάνε;;;;;;; Yπάρχει;
    Δεν υπάρχει!!!!!

    Σε φιλώ :-)  
  • At 10:40 π.μ., Blogger hardrain

    ...πες μου που πουλάν σουτιέν...να σου πάρω δυοτραγουδούσε ο Μητρουπάν΄ς αλλά η λογοκρισία του άλλαξε τα στίχοι την έσχατη στιγμή.Αίσχος.

    Θαυμάσια κυρ Λαμπρούκο, και είσαι και κούκλος όπως βλέπω από τις φωτογραφίες σου , αναρωτιέμαι αν είμαστε συγγενείς, όσο γερνάω τόσο σου μοιάζω. Λοιπόν πρώτη επίσκεψη που σου κάνω, η αλήθεια είναι πως θεωρώ τον ευατό μου πολύ καινούργιο ακόμα στή βλογότσαρκα-δεν έχω και χρόνο είναι η αλήθεια, οπότε ό,τι προλάβω, ό,τι αρπάξει ο ...το μάτι μου ήθελα να πω. Πολύ καλός ωστόσο έχω να πω Κυρίες και Κύριοι, οι γιατροί θα πρέπει να σε πρσθέσουν στα συνταγολόγια τους, κάθε πρωί μια βίζιτα στου Λαμπρούκου a lamproukos every day keeps the fucking doctor aeay, κατάλληλο αναγνωστικό ματζούνι για την πρωινή νευρολιγούρα.

    Άντε, αρκετοί από εσάς με κάνατε να ξαναβρώ μια κάποια αισιοδοξία για τη μοίρα του γένους.

    Τα σέβη μου και την καλημέρα μου.Σε όλους!

    (έχω μετανοιώσει στο μεταξύ για το μάυρο template του blog μου αλλά δεν κατέχω πως να το αλλάξω το ρημάδι, συν όλα τα άλλα είμαι και βλαξ)  
  • At 11:11 π.μ., Blogger houlia

    L- Είσαι υπέροχος(στην ποίηση)...και ακόμα υπεροχειρότερος στα σχόλια επί σχολίων!Που σημαίνει οτι σε διαβάζω ολόκληρο και προς όλες τις διευθύνσεις(και όλες τις διευθύνσεις)Το προτείνω και στους περιοικους:Διαβάζετε τα comments!Ένα post άλλωστε την ημέρα,δεν φέρνει την άνοιξη...  
  • At 2:09 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Storyteller: Ποιο μέσα δε γίνεται. Πάτο έπιασες ο άνθρωπος...

    CompositionDoll: Αγαπητή φίλη,

    Δε θα σε επιπλήξω με δριμύτητα γιατί είσαι σχετικά νέα και στους νέους δικαιολογούμε και μια τρέλλα παραπάνω.
    1) Ο κ. Στορυτέλερ είναι κατ' αρχήν απο τους παλαιότερους και καλλύτερους πελάτες μας.
    2) Απαγορεύω ρητά και δια ροπάλου σεξουαλικά υπονοούμενα γιατί το μπλογκ είναι "των αρχών και των τάξεων". Ταξις και ηθική αγαπητή μου. τάξις και ηθική.

    Μετά τιμής
    Ονούφριος

    Χνούδι: Αχ εσύ πια όλο μα τον καλό το λόγο έισαι (πρέπει να παίζει τρελλό σεξ αυτό το διάστημα έτσι...)

    δύων ανατέλλων: Αγαπητέ φίλε. Διαβάζοντας τα περι βίζιτας στο σχόλιο σου μου ήρθε αυθόρμητα το "μάθανε πως γαμιώμαστε πλακώσανε κι οι γύφτοι". Εσείς όμως φαντάζομαι πως έχετε αγνές προθέσεις έτσι δεν είναι?

    Houlia: Έχεις δίκιο. Υπάρχουν άνθρωποι (ενδεικτικά αναφέρω Αλόμπαρ, Φούφουτος, ημίαιμος, Μίκυ (τον ανακάλυψα σήμερα) Δύων (επίσης) που ργάφουν σχόλια καλλύτερα κι από ποστ)  
  • At 2:14 μ.μ., Blogger hardrain

    @L:...αγνές προθέσεις; μουά; Μα εγώ δε σε έβρισα αγαπητέ μου! Σαν χθες πέθανε το 92 ο Ζαμπέτας. Πουσαι βρε Θανάση....άκου αγνές προθέσεις!  
  • At 5:45 μ.μ., Blogger Melina's Art

    "Κουρκουμπίνι: Αγαπητή μου θα πρέπει να γνωρίζετε ότι προκειμένου να γίνετε μέλος της ιδιόρυθμης τροποντεινά παρέας μας θα πρέπει να καταθέσετε τα ακόλουθα:
    1) Δύο σουτιέν κατηγορίας ξεκωλοτάτου
    2) Δύο φωτογραφίες σας με βραδυνό ένδυμα
    3) Δύο φωτογραφίες χωρίς αυτό."

    ...συγνώμη, έχετε δει ποτέ κουρκουμπίνι με σουτιέν (ξεκωλάτο!) και βραδυνό φόρεμα;; Οχι, δλδ, αν έχετε δει να μου το πείτε κυριε Νομάρχα μου!
    Εγώ το μόνο που φοράω είναι το χρυσό μου μέλι απο θυμάρι, άντε και στις πολύ καλές περιπτώσεις να φορέσω και κανένα ψιλοκομμένο αμυγδαλάκι..  
Number of online users in last 3 minutes