Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Ζω ένα Δράμα
Τρίτη, Απριλίου 04, 2006
Τηλεθεάτρια: Ναι μ' ακούτε;
Παρουσιάστρια: Βεβαίως σας ακούμε, εισαστε στον αέρα!
Τηλ: Όχι καλέ στη Δράμα είμαι...
Παρ: Ωωωωω, Δράμα, Δράμα η αγαπημένη μου πόλη! Ενα χειροκρότημα για τη Δράμα παρακαλώ! Πως ονομάζεστε;
Τηλ: Δήμητρα με λένε, φυσικά το όνομα δεν είναι αληθινό ένεκα που ζώ σε μικρή πόλη και θα προβώ σε αποκαλύψεις, καταλαβαίνετε.
Παρ: Μάλιστα κ. Δήμητρα, σας ακούμε...
Τηλ: Ο άντρας μου με κακομεταχειρίζεται...
Παρ: Τι εννοείτε κ. Δήμητρα;
Τηλ: Με τον Παναγιώτη -έτσι τον ελένε τον προκομένο- είμαστε παντρεμένοι 25 χρόνια τώρα. Έχουμε τρία παιδιά μαζί. Το θέμα είναι ότι εδώ και 15 χρόνια ζώ μια κόλαση (πρώτος λυγμός, φωνή σπασμένη)
Παρ: Εξηγειστε μας...
Τηλ: Στην αρχή απομακρύνθηκε από μένα, η σχέση μας απόκτησε μια απόσταση, μετά μου μίλαγε όλο και λιγότερο, και για sex βεβαια ούτε λόγος. Άντε είπα Δήμητρα - δηλαδή όχι Δήμητρα, Νατάσσα είπα αλλά λέω Δήμητρα τώρα ένεκα που ζώ σε μικρή πόλη καταλαβαίνετε - άντε κάνε υπομονή, άντρας είναι θα περνάει κάποια φάση. Μα με τον καιρό και όσο τα χρόνια περνούσαν μου μιλούσε απότομα, με έβριζε, αδιαφορούσε για τα παιδιά μας, και εδώ και λίγα χρόνια άρχισε να με χτυπάααααααει (κλάμα)
Πανελίστας: Τι εννοείτε ότι σας χτυπάει κυρία μου;
Τηλ: Με δέρνει κύριε, με χτυπάει, με ρίχνει στα πατώματα, με πτύει, με ανασκολοπίζει, με έχει κάνει σκουπίδι σας λέω τη γυναίκα (μπου χου χου, σπαραξικάρδιο κλάμα)
Παν: (βουρκωμένος) Το τέρας! Μη κλάιτε κυρία μου και μας ματώνετε την καρδιά, ηρεμήστε... Μα καλά έτσι στα καλά καθούμενα;
Τηλ: Ναί κύριε σας λέω, είναι βάρβαρος, έχω παντρευτεί τον ΚΟΝΑΝ!
Παν: Πείτε τα μας όλα από την αρχή...
Τηλ: Πριν από 15 χρόνια, αυτός δούλευε στα καράβια και έλειπε μεγάλα ταξίδια. Μια μέρα εκ των ημερών, χάλασαν οι βρύσες. Στάλα νερό το σπίτι. Ο Παναγιώτης έλειπε σε μπάρκο. Φώναξα και γω η γυναίκα τον υδραυλικό. Πιάνει το παιδί να μου φτιάξει τις βρύσες και εκείνη τη στιμγή μπαίνει ο Παναγιώτης γιατί είχε μείνει λέει το γκαζάδικο από μηχανή, βλέπει τον υδραυλικό με τα εσώρουχα και εμένα με το δαντελένιο μαύρο κορμάκι μου. Τούρκος έγινε! Βρε τι του εξήγησα ότι το παιδί είχε λερωθεί και ότι του πάταγα τη φόρμα στο σίδερο, βρε τι από δω, βρε τι απο κεί, ΟΧΙ αυτουνού του κόλλησε που ήμουνα λέει καβάλα. Γλίστρυσα βρε χριστιανέ μου, νερά είχε κάτω, να σκοτωθώ δηλαδή η γυναίκα;
Παν: Τι λετε, μα καλά και σας κακομεταχειριζόταν γι αυτό... Τσ τσ τσ τι άνθρωποι όμως;
Τηλ: Και ακόμα δε σας εχω πει τίποτα! Τρείς μήνες μετά μένω έγγυος. Το μαθαίνει ο Παναγιώτης, Τούρκος. Μα καλέ μου, μα χρυσέ μου, τίποτα αυτός να με χτυπάει, λείπω λέει ταξίδι 4 μήνες δε γίνεται, καλέ όλα γίνονται του λέω, λιγο Χαρδαβέλα δεν έχεις μέσα σου; Έξαλλος αυτός. Γεννιέται το παιδί, μαύρο!
Παν: Τι μαύρο;
Τηλ: Χαβιάρι. Τι μαύρο κύριε, κατίμαυρο, άραψ, πως το λέτε εδώ πέρα...
Παν: Καλά ο κ. Παναγιώτης ήταν μαύρος;
Τηλ: Ναι σιγά μην ήταν και πράσινος, θαύμα καλέ σας λέω, το παιδί μας έγινε από θαύμα.
Παν: Μα καλά, δηλαδή πως...
Τηλ: Εμένα ρωτάς κύρ Πανελίστα μου... Και που θές να ξέρω! Μάλλον φταίει ο Άγγελος που εμφανίστηκε στον ύπνο μου και επειδή δε βρήκε ασπρο κρίνο να μυρίσω, μου έφερε μαύρη ορχιδέα. Πολύ θέλουν αυτά τα πραγματα; Τώρα θα φωνάξω τον Ιατροδικαστή της Φθοιώτιδας να το εξετάσει του λέω, και μετά θα τρέξω να το τάξω στον Άγιο της Πρεβέζης! Τίποτα όμως αυτός, με έκανε πιο μαύρη και από το ορφανό από το ξύλο.
Παν: Αααα το κτήνος (βουρκωμένος)!
Παρ: Αααα το τέρας (κλαμμένη)!
Μανιάτης: Κυβία μου τι να πω (εμφανώς συγκινημένος) ας δούμε τους δωβοθέτες μας επιστβέφουμε.
Τηλ: Αχ, σας ευχαριστώ, για εκείνη τη Stirella που λέγαμε;
Λαμπρούκος @ 8:32 π.μ. |


27 Comments:


  • At 10:27 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    λαμπρουλινι???? εισαι καλυτερα, μπρε????
    λοιπον αφηνουμε τις γλυκες και παμε στο θεμα μας!!!
    το stop το ακους εσυ???? γιατι εμεις παλι ΟΧΙ!!!!
    ;PPPP  
  • At 10:27 π.μ., Blogger Xνούδι

    Πάει και τελείωσε. Θα παχύνεις μαζί μου. Θες την μισή σοκοφρέτα;;

    Σε φιλώ πολύ.

    (Βαρέθηκα να σου λέω για τα κείμενα. Θα το πάρεις και πάνω σου. Τι φαντασία είναι αυτή που έχεις παιδάκι μου; Aει σιχτίρ πια πρωινιάτικα :-) Aυτός ο πανελίστας τι γέλιο. )  
  • At 10:36 π.μ., Blogger didymous skulls

    Τυχεροί έλληνες τηλεθεατές... το κους κους είναι όλα τα ευρώ! Και εκπέμπει την πιο κατάληλη ώρα, μεσημεριάτικα, που βαριέσαι και θέλεις να δεις μια καταστροφή για να έρθεις στα ίσια σου!
    Εύγε! Για μια ακόμη φορα μου φτιαξες το πρωινό!  
  • At 10:54 π.μ., Blogger alombar42

    Εχω ακούσει οτι οι πίθηκοι γίνονται εξαίρετοι ναυτικοί. Μήπως μας κρύβετε κάτι κύριε Νομάρχα;  
  • At 10:55 π.μ., Blogger alombar42

    Διάβασα τη Μυγαλή και μου ήρθε στο μυαλό το φάρμακο του aids, που προέρχεται από τους μυς της μύγας και λέγεται μυγαμής ;)  
  • At 10:58 π.μ., Blogger Αθήναιος

    LOL Δεν μου λες. Θέλω να μάθω μια ανατριχιαστική λεπτομέρεια από τη ζωή σου. Αυτά τα γράφεις το πρωί; Δηλαδή ξυπνάς κ γράφεις τέτοια;  
  • At 11:39 π.μ., Blogger An-Lu

    Αγαπητε κ. Νομάρχα,
    συντάσσομαι με την απορία του Αθηναίου και αναμένουμε απάντηση! Πότε προλαβαίνει βρε?! και μετά τις κραιπάλες;;;;;  
  • At 12:14 μ.μ., Blogger vatraxokoritso

    Ε μα δεν έχεις σωτηρία εσύ ρε!
    Ε μα πια!  
  • At 12:20 μ.μ., Blogger NetKerveros

    Αχ, την κακομοίρα. Πάντως εμένα μου σπάραξε την καρδιά πρωί πρωί. Μα να γλιστρήσει; Ξέρεις πόσο επικίνδυνο είναι; Μόνο τα αστράκια που είδε ... δεν την συμμερίζεται ο άντρας της;  
  • At 12:57 μ.μ., Blogger NinaC

    @Αθήναιος: ναι, πρωί πρωϊ τα γράφει.... ότι συνειρμούς και να κάνεις σωστοί θα βγουν....

    :pppp  
  • At 1:59 μ.μ., Blogger ellinida

    Καλημέρα σας . Με λένε Σούλα και είμαι κομμώτρια . Δεν θα σας πω πόλη γιατί είναι μικρή η πόλη που μένω και όπως καταλαβαίνετε ...
    Είμαι παντρεμένη με τον Μπάμπη τον φορτηγέα . Ο άνδρας μου λόγω επαγγέλματος ταξιδεύει πολύ και μένω μόνη μου αρκετές νύχτες .
    Στέλνει τότε την αδελφή του να μείνει μαζί μου να μην φοβάμαι . Αλλά εγώ νοιώθω κάτι όταν την βλέπω με το σηθρού ροζ μπέιμπυ ντολ της να κοιμάται δίπλα μου στο κρεββάτι . Καμμιά φορά το χέρι μου πάει κατά λάθος ...

    Διακοπή για δωροθέτες

    **********

    Μ'αρέσει που έχετε την απορία πότε τα γράφει ... δεν έχετε για το πότε τα βλέπει αυτά τα κατινίστικα (πωωω τους σιχαίνομαι αυτούς) ???
    Υποτίθεται θα έπρεπε να είναι στο γραφείο αυτή την ώρα !
    Εκτός αν πληρώνεται την ώρα που τα γράφει στο γραφείο . Ε , δεν μου κάνει εντύπωση ! Εχω δει να καθαρίζουν φασολάκια σε δημόσια υπηρεσία , έχω δει άλλη που κένταγε και έχω δει και άλλη που είχε πάρει μαζί το λυσσασμένο παιδάκι της γιατί δεν είχε που να το αφήσει . Να χτυπιέται το σκασμένο και να έχει γκρεμίσει τα πάντα εκεί μέσα ... κι'εγώ σαν τον μλκ να περιμένω πότε θα το σκουπίσει από τα παγωτά για να με εξυπηρετήσει .
    Ελλάς Ελλήνων Αργόσχολων Πληρωμένων ... και θες να σε βγάλουμε και Νομάρχη ! Αμ δε ...
    Εμείς θέλουμε κάποιον να σηκώσει τα μανίκια και να καθαρίσει τα σκατά με τα γυμνά του χέρια .  
  • At 2:10 μ.μ., Blogger YO!Reeka's

    κορόιδευε εσύ τον Άγιο Φθιώτιδας (με γιώτα γράφεται, άσχετε!) και μετά άμα έρθει το σκήνωμα του Βησσαρίωνα στον ύπνο σου να σε ανασκολοπίσει, να δούμε τι θα λες!  
  • At 2:17 μ.μ., Blogger Marina

    Πρός κ. Λαμπρούκο, ενταύθα..

    Ψύλλοι στ' αυτιά μου μπήκανε
    και ήταν πάάάά΄ρα πολλοί
    βρε πω πω
    γιατί την μουσική σου
    δεν ακούω πλέον εδώ!  
  • At 3:05 μ.μ., Blogger Mirandolina

    Μα τι παρουσιάστριες βγαζει αυτή η Θεσσαλονίκη βρε παιδί μου! Είμαι βεβαία ότι μόνο γι αυτό βλέπετε την εκπομπή, κύριε υποψήφιε νομάρχα μου!

    υγ Πάνο, άσε εκτός τις μεγαλοκοπέλλες -- ως πρόεδρος του συλλόγου δεν επιτρέπω τέτοιες ατασθαλίες, ακόμη κι αν πρόκειται για τα κάλλη του Λαμπρουκου...  
  • At 3:07 μ.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Eιδες τι γινεται στο κοσμο!!!  
  • At 3:46 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    και ακομα δεν εχεις δει τιποτα...

    που να δεις και πιθηκια να παρουσιαζουν fame story...  
  • At 3:52 μ.μ., Blogger Dormammu

    Κ. Πρέσβη: Είθισται να συνηθίζεται (sic) σε τέτοιου είδους εκπομπές, να δίνουν δώρο την Στιρέλα ή 1000 ευρωπουλίνια μετρητά σε αυτούς που έχουν το θάρρος να πουν τα εσώψυχά τους στον "αέρα". Μήπως θα πρέπει να εφαρμόσετε το ίδιο για μας τους μπλόγκερς που εδώ και τόσο καιρό σας κάναμε σταρ των έλληνικών ιστολογίων ?? Ε??

    (Θα προτιμούσα αντι Στιρέλλας, να μου δώσετε τα 1000 ευρωπουλίνια να πάω θρησκο- εκδρομή στον Άγιο Βυζαρίωνα).  
  • At 6:37 μ.μ., Blogger lemon

    Εγώ πέθανα με το Κυβία μου...ας δούμε τους δωβοθέτες μας επιστβέφουμε.
    χαχαχαχαχα, Λαμπρούκο μου-φιλάκια πολλά!  
  • At 6:57 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Vasilo: Τι καλύτερα πανάθεμα με, ο γιατρός είπε πως θα κόψει 35 εκατοστά από το... μόριο μου για να μείνει 1/2 μέτρο!

    Χνούδι: Δε βγάζεις κι εκείνες τις ΚΙΣ που κρύβεις στις τσέπες σου!!!

    Σκούλς: (Ωραία προφορα εεε) Τι εσύ δε βλέπεις??? Και πως ενημερώνεσε???

    Μυγαλή: Μυγαλής που μυγαλής, δε πας για ψάρεμα... :ο)

    Αλόμπαρ: Αυτό με τους πίθηκους και τους ναυτικούς δε το κατάλαβα (???). Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις?

    Αθήναιος: Θα σου πω την αλήθεια! Πολλές φορες οι ιστορίες μου με ξυπνάν. Δηλαδή μου έρχονται αμέσως μόλις ανοίγω τα μάτια μου... Και μετά ο μαλάκας αντί να τα κλείσω και να ξεραθώ, πάω και τις γράφω!

    ΑΛΛΟΥ: όπως παραπάνω! Α για τις κραιπάλες τι να πω... Το κορμί μου μιλά μόνο τους!

    Βατραχομόύρα: Με ένα εξορκισμό ίσως??? (σκατοβατραχόφατσα)

    ΝετΚερ: Και γλίστρυσε, και έπεσε, και της καρφώθηκε και διερχόμενο παπαρι στα κωλομέρια. ΕΕΕΕ ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΥΧΙΑ...

    Πανος: "SYSTEM FAILURE. PLEASE RESTART THE PROGRAM!"

    Ντόλυ: Καλέ ποιούς συνειρμούς??? Τι λέει η μαντάμ ρε παιδιά!

    Ελληνίς: Χαιρετίζω τη μαιτρέσα (το θηλυκό του μετρ) της κωμωδίας)! Καλέ η σταματάς και είχα φωνάξει και τους κολλητούς να απολαύσουμε λεσβιακό σεχ!!!

    Τζελιάλ: Κοιμάμαι πάντα με τον κώλο στον τοίχο! Γιατί ποτέ δε ξέρεις, δεν είναι ΟΛΟΙ αγιοι...

    Μαρίνα: Βγάλε τους ψύλους και θα ακούσεις... Μπα τίποτα! Ξαναβάλτους!

    Πάνος: Ο πανούλης μιραντό για εμένα λέει, αλλά όλο από κοντά είναι για να γλύψει και κανένα κοκκαλάκι!

    Πρεζόφυλο: Τστστστσ!

    Μοργκάνα: Αυτό θα είναι ενδιαφέρον, γιατί μέχρι τώρα τα βλέπω μόνο να τραγουδούν σ αυτο!

    Ντολμά-μου: Μήπως θες να σε κάνω εγώ ΣΤΑΡ, να μου σκάσεις εσύ στα ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ που θέλω να πάω και στους ΠΑΠΑΡΟΚΑΔΕΣ!

    Κοκοβιός: Ωραίος Είσαι!!! Έφερες μπράουνις από το Λονδίνο και δε μας τράταρες ούε μισό! Βρε κι από τον κώλο να σου βγεί, δάκρυ δε θα χύσω!

    Λεμονίτα: Καλή μου η αληθοφάνεια είναι το ήμισυ του παντός. Το άλλο ήμισυ είναι η ψευδοκρυψία!  
  • At 7:37 μ.μ., Blogger raffinata

    με παραπλάνησες με τον τίτλο "ζω ένα δράμα" κι ήρθα να σου συμπαρασταθώ... ΒΡΕ ΟΥΣΤ να μου χαθείς που κοροιδεύεις αυτά τα καλά παιδιά που συμπονάνε τον κοζμάκη (δίνουνε και στιρέλες, εσύ τι δίνεις, ε;)  
  • At 7:53 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    τςτςτςτςτς....
    τελικα, ζεις ενα δραμα!
    ;PPP  
  • At 9:08 μ.μ., Blogger didymous skulls

    ντεν εχει κους κους στο αγγλια λαμπρουκο μι...
    ότι ενημέρωση μπορώ να πάρω είναι από σένα... γι'αυτο κανόνισε, μην με οδηγήσεις στην αμάθεια!  
  • At 9:25 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    κατι θελει ναπει η raffinata!!!

    χε! χε! χε!

    καλο σας βραδυ αγαπητε!  
  • At 9:39 μ.μ., Blogger Rodia

    Εμένα μου άρεσε η μαύρη ορχιδέα!
    Τόσο που λεω να σε συγχωρέσω...

    ..και σε μένα συμβαίνει να ξυπνάω κάθε πρωί με μια ιστορία στο κεφάλι! Κάποτε προλαβαίνω να τη γράψω και κάποτε ξεφεύγει..

    :-)) ατιμούτσικο μαϊμούδι, που θες να γίνεις Νομάρχης! Θα χαθείς βρε! Ανάμεσα στα συρτάρια και στα ντουλαπάκια της Νομαρχίας θα σε ψάχνουμε. Στρώσου κάτω και γράφε γράφε γράφε...  
  • At 10:16 μ.μ., Blogger Neilys

    Akouse na sou pw ti egine lamprouko...
    Eimai geitonas tis kurias kai me fwnakse na ti voithisw me tis vrises..ee kai epeidi eixa na paou kapou meta to vgala to panteloni mou, mi lerwthw.
    Epeidi omws ntrepomoun evgale ki auti ta rouha tis.
    Ki opws pige na mou ferei to katsavidi glistrise kai epese panw mou..
    Kako einai? amesws autos o antras tis na mas pareksigisei..  
  • At 1:55 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Γυρνώ κι εγώ απ το ψάρεμα που μ'έστειλες απ' το πρωί, άπραγη η καημένη.
    Κι ούτε τα δίχτυα μου άπλωσα στις τρυφερές μυγούλες(να ζήσουμε και μεις οι αραχνούλες)
    Κι αν είδες ψάρουκλα εσύ(εξόν εμού τής μυγαλής)
    Να μου τρυπήσεις τη μύτη!(είναι και αργά διά στιχουργικήν)  
  • At 4:24 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    To kous kous kentaei! To pio koulo pou exw akousei egw einai oti phre thl. mia kuria kai otan ekrinan oti h istoria ths de leei kai polla kai th xairethsan gia na ths to kleisoun auth eipe:"Miso lepto...eixa kanei kai apopeira autoktonias!!!"
    Opote krathsane kai allo th grammh ston aera!!!
    Mallon kati paei polu strava...  
Number of online users in last 3 minutes