Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Απάντηση της Αικατερίνης της Μεγάλης
Τετάρτη, Φεβρουαρίου 22, 2006
Η επιστολή που ακολουθεί απεστάλη στην ιστοσελίδα που τα λέει όλα (και κυρίως τα κάνει όλα). Συγγραφέας τηε φέρεται η Αικατερίνη η Μεγάλη του κόμματος γραμματέας, αν και διατηρούμαι τις επιφυλάξεις μάς μήπως είναι κάποια προβοκάτσια του Λευτέρη του ζουμπουρλούδη. Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ τον ανώνυμο συγγραφέα της για το σχολιασμό του προηγούμενου ποστ, και ελπίζω νά έχω την άδεια του για τη δημοσίευση της)

Κύριε Λαμπρούκο,
Κατάπληξη μου προκάλεσε το γεγονός ότι αποκαλύψατε την επιστολή που είχα γράψει (στο μυαλό μου) στον Πρόεδρο Κώστα.Όσον αφορά την διαρροή θα επιληφθούν του θέματος τα αρμόδια όργανα του κόμματος και της προσωπικής μου διανοίας.
Κατ’ αρχάς θα ήθελα να μού επιτρέψετε να σας εξομολογηθώ ότι είστε το μπλογκ που διαβάζω περισσότερο και από τον πιτσιρίκο και τον Νίκο (Δήμου, εννοείται) και μερικά άλλα που δεν ενθυμούμαι επακριβώς αυτή τη στιγμή. Ασφαλώς δεν συμπεριλαμβάνω τις αγαπημένες μου: Θεά του Σεξ και Ξανά Ξανθιά, όπου λόγω κάποιας μακρινής συγγενείας (με την πρώτη όσον αφορά το Θεά, με την δεύτερη όσον αφορά το Ξανθιά) θα ήταν άδικο για εσάς αν τις ανέφερα.Επί της ουσίας τώρα. Στην αποκλειστικά άκρως απόρρητη επιστολή που δημοσιεύσατε υπάρχουν ανακρίβειες.
  1. Ο πατήρ μου δεν ήταν “βαστάζος τσάντας χειρός”, όπως ανακριβώς γράφετε αλλά μεταφορέας σακ βουαγιάζ μάρκας Γκούτσι, χρώματος καφέ πράσινου καρό. Όπως ανακριβής (ίσως και υποβολιμαία) είναι η αναφορά ότι ήταν γυαλιστής παπουτσιών του Εθνάρχου. Λάθος, ήταν καθαριστής Α΄ τάξεως, σολών του Εθνάρχου.
  2. Ο πάππους μου δεν ελέγετο Αικατέρινος μα Αικατερίνης και δεν ήταν Μέγας Γλύφτης, μα Μέγας Γλύπτης, καθώς με την πάροδο των ετών διετέλεσε Μέγας Τελετάρχης του σώματος των Χειροκροτητών στην Μεγάλη Αυλή του Κωνσταντίνου του Βούς και όχι Δε Γκρέτσια όπως μετονόμασεν η επάρατος κυβέρνησις του κου (μπλιαχ) Σημίτη τον Βασιλέα μας.
  3. Τα νούμερα των αφισών και των εξερχομένων πτυέλων που αναφέρετε είναι καταφανώς μικρότερα από τα πραγματικά αλλά δεν θα ανοίξωμεν θέμα τώρα επί αυτού.
  4. Επιμελώς αγνοείται ότι μπορεί να είμαι παιδί του Πειραιά, αλλά ευδοκίμησα εις το φιλόξενο περιβάλλον της Αγίας Βαρβάρας (όχι Αθανασίας) του Αιγάλεω. Όπως κακόβουλα αποκρύπτετε το γεγονός ότι ήμουν υποψηφία Δήμαρχος στην Αγία Βαρβάρα (Σάντα Μπάρμπαρα ολέ!) στις εκλογές του 1990, αλλά μου έφαγε το θώκο ο κοντός με το μουστάκι.
  5. Στην πραγματική μου επιστολή προς τον Πρόεδρο Κώστα δεν αναφέρω μόνον αυτές τις τρεις επιτροπές που ορθώς αναφέρετε. Επιπροσθέτως του αναφέρω ότι είμαι Γραμματέας Γυναικείων Θεμάτων Κυρίας Προέδρου του κόμματος, ότι διετέλεσα ιδρυτικό μέλος της Επιτροπής Σύλληψης των Διδύμων και εν συνεχεία μέλος της ομάδας αποκριάτικης αμφίεσης των Διδύμων. Επίσης του υπενθυμίζω ότι διατελώ ενεργό μέλος της Ομάδας επιλογής Video tapes και DVDs του εν Ραφήνει Video Club.

Κύριε Λαμπρούκο,

Όπως θα καταλάβατε η επιστολή μου στον Πρόεδρο Κώστα έχει μόνο και μία σημασία. Αυτή της ανάδειξης του καλυτερότερου υποψηφίου για τη θέση του Γραμματέως του κόμματος. Αναλογισθείτε εσείς και οι (μονοψήφιοι στον αριθμό) αναγνώστες σας τον Λευτεράκη με μίνι φούστα να κρατά σημειώσεις σε ένα Υπουργικό Συμβούλιο, σε μια Κυβερνητική Επιτροπή, σε μια Πολιτική Γραμματεία, με την τρίχα κάγκελο. Το θεωρείτε ωραίον ως θέαμα. Εν αντιθέσει οραματισθείτε εμένα με την ανάλογη ενδυμασία…Νομίζω ότι και μόνο αυτό το επιχείρημα είναι ικανό, όπως έγραψα και στον Πρόεδρο Κώστα, την ερχομένη Παρασκευή να κάμνει τους εκλέκτορες του κόμματος υπεροπαδούς μου. Αν και πιστεύω ότι είστε εγκάθετος του Λευτεράκη, εγώ διατελώ μετά τιμής, βαίων και κλάδων. Σας ασπάζομαι την δεξιάν σας και τα ξαναλέμε μετά την Παρασκευή.

Αικατερίνα η Μεγάλη του Κόμματος Γραμματέας

Λαμπρούκος @ 12:28 μ.μ. |


13 Comments:


  • At 1:20 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    "για τα λεφτα τα κανεις ολα, για τα λεφτα δεν μ' αγαπας...."
    (ασχετο...επαρασυρθην...)
    οχι δεν θα πω καλημερα,
    οχι δεν θα πω καλα λογια,
    αλλα τα λεφτα μου που ειναι????
    εεε...????
    ;-)  
  • At 1:23 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    τωρα το ειδα η "γκαβη"...
    σ' ευχαριστω...
    (τωρα πρεπει να σε 'πιστρεψω οοοτι μ' εδωκες...????)
    :-)  
  • At 2:17 μ.μ., Blogger Storyteller

    Βρε μανία με αυτή...πως τη λένε την ξεχνάω...λαμπρούκο αρχίζω να πιστεύω πως εισαι kinky person!  
  • At 2:47 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Είστε χαριτωμένος κάποιες στιγμές αλλά έχετε τρομερά αντισεξουαλικό όνομα.  
  • At 3:55 μ.μ., Blogger Katerina ante portas

    Aαα, ησύχασα! Προς στιγμήν νόμισα ότι πάλι ασχολείστε με την αφεντιά μου Λαμπρούκο μου!

    (Με υποψήφιο νομάρχη Γ.Λ., που δεν φορά όμως γυαλιά, δεν έχετε σχέση?)  
  • At 5:32 μ.μ., Blogger Chaca-Khan

    "ΑρχίδιαΜύδια: Τώρα αυτό είναι όνομα;"

    Nai. Αλλά είναι :
    Arxedia(αρχίδια)MEDIA(μύδια)
    κατάλαβες?
    ΑρχίδιαMEDIA δηλαδή, κατάλαβες?

    Αυτή η γκόμενα ειλικρινα(στα 2 τελευταία σου post) θέλει $#@#5(στην πυρά στην πυρά)
    ciao ciao  
  • At 7:56 μ.μ., Blogger nanakos

    Αχ, μαντάμ Κατσικώστα μου μετά απ'αυτή σας την 'πιστολή τ' άντερα μου λιώνουν για χατήρι σας.Έχω απλώσει σεντόνι ολάκερο στο μπαλκόνι με τη μουρίτσα σας την λεβέντικη!
    Ειδική μνεία στον κυρ Λαμπρούκο-Μπαλαντέρ για το καλό του γούστο και το αλάθητο πολιτικό του ένστικτο!  
  • At 7:56 μ.μ., Blogger nanakos

    Αχ, μαντάμ Κατσικώστα μου μετά απ'αυτή σας την 'πιστολή τ' άντερα μου λιώνουν για χατήρι σας.Έχω απλώσει σεντόνι ολάκερο στο μπαλκόνι με τη μουρίτσα σας την λεβέντικη!
    Ειδική μνεία στον κυρ Λαμπρούκο-Μπαλαντέρ για το καλό του γούστο και το αλάθητο πολιτικό του ένστικτο!  
  • At 10:06 μ.μ., Blogger lemon

    Λαμπρούκο μου, έλεος, λυπήσου μας, μα πάλι η φωτό της εδώ? τι βδομάδα των παθών είναι αυτή που περνάμε....
    Μα, δες τη δική σου φατσούλα, τι πάθη έχει προκαλέσει, πέτα την αυτήν τη γλωσσού, ούστ πιά...  
  • At 10:34 μ.μ., Blogger alombar42

    ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

    Μόλις με πληροφόρησαν οτι η Νατάσα έμαθε τα σουξουμουξουτου του Μπούλη με την Μεγάλη και έφυγε για τη μαμά της παίρνοντας και τα δίδυμα μαζί.

    ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΜΠΟΥΛΗΣ  
  • At 9:00 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    .....μα για ποια μιλαμε?

    στο φειμ στορυ πηγε?

    στο Μικρουτσικο βγηκε εστω και μια φορα?

    Στο Παρα Πεντε παιζει?


    οχι! ε, και που να τη ξερω τοτε???????  
  • At 10:05 π.μ., Blogger Mikrouli

    Στο επόμενο επεισόδιο θα έχεις και την επιστολή του κ.Λευτέρη Ζαγορίτη;  
  • At 12:07 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Φάτε τη σκόνη μου... Κι εσείς, Νομάρχα μου, και η κυρία που βιάστηκε να αυτοεκλεγεί γραμματέας...
    Ραντεβού στα γουναράδικα! (χε χε χε)  
Number of online users in last 3 minutes