Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Γραμμή βοήθειας σεξουαλικότητας, ομιλείτε παρακαλώ;
Κυριακή, Φεβρουαρίου 12, 2006

Το μοιραίο δεν έργησε να συμβεί. Η δημοσίευση της άστατης όσο και πλούσιας σε εμπειρίες ερωτικής μου ζωής προκάλεσε ένα κυριολεκτικό καταιγισμό από επιστολές βοώντων για βοήθεια αναγνωστών. Σταχυολογώ και απαντώ, εγκαινιάζοντας τη νέα γραμμή υποστήριξης σεξουαλικότητας "Λαμπρούκος kavline". Η χρέωση για κάθε email είναι 3€, ενώ μπορείτε να μιλήσετε ζωντανά με κάποιον από τους εκπροσώπους μας καθημερινά 24/7 στο 090 696969.
Αγαπητέ Λαμπρούκο. Είμαι ένας φανατικός αναγνώστης σου. Σε διαβάζω από την εποχή που ήσουν μικρό πιθηκάκι. Χαίρομαι που ένας πολιτευτής αγγίζει τα καθημερινά προβλήματα του Έλληνα πολίτη και δη ψηφοφόρου. Το πρόβλημα μου - αν μπορούσε κανείς να το χαρακτηρίσει έτσι - είναι ότι το μόριο μου είναι σχετικά μικρό. Συγκεκριμένα δεν υπερβαίνει τα 4 εκατοστά - σε πλήρη στύση και με τη Ζιζέλ γυμνή απέναντι μου. Το γεγονός αυτό προκάλεσε τη θυμηδία των ερωτικών μου συντρόφων πολλάκις στο παρελθόν. Νομίζεις ότι αυτό μπορεί να είναι πρόβλημα για μια υγιή σεξουαλική ζωή; Υ.Γ. Το σόι μου έχει περίπου 140 ψηφοφόρους όλοι στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης.
Υπογραφή
Μαραμένο κάστανο

Αγαπητέ Μαραμένο κάστανο. 4 (ολογράφως τέσσερα) εκατοστά είναι ένα επαρκές μέγεθος μορίου για μια υγιή και πλούσια σεξουαλική ζωή. Μήπως νομίζεις πως το αντίστοιχο μόριο του Ανδρέα Παπανδρέου την εποχή που σχετιζόταν με τη Δήμητρα (Μιμή) Λιάνη ήταν μεγαλύτερo; Κι όμως όλοι δε λέγαμε - τι γαμιάς ο πούστης; Αγνόησε παντελώς χαρακτηρισμούς όπως φίφας, ποντικομικρούλης, μικροτσούτσουνος. Βάλε στο ερωτικό παιχνίδι με την παρτενέρ σου πολύτιμα όσο και χρήσιμα ερωτικά βοηθήματα όπως μεγεθυντικούς φακούς, τσιμπιδάκια για τα φρύδια, χειρουργικές λαβίδες και ποτέ μα ποτέ μη χρησιμοποιήσεις προφυλακτικά εμπορίου. Ως μέθοδο αντισύλληψης και πρόληψης σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων σου προτείνω να κόψεις το μικρό δαχτυλάκι από ένα ζευγάρι χειρουργικά γάντια το οποίο θα εφαρμόζει καλύτερα στο "ιδιαίτερο" μόριο σου. Αν παρόλα αυτά οι ερωτικές σου παρτενέρ συνεχίζουν να γελιοποιούν το ερωτικό σου μόριο, αντέτεινε τους ότι το δικό σου είναι κανονικό, ενώ αντίθετα το αιδοίο τους είναι υπερμεγέθες, αποτέλεσμα ίσως των πολυάριθμων ερωτικών συνευρέσεων (αν δε το καταλάβουν πες τες απλά πουτάνες). Πάντως για καλό και για κακό κάνε μια συνδρομή στο Video Club Sex Barbarian, της γειτονιάς σου.
Αν παρόλες τις συμουλές μου δεν υπάρξει βελτίωση στην ερωτική σου ζωή, αγαπητέ μου φίλε με 140 κουκιά στην περιφέρεια Θεσσαλονίκης κάθομαι και εγώ να με γαμήσεις...
Αγαπητέ Λαμπρούκο. Ο σύζυγος μου, μου ζητά τον τελευταίο καιρό όλο και πιο επιτακτικά να του κάνω στοματικό έρωτα. Ο πατέρας μου ήταν στρατηγός την περίοδο της επταετίας, και καταλαβαίνεις πως οι αρχές μου δεν το επιτρέπουν. Τι θα μου συνιστούσες;
Υπογραφή
Διψασμένη σκύλα
Αγαπητή Διψασμένη Σκύλα. Με αυτό τον τρόπο ο σύζυγος σου θέλει να σου δείξει πόσο πολύ σε αγαπάει. Θέλει να σου προσφέρει ότι πολυτιμότερο διαθέτει προκειμένου να ξεκινήσετε ένα εσωτερικό διάλογο που είμαι σίγουρος ότι λείπει τόσο πολύ από την κουρασμένη σχέση σας. Επιπλέον είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πως ο στοματικός έρωτας βοηθά στην απώλεια βάρους, κάνει την επιδερμίδα να δείχνει φωτεινή και νεανική, εξαφανίζει την ψαλίδα, καίει τοπικά λίπη και παχος, εξαφανίζει την όψη φλοιού πορτοκαλιού της επιδερμίδας, χαρίζει όγκο και ευεξία στα κουρασμένα σου μαλλιά, ενώ με την προχωρημένη του συνθεση "όχι πια δάκρυα" μπορείτε να το χρησιμοποιείτε και για το καθημερινό σας λούσιμο. Είμαι σίγουρος πως η σύζυγος σας, γνωρίζοντας τις ευεργετικές συνέπιες του στοματικού έρωτα, σας το πρότεινε χωρίς δισταγμό.
Ευχαριστήστε τον κάνοντας του δύο φορές τη μέρα πρωί βράδυ μετά από ένα πλούσιο γεύμα που θα του έχετε ετοιμάσει προηγουμένως.
Υ.Γ. Είμαι σίγουρος πως ο πατέρας σας θα ήταν περήφανος για την απόφαση σας.
Λαμπρούκος @ 10:16 π.μ. |


14 Comments:


  • At 3:52 μ.μ., Blogger lemon

    Αγαπητέ Λαμπρούκο,
    το πρόβλημά μου δεν είναι σεξουαλικό-γιατί δεν έχει καθόλου σέξ μέσα, ή μπορεί και να είναι-ακριβώς για τον ίδιο λόγο…
    Για να γίνω πιο σαφής, κάθε πρωί, καθώς βάζω τις μπότες μου, κοιτάζω τον κλειστό υπολογιστή που με κοιτάει κι αυτός από την άλλη άκρη του δωματίου, με λαχτάρα…(δηλαδή, ΕΓΩ κοιτάω με λαχτάρα, εκείνος με κοιτάζει ανέκφραστος, με ένα πράσινο φωτάκι, σαν να μου κλείνει το μάτι προ-σ-κλητικά…). Βρώμικες σκέψεις περνούν τότε από το μυαλό μου, όπως να τηλεφωνήσω στη δουλειά και να κάνω την άρρωστη, για να μείνω κοντά του όλη μέρα…μα, φεύγω τελικά, με μόνη μου παρηγοριά τη σκέψη ότι, οκτώ ώρες είναι αυτές, που θα πάει, θα περάσουν…
    Η καθημερινή-απογευματινή μας επαφή είναι για μένα πηγή χαράς μεγάλης, σαν βδέλλα κολλημένη με τραβούν οι φίλοι να βγω έξω για καφέ-μα και τότε το μυαλό μου είναι συνέχεια κοντά του….
    Όταν διαβάζω τα πόστ των φίλων χαιδεύω το πληκτρολόγιο με ικανοποίηση, γελάω μόνη μου, κατσουφιάζω, συγκινούμαι…
    Και όταν γράφω τα δικά μου, εεε, τόση ευδαιμονία δεν μπορώ να την περιγράψω, διότι θα κοκκινήσετε..!
    Τι να κάνω γιατρέ μου?
    Ααα, ξέχασα να σας πω και το χειρότερο ( που μάλλον είναι και το καλύτερο): δεν θέλω καθόλου, μα καθόλου να θεραπευθώ…
    Υπογραφή
    Μια (κίτρινη και ξυνή) ψηφοφόρος σας  
  • At 4:37 μ.μ., Blogger ellinida

    Aγαπητέ κύριε Λαμπρούκο ,
    Πρώτα απ'όλα θέλω να σας συγχαρώ για το αξιόλογο κοινωνικό σας έργο. Βλέποντας πόσο αφοσιωμένος είσθε στα προβλήματα των ψηφοφόρων σας , χαίρομαι για την επιλογή μου .
    Θα σας δώσω λοιπόν την ψήφο μου , όπως σας έχω υποσχεθεί . Αλλά ελπίζω να είσθε ευγνώμων μετά την εκλογή σας και να μην με ξεχάσετε .
    Αλλά βλέπετε , εγώ δεν συνηθίζω να δίνω την ψήφο μου σε γουρούνι στο σακί . Θα ήθελα λοιπόν ένα τέστ ντράιβ . Με αντιλαμβάνεστε φαντάζομαι . Το θέτω όσο πιό λεπτά γίνεται το ζήτημα .
    Ορίστε τόπο και χρόνο και θα χαρώ πολύ να σας γνωρίσω από κοντά . Θα χαρώ να με ενημερώσετε εκ των προτέρων για τις προτιμήσεις σας . Εχω αρκετές στολές και σύνεργα , τελευταίως όμως βρίσκω ότι η στολή της νοσοκόμας έχει μεγάλη ζήτηση .
    Θα φέρω και όλο μου το σόι . Θέλουν και αυτοί να σας γνωρίσουν .
    Θα περιμένουν υπομονετικά στην σειρά . Είμαστε σύνολο 45 άτομα συν το βοηθητικό προσωπικό , άλλα 5 . Είμαι σίγουρη ότι θα βοηθήσετε για την ελληνοποίηση τους το συντομώτερο δυνατόν .
    Περιμένω σύντομα νέα σας .  
  • At 7:40 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Αγαπητοί μου φίλοι,

    Θα παραβλέψω την τσιγκουνιά σας (3€ βρε τσιγκούνηδες, 3€) και θα προπαθήσω να επιλύσω τα δισεπίλυτα προβλήματα σας.

    @ bloggsman-Εξαρτημένος
    --------------------------------
    Σε όλη μου τη ζωή υπήρξα σεξουαλικό σύμβολο. Αφήστε τον εαυτό σας ελεύθερο και μιλήστε μου για το πεσμένο πέος σας (ναι βρε τον πούτσο).
    Δεσμεύομαι να σας στείλω μια από τις φωτογραφίες μου ως υποψήφιου νομάρχη (απο αυτές που φτιάχνει η ΛΕΜΟΝΙΤΑ) για να σας σηκώνεται κάθε μέρα.

    @ Lemon-Ξυνή
    -----------------

    Αγαπημένη μου ξυνή. Διαθέτετε ένα προσωνύμιο που στηνν ιστορία του νεώερου Ελληνικού έθνους έχει αποδωθεί μόνο στην Τασσώ Καβαδία και σε μια φίλη μου.
    Η ερωτική εξάρτηση με τον υπολογιστή σας είνάι ένα σύνηθες φαινόμενο. Θα πρότεινα να τον ντύσετε με σέξυ leather καλύματα και να αντικαταστήσετε το καλώδιο του ποντικιού με χειροπέδες.

    ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!

    @ Ελληνίς
    -------------

    Μικρή μου Ελληνίς. Δε μιλήσαμε ποτέ για γουρούνια. Στην καλύτερη περίπτωση θα πάρετε πιθήκι στο σακί. Παρόλα αυτά 45+5 φηφαλάκια είναι ένα διόλου ευκαταφρόνητο νούμερο.
    Μερικές διευκρινήσεις πριν προχωρήσω στο απονενοημένο. Οι 50 νοματαίοι είναι όλοι θηλυκοί ή θα είμαστε MIX BAINS? Θα το κάνουμε όλοι μαζί ή ανα ζεύγη.
    Οι στολές υπήρξαν πάντα η αδυναμία μου. Δοκιμάστε τη στολή θυριοδαμάστριας, You Jane Me Tarzan, και Νατάσσας Καραμανλή.  
  • At 12:09 π.μ., Blogger Mikrouli

    Δυστυχώς κ. Νομάρχα μου, την συγκεκριμένη γραμμή επικοινωνίας με τους ψηφοφόρους σας δεν μπορώ να την εκμεταλευτώ πλήρως καθώς στερούμαι της απαραίτητης σεξουαλικής εμπειρίας εξαιτίας της νεανικής μου ηλικίας... (sheet!)

    Είμαι διατεθημένο όμως να διαβάζω εσάς και τους συνδετυμόνες σας συχνά προκειμένου να εμπλουτίσω τον "εσωτερικό" μου κόσμο και να αναδείξω την σεξουαλικότητά μου όταν έρθει η ευλογημένη ώρα!(πότε;)

    Μέχρι τότε θα αφοσιώσω τον ελεύθερο χρόνο μου στην ανάγνωση του διάσημου πλέον σεξουαλικού σας οδηγού "Μπορείς και μόνος σου!" και ελπίζω να μην σας κουράσω πολύ και φορτώσω το ήδη βεβαρημένο πολιτικό σας πρόγραμμα με τις ερωτήσεις που είμαι σίγουρο ότι θα γεννηθούν κατά την ανάγνωση του εγχειριδίου σας.

    Σας ευχαριστώ ευγενικά για την κατανόηση.

    ;-)  
  • At 2:02 π.μ., Blogger Xνούδι

    Αγαπητέ Λαμπρούκο
    Επιτέλους πήρα το θάρρος να σου γράψω για το μεγάλο πρόβλημα που με βασανίζει. Είμαι 21 ετών, με λένε Μπάμπη και τα έχω με μία κοπέλα που είναι έξι χρόνια μεγαλύτερή μου, αρκετά παχουλή και με φαρδιές πλάτες, έμπειρη στο σεξ και με βάζει να κάνω πολλά πράγματα που ντρέπομαι να σας πω. Όμως ήρθε μία μέρα, μ’ ένα πλαστικό πέος που το φόρεσε στη μέση της και μου είπε: “θέλω σήμερα να είσαι το πουστράκι μου”. Δέχτηκα, γιατί διαφορετικά θα μ’ έδερνε. Λέτε να μου μείνει κουσούρι και να το αποζητώ για πάντα; Γιατί, εδώ που τα λέμε, δεν κακοπέρασα. Στον στρατό θα φανεί η ζημιά που ’χω πάθει; Αν συνεχίσω την ίδια τακτική με τον φίλο μου τον Θανάση —που μοιάζει με τη φίλη μου— θα μου βγει τ’ όνομα;  
  • At 3:02 π.μ., Blogger FUFUTOS

    Αναδημοσίευση από τις ΡΟΖ οικονομικές σελίδες των εφημερίδων στη στήλη "ΕΞΥΠΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ"

    Τώρα οι χιλιάδες πελάτες της γραμμής υποστήριξης "ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΣ ΚΑVLINE" έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν την ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΗ ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ που τους εξασφαλίζει:

    Έκπτωση 30%
    -στις τηλεφωνικές υπηρεσίες της καλύτερης γραμμής σεξουαλικότητας
    -στα e-mail
    -στα προϊόντα του LAMPROYKOS SEX-SHOP (μη κερδοσκοπικός οργανισμός - για την ενίσχυση του προεκλογικού αγώνα)
    Συνδρομή μόνον 100€

    Αν η εγγραφή σας συνδυαστεί και με οικονομική ενίσχυση του συνδυασμού ύψους 200€ τότε αποκτάτε τη "ΧΡΥΣΗ ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΣ KAVLINE" με αφιέρωση του κ.Νομάρχη, που σας εξασφαλίζει έκπτωση 50%

    Για εθελόντριες Λαμπρίτσες υπάρχει η "ΝΕΑΝΙΚΗ ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΣ KAVLINE" με την προνομιακή έκπτωση 69%

    Εγγραφαί-πληρωμαί καθ' εκάστην εις το Πολιτικόν Γραφείον
    (αν δε θέλετε αποδειξούλα σας κάνουμε επιπλέον έκπτωση 20%)  
  • At 7:55 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Και συνεχίζω επίσης ΔΩΡΕΑΝ για να μη ξεχνιόμαστε

    @ Κοκοβιός - Ξεθεωμένη Μπάρα
    --------------
    Εκεί που είστε ήμουνα αγαπητέ... Προστατέψτε το κορμί σας από τις απανταχού λυσσάρες και τον κώλο σας από τους βασταγερούς. Οι βιταμίνες δε βοηθούν στην προκειμένη περιπτωση. Αντ' αυτού δοκιμάστε ένα μίγμα από το "μπλέ χάπι" με βαζελίνη και τσίγκινο βρακάκι.

    @ Μικρούλι
    --------------
    Αγαπητό μου διερωτώμαι πως τρύπωσες εσύ εδώ μέσα αφού η σελίδα έχει σήμανση "Ακατάλληλο κάτω των 18-Απαραίτητη η γονική συναίνεση". Παρόλα αυτά - και επειδή σε συμπάθησα - θα πρέπει να σου πω πως το σεξ πάντα στη ζωή ξεκινά και καταλήγει σε εργόχειρο.

    @ Μελωδία - Μπάμπη
    --------------------
    Αγαπητή μελωδία. Η ιστορία σου μου θυμίζει τρομακτικά την ιστορία του Βαγγέλη-Τζένη Χειλουδάκη από τα Χανιά της Κρήτης.Μη σε προβληματίζει το γεγονός. Να αρχίσεις να ανησυχεις όταν το πλαστικό πέος αντικατασταθεί από το μπουρί της σόμπας, ή τις σωλήνες ύδρευσης. Όσο για το Θανάση το βρίσκω απολύτως φυσιολογικόν (μήπως είναι και εισαγγελέας?)

    @ Φούφουτος-Διευθυντης
    -----------------------------
    Αγαπημένε μου δε θα ργάφω ποστ. Θα γράφω μια λέξη και θα σε αφήνω αν τη σχολιάζεις. Περνάω καλυτερα.  
  • At 8:43 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    απ ολα τα πραγματα στο μπλογκ σου, μ αρεσει η αισθησιακη φωνη σου...  
  • At 11:51 π.μ., Blogger alombar42

    Κύριε Νομάρχα,

    Νομίζω οτι πρέπει να εξετάσετε πιθανή σας ερωτική αλλά ουχί μόνον συνεύρεση με την Γουρούνα.
    Εκείνη μάλλον δεν σας γνωρίζει, αλλά γνωρίζω εγώ αμφοτέρους.

    Θεωρώ οτι πρέπει να ενώσετε τις δυνάμεις σας στον κοινό αγώνα εναντίων των μικροτσούτσουνων (κατά George), των βασιλικοτέρων του βασιλέως (κατά Roman) και των ξεκατινιασμένων κατινών (κατά πόδας).

    Διατελούμε μετά τιμής,

    Οι απροσάρμοστοι  
  • At 1:45 μ.μ., Blogger nanakos

    Dipsasmeni Skyla?????!!!
    Kalytero den ginetai!  
  • At 5:13 μ.μ., Blogger lemon

    Καλά, Λαμπρούκο, πλάκα στην πλάκα, σε βλέπω να ξεσκίζεις τον Ψωμιάδη αν κατέβεις στις εκλόγες....  
  • At 6:00 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Morgana
    ----------------------
    Ένα σου λέω. Μια μέρα μιλούσα με τον Κωστάλα και μου έκλεισε το τηλέφωνο από τη ζήλια του (πες και για το κομί μου τίποτα δε παρεξηγώ)

    @ Alombar42
    -------------------
    Αγαπητέ μου φίλε έχω επανηλημένα προσπαθήσει να την προσεγγίσω, βρε τι με λουλούδια, τι έβαλα τον Κέρμιτ να της μιλήσει για μένα ΤΙΠΟΤΑ, ΤΙΠΟΤΑ, ΤΙΠΟΤΑ.
    Μετά από αυτό κατέληξα. Είναι μια ΓΟΥΡΟΥΝΑ και μισή!

    @ Nanakos
    ---------------------
    Πως δε γίνεται. Θα μπορούσαν να τη λεν ξελιγωμένη τουλούμπα, ή αφιονισμένη ρουφήχτρα, αλλά το διψασμένη σκύλα μου έκανε πιο σικ.

    @ Λεμονίτα
    -----------------------
    Δεν ξέρω, το σκέφτομαι. Τα λεφτά από το 090 είναι καλά και δε μπορώ κάθε τόσο να αλλάζω καριέρα.

    @ ΠΑΝΟ
    ----------------------------
    Αγαπητέ φίλε (μου επιτρέπεις να σε αποκαλώ έτσι ελπίζω),
    Η περίπτωση σου με έχει προβληματίσει τα μάλα. Δεν είναι τόσο η παντελής έλλειψη σεξουαλικών προβλημάτων ή ο δισταγμός σου να τα εκθέσεις σε ένα υπεύθυνο επαγγελματία, όσο η εμμονή σου να εμφανίζεις προς τα έξω το προφίλ του σεξουαλικά επαρκούς (όπως μόνο ένα έμπειρο μάτι σαν το δικό μου μπορεί να καταλάβει).
    Νομίζω ότι χρήζεις συστηματικής θεραπείας. Μη διστάσεις να με πάρεις τηλέφωνο οποιαδήποτε ώρα. Εεεε, στο 090 όχι στο άλλο...  
  • At 12:00 μ.μ., Blogger ellinida

    Αγαπητέ κύριε Νομάρχα (το θεωρώ δεδομένο ότι θα βγείτε),
    Εκτός από την καλημέρα μου , ήθελα να σας εκφράσω τον θαυμασμό μου . Εκτός του πνεύματος διαθέτετε και ζωηρή φαντασία . Μένει ν'ακούσουμε αν έχετε και το ανάλογο ταλέντο με τα μικρόφωνα .
    Εγώ λέω να το αφήσουμε στην ελεύθερη επιλογή του καθενός , αλλά όσο να'ναι ένα μεζεδάκι θα πρέπει να το πάρουν όλοι . Λίγος βασιλικός πολτός και τζινσένγκ θα σας προετοιμάσουν κατάλληλα .
    Από την ώρα που προτείνατε την στολή της θηριοδαμάστριας δεν μπορώ να ησυχάσω . Το αίμα βράζει στις φλέβες μου . Ξέρετε στ'αλήθεια να ανάψετε μιά γυναίκα .
    Η αλήθεια είναι ότι διαθέτω και τέτοια στολή . Ελπίζω να σας αρέσει το δερμάτινο μου μπικίνι με τα καρφιά .
    Οφείλω να ομολογήσω ότι μιά τάση προς την κτηνοβασία την έχω . Προτείνω να τους ντύσουμε όλους ζωάκια ώστε να το απολαύσουμε δεόντως . Λέω να αποφύγουμε όμως τις στολές των πτηνών λόγω της γρίππης . Κρίμα και είχα ένα απωθημένο από τότε που εκείνος ο λαμπρός νέος επήδηξε τον Πέτρο της Μυκόνου .
    Δεν ξέρω πότε άρχισε αυτή η φιλοζωική μου τάσις . Νομίζω ότι πρέπει να ήμουν στα δώδεκα , είχα επισκεφθεί το χωριό του παππού μου και μου επετέθη ένας γάιδαρος . Ηταν αργά όταν συνειδητοποίησα ότι οι γάιδαροι δεν έχουν πέντε πόδια !
    Πολύ αργότερα , σε κάποιο σαφάρι στην Κένυα , ανακάλυψα ότι ούτε οι ελέφαντες έχουν πέντε πόδια !
    Τέλος αναλαμβάνω την πρωτοβουλία να προτείνω και τον τόπο .
    Τι θα λέγατε να στήναμε μία τέντα αλά τσίρκο , με κλουβιά , μουσική υπόκρουση Μπάρυ Γουάιτ , φωτάκια πολύχρωμα ν'αναβοσβήνουνε και γιγαντο οθόνες να δείχνουν από κοντά στο φρενήρες πλήθος ?
    Σκέφτηκα επίσης ότι αν είχαμε και θεατές σε αυτό το φαντασμαγορικό σόου , θα μαζέψετε αρκετά χρήματα για την διαφημιστική σας καμπάνια .
    Οραματίζομαι ένα μέλλον γεμάτο Λαμπρούκο με αφίσες στους δρόμους , στις οθόνες μας , διαφημιστικά μηνύματα στα κινητά , μπλουζάκια , καπελλάκια αλ Αμερικαίν και σημαιάκια .
    Αγόρασα και ένα μεγάλο δερμάτινο μαστίγιο με κομπαλάκια για εξτρήμ καταστάσεις .
    Can't wait !

    η γυναίκα Βεζούβιος
    (και οι 49 ψήφοι)  
  • At 12:47 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Ελληνίς
    ---------------

    Αγαπητή μου εληνίς. Ανυπομονώ να κυληστώ στα καρφιά του leather bikini σου, να με στυπήσεις ανελέητα εμ το μαστίγιο με τις 7 ουρές, να ακούμε Μπάρυ εν μέσω βρυχυθμών.
    Είστε το άλλο μου μισό!!!  
Number of online users in last 3 minutes