Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Πες μου ένα ψέμα ν' αποκοιμηθώ...
Σάββατο, Απριλίου 01, 2006

Σε ταύτιση αποψεων κατέληξαν οι διαπραγματεύσεις για τη συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ της ΓΣΕΕ και των εργοδοτικών οργανώσεων. Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε με απόλυτη μυστικότητα τα χαράματα του Σαββάτου 1/4/2006, ο κ. Πολυζωγόπουλος ζήτησε αυξήσεις 25%, ενώ ο κ. Κυριακόπουλος αντιπρότεινε 47% μέχρι τον Ιούνιο του 2006 και άλλο 33% μέχρι το τέλος του χρόνου, καθώς και 3% από τα μικτά κέρδη των επιχειρήσεων με τη μορφή bonus στους εργαζομένους. Για μια στιγμή οι διαπραγματεύσεις πήγαν να ναυαγήσουν, ενώ ο πρόεδρος του ΣΕΒ κ. Οδυσσέας Πολυμηχανόπουλος απείλησε πως αν η ΓΣΕΕ δεν αποδεχθεί τις προτάσεις του θα κλείσει τα εργοστάσια όλης της χώρας για πάντα. Στο τέλος πάντως πρυτάνευσε η λογική, και επήλθε συμφωνία η οποία προβλέπει αυξήσεις 50% στους μισθούς μέχρι το τέλος του χρόνου και 7% με τη μορφή bonus.
Η ΕΡΤ Α.Ε. στο μεταξύ, σε έκτακτο ανακοινωθέν νωρίς σήμερα το πρωί, προέβει στην ακύρωση του διαγωνισμού τραγουδιού για τη συμμετοχή στη Eurovision και την επανάληψη του εκ νέου, με τη μορφή Televoting. Οι υποψηφιότητες αυτή τη φορά θα είναι η Φλέρυ Νταντωνάκη με το "Κάθε κήπος έχει" του Μάνου Χατζιδάκι, η Μαρία Φαραντούρη με το "Σ' αυτή τη γειτονιά" σε μουσική Μίκυ Θεοδωράκη και στίχους Μάνου Ελευθερίου, ο Σωκρατης Μάλαμας με το προφητικό "Τίποτα δε χάθηκε", καθώς και ο Θοδωρής Ζαγοράκης με το "Πειρατικό", τον ύμνο της Εθνικής Ελλάδος στο Euro 2004, ενώ την κριτική επιτροπή θα απαρτίζουν ο Σταύρος Ξαρχάκος, ο Δημήτρης Χόρν, ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης, ο Αττίκ, και ο Πυθαγώρας.
Τέλος κατά τη διάρκεια της νύχτας, μεγάλες ταραχές σημειώθηκαν στο κέντρο της Αθήνας και άλλων επαρχιακών πόλεων από χιλιάδες συγκεντρωμένες ιστολόγες, μοντέλες και ιέριες του έρωτα, που ζητούσαν να παραδώσουν ανευ όρων το κορμί τους στο γνωστό blogger-συγγραφεά-sex symbol, Λαμπρούκο. Oι συγκεντρωμένες κρατούσαν πανό και φωνάζαν συνθήματα του τύπου "Λαμπρούκος άνευ όρων, μετά ΦΠΑ και φόρων" καθώς και το "Λαμπρούκο θέλω σεξ, μες το φούρνο στο pyrex". Τέλος κάψανε στηθόδεσμους, ενώ διαλύθηκαν μονο όταν πήραν τη διαβεβαίωση της αστυνομίας πως τα χιλιάδες string με τα ονόματα και τα τηλέφωνα τους που είχαν αναρτήσει στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη θα παραδωθούν στο δικαιούχο, Λαμπρούκο.
Λαμπρούκος @ 8:20 π.μ. |


21 Comments:


  • At 9:57 π.μ., Blogger alombar42

    Σου αφιερώνω το τραγούδι της Πέπης Τσεσμελή:

    Σκανδαλίζομαι, μονάχη μου αγγίζομαι, με μια γραβάτα σου ερεθίζομαι!  
  • At 10:42 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    ζουζουνοκαλημερουδακια!...
    τι ψεματα και χαζα....να σε δωκω ενα απο τα χαπακια που με εδωκε και μενα ο ντοκτορας?....
    εκει να δεις για ποτε θα αποκοιμηθεις....
    χιχιχιχι....
    ;PP  
  • At 11:32 π.μ., Blogger Unknown

    Μην ξεχαστείτε και τον ανάψετε μόνο... (τον φούρνο...)  
  • At 11:46 π.μ., Blogger MainMenu

    δε ξερω αυτη τη φορά το κείμενο έχει κάτι δαιμονισμένο. Δεν είναι απλά αστείο. Αναστατώνει τα νερά μου.

    Δεν κάνωω πλάκα Λαμπρούκο.  
  • At 11:52 π.μ., Blogger NinaC

    ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΛΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ?
    ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΛΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ?
    ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΛΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ?
    ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΛΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ?
    ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΛΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ?
    ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΛΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ?
    ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΛΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ?
    ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΛΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ?
    ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΛΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ?
    ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΛΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ?

    Αρνούμαι οιονδήποτε άλλο σχολιασμό μέχρι επιλύσεως απορίας μου!  
  • At 12:37 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    ..."μοναχά για σένα
    κάνω το χαζό"...
     
  • At 12:44 μ.μ., Blogger ellinida

    Εγραψα ένα τραγουδάκι για την περίσταση . Από μένα για σένα , για την πύρινη νύχτα που περάσαμε . Είσαι ο καλύτερος εραστής που είχα ποτέ . Μετά από σένα έκλεισα σαν γυναίκα .

    Είμαι εδώ ν'ανάβω πούρα
    γιατί μαζί σου είμαι καψούρα
    γιατί είσαι στην ζωή μιά όαση
    και ο έρως μαζί σου κόλαση.

    Ομορφο μου πιθίκι
    σου φόρεσα ένα σαρίκι
    στην καρδιά μου σ'έβαλα σουλτάνο
    και από σένα τίποτα παραπάνω .

    Του έρωτα σου σκλάβα
    σου φτιάχνω λίγη φάβα
    στο στόμα να στην δίνω
    τα φιλιά σου αχόρταγα να πίνω .

    Αχ βαχ !
    Καλό μήνα βρε Λαμπρούκο . Καλό μήνα και στους ψηφοφόρους !  
  • At 1:04 μ.μ., Blogger Γιουτζίν

    Κύριε νομάρχα μου,
    αυτό δεν είναι πρωταπριλιάτικο ποστ, είναι βγαλμένο μέσα από τη ζωή.
    Όσο για την σεξουαλικότητά σας, τι να πω πια, μέρα με τη μέρα ξεχειλίζει. Πού θα φτάσει;;!!  
  • At 4:22 μ.μ., Blogger houlia

    Δε θέλω απόψε την αλήθεια σου να πεις.Θέλω έν ψέμα να ΄μιλάει μόνο για μένα. Πόσο μ' αγάπησες και πόσο το εννοείς. Πόσο ο κόσμος όλος ήμουνα για σένα.

    Κάποτε δείχνουμε το πραγματικό μας πρόσωπο...Κσι το δικό σου το βλέπω χαριέστατο εν μέσω εφεδρικών κατακτήσεων.Θα μείνω πάντα ταπεινός κι ανάξιος εραστής.Μπουχουχου...

    Ασε(μονάχα) ένα ψέμα να κυλάει στο πρόσωπό μου.Να χω ένα ψεύτικο φιλί γι αληθινό μου...  
  • At 4:47 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    το σκεφτομαι σοβαρα να σου προσφερω τις υπηρεσιες μου ως μανατζεραια...


    θα σε εκδιδω καθε 3 μερες για συγκεκριμενες ωρες και με πολυ cool concept.


    θα χεστω στο ταλερο...  
  • At 5:14 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    σις?...
    λοιπον ειχα ιδεα! αφου δεν βρηκαμε φωτογραφερ για του λαμπρουκου το ντεφιλε θα τον φωτογραφιζω εγω... εσυ θα τον αμανατζαρεις....
    ολλα καλα!!!
    κλαπ! κλαπ!

    κε λαμπρουκο τα παθατε τα νεα?... γινατε πλεον οικογενειακη μας υποθεση....
    μπουχαχαχαχα

    ψιτ....και αλλη φορα θα σε παρακαλεσω δεν θα βγαζεις φωτο σαν αυτη που σε εχει ο κυρ orlando...
    δειχνει πολλα φορα παρτιδα και δεν λεει! ενα μυστηριο θα πρεπει να αφηνουμε... γκε γκεεεε???

    να σε βλεπει ο αλλος βρε παιδι και να απορει, να αναρωτατε....
    νταξ?....
    ;PP  
  • At 6:02 μ.μ., Blogger Neilys

    simera tha eprepe na leme xronia polla!  
  • At 7:31 μ.μ., Blogger mickey

    Αγαπητέ Λαμπρούκο,

    Η houlia σε λατρεύει και δε μπορεί να ζήσει χωρίς εσένα!
    Δεν πήγα μαζί της στο Καστελόριζο!
    Δεν έχουμε ερωτική σχέση ούτε έχουμε κάνει σεξ!
    Δε σε κοροϊδεύουμε πίσω από την πλάτη σου!
    Είναι απολύτως βέβαιο πως θα γίνεις Νομάρχης Θεσσαλονίκης!

    Καλή Πρωταπριλιά :))  
  • At 11:22 μ.μ., Blogger houlia

    Mickey ,πότε είπα εγώ οτι αγαπάω τον L-???Ποιος αλλωστε σου είπε οτι θα τον ψηφίσω? χωρίς τη ψήφο τη μία δε χτυπάει Νομαρχία(νομαρχίδα ίσως...)Και γιατί απαρνείσε τόσο εύκολα τον ένα και μοναδικό έρωτά μας???
    Λ- εκεί στο Μέτσοβο..Αμστερνταμ ήθελα να πω ΠΗΓΕΣ σήμερα ν' ακούσεις τη φιλαρμονική που έπαιζε Δον Κιχώτη και ύπουλη δουλτσινέα?(Αλήθεια είναι αυτό το άκουγα στο ράδιο και συγκινήθηκα!)  
  • At 8:28 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Alombar42: Εγώ πάλι εσένα σου αφιερώνω το, "Στον καθρέφτη μου κοιτιέμαι και μονάχος μου αγαπιέμαι"

    Πάνος: Μα τι λέτε αγαπητέ μου. Τάξις και ηθική!

    Βασιλική: Να σου πώ!!! Αν και πίστεψε με έχω πολλές πηγές ξυπνήματος!

    Άμπαν: >Τον έχω προθερμάνεις στους 180ο κια έχω βάλει τα πυρέξ μέσα...

    Με-νου: Τα νερά σου??? Μη σπάσουνε μόνο!

    Ντόλυ: Σου έστειλα μέιλ. Αν έχεις απορίες μη διστάσεις ν αμη με ρωτήσεις...

    Γάτος: Αμ έλα που δεν τον κάνω, είμαι...

    Ελληνίς: Τι μεγάλη χαρά να έχω το θαύμα της στιχουργικής και του τουρισμού στο ταπεινό μου μπλογκακι!!!! Μήπως τη φάβα να την κάαμε κανένα παστίτσιο???

    Γιουτζιν: Θα πλημμυρίζει το σύμπαν αγαπητή μου!!!

    Ορλάντος: Κατ΄αρχήν να συγχαρώ το ρεπορτάζ του ιστολογίου σου που ανακάλυψε αυτή μου τη φωτογραφία!!! Δεύτερον κατάλαβες σωστά (παραδόξως)

    Houlia: Εγώ ντεν καταλαβαίνει τι λες. Εγκώ μιλάει μόνο Ολλανδικά!!!

    Μοργκάνα: Και γω στο σεξ!!! Φύγαμε!

    Βασιλική: Γιατι όταν την είδες δε σκέφτηκες τι να κρύβει άραγε κάτω από το μαγιό????

    Τζωρτζ: Χρόνια πολλά ψευταρά μου!

    Μίκυς: Εγώ ντεν καταλαβαίνει τι λες. Εγκώ μιλάει μόνο Ολλανδικά!!!

    Houlia: Εγώ ντεν καταλαβαίνει τι λες. Εγκώ μιλάει μόνο Ολλανδικά!!!  
  • At 9:33 π.μ., Blogger Marina

    Για κ. Λαμπρούκο, ενταύθα

    Πασά μου εσύ
    που είσαι αχόρταγος
    κάθε πρωϊ
    μου την έχεις στημένη
    ενώ είμαι ακόμη κοιμισμένη

    Πιθηκάκι μου αναμένο
    θα σε σβήσω εγώ καϋμένο
    αντί για φάβα και παστίτσιο
    θα σου διδάξω άλλο βίτσιο
    αυτό της φασολάδας
    που το τρώς
    3-4 ώρες πρίν
    επέλθεις της παστάδας..  
  • At 10:13 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    οχι....παρατηρησα το δεξιοστροφο κυματακι στην κατω αριστερη πλευρα πoυ σκαει...στον βραχο.....
    ;PPPP

    καλημερουδιααα!!!  
  • At 11:52 π.μ., Blogger houlia

    Ντεν καταλαβαίνει, ντεν καταλαβαίνει...μ' άλλες γκμνς καλά τα καταφέρνει!!!
    Ε, συγγνώμη η αστυνομία του Αμστερνταμ αναζητεί έναν νυμφομανή και μου είπανε κατά δώ μεριά.Αλλά δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε γιατί τραυλίζουν μετά τη χτεσινή "εκσταση".Δε βγάζεις άκρη με τόσους τρελλούς με "φούντα" εδώ μέσα.
    Αν εσύ δε γυρίσεις απ την Ολλανδία που προέκυψε μετά από μια αισχρή παρεξήγηση,,,εγώ θ'αφήσω τα κοκαλάκια μου στο Νοβοσιμπίρσκ ή στο Γκουλάκ κατά προτίμηση.Αντίο αγαπημένε μου.Ξεκινάω από τώρα...Κακ τσι μπια ζαβουτ μορό μου?  
  • At 4:12 μ.μ., Blogger lemon

    Βρε εντελώς τρελέ....
    εκτός απο τα στριγκ μας (που πέφτουν απο μόνα τους όταν βλέπουμε σε βλέπουμε), μας βγάζεις και τον καλύτερο εαυτό μας (δες την ελληνίδα και τη Μαρίνα, κοντεύουν να πάρουν Νόμπελ λογοτεχνίας, εξαιτίας σου...)  
  • At 4:32 μ.μ., Blogger lemon

    διόρθωση:όταν σε βλέπουμε, μ ι α φορά
    (τάχασα τόσο που σε βλέπω διπλό, λολ, πως λένε βλέπει πουλάκια, ε, εμείς βλέπουμε μαιμουδάκια...)

    Και να προσθέσω οτι, κι εγω σε θέλω έτσι, απλό και γήινο (και διανοούμενο) όπως είσαι στο προφίλ σου..  
  • At 10:56 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Marina: Mα καλά που το έκρυβες ΤΟΣΟ πολύ ΤΑΛΕΝΤΟ ΑΠΟΡΩ!!!

    Βασιλική: Βρε δε τα αφήνεις αυτα...

    Houlia:Άμα γυρίσεις εσύ από το Καστελόριζο, θα γυρίσω και γω από την Ολλανδια...

    Λεμονίτα: Πράγματι, υπάρχουν στιγμές που νιώθω ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ!  
Number of online users in last 3 minutes