Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Εξαφάνιση μυστήριο ΙΙ
Παρασκευή, Απριλίου 07, 2006
Τα καθάρματα! Θέλοντας να πιέσουν την κοινή γνώμη έστειλαν την τσουτσού του κυριούλη μας σε κουτί, μαζί με 5 κρίκους ένα τάληρο (πάντα σκορπούσε χαρά αυτή η τσουτσού).

Τώρα ζητάνε 3.000.000€ σε κέρματα του 1 και 2 cents για να μη του κόψουν και τ' αρ%@#ια (άουτς). Ζητούμε τη βοήθεια σας καλοί μας αναγνώστες. Για το σκοπό αυτό έχει ανοιχθεί λογαριασμός στην παρατράπεζα "Λαμπρούκος bank for saving my ass". Ο Αρ. Λογαριασμού είναι 6969-6969696969-14,5.

Επιπλέον θέλωντας να δώσουμε εκ μέρους του κυριούλη μας μια απάντηση στα ψεύδη και τις συκοφαντίες που είδανε το φως της δημοσιότητας τον τελευταίο καιρό, από διάφορες Αλλοδαπές, σας παραθέτουμε αυτούσιο το χθεσινό πρωτοσέλιδο της εφημερίδας Espresso.


Υπογραφή

Ελένη Βυζού, Μαρία Κωλού, Σούζι Μουνού (γραμματείς Νομαρχούκου)

Μαριγούλα Ξεπέτα (απογευματινή βάρδια)

Λαμπρούκος @ 8:29 π.μ. |


32 Comments:


  • At 9:18 π.μ., Blogger raffinata

    ενημερώστε με, παρακαλώ, πότε θα βγει σε λαϊκό προσκύνημα το σκήνωμα... η τσουτσού ήθελα να πω, να προλάβω να μαζέψω κι άλλες μαυροφορεμένες Λαμπρίτσες να πάμε για τον ύστατο... "χαιρετισμό" :(((  
  • At 9:19 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    ''μικρο'' το κακο...  
  • At 9:30 π.μ., Blogger NinaC

    Δεύτε τελευταίον ασπασμόν.....  
  • At 9:34 π.μ., Blogger An-Lu

    Ωραίον το πλαστικόν....αλλά δεν ψήνομαι! Δεν είναι αυθεντικόν! Λαμπρούκε....πάει η εκστρατεία σου....μπορεί να ήθελες να γίνεις Κλιντον στη θέση του Μπους αλλά....εδώ δεν πρόκειται για ένα μπλε φόρεμα μόνο...........πρόκειται για όλη την ανοιξιάτική συλλογή Dior, Channel, Prada και δεν συμμαζεύεται! Δεν ψηφίζω CD, αλλά....ΦΑΝΕΡΩΣΟΥ!!!!!!  
  • At 10:02 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    γυρνα πισω αγαπημενεεεεε......
    ;PPPP  
  • At 10:07 π.μ., Blogger Γιουτζίν

    Μέχρι πού έφτασε η 17Ψ, είναι αδιανόητο.
    Ο κος νομάρχας, η ελ-πήδα μας στερείται των λαοφιλών του χαρακτηριστικών. Σήμερα μία τσουτσού, αύριο ποιος ξέρει;  
  • At 10:13 π.μ., Blogger ellinida

    Xαρίζονται μπλουζάκια με γυμνόστηθες φωτογραφίες της υποψήφιας για την νομαρχία Θεσσαλονίκης Composition Doll .
    Οι ενδιαφερόμενοι ας περάσουν από το πολιτικό της γραφείο όπου κερνάμε και ποτάκι .
    Οχι στους Βαβύληδες της πολιτικής . Ο λαός θέλει την γυμνή αλήθεια .

    (Η διορία σου έληξε Λαμπρούκο . Η CD μου έδωσε περισσότερα . Adios .
    A και πάρε την τσουτσουνίτσα να την πας σε κανένα λούνα παρκ να πετάνε τους κρίκους)  
  • At 11:25 π.μ., Blogger Neilys

    tha diorganwsoume sunavlia gia to lamprouko! Fusika kentrikos tragoudistis egw , ante as tragoudisi mazi mou kai i annoula i vissi. Kai ta esoda tha pan stin tsepi mou ..em sta litra  
  • At 11:37 π.μ., Blogger Πατουσίτσα

    Κορίτσια μη μασάτε !! Η τσουτσού της φωτογραφίας δεν είναι του Λαμπρούκου !! (Είχα την ευκαιρία να την κοιτάξω καλά όταν μου έκανε interview για να με διορίσει) Δεν ματαιώνεται κανένα σχέδιο. Πορεία στα προπύλαια και συναυλίες ισχύουν. Εισητήρια μόνο με πιστωτική κάρτα μέσω διαδικτύου. Αν είναι σωστοί οι υπολογισμοί μου τα λύτρα θα τα έχουμε μαζέψει σε ..... 1 μήνα ! (Λαμπρούκο κράτα γερά !)
    όσο για την composition doll που θέλει να γίνει χαλίφης στην θέση του χαλίφη χτυπήστε την αλύπητα ! Κανείς δεν μπορεί να πάρει την θέση του Λαμπρούκου ! (composition doll πόδα δίνεις ??)  
  • At 11:38 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Μην κάνετε έτσι Κόρες!
    Ο Lαμπρίνος ξεLαμπικάρει απ' τους καημούς στο Αμστερνταμ...Και μας δουλεύει ψιλο γαζί.Σοβαρές πληροφορίες αναφέρουν ότι μπλοκάρει και στα Ολλανδικά με το "αλλο" χαρέμι του !  
  • At 11:39 π.μ., Blogger Πατουσίτσα

    Ουπς !! εννοούσα ΠΟΣΑ δίνεις ??  
  • At 11:43 π.μ., Blogger YO!Reeka's

    Πέφτω από τα σύννεφα! Όταν άκουσα ότι ολες αυτές οι κοπέλες, που είναι και σαν τα κρύα τα νερά, μιλούν με τόση οικειότητα για την τσουτσού του μέλλοντα Νομάρχη μας, έχασα πάσα ιδέα. Καλά μου έλεγε η γιαγιάκα μου, άνθρωπο βλέπεις, κι άνθρωπο δεν ξέρεις.
    Είναι άσκημο πράγμα, πάντως, να αποκαθηλώνονται τα είδωλα. Σκέψου τώρα να ακούσω τέτοια πράγματα και για τον Μητσοτάκη!
    Α, και να μην ξεχάσω
    Δεν Υπάρχει Κράτος!  
  • At 11:48 π.μ., Blogger Ελένη

    Αχ κύριε Λαμπρούκο μου κουράγιο!!

    Αμέσως τώρα πέφτω με τα μούτρα στο fund raising χωρίς να χρεώσω τη συνηθισμένη προμήθεια. Άντε να δω πως θα αγοράσω την καινούργια σειρά από την ανοιξιάτικη collection του Ferragamo, πουτάνες θα γίνουμε στο τέλος για να καλύπτουμε τα βασικά μας έξοδα...

    Κύριε Λαμπρούκο μου και να σας κόψουν τα απο τέτοια μην στεναχωρηθείτε γιατί στις μέρες μας εμείς οι γυναίκες είμαστε που τα έχουμε, εσείς οι άντρες τα κουβαλάτε ως διακοσμητικά, anyway.  
  • At 12:41 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Μη γαμείς: Τώρα τι να πω... Το αφέντη πολύ θα στεναχωρηθεί με αυτά που του λέτε...

    Ραφινάτα: Κυτρία Ραφινάτα μου, την έχουμε βάλεο στο μούσκιο για να μπορέσουμε να τη επανασυγκολήσουμε...

    Μοργκάνα: Μικροοοοοοοο??? Μη το βλέπετε έτσι, το αδικεί η φωτογραφία

    Ντόλυ: Εκείνες τις γυμνόστηθες φωτογραφίες πότε θα τις δούμε???

    Αν_λού: Τον ψάχνουμε κυρά μου, τον ψάχνουμε... Ούτε και για μας είναι εύκολο... Ζούμε μεγάλες στιγές σας λέω!

    Βασίλω: Μόνο εσύ μας έμεινες πιστή αγαπημένη παναγιά...

    Γιουτζίν: Εδώ απειλούν ότι θα του κόψουν και τους όρχεις σας λέω... Και θα χαλάσει και η φωνή του που είναι αισθησιακή γμτ μου.

    Αλλοδαπή: Τα μπλουζάκια τα είδαμε. Τα βυζιά ήταν της Πάμελας Άντερσον. Έτσι δε μπορείτε να κοροιδέψετε το λαό αγαπητή μου. Ο λαός δεν είναι ζώα!!

    Μπρρρρρρ, εεεε, κιτσ, κιτσ, πο δώ ρε ψηφοφόρεεεεε!

    Τζώρτζης: Αχ κύριε τζώρτζη μας συγκινείτε. Θα βγείτε βέβαια στο πρώτο πρόγραμμα γιατί για κυρίως μενού έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον να τραγουδήσουν οι Deep Purple, oi Pink Floyd και ο Σωκράτης Μάλαμας (για πρώτη φορά ΕΝΤΕΛΩ>Σ μεθυσμένος)

    Πατουσίτσα: Καλέ καλά το κατάλαβα κι εγώ ότι δεν ήταν του κυριούλη αυτή. Το πρωί που την παρέλαβα, 1 ώρα την είχα στο στόμα μου για να καταλάβω... Με του κυριούλι έβγαζα και τα κρεατάκια που κολλούσαν στις κουφάλες απο τα δόντια. Με αυτήν αδύνατο!

    Χούλια: Λέτε ο σάτυρος να είναι Άμστερνταμ! Θα τον αφαλοκόψω άμα γυρίσει!

    Τζελιάλ: Αμ εγώ δε πέφτω. Εμένα μου έλεγε κάθε φορά ότι είμαι η μόνη που έχω δει την ελιά που έχει στον πισινό του. Τώρα διαπιστώνω ότι όλες ξέρουν το πισινό του όπως τη τσέπη τους!

    Ελένη: "Κύριε Λαμπρούκο μου και να σας κόψουν τα απο τέτοια μην στεναχωρηθείτε γιατί στις μέρες μας εμείς οι γυναίκες είμαστε που τα έχουμε, εσείς οι άντρες τα κουβαλάτε ως διακοσμητικά, anyway" Axaxaxaxaxa
    xaxaxaxax
    xaxaxa
    xa
    xa
    a
    Αρχόντισα!  
  • At 1:01 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    σμουτςςς........
    :)  
  • At 1:43 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    ..και παει στα κομματια...εγω να μη το βλεπω ετσι.....εσυ που δε θα το ξαναδεις βρε καστρατο, μιλας κι απο πανω???????!!!!  
  • At 2:13 μ.μ., Blogger nanakos

    Mi noiazesai kyria Mounou mou, tin taxtopoisa "tin alli" poy diadidei kakoitheies! To vrady tha paw na kapsw to proeklogiko kentro tis CD!
    O LAOS DEN KSEXNA!

    (evala kai 8,34 euros sto logariasmo!)  
  • At 2:58 μ.μ., Blogger ellinida

    Εκτακτο ανακοινωθέν . Εθεάθη στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ο Λαμπρούκος ντυμένος ναύτης . Ετοιμαζόταν να μπαρκάρει σε φορτηγό με μπανάνες . Εχουμε και φωτογραφίες .  
  • At 3:19 μ.μ., Blogger Unknown

    Άσε τα ψόφια ρε..
    Σ' άρεσαν οι Νούβιες;  
  • At 3:28 μ.μ., Blogger vatraxokoritso

    αυτο εγω θα το ελεγα "λε πετιτ μπιζου!" για κατω απο 16 εκατοστα δεν πεταριζει ουτε το βλεφαρο..
    ουφ!  
  • At 4:51 μ.μ., Blogger Xνούδι

    Προς απογευματινή γραμματέα.

    Πεστε στο πιθηκι ότι μια χαρά είναι η τσουτσού. Στον μέσο όρο παίζει.
    Και ορίστε και 5 κιλά καραμέλες ζελεδάκια με γεύσεις φρούτων.

    Πιθήκι μην κρατάς κακία.Τι χοντρή με λες, τι διχασμένη προσωπικότητα, τι γούχου. Περίμενες να σε ψηφίσω;;;; :-ΡΡ
    Παρεπιπτόντως επειδή σήμερα παρετήθηκα από την δουλειά μου, έχει καμιά θέση εκεί στα γραφεία σας για pr να με προωθήσεις;;;
    Κι εγώ δεν θα σε αφήσω έτσι. Εχω κάτι φιλενάδες μούρλια. :-)  
  • At 5:03 μ.μ., Blogger NetKerveros

    Τον Λαμπρούκο στη βουλή ...
    να χορτάσουμε ...  
  • At 5:17 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Vasilikoula: Smouts δις (όργιο, έ όργιο - αυτό γιατί μου κάνεις παράπονα ότι δε σε κράζω...)

    Μοργκάνα: Μη το λέτε κυρά αποτέτοια μου, ξανακολάνε αυτά...

    Νανάκος: ΝΑΤΟΣ-ΝΑΤΟΣ ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ!!! Ρε συ Νανάκε ξοδεύτηκες...

    Κοκοβίκος: Καλά για τις άλλες τις ανέραστες, αλλά ρε Κοκοβιέ να μη το ξέρεις και συ... Τστστστ τι να πώ. Απογοητεύομαι. Το 14,5 ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν είναι το μέγεθος του μορίου μου το οποίο συνήθως μοιάζει με ΑΥΤΟ!! To 14,5 είναι η διάσημη στάση στο ΣΕΞ! Καλά να μη το ξέρουν οι άλλοι αλλά και συ... Είσαι και εστέτ πανάθεμα σε (αλήθεια τι είπαμε είναι το εστέτ?)

    Αλλοδαπό: Τα διαψεύδουμε όλα. Η κυρία έρχεται στο μαγαζί μας για να κάνει προεκλογικό αγώνα για την ΝΤΟΛΥ που την έχουν πάρει ΟΛΟΙ!

    Ντάρθ: Νούβιες; Βόλτα;

    Βατραχομούρα: Πετί ΜΠΙΖΟΥ! Μαντάμ για κομ κλόουζερ ΤΣΟΥ(τσου)!!!!!

    Χνούδι: Έστω κι αργά δέχομαι τη μεταμέλια σου. Στο μεταξύ όμως:

    1) Θα γράψεις 100 φορές δε θα ψηφίσω ΝΤΟΛΥ
    2) 1000 φορές, ευχαριστώ το Λαμπρούκο (έτσι για να βρίσκεται)
    3) Θα μου στείλεις με ιμειλ φωτό από τις φιλενάδες σου.

    Εγώ από αύριο σε διορίζω υπέυθυνη επικοινωνίας της καμπάνιας μου!!!

    (Δε πιστέυω να στεναχωρήθηκες για τη δουλειά. Είμαι σίγουρος ότι θα βρεις καλλύτερη)

    NetKer: Αυτό μου θυμίζει ένα παλιό που λέγαμε στη Θεσσαλονίκη:
    "Ψηφίστε Κουβέλα, να ανοίξουμε μπουρδέλα"  
  • At 5:36 μ.μ., Blogger alombar42

    Εκτακτο ανακοινωθέν. Εθεάθη στο λιμάνι της Καστοριάς ο Λαμπρούκος ντυμένος μπανάνα. Ετοιμαζόταν να μπαρκάρει σε φορτηγό με ναύτες . Εχουμε και φωτογραφίες .


    (Εγώ πάντως μέχρι να λάβω τα ξώβυζα θα συνεχίσω να στηρίζω το Λαμπρούκο)  
  • At 5:38 μ.μ., Blogger ellinida

    Προς γραμματέα

    Ξου μωρή που θα με πείς αλλοδαπό ! Που έτσι και γύρναγα στο γραφείο του Λαμπρούκου θα πήγαινες να καθαρίσεις πατάτες στον Εβρο για τρεις διμοιρίες φαντάρους που έχουν να πάρουν άδεια πάνω από εξάμηνο .

    Προς Λαμπρούκο

    Οχι ! Ερχεσαι και μου πετάς δυό γλύκες στο μπλογκ μου και μετά νομίζεις ότι θα σε συγχωρήσω .
    Εμείς οι δύο τελειώσαμε . (Εκτός αν προσφέρεις περισσότερα από την Ντόλλυ)... Εχεις το αγγούρι έχεις και το μαχαίρι ... εσύ αποφασίζεις .

    Προς όλους
    Σας καλούμε απόψε στην γιορτή των εγκαινίων της Ντόλλυ όπου η σαμπάνια θα ρέει άφθονη . Χαβιάρια , σολωμοί καπνιστοί , αυγοτάραχο και πληθώρα εκλεκτών εδεσμάτων θα σας περιμένουν .
    Κλου της βραδιάς οι μπλογκερούδες υποστηριχτές της Ντόλλυ θα παλεύουμε γυμνές μέσα στην λάσπη που μας πέταξε ο Λαμπρούκος .
    Μετά τα μεσάνυχτα θα έχουμε διαγωνισμό wet t-shirt .
    Για τις γυναίκες θα έχουμε πληθώρα νεαρών και γυμνασμένων για να διαλέξετε με ποιόν θα περάσετε την αποψινή νύχτα σε πολυτελές ξενοδοχείο . Μιά ευγενική προσφορά του Νετκέρβερου που σαν σωστός επιχειρηματίας χρηματοδοτεί και τις δύο παρατάξεις .

    (Θα φάει η μούρη σου χώμα Λαμπρούκο . Ετσι ... για να δεις πως κερδίζονται οι εκλογές)  
  • At 7:02 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    λαμπρουκο μ΄???....
    αν και με ηρθε μια ζαλη με αυτα που προσφερουν τα κοριτσα....
    (cd - ellinida) θεε μου ζαλιζομαι...σλουρπ!!!
    ασχετο! εγω λεω να μεινω στο πλευρο σου....
    μην με ρωτησεις γιατι????
    μπορει να φταινε ακομη ακομη και τα χαπια...ή απλα η περιεργεια να δω που το πας ρε παλιοπιθηκι....
    ;PPP  
  • At 7:25 μ.μ., Blogger sikia

    Ελπίζω να βρεθεί σύντομα ο Λαμπρούκος. Βέβαια είχα πει ότι δε θα ξανακάνω σεξ ώσπου να βρεθεί, αλλά λόγω περιστάσεων αναγκάστηκα να αθετήσω τη διακήρυξη αυτή. Ωστόσο είμαι σε συνεχή επαφή με Νικολούλη (πρώην ερωμένη Λαμπρούκου) η οποία είπε ότι είναι μια δύσκολη νύχτα αλλά ελπίζει στην βοήθεια του κόσμου. Τέλος να αναφέρω ότι κατάθεσα και εγώ ποσό στο λογαριασμό που άνοιξε ο Νανάκος, 8 ευρώ (ήταν δεκάρικο αλλά στο δρόμο πήρα μια τυρόπιτα). Λαμπρούκο, πλιζ καμ μπακ!  
  • At 7:59 μ.μ., Blogger Κωστής Γκορτζής

    To 14,5 στον λογαριασμό είναι σε εκατοστά, σε ίντσες ή σε...πόδια;;
    Γιατί το "κομμένο" ίσα που πιάνει τους 10 πόντοι. Πού πήγαινες ρε ΚαραΛάμπρο;;;;  
  • At 9:29 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Προτείνω να προσλάβετε για γραμματέα σας την ανεψιά μου κ. Νομάρχα, τη Γιώτα Μ. Μαστακουνά. Είναι πολύυυυυ προσεκτική κοπέλα.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
    δικός σας,

    Ι.Μ. Μαστακουνάς

    :-)  
  • At 9:33 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Ολη η οικογένεια στηρίζει Λαμπρούκο.
    Η μικρή μου, Ν.Α. Μασταπιάνη θα εκτιμούσε ιδιαίτερα μια θέση στη Νομαρχία.

    Με εκτίμηση  
  • At 12:39 π.μ., Blogger alombar42

    Αχ... έρημα μου νιά- μου νιάτα
    που τσα- που τσαλακωθήκατε...  
  • At 12:47 π.μ., Blogger NetKerveros

    Ένα μπλουζάκι και για μένα please!  
Number of online users in last 3 minutes