Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Δε θα ξανασυναντηθώ με blogger, δε θα ξανασυναντηθώ με blogger...
Παρασκευή, Μαΐου 05, 2006
To email ήταν σαφές και δεν άφηνε και πολλά περιθώρια παρερμηνείας.
"Πάρε τον κώλο σου και τσακίσου στις 18:45 στο Plaisir της Απολλώνιας Πολιτείας να πιούμε καφέ, να ξεκατινιαστούμε, να θάψουμε όλη τη bloggo-σφαιρα και να οργανωθούμε για την υποδοχή των Αθηναίων (όπου ως γνωστό οι Αθηναίοι είναι οι καλύτεροι φίλοι του ανθρώπου!). Πάνος"
Θεέ και Κύριε, Plaisir, σκέφτηκα... Καλά που δέ μου πρότεινε και την τσαγερί "Ζώγια. Βιβλίο, τσάι και συμπάθεια..." Τέλος πάντων πρώτη επαφή ήταν, να μην τον πάρω και από τα μούτρα. Τον άκουσα και λίγο θεούσο από το τηλέφωνο την άλλη φορά που τα είπαμε, σκέφτηκα ότι το Plaisir θα πρέπει να είναι Η έξοδος για την περίπτωση του.
Είχα μόλις τρείς ώρες για να ετοιμαστώ, και έτσι δεν είχα και πολύ χρόνο για να το συζητήσω το θέμα. Μπήκα για ένα γρήγορο ντουζάκι, αποτρίχωσα στήθος και γάμπες, και ξύρισα το θεληματικό μου πηγούνι με τη MachIV ξυριστική μηχανή με δονητή τρίχας, που πρώτα στη σηκώνει και μετά σου την κόβει από τη ρίζα! Έβαλα μια κρέμα τόνωσης και αναζωογώνησης για τα κουρασμένα μου μαλλιά, καθώς το προηγούμενο βράδυ κατέπληξα τα πλήθη στα μπουζούκια, ενώ η κάπνα και οι προβολείς που με στοχεύαν συνέχεια καθώς χόρευα στο τραπέζι τα είχαν κουράσει αφάνταστα. Ταυτόχρονα χτύπησα μια γρήγορη μάσκα προσώπου, απευθείας ξεσηκωμένη από τα μπουγιούμια της Ευταλίας και των μαγισσών Σμύρνης και περιχώρων με κολίαντρο, μαχλέπι, κακουλέ, σαφράν, τραγίσιο γιαούρτι, μουχαλεμπί και χασίς. Τα πρώτα τα ανακατεύουμε και τα απλώνουμε ομοιόμορφα στο πρόσωπο μας, ενώ το χασίς το στρίβουμε και το καπνίζουμε περιμένοντας υπομονετικά να τελειώσει η επίδραση της μάσκας.
Το ραντεβού ήταν απογευματινό, συνεπώς το dress code επέβαλε να φορέσω κάτι απλό και ουχί εξεζητημένο που αφενός δε θα βγάζει μάτι, αφετέρου όμως δε θα αφήνει περιθώρια σε κανένα να μας πει και χλιμίτζουρες! Διάλεξα ένα υπέροχο καθημερινό πουκάμισο σε στύλ Νίκου Χορταρέα, με λευκή διαφάνεια, κεντημένο στο χέρι με πράσινες και φουξια παγιέτες που αλλάζουν χρώμα όταν πέφτει επάνω τους το φώς. Με φαντάστηκα λουσμένο με το φως του δειλινού της "ερωτικής πόλης" και σχεδόν σκανδαλίστηκα, αλλά το προσπέρασα γρήγορα καθώς ο χρόνος κυλούσε απειλητικά! Το συνδύασα με μια υπέροχη τρουα-καρ παντελόνα Ντόλτσε & Γαβάνα που μου την έστειλε κατευθείαν ο Ντόλτσες από το Μιλάνο (κι ας λένε οι κακές οι γλώσσες ότι ο Γαβάνας του έκανε σκηνή μόλις το έμαθε). Σκέφτηκα πως θα έπρεπε να περάσω το μήνυμα του "ξέρω τι θέλω και το θέλω τώρα αγοράκι" και έτσι το σανδάλι Manolo Blahnik των 3000€, ήταν η πλέον ενδεδειγμένη λύση για τον άντρα που ξέρει να πατά γερά στα πόδια του!
Στο δρόμο δέχθηκα τηλεφώνημα του...
- Πού είσαι, μου τα πρηξες να σε περιμένω!
- Σιγά μωρή "λούγκρα" (κακιασμένη), στο δρόμο είμαι κι έρχομαι, δε θα τρέχω και σα "τζασλός" (παλαβός)...
- Να σου πω!
- Έλα μου.
- Όπως θα έρχεσαι, εδώ δίπλα έχει μια μπουτίκ κρεάτων.
- Και;
- Μπές να πάρεις μια συκωταριά να την κρατάς στο χέρι για να σε αναγνωρίσω!
Αυτό ήταν. Η συκωταριά σε συνδυασμό με το κλασσικό ρουθούνισμα του ηλιθίου που νομίζει ότι είπε τη μεγαλύτερη εξυπνάδα στον πλανήτη κάναν τις παγιέτες του πουκαμίσου μου να γίνουν μωβ. Μου έσπασε η ελαφριά πούδρα που έιχα ρίξει στο πρόσωπο σας λέω...
Έφτασα με τη χαρά και την προσμονή του ανθρώπου που οδηγείται στο απόσπασμα. Σκέφτηκα ότι ίσως θα ήταν καλό να μη πάω κατευθείαν αλλά να παρατηρήσω περιμετρικά το χώρο μπας και τον εντοπίσω. Στο μαγαζί ψυχή. Γυρνώ το κεφάλι και βλέπω έναν "γκούρμπαντο" (μορφονιό) που μου ήρθε ντουβρουτζάς της γελοίας. Δάκρυσαν τα μάτια μου καλέ. Τι πλάτες, τι πηγούνι, τι στήθος, άλλο να σας λέω και άλλο να το βλέπετε!
- Γειά σου είσαι ο Πάνος; Είμαι ο λαμπρούκος του λεω ολο καμάρι, και βλέπω το τεκνό να με κοιτάει με το βλέμα της αγελάδας.
- Εδώ, εδώ, ακούγεται μια φωνή πίσω από τη μεγάλη κολόνα, στο τελευταίο τραπεζάκι δίπλα από τις τουαλέτες.
Γυρνώ και βλέπω ένα "θεοκάλιαρντο" (πανάσχημο) θεούσο, με το μουστάκι εκείνο που καλλιεργούν επιμελώς οι απόφοιτοι του κατηχητικού που ξεχάσαν να αυνανιστούν (ναι, ναι εκείνο με τις τρίχες που για να πας από τη μία στην άλλη παίρνεις λεωφορείο), να σηκώνει όλο ενθουσιασμό το αριστερό του χέρι και να μου γνέφει, ενώ την ίδια στιγμή το δεξί του προσπαθούσε αγωνιωδώς να στερεοποιήσει το εξόρυγμα της μύτης του για να το κολλήσει στο μπράτσο της καρέκλας. Στο στέρνο του κρεμόταν ένας ξύλινος σταυρός στο μέγεθος αυτού που σταύρωσαν το Χριστό, ο οποίος όμως μετα βίας φαινότανε μέσα από τις πυκνές τρίχες του. Χρυσή ταυτότητα και αλυσίδα στο λαιμό πλάτους -βγάζω το μπουλντόγκ μου βόλτα- συμπληρώναν το υπέροχο ανσάμπλ και δέναν απολαυστικά με την αντανάκλαση που προκαλούσε ο χρυσός του κυνόδοντας στα μάτια μου, στο φώς του δειλινού της πιο "ερωτικής πόλης" του κόσμου. Σχεδόν λύθηκε το Calvin Klein στριγκάκι μου από την τρομάρα που πήρα, ενω τα Manolo Blahnik σανδάλια μου ξεκίνησαν να τρέχουν μόνα τους προς την έξοδο. Πλησίασα ξεβράκωτος και ξυπόλυτος, υπνωτισμένος θαρρείς από το τρομαχτικό ετούτο θέαμα.
- Είμαι ο Πάνος, χαίρομαι που σε γνωρίζω, μου είπε και η χειραψία του μου άφησε στην παλάμη το κακαδάκι που δεν είχε στο μεταξύ καταφέρει να ξεφορτωθεί.
- Γεια σου Πάνο, ήμουν ο λαμπρούκος, ψέλλισα και χύθηκα ημιλυπόθημος στο κάθισμα.
- Λοιπόν έισαι όπως ακριβώς σε φανταζόμουνα. Άλλωστε είχα καταλάβει από καιρό ότι όλο αυτό το πάρε δώσε με τις γυναίκες, το σεξουαλικό κτήνος κτλ ήταν ένα παραμύθι, ο "φερετζές του πούστη" που λέμε και στο χωριό μου, γέλασε και τα σάλια του τρέξανε στο πορτοκαλί του πουκάμισο λερώνοντας ταυτόχρονα και το λαχανί του παντελόνι.
Μου είπε τα πάντα, για τη ζωή του, για το πρώτο του βιβλίο που αναμένεται να εκδοθεί μέσα στον Ιούνιο από τον Αγριο-Μαραθιά, για τα υπέροχα χρόνια στις παιδικές κατασκηνώσεις της Αγίας Τριάδας, για τον έρωτα του με την Αννούλα που μετέπειτα έγινε γυναίκα του και κάναν (άγνωστο πως) 6 παιδιά, για το προσκύνημα του στον Άγιο Βησσαρίωνα και τη λαμπάδα που του έταξε προκειμένου να μην αποσυντεθεί και το δικό του σώμα όταν πεθάνει, για την αγάπη του για τον Αρχιεπίσκοπο, για το κρυφό του μίσος για τον Athanassio που του έχει κάτσει στο σβέρκο και σχολιάζει με το έτσι θέλω τα ποστ του. Μου έλεγε ότι κατά την αντικειμενική του γνώμη τα βιβλία των άλλων μπλόγερς (πιτσιρίκου, κουρούνας, χημείου, Λίλις κλπ) είναι απολύτως για πέταμα ενώ το δικό του θα κάνει τέτοιο πάταγο που σύντομα βλέπει να του προτείνουν την είσοδο του στην ακαδημία Αθηνών. Μου έλεγε, μου έλεγε, μου έλεγε...
Τον άκουγα αποσβολωμένος προσπαθώντας να ξεκολλήσω το κακάδι από το χέρι μου, που είχε στο μεταξύ ξεραθεί και εγκατασταθεί για τα καλά μεταξύ δείκτη και αντίχειρα. Όταν τα κατάφερα είχε πάει σχεδόν 10:00 μ.μ., δεν είχα προλάβει να αρθρώσω λέξη, και το ζωντόβολο δεν είχε βάλει μέσα γλώσσα. Του είπα πως έπρεπε να φύγω για τη δουλειά γιατί η εργοδότρια μου θα με έσκιζε αν αργούσα κι άλλο.
- Έλα μου λέει, θα σε πάω με το "τρόκι" (αμάξι) μου, γιατί αν αργήσεις και για παρκάρισμα θα σε φάει ζωντανό η "ηράκλω" (γυναίκα)
- "Μπενάβεις τα καλιαρντά" (μιλάς καλιαρντά); τον ρωτάω.
- "Και τα τζινάβω και τα μπενάβω" (και τα καταλαβαίνω και τα μιλάω) μου λέει και μου κλείνει όλο νόημα το μάτι.
- Δε θα χαθούμε τώρα, μου λέει έχοντας στα μάτια το βλέμα του πληγωμένου ζώου και του κακόμοιρου ζεν πρεμιέ, καθώς μου ανοίγει ιπποτικά την πόρτα του ρημαδιασμένου του Ντεσεβό για να κατέβω φτάνοντας στον προορισμο μου.
"Δε χωρεί αμφιβολίας περί τούτου καλέ κύριε", σκέφτηκα, και έγινα καπνός μες τη νύχτα...
Λαμπρούκος @ 10:20 μ.μ. |


39 Comments:


  • At 10:45 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    μισητο απαισιο ποθητο πιθηκι, θα κανω να παντα για να σου σκισω με τα δοντια το Calvin Klein στριγκακι σου....


    γκρρρρρρρρρρρρ.........  
  • At 11:15 π.μ., Blogger MainMenu

    Αγάπη μου Λάμπρο όσο πάει γίνεται και καλύτερο το πράγμα...:))))

    Λαχανί παντελόνι..., χειραψία κακαδάκι, χαχαχαχαχαχαχαχα

    Στέλνω Αγάπη...λαβ  
  • At 11:59 π.μ., Blogger Αθήναιος

    Καταρχάς είσαι αλήτης. Μπαίνω εδώ μέσα κ βλέπω ότι ακούς το " Λευκό μου Γιασεμί" κ μου έρχεται αμέσως η όρεξη να ερωτευτώ όποια δω μπροστά μου για να της φτιάχνω την κορυφαία μου συνταγή " Αέρας γιασεμιού".

    Δεύτερον. Ανεβαίνω Θεσσαλονίκη για την Έκθεση Βιβλίου. Την έχεις άσχημα. Θα σε λιώνω στα ούζα σε καθημερινή βάση. Θα έχεις υλικό να γράφεις για ένα μήνα. Άντε, θα χτυπήσεις κ καμια γκόμενα της προκοπής επιτέλους...

    Μήπως ο Ορλάντο είσαι εσύ; :-Ρ  
  • At 12:09 μ.μ., Blogger A.F.Marx

    Γελαστικότατον my dear Λαμπρούκος...
    Αν δεν ήταν το σημερινό "Ο καθηγητής και ο Μάγειρας" του Αθήναιου, θα έλεγα ότι γράψατε το καλύτερο post της ημέρας.
    Αρκεστείτε στην 2η θέση για σήμερα...

    (Πωπωπωπω.... Άπαιχτος είμαι. Με ένα comment γλείφω 2! Φτού μου, παιχταρά μου!)  
  • At 12:25 μ.μ., Blogger An-Lu

    χεχεχε!!!!! το φούξια εύκολα γίνεται μωβ!!!! Φαντάσου τι γίνεται εκεί πάνω που οι Manolo φύγανε μόνες τους!!!!! Αμα τις βρει κανείς (έχουνε τσιπάκι κύριε Νομάρχα?)







    τις θέλω!!!!!!!!!
    ΥΓ Τώρα είμαι σε φάση γοργόνας! Αργότερα μπορεί σε κάτι άλλο....θα δείξει!  
  • At 12:28 μ.μ., Blogger Кроткая

    Το ένα ΄τραγουδάκι καλύτερο από το άλλο, Λαμπρούκε! Τι σαι συ!

    Κατά τα αλλα, αγάπη μου θα έπρεπε να γνωρίζεις πως D&G είναι εντελώς passé και πως το μέλλον ανήκει στη Ντονατέλλα... Δεν έφτασαν τα νέα στην ερωτική συμπρωτεύουσα;

    Τελικά όμως δε μας είπες πώς έληξε η βραδιά... Γιατί έτσι που τα λες, τη μυρίζομαι τη δουλειά... Του την έπεσες του Πάνου, σ'έφτυσε και τα γραφεις όλα αυτά για ξεκάρφωμα...

    άθλιε Λαμπρούκε!

    πάω να δω και τι παίζει στον Αθήναιο...  
  • At 12:43 μ.μ., Blogger Xνούδι

    χαχαχαχαχαχαχαχα

    :-))))))))))


    φιλάκι πιθήκι. Φιλάκι.

    Μην περιμένεις να σχολιάσω το σχόλιο σου (ξέρεις ποιό εννοώ) εδώ μέσα.

    Σε μια εβδομάδα θα έχω όλη την άνεση να σε τακτοποιήσω καταλλήλως.  
  • At 1:08 μ.μ., Blogger Idάκι

    Ευχαριστώ (για άλλη μια φορά) για την ανανέωση ήπατος, και δηλώνω τη λύπη μου που δεν θεωρούμαι πια Αθηναία ώστε να επισκεφτώ την ερωτική πόλη και τον ερωτικότερο νομάρχη-to-be.

    (είστε τεράστια όργια, κι εσύ κι ο μουνοχαφιές!!)  
  • At 1:16 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Morgana: Για κορόιδο με πέρασες που θα διακινδυνεύσω το πανέμορφο και πανάκριβο στριγκάκι μου? ΔΕ ΘΑ ΦΟΡΑΩ!

    Με-νού: Φιλιά αδερφέ μου!

    Αθήναιος: Πεθαίνω στην αγωνία να λιώσουμε μαζί στα ούζα συνοδεύοντας τα με ρώγες αφροδίτης και βυζάκια Πηνελόπης, διαβάζοντας βίπερ αγορασμένα από την έκθεση βιβλίου!

    Το σημερινό σου πόστ είναι πραγματικά ΚΟΡΥΦΑΙΟ!

    Μάρξ-Έγκελς: Μαρξάκο ένα πουλάκι μου είπε ότι είσαι πραγματικό "γατόνι" πράγμα που διαπιστώνω καθημερινά.

    Όσο για το ποστ του Αθήναιου ήταν ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ που μοιραία τίθεται εκτός συναγωνισμό (μια κατηγορία μόνο του που λένε) οπότε μ' αυτα και μ' εκείνα πάλι πρώτος είμαι!

    Αρ-Λου-Μπα: θα κάνω καιρό να σε συνηθίσω σα γοργονίτσα. Λατβεριανή μάλιστα...

    Κρότκυ: Χαίρομαι που σου αρ΄σουν τα τραγούδια μου μικρό και άθλιο Βελγικό λυκόσκυλο.

    Μόνο εσύ κατάλαβες την αλήθεια για τη σχέση μου με τον Πάνο. Απαίσια άθλια καλτσάκια...

    Χνούδι: Oh my God!

    Amalia: Νομίζω ότι με το θέμα θα ασχοληθεί εκτενώς ο ημερήσιος τύπος, ενω μικρή αναφορά θα γίνει και από το Βασίλη βασιλικό στην εκπομπή του!  
  • At 1:23 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    id: Αγαπητή μου για εμένα το όργιο είναι τίτλος τιμής!
    Για τον άλλο, θα σας γελάσω...  
  • At 1:37 μ.μ., Blogger Rodia

    OLA-BROUKOS ARCHI-GOS OLA-BROUKOS ARCHI-GOS OLA-BROUKOS ARCHI-GOS OLA-BROUKOS ARCHI-GOS OLA-BROUKOS ARCHI-GOS

    EEE-SENA THELOU-ME EEE-SENA THELOU-ME EEE-SENA THELOU-ME EEE-SENA THELOU-ME EEE-SENA THELOU-ME  
  • At 1:39 μ.μ., Blogger Xνούδι

    η ανταπόκριση θα ειναι εκτενής και θα συνοδεύεται από άφθονο φωτογραφικό και ηχητικό υλικό.

    Don't worry.  
  • At 1:43 μ.μ., Blogger YO!Reeka's

    εμενα δεν μου είπε κανείς να ανέβω στην ιδιαίτερη πατρίδα μου (με την ευρύτερη έννοια), οπότε δεν σκάω και πολύ. ωστόσο μετά από ολα αυτά που έχω ακούσει ομολογώ ότι έω μια σχετική περιέργεια για τη φάτσα σου, τελικά (ψψψψψτ! χνούδι! σου δίνω 100 ευρώ για μια φωτό, στείλε e-mail!)  
  • At 2:17 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    δε θα φορας?????

    ακομα καλυτερα μικρο ποθητο μισητο απαισιο πιθηκι!  
  • At 2:20 μ.μ., Blogger alombar42

    Ανπέχταμπλ :)

    Στο χορό της φωτογραφίας, ποιοί είναι οι άλλοι bloggers;  
  • At 2:37 μ.μ., Blogger An-Lu

    πιθηκούκο μου....να μη με συνηθίσεις....θα ξανα-αλλάξω!!!!!!
    τελικά δε μου είπες, οι Manolo είχανε τσιπάκι;  
  • At 2:38 μ.μ., Blogger omoyomo

    Εγώ γιατί δεν ακούω το τραγούδι; Οχι ότι μου αρέσουν τα γλυκανάλατα δηλαδή...  
  • At 3:20 μ.μ., Blogger Neilys

    Δεν πιστεύω να μην κράτησες επαφές ε; Δε θα ξανα βρεις τέτοια ευκαιρία! Α..μετά τον Ταμπάκη η Ανίτα ψάχνει νέα ταλέντα! Πες του να περάσει από το Alter..!  
  • At 3:26 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Rodia: KAR(Y)DITSA, KAR(Y)DITSA

    ΧΝΟΎΔΙ: Ναι ναι κανονίστε και άμα με δείτε να μου γράψετε...

    Τζέλυ: Σύντεκνε υπάρχει πάντα μια ανοιχτή πρόσκληση για όλους όπως πρέπει να είναι γιατί όλοι χωράνει και όλοι είναι ευπρόσδεκτοι. Χνούδι δίνω 200 για να κατάσχω όλες τις φωτογραφίες!!

    Μοργκάνα: Όχι τι? Για κορόιδο με πέρασες παλιομάγισσα?

    Αλόμπαρ: Από αριστερά προς τα δεξιά είναι οι:
    1) Νανάκος
    2) Chananas
    3) Λαμπρούκος
    4) Κοκοβιός
    5) Piripipiris

    Ar-Lou-ba: Δεν ήταν τσιπάκι αυτό, ήταν τσιπσάκι από τα Ruffles Που έτρωγα στο αυτοκίνητο!

    Πανίβλακας: Ε όχι και γλυκανάλατη η Έλλη! Αλλά τέτοις βλάκας που είσαι τέτοια θα λές! :ο) Καλά η φωτό ΑΠΑΙΧΤΗ!  
  • At 3:38 μ.μ., Blogger Γκρινιάρης

    Τα καταχθόνια σχέδια σας αποκαλύφθηκαν...  
  • At 3:44 μ.μ., Blogger Chaca-Khan

    χαχαχαχα
    ωραίο κείμενο..  
  • At 3:55 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    To mpaleto einai super! H xorografia dikia sou???
    Pote tha valeis to Theouso :P ston isio dromo ths prada kai ths Paris Hilton?  
  • At 4:36 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    aamaaannn]
    kale seis toso glikas einai aytos o panos? aaaxxxx mourlia. bravo lamprouko mou, eksoxi epilogi. Paidia mou na zisete na eytixisete.. apogonous den efxomai (krima gia tin anthropotita) :)  
  • At 4:46 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Γκρινιάρης: Το πιο άπαιχτο ποστ της ημέρας είναι με μεγάλη διαφορά από οποιοδήποτε άλλο το δικό σου... ΣΟΥΠΕΡ, ακόμα γελάω!

    Τσάκα-Χαν: Σας μερσώ, Ορέ ντουβάρ!

    Αμαλίιιια: Εννοείται δική μου αφού είμαι και χορευτής (εκτός όλων των άλλων)!

    Anonymoous: Καλά δε το βιαζόμαστε και τόσο. Αλλά όλο και το ψήνουμε, όλο και το ψήνουμε...

    Giorgie: Πιριπιράκο νομίζω ότι ο Ταμπάκης θα φάει τη σκόνη μας! (και εσύ επίσης)  
  • At 4:55 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Taaaleeeento mou esy!!!  
  • At 5:10 μ.μ., Blogger Rodia

    ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩ!!!!
    Η Θεσσαλονίκη ν' αποχτήσει ΤΕΤΟΙΟ νομάρχη με ΤΟΟΟΟΣΑ ταλέντα (σεξ συμπολ, χορευτης, κλπ κλπ, αναρίθμητα) και η Αθηνα να βράζει στο ζουμί κάτι κρεατεμπόρων.. ΜΠΛΙΑΧΧΧΧ

    θα το ξαναγραψω: ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩ!!!!  
  • At 5:56 μ.μ., Blogger Loucretia

    Αμα εχει τετοιους παιδαρους η Σαλονικη, παιρνω το πρωτο αεροπλανο........





    ............για το Κατμαντου!! :-ΡΡΡΡ

    (συκωταρια φυλαξες;;;)  
  • At 7:22 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    amalia: Aμέ, πως?

    Ροδιά: Καλέ μη το λές αυτό, και εγώ χασάπης είμαι στο επάγγελμα!

    Λούκρη: Ναι τις έχω κρατήσει να κάνουμε καμιά γαρδούμπα ότα θα ρθείτε εσύ και ο Αθήναιος...

    Μ13: Που είσαι βρε φατσάκι. Σήμερα λίγο ζωχαδιασμένη να πω ότι σε βρίσκω, λίγο ότι βρίζεις στο μπλογκάκι σου, λίγο ότι τα έχεις πάρει να το πω... δε ξερω.

    Καλέ τι gay εδώ λέμε ότι πάω να κάνω κολεγιά με τη Τζένη τη Χειλουδάκη για να πάρουμε όλους τους εισαγγελείς της χώρας!

    Ορλάντο: Ορλαντάκο για κάποιο περίεργο λόγο όλοι διεκδικούν ή τους χρεώνουν το μπλογκάκι σου. Αυτό είναι μάλλον η δικαίωση σου. Όλοι θα θέλαμε να είμαστε εσύ (αλλά δυστυχώς είμαστε εμείς)...  
  • At 8:10 μ.μ., Blogger raffinata

    Ξέρεις κάτι; δεν θα ήθελα να σε γνωρίσω από κοντά, θα χάλαγε όλη η μαγεία :) Σ' ευχαριστώ για την καλή διάθεση που μου φτιάχνεις ΠΑΝΤΑ ...  
  • At 8:57 μ.μ., Blogger Φίλιππος

    χαχαχα
    αυτο ειναι ενα απο τα καλυτερα blogs που εχω διαβασει... Θα ελεγα οτι χαραμιζεσαι, αλλα δεν βρισκω τιοτα καλυτερω απο το να bloagareis, οποτε καλα κανεις, σκιζεις
    χαχαχα  
  • At 12:09 π.μ., Blogger lemon

    χαχαχαχαχα (επανάληψη όλα τα παραπάνω, του κυρίου Ζαρατούστρα...)
    Είσαι απίστευτός!! Ακου πουκάμισο σαν του Χορταρέα....χαχαχαχαχαχαχαχαχα ακόμα γελάω......  
  • At 1:50 π.μ., Blogger Katerina ante portas

    Kαλέ μου και αθώε Λαμπρούκο, είσαι σίγουρος για τη φωτογραφία του Πάνου και τον ίδιο τον..Πάνο; Για καρατσεκάρισε τον κύριο σε αυτό το video;)  
  • At 10:04 μ.μ., Blogger Melina's Art

    Χαχαχα! Βρε πίθηξ, αναρωτιέμαι τι θα γράφεις (και για πόσο καιρό!), για τη συνάντηση Βόρειων-Νότιων!
    Μήπως να κρυφτούμε απο τώρα;; :p  
  • At 3:33 π.μ., Blogger houlia

    Εμένα γιατί δεν με καλέσατε(πάλι!)
    Ακουσα κάτι για μονή Βλατάδων? Ρε συ Λαμπρούκο...στις αγρυπνίες την έστρωσες τη γλωσσίτσα σου? Κάποτε λέγαμε:
    -Που τη γνωρισες τη γκόμενα?(αυτο το δευτερο δεν το λέγαμε για να μαι είλικρινής)
    -Στην αγρυπνία!
    Ειδες τι καλά παιζονται εκεί πέρα? Και τι καλά παιδιά βγάζουν!
    Σε κερνω ένα haagen για αμαρτίες;)!!!  
  • At 7:42 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    μπουγατσοκαλημερες...
    κυριακατικες...
    εγω γιατι δεν ημανε εκει?...
    ε????
    αλλα βεβαια...ετσι ειναι...
    και μετα σου λενε... αγαπαμε την τριτη ηλικια...
    μπαρουφες!!!!
    ουυυ...ουυυυ.....
    ;pppp  
  • At 9:33 μ.μ., Blogger Bliss

    mproummmmmm mproummmmmmmmm

    eliwsa!!!  
  • At 9:33 μ.μ., Blogger Bliss

    mproummmmmm mproummmmmmmmm

    eliwsa!!!  
  • At 10:57 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

  • At 3:04 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Number of online users in last 3 minutes