Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Πφφφφ σιγά το πάρτυ!
Πέμπτη, Απριλίου 20, 2006
Πάρτυ, και φέρτη, και να σου κάνω εγώ πάρτυ να γλείφεις και τα δαχτυλάκια μου, και όχι θα είμαι και γω εκεί, και ναι θα με αναγνωρίσεις από τις ζαρτιέρες που θα φοράω μέχρι τ' αυτία, όχι το δικό μου στρίνγκ θα είναι κόκκινο και θα το κρατάω στα δόντια, όχι εγώ την έχω μεγάλη και θα φοράω κολλητό παντελόνι σαν αυτά που φορούσε ο King στο Rock around the clock, υποσχέσεις, υποσχέσεις, υποσχέσεις...
Και βάλαμε και μεις με το νου μας...

Άντε πάλι λέω δε μπορεί, Μεγάλη Εβδομάδα είναι, βάλε και το γεγονός ότι θα υπάρχει μια αυτοσυγκάτηση ένεκα που είναι και η πρώτη γνωριμία και δε θέλουνε να τις πουν και εύκολες, μάλλον δε μπορεί να είναι έτσι ακριβώς. Όμως κόσμος θα υπάρχει, νέοι, ωραίοι, όλο και θα πετύχουμε κανένα...

...να χωθούμε και μεις. Και πάλι τζίφος! Το πάρτυ (σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες και πρακτωράκους που είχαν κατακλύσει μέχρι και τα γύρω πεζοδρόμια προκειμένου να δουν ποιος παρκάρει τι και που) ήταν μια απέραντη βαρεμαροσύνη. Εμείς περιμέναμε αυτές...

αλλά πήγαν αυτές...

Ε, μετά από αυτό λέω Δόξα το Θεό που δε πήγα! Όταν εγώ θα σας γνέφω από τον Παράδεισο, στην κόλαση που θα σαπίζετε, Άθεοι, τότε θα με παρακαλάτε "Λαμπρούκο πες μια καλή κουβέντα στο Μεγάλο να μας βγάλει από το καζανι, βράσαμε πια...". Ελπίζω να περάσατε όλοι απαίσια, τα ποτά να ήταν μπόμπα και να έχετε μια κεφάλα τρία μέτρα από το hang over, οι γκόμενες να ήταν όλες ανοργασμικές και οι γκόμενοι χάλια, να μαλώσατε μέχρι αηδίας, να μαλλιοτραβηχτήκατε και να ήταν και ο ακατανόμαστος (Νίκος Δήμου) στο πάρτυ όπου ελπίζω κάποια στιγμή να πήρε το μικρόφωνο και να έδωσε μια διάλεξη για τους νέους διάυλους PCI και πως αυτοί επιδρούν λυτρωτικά στην άρση της απομόνωσης των ακριτικών χωριών.

Εγώ πάντως την έβγαλα με Νηστεία και Προσευχή, εκκλησιάστικα και ζήτησα συγχώρεση γιά όλους σας (Ωρε τι μεγάλη καρδιά είμαι, Ωρε)!

Λαμπρούκος @ 9:38 π.μ. |


15 Comments:


  • At 12:47 μ.μ., Blogger Jamella

    ετσι και μη χειροτερα, κι εμεις εδω, αγκαλια με την αριστοτελους μην και βουτηξει στο θερμαϊκο και τη χασουμε.
    μην μας πει κανεις ζηλιαρηδες, θα του βαλω πιπερι οπου βρω!  
  • At 1:05 μ.μ., Blogger An-Lu

    Πειράζει που δεν πήγα; εεεεε; Πειράζει; Ούτε στην εκκλησία πήγα κι ας με τραβολογούσε η φίλη μου η Λουκά!!!!! Κάθισα και είδα την ατυχή περιπέτεια του συγγενούς του Λαμπρούκου.....Πειράζει;;;;;;  
  • At 1:36 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα

    Πες τα Λαμπρούκο χρυσόστομε !!!

    Και εγώ που είμαι Αθήνα με νηστεία και προσευχή την έβγαλα.

    Αντε φιλιά πολλά !  
  • At 1:56 μ.μ., Blogger mindstripper

    Μετά από αυτό το ποστ, πλέον, δεν μπορώ να συγκρατηθώ άλλο, θα στο πω:
    Νια νια νια νιαααα νιαααααααα....

    (Καλή Ανάσταση Λαμπρούκο μου!) :-)  
  • At 2:02 μ.μ., Blogger NinaC

    Όσα δεν φτάνει η αλεπού, ΠΟΥ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙ ΝΑ ΠΗΔΑΕΙ, θα εξακολουθεί να μην τα φτάνει...

    Νια νια νιαα νιανιααααααα επίσης!  
  • At 2:37 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Jamella: Άντε καλέ ζηλιάρηδες. Εμείς κυρία μου αγωνιζόμαστε για ένα σκοπό, για μια ιδέα, δεν περιφέρουμε τα σαρκία μας λυκνιζώμενοι σε βάρβαρους ρυθμούς. Ουστ παλιοΑθηναίοι (καιρό είχα να το πω αυτό)

    Αρ-λου-μπα: Αγπάπη μου για την εκκλησία δε πειράζει, έχεις μέσο εμένα και θα σε σωσω εγώ ο άγιος!

    Πατουσίτσα: Μπράβο αγάπη μου, εσύ θα βρεθείς στα δεξιά μου στη βασιλεία των ουρανών!

    Στριπτιτζου: Νια νια νια νια και στα μούτρα σου κολασμένη!

    Ντόλυ: Πήδα-πήδα όλο και κάτι θα γαμήσει το κακόμοιρο το αλεπουδάκι, δε μπορεί. Α και να μη ξεχάσω...Νια νια νια νια και στα μούτρα σου επίσης!  
  • At 2:41 μ.μ., Blogger Idάκι

    Έχω γελάσει μέχρι δακρύων με την πάρτη σου σήμερα... να'σαι καλά ;)

    Next time θα τους τιμήσουμε αμφότεροι, ε; Ε;;;;;  
  • At 2:44 μ.μ., Blogger MainMenu

    χεχεχεχεχεχεχεχε...καλα ο αλλος το πηρε σοβαρα!!! παντως εχεις δικιο Λαμπρουκο...Πρώτον αυτοί ξυπνήσαν βαθιά χαράματα...ΦΑΝΤΑΣΟΥ  
  • At 2:52 μ.μ., Blogger Loucretia

    Λαμπρουκο baby, ειναι δυνατον να περασαμε καλα χωρις εσενα;;;; Ετσι το λεμε βρε, για ξεκαρφωμα, για να μη φανει ο ασιγαστος ποθος που εκαιγε τη σπληνα μας, περιμενοντας ν' αντικρυσουμε τη θρυλικη κορμαρα σου!! Γιατι μας αφησες μονες, γιατι;;;;;;
    ΑΣΠΛΑΧΝΕ :-ΡΡΡΡ  
  • At 3:11 μ.μ., Blogger NinaC

    Λουκρητία, λες μαλακίες.

    :pppppppppppp  
  • At 4:11 μ.μ., Blogger Μαρκησία του Ο.

    Λαμπρούκο, αν ήταν η ζήλεια ψώρα...;-))  
  • At 5:33 μ.μ., Blogger Loucretia

    Καλα composition doll, το διορθωνω, ο ασιγαστος ποθος δεν ετρεχε απο τη σπληνα μας αλλα απο τον δωδεκαδαχτυλο μας, οκ τωρα;;
    :-ΡΡΡΡ  
  • At 5:37 μ.μ., Blogger Jamella

    νομαρχα μου, ΑΥΤΟΙ χασανε που δεν ειδανε την κορμαρα σου και φατσαρα σου και την ολοξανθη μου κομη.
    νια νια νια νια νια αφιερωμενο απο μενα σ ολους τους παρτυ οπληκτουΖ
    και αλλο κακο να μην σας βρει.
    ^^  
  • At 5:47 μ.μ., Blogger Кроткая

    Λαμπρούκε μου, εγώ πήγα,αλλά την έκανα στα γρήγορα, γιατί δεν άντεχα άλλο να ακούω τη Ντόλυ να σε κακολογεί!! Μέχρι ότι την έχεις μικρή είπε η αθεόφοβη!
    Περιμένω ακόμα να μου εξηγήσεις για τα φυστίκια, τα αλμυρά, εεε!!!  
  • At 8:20 μ.μ., Blogger Rodia

    Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια κυρ Νομάρχα!
    Περίμενε να καταφτάσουμε στο χωριό σου να δούμε πόσα απίδια βάζει ο σάκκος! Τι μπορεί καλύτερο να κάνει η Θεσσαλονίκη δλδ για τη μπλογκαρία..???..

    Οσονούπω θα το εξακριβώσωμεν:-)  
Number of online users in last 3 minutes