Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Εγώ και ο Λεονάρντο
Κυριακή, Απριλίου 30, 2006
Με το Λεονάρντο γνωριστήκαμε κάποια τρελή βραδυά καρναβαλιού στο μουσείο του Λούβρου όπου είχε έρθει με κάποιο γκρουπ ιαπώνων τουριστών για να φωτογραφήσει το έργο μου Μόνα Λίζα. Από την πρώτη στιγμή κατάλαβα ότι το βλέμα του είχε καρφωθεί στη "γενετήσια χάρη" μου αλλά ο ίδιος μετά, όταν κάναμε τσιγάρο, ισχυρίστηκε ότι θαύμαζε το "κέντρο της συμμετρίας" του σώματος μου.
Μου ζήτησε να ποζάρω γυμνός, στην αρχή με το ένα χέρι να κρατά το "κέντρο της συμμετρίας" μου και το άλλο με το μεσαίο δάχτυλο σε έκταση. Του εξήγησα ότι αυτό δεν έκανε ούτε για εξώφυλο στο πάλαι ποτέ gay παριοδικό "Το κράξιμο". Μου ζήτησε να κρατήσω τα δυο χέρια σε έκταση και με αποθανάτισε με ένα κομμάτι κάρβουνο σε ένα παλιόκαιρισμένο κομμάτι χαρτί. Κυρίες και κύριοι, σας παρουσιάζω το "Βιτρουβιανό Πίθηκο".
Λαμπρούκος @ 12:04 μ.μ. |


17 Comments:


  • At 12:38 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Μισητο ποθητο βετρουβιανο πιθηκι....γκρρ...  
  • At 12:52 μ.μ., Blogger Dormammu

    Θεέ μου, δεν το πιστεύω αυτό που συμβαίνει....

    Ύβρις !!!!  
  • At 1:10 μ.μ., Blogger snikolas

    Και το είχα απορία ρε γμτ πως είναι δυνατόν να είχε τόσο μεγάλη έμπνευση αυτός ο Leonardo… Τώρα πια ξέρω!  
  • At 1:31 μ.μ., Blogger raffinata

    δεν πρόλαβα να πάω στην τουαλέτα πριν... κτρθκα ;)  
  • At 1:49 μ.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Kαι μετα σε εκαναν βιβλιο...
    Τι ρομαντικη ιστορια θεε μου...
    Και στο σινεμα σου ευχομαι!!!  
  • At 2:29 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Μπουρδελο το κανες το μαγαζι,
    αυτο δεν ειναι μπλογκ,ειναι μπιεναλε.  
  • At 3:06 μ.μ., Blogger Αθήναιος

    Καλά είμαι μαλάκας. Αφού ξέρω τί παίζεται εδώ μέσα, παρόλα αυτά άνοιξα τη σελίδα πίνοντας μια γουλιά καφέ. Μου βγήκε από τη μύτη βλέποντας τη φωτο. Νομίζω πως θα την κάνω wallpaper.  
  • At 4:08 μ.μ., Blogger Xνούδι

    έπρεπε να έχω έρθει από το πρωί βρε πιθηκάκι μου.

    Αφού είναι σίγουρο ότι μου φέρνεις χαμόγελα.

    Κορμάρα όμως... :-ρ

    σε φιλώ καλό μου.  
  • At 5:02 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    την καλησπερα μου αφηνω...
    για να ξες οτι περασα...
    απλα...
    φιλια...  
  • At 6:44 μ.μ., Blogger ellinida

    Mωρό μου το τύπωσα κι'έτσι σ'έχω πάντα μαζί μου . Το μεγένθυνα και το κρέμασα στον τοίχο .
    Σε κοιτώ τώρα που σου γράφω .
    Φτου ! Μου έπεσε κάτω το βελάκι !  
  • At 9:11 μ.μ., Blogger lemon

    Να βάλω το χέρι μου πάνω στη γεννετήσια χάρη σου, κι άλλο δε ζητώ, ας πεθάνω...
    σμούτςςςςς  
  • At 9:41 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα

    Βρε τρελλοπίθηκο !!!! Φιλιάαααααααααα  
  • At 11:01 μ.μ., Blogger Κωστής Γκορτζής

    Ποιός στη χάρη σου! Η Ελληνίδα λέει "το μεγέθυνε" το κέντρο της συμμετρίας σου και το κόλλησε στον τοίχο!...
    Εγώ, πάλι γιατί στο βιτρουβιανό σκίτσο βλέπω κάποιον από πίσω σου;...
    (άντε να σου τσαλακώσουμε λίγο το ίματζ γιατί οι χαμουτζούδες έρχονται μου φαίνεται αποκλειστικά για τον νέο ...Μεγαλέξαντρο!)  
  • At 2:59 π.μ., Blogger Katerina ante portas

    Εγώ πάλι που ανησύχησα ότι σε έκανε..βιτρώ!

    (Χρόνια πολλά Λαμπρούκο μου, Χριστός Ανέστη!)  
  • At 6:39 π.μ., Blogger sikia

    Πάντως ο καλλιτέχνης τον αδίκησε τον Λαμπρούκο. Εγώ τυγχάνει να τον έχω δει τσίτσιδο (σε δεξίωση του πρέσβη) και έχει πολύ μεγαλύτερο όργανο από αυτό της απεικόνισης.  
  • At 9:45 π.μ., Blogger Φίλιππος

    Πραγματι  
  • At 9:47 π.μ., Blogger Φίλιππος

    Πράγματι, ο Leonardo ήτο σε μεγάλα κέφια όταν έκλεψε αυτό το σχέδιο που είχε αρχικά κάνει ο Βιτρούβιος, Ρωμαίος αρχιτέκτονας του 50 μ.Χ., αλλά αρχικά είχε συλλάβει ο Λαμπρούκος, ηγετικός πήθικος, απροσδιορίστου ηλικίας.  
Number of online users in last 3 minutes