Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Αρχίσαν οι προσλήψεις! Τρεχάτε χριστιανοί!
Τρίτη, Μαρτίου 28, 2006
Είναι σαφές ότι ένας άνθρωπος που μπορεί να σε μεταμορφώσει έτσι είναι ένα φυσικό ταλέντο!
Ανακοινώνω λοιπόν την πρόσληψη του Κουρκουμπινιού για τη θέση της Μακετίστριας Α' του συνδυασμού "Λαμπρούκος το ερωτικό κτήνος - Για την πιο ερωτική πόλη του κόσμου".
Ζητούνται ακόμα:
  • Μοντέλα καλλίπυγα διαστάσεων 90-60-90 (10 τμχ.)
  • Εκπρόσωπος τύπου συνδυασμού (Γυναίκα, Ξανθιά, διαστάσεων 90-60-90) (1 τμχ.)
  • Ιδιαίτερες (αλλά πολύ ιδιαίτερες λέμε) γραμματείς 90-60-90 (3 τμχ.)
  • Αισθησιακές μασέζ (και ότι προκύψει) για να με χαλαρώνουν από το βαρύτατο πρόγραμμα της προεκλογικής μου εκστρατείας 90-60-90 (5 τμχ.)
  • Κλητήρας διαστάσεων 90-60-90, ξανθιά (1 τμχ.)
  • Χειροκροτητές συνεστιάσεων - εκδηλώσων (άντρες-γυναίκες (90-60-90)) (500 τμχ.)

Προσφέρεται μισθός + bonus. Μετά την εκλογή παρέχεται πλήρες πρόγραμμα μονιμοποίησης στα δικά μου παιδιά, σε υπηρεσίες της Νομαρχίας.

Σημείωση: Ο Συνδυασμός "Λαμπρούκος το ερωτικό κτήνος - Για την πιο ερωτική πόλη του κόσμου" υποστηρίζει την πολιτική των ίσων ευκαιριών. Δικαίωμα υποβολής δικαιολογητικών έχουν τόσο οι άντρες όσο και οι ΓΥΝΑΙΚΕΣ υποψήφιοι.

Όλο το κείμενο του Κουρκουμπινακίου (το οποίο πολύ με συγκίνησε) θα το βρείτε εδώ.

Λαμπρούκος @ 9:16 π.μ. |


39 Comments:


  • At 9:56 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    νομιζω οτι πληρω τις προυποθεσεις για κλητηρας......  
  • At 10:18 π.μ., Blogger NetKerveros

    Πάω να μετρηθώ να δω αν κάνω για χειροκροτητής!  
  • At 10:35 π.μ., Blogger xxx

    Εμ...μπορούμε να έχουμε μια ανάλυση του.....bonus?:P

    (btw, τσέκαρε το template σου, προφανώς έχεις στην αρχή κανά δύο περιττές γραμμούλες οι οποίες εμφανίζονται πριν κατέβει η σελίδα)  
  • At 10:50 π.μ., Blogger An-Lu

    ο βικτωράκος μου μπορεί να σου μαζέψει τα 500 τμχ δωρεάν! Ενδιαφέρεσαι? Αλλωστε ο προεκλογικός αγών κοστίζει ;-)  
  • At 10:55 π.μ., Blogger raffinata

    δε μ' λες, γιατί είμαι φυσικά βαμμένη ξανθχιά, οι διαστάσεις 90-60-90 σε τι ύψος αναφέρονται; 1,45 είναι καλά; έχω κάτι πυγμαίες υπόψη μου, καλές κοπέλες :ΡΡΡΡ  
  • At 10:55 π.μ., Blogger alombar42

    Μπορώ να έρθω για Μοντέλος Καλίπυγος;

    Είμαι 60-1090-60 :)  
  • At 11:00 π.μ., Blogger Πατουσίτσα

    Καλημέρα σας. Παρακαλώ που μπορώ να κάνω αίτηση για την θέση της γραμματέως (μιας απο εκείνες τις πολύυυυ ιδιαίτερες). 90 - 60 - 90 αλλά δεν είπατε χρώμα μαλλιών. Είμαι κοκκινομάλα είναι οκ ; Και αν ναι τι άλλα πρέπει να έχω ;

    Ευχαριστώ για την προσοχή σας.  
  • At 11:06 π.μ., Blogger Dormammu

    Καλημέρα κ.Νομάρχα (πρέσβη)!!

    Θα χρειαστείτε ακόμα: Α) γύρω στις 398 ανακουφίστριες ανυπόμονων ψηφοφόρων, Β) 643 προικισμένες σαμποτέρ αντίπαλων συνδασμών που θα αποσπούν την προσοχή των ψηφοφόρων τους, Γ) τρία κιλά σέλινο και Δ) 3-4 χιλιάδες αυτοκουρδιζόμενα ηλεκτρονικά κυβερνοπορνίδια γενικής χρήσεως. Τα τελευταία μπορώ να σας τα προμηθεύσω δωρεάν, αν μου πληρώσετε τα υλικά......

    Α!! Και μην ξεχάσετε! Δέκα νταρντάνες σωματοφύλακες, με διάπλαση γερμανίδων νοσοκόμων στο Αούσβιτς...  
  • At 12:02 μ.μ., Blogger Mikrouli

    Αγαπητέ κύριε Σουν-του-μπι Νομάρχα,

    Δυστυχώς οι διαστάσεις μου δεν έχουν φτάσει ακόμα (λόγω στάδιου ανάπτυξης) εκείνες που επιθυμείτε, αλλά είμαι σίγουρο ότι μπορώ να εκτελέσω χρέη Μικρό-αλλά-θαυματουργό κατασκηνώνοντας μόνιμα στο ιδιαίτερο γραφείο σας μετά την σίγουρη εκλογή σας.

    Εκεί θα μπορώ να παρακολουθώ τα όσα θα εξελίσσονται στους διαδρόμους της Νομαρχίας χωρίς να γίνομαι αντιληπτό από τους συνδετημόνες!

    Με τιμή,

    Το μικρούλι (εκπρόσωπος των νέων της παράταξης "Ο Λαμπρούκος Αρχηγός στη Ζούγκλα Πανικός")  
  • At 12:25 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Morgana: Αν είσαι 90-60-90 και για Δήμαρχος τις πληροίς... Θα είσαι η πρώτη που θα γίνει από κλητήρας Δήμαρχος

    ΝετΚέρβερος: Πόση την έχεις? Την παλάμη εννοώ...


    Μεσαίωνας: Θα έχουμε προσεχώς... Να μετρήσω πρώτα το ενδιαφέρον. Μη μου μαζευτούν εδώ 300 νταλικέρηδες...


    An-lu: Βικτωράκος? Εξηγήσου τρισάθλιο γατί!


    Ραφινάτα: Μα τι λέτε αγαπητή μου! Το 1,45 είναι το ιδανικό ύψος. Χωράτε και κάτω από το γραφείο, ορθία!


    Αλόμπαρ42: Εσύ να καθήσεις στ' αυγά σου. Τα μάθαμε τα χαμπέρια σου τα Παρασκευιάτικα.


    Πατουσίτσα: Ευχαρίστως να κάνετε αίτηση αν και θα πρέπει να σας πω ότι θα ακολουθήσει συνέντευξη προς απόδειξιν. Όχι το λέω γιατί σε μια φωτογραφία σας που έχει υποπέσει στην αντίληψη μου φαίνετσται καραφλή.
    ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ: Να μη μυρίζει η πατουσίτσα σας...


    Ντολμά-μου: Είστε ο επίσημος τρελλοεφευρέτης της προεκλογικής μου εκστρατείας. Αυτό με το Αουσβιτς το προτείνεις για να έχει και λίγο S&M η φάση?


    Μικρούλι: Αγαπητό μου μικρούλι,
    Είσαι ευπρόσδεκτο αν μπορείς να μου εγγυηθείς ότι δε θα έχω την τύχη του Ντιτρού στο Βέλγιο ή του δικού μας Δουρή.  
  • At 1:02 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    ουτε αναλογιες για ελαστικα δεν ειναι αυτες βρε λαμπρουκο μου....

    Jesus!!!  
  • At 1:17 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    κλωνοαδελφουλα εμεις δεν εχουμε καμια τυχη σε τουτο τον διαγωνισμο...οποτε που θα παμε για καφε, ειπαμε?....  
  • At 1:52 μ.μ., Blogger Ναταλία

    Επειδή έχει βγει η "βρώμα" πως είστε δημοκράτης, αντικειμενικός, δίκαιος και πάντα με το μέρος των...ανίσχυρων, δεν θα μπορούσατε να κάνετε και για μας τις φτωχές πλην τίμιες κορασίδες των 120-180-100??

    Έλα καλέ κύριε.......  
  • At 1:52 μ.μ., Blogger Unknown

    Που υποβάλλω χαρτιά;  
  • At 1:56 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Morgana: Και όμως υπάρχουν...

    Βασιλική: Α, άμα είναι για καφέ έρχομαι και γω!

    Ναταλία: Εσάς των 180-120-100 μπορούμε να σας διορίσουμε για σημαδούρες στο Θερμαϊκό

    Αμπαν: Στα ΚΕΠ και σε όλα τα καλά φαρμακεία  
  • At 1:59 μ.μ., Blogger Ναταλία

    Συγνώμη καλέ κύριε..... δεν θέλουμε να μας δωρίσετε....να μας διορίσετε θέλουμε!!!!!!

    (Μα....σημαδούρα;;;;; )
    Κλαψ....  
  • At 2:00 μ.μ., Blogger Τζων Μπόης

    ...ένα ευέλικτο μοντέλο εργασίας που σας χρειάζετε μου φαίνεται...  
  • At 2:49 μ.μ., Blogger Neilys

    xrisimopoiise esu ta mesa sou gia na perasw sta simata kai tha sou ferw oti summathitria sti sxoli mou (90-60-90) vrw!!  
  • At 3:35 μ.μ., Blogger An-Lu

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.  
  • At 3:37 μ.μ., Blogger An-Lu

    O Victor von Doom. Ανώτατος άρχων της Λατβέρια, με τον οποίο έχω συνδέσει την τύχη μου ενώπιον Αντιδημάρχου. Σε χαλάνε ολίγοι (500-1000) Λατβεριανοί στις μαζώξεις σου για μπούγιο?

    .....και με την ευκαιρία.......
    να τον ελληνοποιήσετε κύριε Νομάρχα?  
  • At 3:57 μ.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Αν θες πορνες και τα σχετικα στειλε μου mail!!!Εχω φρεσκο πραγμα!!!  
  • At 4:11 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Natalia: Έτσι όπως είστε και που δε σας πνίγουμε κατάκτηση να το θεωρήσετε...

    Αρμιρίκι: Καλώς την ΚΝΕ

    Πάνος: Πανούκο μου έχεις δίκιο. Θα ζητήσω και 10 κοντές χοντρές και άσχημες για σένα...

    Τζώρτζη: Πρώτα αποδείξεις και ονόματα και μετά μέσον. Γιατί υπάρχει και το στρίβειν!

    Αν-Λου: Α τώρα κατάλαβαα, είσαι η Αν-Λου-Φαν-πάρκ. Λοιπόν ελληνοποιήσεις κάνουμε (στα όρια της Νομαρχίας μας βεβαίως,όχι να μου ψηφίσετε Φώφη)! Άντε να δω πως θα τους περάσω τους Λατβεριανούς? Τι θα έλεγες αν τους κάναμε Θιβετιανούς?

    Πρεζόνι: Δηλαδή πόσων ημερώνενε? Δε πιστεύω να έχεις αλλάξει την ημερομηνία λήξης σαν την ΑΓΝΟ?  
  • At 4:27 μ.μ., Blogger YO!Reeka's

    Εγώ προσφέρομαι για να κάνω το παιδί (λέμε τώρα) με την κλακέτα. Πληρώνω κιόλας, αμαλάχει.  
  • At 5:10 μ.μ., Blogger vatraxokoritso

    Αν θέσεις υποψηφιότητα για την νομαρχία θα θέσω και εγώ με την σειρά το σώμα μου υπέρ του αγώνα σου.
    84-65-92 σου κάνει?
    Να το αφήσω?
    (παλιόψειρα)  
  • At 5:16 μ.μ., Blogger Ναταλία

    Καλοσύνη σας κύριε Νομάρχα μου!!
    Αν μας πνίγατε τι θα δίνατε καλιέ στον Πάνο; Όχι πες μου!!!

    ΥΣ. Ξέρετε πως οι φάλαινες δεν πνίγονται; Γλιτώσατε την κούραση.... :ο)  
  • At 5:41 μ.μ., Blogger An-Lu

    Κύριε Νομάρχα, (βλέπω και το μέλλον ξέρεις!)
    1) Καθώς η πλειοψηφία των Λατβεριανών είναι Ρωμά, σου δίνω παραθύρι και από κοντά τον Παϊτέρη!
    2) Τη Φώφη ούτε να τη δούμε, τον Ψ επίσης!
    3)Μόνο τον Βικτωράκο μου να ελληνοποιήσεις, όχι όλη τη Λατβέρια! ;-)  
  • At 5:53 μ.μ., Blogger northaura

    λαμπρούκο νέο ωραίο και έξυπνο αντινομάρχη έχει ο συνδυασμός;  
  • At 5:58 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Gelial: Εσένα σε βλέπω μάλλον στο ρόλο του παιδιού ρακέτα.

    Πάνος: Βλέπω εκλεκτέ μου φίλε συνετίστηκες (όχι που δε θα συνετιζόσουν, πατέρας μου δεν είσαι;)...

    Βατραχοκόριτσο: Αγαπητή μου ευχαριστώ για την προσφορά σου. Σκέφτομαι μάλιστα να σου αναθέσω το ευαίσθητο όσο και νευραλγικό πόστο της οικιακής μου βοηθού για να ικανοποιήσω έτσι τον μοίχει (όσο και ασύγαστο) πόθο σου να με παίρνεις μάτι με τα εσώρουχα (αλλά και χωρίς αυτά).

    Οι παραλίγο τέλειες αναλογίες σου καθώς και το ότι είσαι ξανθιά σου δώσανε επάξια αυτή τη θέση. Το ότι είσαι Ξανά (άρα υπήρξες μελαχρινή ή κάτι άλλο στο παρελθόν απαρνούμενη τη ξανθιά σου φύση και το κατά τεκμήριο κενό σου κρανίο) σου στερεί τη δυνατότητα για κάτι καλύτερο.

    Πάντως σου υπόσχομαι ότι κατά το σκούπισμα θα βρείς πλήθος εντόμων, και άλλων λαχταριστών εδεσμάτων για τη βατραχοστοματάρα σου (σκατοβατράχι)!

    Ναταλία: Αγαπητη μου όπως βλέπετε ο Πάνος έκανε γαργάρα τις ανθρωπιστικές του δηλώσει και ξαναγύρισε στο αρχέγονο πρώτυπο της ψηλής ξανθιάς με τα μεγάλα βυζιά και τον τουρλοτό κώλο.

    Λοιπόν να σας μπετονάρουμε, ή θα πνιγείτε μόνη σας?

    ΑΛΛΟΥΦΑΝΠΑΡΚ: Καλά σε κατάλαβα βρωμόγατο ότι είσαι δάκτυλος του Μπούλη!!! Εμείς τον Παιτέρη ούτε που να τον βάλουμε στο στόμα μας. Λόγια κλειδωμένα...
    Να πάρεις το ΒρωμοΒίκτωρα σου (αλήθεια μήπως είναι ο Πολύδωρας?) και να πας στο Τζανετάκο να στον Ελληνοποιήσει το βρωμοεξωγήινο.
    Α' στο διάλο με σύγχησες απογευματιάτικα...  
  • At 6:58 μ.μ., Blogger Rodia

    Μέτρησα ένα κομοντινάκι που έχω και είναι ΑΚΡΙΒΩΣ στα μέτρα σου: 90 πλάτος, 60 βάθος, 90 ύψος. Να το στείλω;
    Α! Ρώτησα το μαραγκό μου και μου είπε ότι μέχρι τον Αύγουστο προλαβαίνει να φτιάξει 500 ΙΔΙΑ κομοντινάκια για χειροκροτητές. Να παραγγείλω..???..
    (χειροκροτούν θορυβωδώς ανοιγοκλείνοντας συρταράκια και πορτόφυλλα -θυελλώδες χειροκρότημα λέμε!)

    ..πάντα στη διάθεσή σου, Αστρο της αυγής μου!!!:-***)))

    (λίγα λόγια στο κουρκουμπίνι μην αρχίσω να ζουλεύω, ε)  
  • At 8:23 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Ενημερώνω το κοινό ότι ο κος Νομάρχης, λόγω της απεριόριστης εμπιστοσύνης και της εκτίμησης που τρέφει στην αφεντιά μου, λόγω της αγαστής μας συνεργασίας στον Αγώνα του, λόγω της φιλίας που μας δένει παιδιόθεν, και λίγο λόγω των τριών εκατομυρρίων ευρώ που τού έταξα, με διόρισε επίτιμο Προσωπάρχη της Νομαρχίας, αποκλειστικό αντιπρόσωπο Βαλκανίων κ Νήσων, και υπέυθυνο για τις συνεντεύξεις την επιλογή του προσωπικού. Αποστείλατε βιογραφικά, φωτογραφίες κτλ προς Κον Μαυρόγατον, ενταύθα.  
  • At 9:02 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα

    Aγαπητέ κύριε Υπερνομάρχη,
    ΔΕΝ είμαι πλέον καραφλή.Μεγάλωσα και όπως όλα τα παιδάκια έβγαλα και εγώ μαλλιά και μάλιστα μακριά.
    Τώρα όσον αφορά τις πατουσίτσες μου δεν μπορώ να διαβεβαιώσω ότι δεν μυρίζουν διότι αυτό θα ήταν ψέμα αλλά λάβετε υπ'όψην ότι θα ήθελα πολύ να πάρω την δουλειά και θα κάνω ο.τιδήποτε μου ζητήσετε. Και εννοώ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ !!
    Σας ευχαριστώ.
    Με τιμή
    (βρωμό)Πατουσίτσα  
  • At 11:04 μ.μ., Blogger Melina's Art

    Ευτυχώς εγώ βρήκα το πόστο μου και ηρέμησα. Τώρα θα κάτσω να απολαύσω την Μαχη των Λαμπρίτσων!

    (κουρκουμπίνι στριμώχνει πιθήκι σε μια γωνία μπλακλαβά)

    "Κυρ Νομάρχα μ'.. τι λέτε να.. ριχτούμε με τα μούτρα στη ..νέα μας αφίσα, μμμμ;"  
  • At 1:42 π.μ., Blogger FUFUTOS

    Οι μόνες θέσεις για άντρες είναι αυτές των χειροκροτητών συνεστιάσεων-εκδηλώσεων. Αλλά πολύ αυστηρές οι προδιαγραφές, άκου 90-60-90 και στους άντρες. Τί άντρες ψάχνεις Κύριε Νομάρχη;;; Υπονοείς τίποτε;;; (κάτι μου λέει ότι θα σε περιλάβει πάλι ο mickey...LOL).

    Τέτοια ποσόστωση 100% ούτε η κυρία Μαργαρίτα-ΕΓΕ δεν κατάφερε να επιβάλλει στο Γιωργάκη!!!

    Οι αρσενικοί ψηφοφόροι σου πρέπει να οργανωθούμε μου φαίνεται...
    (και αυτό είναι ...προειδοποίηση) χαχαχαχαααααααααααα  
  • At 2:53 π.μ., Blogger Απολλώνια

    Λαμπρούκο μου λόγω φόρτου εργασίας (είναι αραιή η τσουγκράνα) δεν δύναμαι να συνδράμω προσωπικά στον αγώνα σου.

    Για να αναπληρώσω το δυσβάσταχτο κενό όμως θα στείλω 12 απο τις συμμαθήτριές μου στην Αρσάκειο.

    Λόγω του οτι μας έδιναν όμως γάλα βλάχας εβαπορέ τότε, υπάρχει μια μικρή διαφορά στις αναλογίες.

    Κινούνται στην κατηγορία 110-60-90.

    Ελπίζω να με συγχωρήσεις γι' αυτό.

    Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς!

    υ.γ. η μουσικούλα με λιώνει!

    :)  
  • At 9:12 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Ροδίτσα: Μήπως να μου κανεις και ένα σετ ντουλάπες που κάνουν και πιο πολύ θόρυβο...

    Γλυκιά μου!

    Μαύρος Γάτος: Είσαι μεγάλος απατεώνας. Εσύ θα κάνεις το κάστινγκ δηλαδή? Άντε βρε κωλόγατο, χαλάλι σου...

    Πατουσίτσα: Νομίζω ότι έχεις μπει στο πνεύμα. Καλώς ήρθες στο επιτελείο μου...

    Κουρκουμπίνι: Έχεις όμως μια θέση στην καρδιά μου. Είσαι τρέλλα, είσαι τρέλλα, κουρκουμπίνι καραμέλα...

    Κοκοβιος: Για να φέρνεις το μήνυμα δε ξέρω αλλά εχουμε κάτι θέσεις για να πηγαίνεις το γράμμα, να κουμπώνεις το σακάκι, να μαστιγώνεις το δελφίνει και τα τοιαύτα.

    Ορλάντο: Μηηηηηηηη! Οχιιιιιιι! Όλα ήταν μια πλάκα για να σε πείσω να γυρίσεις στο πόστο σου. Ορλάντοοοοοο (σπαραξικάρδια)

    Φούφουτος: Αγαπητέ μου από ότι βλέπεις η μόνη θεση που δεν προκήρυξα είναι αυτή του Διευθυντή του πολιτικού μου γραφείου την οποία έχεις κατακτήσει δικαιωματικά από την πρώτη στιγμή. Είσαι ο Αγγέλου μου (για να μη πω ο Πανταγιάς μου)

    Απολλώνια: Με 110-60-90 θα τις παίρνω και το βράδυ στο κρεββάτι. Γαργάλατα, γαργάλατα...  
  • At 10:11 π.μ., Blogger An-Lu

    Τώρα μόλις είδα το βρισίδι που μου έριξες!!!!! πρόσεξε γιατί άμα σε τηλεμεταφέρει ο βικτωράκος μου, θα κάνεις εκ νέου εκστρατεία σε παράλληλο σύμπαν!!!!!!  
  • At 10:20 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Να έρθει ρε, να έρθει (άμα το σπίτι είναι δικό του να του πεις ότι τον παντρεύομαι!!!)  
  • At 12:19 μ.μ., Blogger An-Lu

    χαχαχα!!!!!
    Αλλάξαμε και φύλο τώρα?
    Κυρά του κάστρου είμαι εγώ φυσικά!!!! Αργήσατε φίλτατε! ;-)  
  • At 7:51 μ.μ., Blogger Rodia

    Σεβαστέ μου κ. Νομάρχα, μην ανησυχείτε. Οι ντουλάπες θα έρθουν μόνες τους!
    (μόλις εγκαταλείψουν τον κ. (Μ.Χ.Ψ.)
    χεχε..

    Εκτός θέματος: στείλε πληροφ. πώς το θέλεις ή φωτό να το επεξεργασθώμεν καταλλήλως (ξέρ'ς ποιο)  
Number of online users in last 3 minutes