Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Party Bloggers: Οι αυθεντικοί διάλογοι!
Πέμπτη, Απριλίου 20, 2006
Το ποστ που ακολουθεί είναι το μόνο με αυθεντικούς διαλόγους από το χθεσινό πάρτυ των bloggers. Πρωταγωνιστούν: Βατραχοκόριτσο, Mindstripper, Χνούδι, Λουκρητία, Gelial, Ροδιά, Ντόλυ, Κοκοβιός, Μαρκησία του Ο, Alombar42, ο Νίκος Δήμου (guest star) Nανάκος, Λίλι, Λολιτάκος και πολλοί, πολλοί άλλοι. H ιστορία μάλλον θα συνεχιστεί. Πάντως να ξέρετε ότι πολύ ζήλεψα (σνιφ)...

Σκηνή Ι
-----------

Ξανά Ξανθιά:
Γειά σου είμαι η Ξανά ξανθιά, αλλά οι φίλοι με φωνάζουν βατραχοκόριτσο.
Άγνωστος: Τώρα που σε βλέπω δε τους αδικώ!
Ξανά Ξανθιά: Σ' αρέσει το πάρτυ; (μασώντας τσίχλα και κουνώντας πέρα δώθε το ποτό σαν τη Νίτσα Μαρούδα)
Άγνωστος: Καλά δε κόβω και φλέβες...
Ξανά Ξανθιά: Δε φαίνεσαι να διασκεδάζεις πολύ, ποιό είναι το blog σου;
Άγνωστος: Σερβιτόρος
Ξανά Ξανθιά: Σερβιτόρος; Δεν έχει τύχει να το διαβάσω ποτέ, στο μόνιτορ είσαι;
Άγνωστος: Ο σερβιτόρος είμαι μαντμαζελίτσα, θα πάρεις τίποτα ή θα μου τα ζαλίζεις όλο το βράδυ;
Ξανά Ξανθιά: Αχ, συγνώμη κύριε γκαρσόν ένα Blondy Mary θα ήθελα!
Άγνωστος: To blondy μας τελείωσε, θα σου φέρου μία σε ακαζού που μας βρίσκεται και είναι και της μόδας (μωρ' τι ξανθιά είν' τούτη)!
Σκηνή ΙΙ
-----------
Mindstripper: Γειά σου είμαι η Mindstripper.
Χνούδι: ποιά;
Mindstripper: Η MINDSTRIPPER (μονολογώντας: κουφάλογο)!
Χνούδι: Α γεία σου. Είσαι στριπτιτζού! Εγώ ξέρεις δεν είμαι προκατειλημένη απέναντι στους ανθρώπους, όλα δουλειές είναι, απλά δεν είχα ακούσει ότι θα έχει στριπτήζ, αλλιώς θα έβαζα και εγώ τίποτα πιο ξέκωλο...
Mindstripper: Η Mindstripper είμαι ΟΥΦΟ, που έχει το μπλογκ!
Χνούδι: Αχ, ναι βρε αγάπη μου, καλά ήμουν αφηρημένη γιατί κοιτούσα τον κώλο του απέναντι, καλά τον είδες, τι κώλος κι αυτός παναγία μου, κολάζομαι η γυναίκα μέρες που είναι... Εγώ είμαι η Χνούδι, με διαβάζεις;
Mindstripper: Ναι αλλά κλείνω τα Windows πρώτα.
Χνούδι: Κλείνεις τα Windows; καλά γιατί, θέλω να πω...
Mindstripper: Μια μέρα που σε διάβαζα με ανοιχτά τα Windows φύσηξε δυνατά και γέμισε χνούδια το σπίτι. Έφαγα όλη τη μέρα με την ηλεκτρική στο χέρι να ξεσκονίζω (Α στο διάλο βλαμένο).
Σκηνή ΙΙΙ
-------------
Λουκρητία: Καλέ, καλέ κοίτα, κοίτα πως ήρθε το ούρτσο! Που πας έτσι μανδάμ, σε πάρτυ ήρθες δε βγήκες Συγγρού για μεροκάματο!
Gelial: Κοίτα την άλλη, άσε και λίγη μάσκαρα για αύριο αγάπη μου, είναι κλειστός κι ο Hondos!
Λουκρητία: Αααα, δες αυτή που μπαίνει τώρα, ξέρεις ποια είναι αυτή;
Gelial: Ποιά, μωρή ποιά με σκασες;
Λουκρητία: Η Ροδιά αγάπη μου.
Gelial: Η Ροδιά; Καλά καλέ, αυτή από το blog φαίνεται πολύ νεώτερη, εδώ είναι πολύ σπασμένη, κοίτα τις ρυτίδες στα μάτια της, κοίτα το κοκαλάκι της πάπιας, φαντάζομαι ότι δε θα έχει αποτριχωμένη και τη γραμμή του μπικίνι της αλλά ας μη το κάνω θέμα, θα τα πώ στο γραφείο με τις άλλες...
Λουκρητία: Και να φανταστείς ότι λένε πως έχει κάνει και 3 πλαστικές, και σήκωσε και το βυζί!
Gelial: Πλάκα μου κάνεις! Πω-πω μια περιουσία πρέπει να έδωσε!
Λουκρητία: Όχι αγάπη μου, αφού σου λέει ότι τα είχε με το Φουστάνο πριν τη Θεοδωρίδου. Άσε που οι κακές οι γλώσσες λένε πως το παιδί της Θεοδωρίδου είναι δικό της.
Gelial:...
Σκηνή ΙV
-------------
Ντόλυ: Γεία σου αγόρι, είμαι η Ντόλυ (όλο υπονοούμενο και με τη καύλα να στάζει στο πάτωμα)
Κοκοβιός: Ντόλυ; δε μου λέει κάτι το όνομα (με ύφος και καλά σε γράφω)...
Ντόλυ: Η Ντόλυ baby, που την έχουν πάρει όλοι, you know?
Κοκοβιός: Καλά μωρή κατάλαβα, αλλά το παίζω, γιατί είμαι και εστέτ.
Ντόλυ: Τι είναι το εστέτ;
Κοκοβιός: Δε ξέρω αλλά κάτι καλό θα είναι αφού μου το λένε συνέχεια. Ίσως να είναι κάτι σαν το στρέιτ αλλά πιο ιντελεκτουέλ. Να σου γνωρίσω τη Μαρκήσία του Ο. Μαρκησία από δώ η Ντόλυ.
Ντόλυ: Αααα, όλα κι όλα αγοράκι, είπαμε να κάνουμε κανένα βίτσιο, να φέρεις και καμιά φίλη σου, όχι δε λέω, αλλά εγώ σαδομαζοχιστικά δε κάνω να το ξέρεις.
Κοκοβιός: Σκάσε μωρή καλτάκα είναι σοβαρή η γυναίκα...
Μαρκησια του Ο: Γειά σου Ντόλυ, ο Κοκοβιός μου έχει πει τα χειρότερα για σένα, χαίρομαι που τα διαπιστώνω και ιδίοις όμασι.
Ντόλυ: (ψιθυριστά προς τον Κοκοβιό) Τι είπε ρε μαλάκα το τσόλι, με έβρισε; γιατί αν με έβρισε θα τη ραπίσω, στο λέω μάζεψε την...
Κοκοβιός: Σκάσε μωρή αυτή έτσι μιλάει πάντα, αυτά είναι τα καλά της, άμα σε βρίσει θα το καταλάβεις να είσαι σίγουρη...
Σκηνή V
-------------
απόπειρα 1
Alombar42: Γειά σου είμαι ο Alombar42, αυτός είναι ο σκύλος μου ο Άρης, το blog είναι δικό του, αυτός γράφει και εγώ του γαυγίζω κουνώντας χαρωπά την ουρά μου, εσύ ποια είσαι;
Tύπα 1: Η κυρία που δίνει το κωλόχαρτο στις τουαλέτες, και εσύ είσαι στις γυναικίες, αν δε φύγεις αμέσως θα φωνάξω τον πορτιέρη παλιοματάκια.
απόπειρα 2
Alombar42: Γειά σου είμαι ο Alombar42, αυτός είναι ο σκύλος μου ο Άρης, το blog είναι δικό του, αυτός γράφει και εγώ του γαυγίζω κουνώντας χαρωπά την ουρά μου, εσύ ποια είσαι;
Τύπα 2: Λαντζέρο, όπως λοκαντιέρο... Εγκώ από Μολνταβία, αύριο φύγει, πάει για Πάσχα επάνω. Εγκώ ντεν ήτελε γίνει μπουτάνα και κατέληξα πλένει ποτήρια στο κλάμπ. Μαρούσκα καλό και τίμιο κορίτσι...
απόπειρα 3
Alombar42: Γειά σου είμαι ο Alombar42, αυτός είναι ο σκύλος μου ο Άρης, το blog είναι δικό του, αυτός γράφει και εγώ του γαυγίζω κουνώντας χαρωπά την ουρά μου, εσύ ποια είσαι;
Τύπα 3: Εγώ είμαι η Λούσυ, η γάτα του Νίκου Δήμου. Αυτός είναι ο Νίκος Δήμου. Εγώ γράφω και αυτός κάθεται στο πληκτρολόγιο, τον χαιδεύω και γουργουρίζει... Σήμερα τον έβγαλα έξω γιατί σέρνει τον τελευταίο καιρό και είπα μπας και γνωρίσει κι αυτός κανένα ζωντανό και τον ξεφορτωθώ, καταλαβαίνεις φαντάζομαι...
Σκηνή VI
------------
Νανάκος: Hey lady, Νανάκος speaking, who r u?
Lili: Λίλι αγόρι, από κοντά είσαι σκέτο μπάζο το ξέρεις;
Νανάκος: Καλωσύνη σου, πρόσεξε μόνο μη δαγκώσεις τη γλώσσα σου και δηλητηριαστείς bitch!
Lili: Όχι που θα καθήσω να ακούσω τις φαλλοκρατικές μαλακίες που ήρθες όλο καμάρι να μου πεις...
Νανάκος: (κοροιδευτικά) H lili είναι bitch, η lili είναι bitch, η lili είναι bitch, bitch, bitch, bitch.
Lili: Σκάσε μικρέ και ανόητε φαλλοκράτη πριν σου δώσω να καταπιείς το σπέρμα σου και πεθάνεις απο δηλητηρίαση. Αυτό το αγόρι ποιό είναι...
Νανάκος: Ποιό, ποιό;
Lili: Αυτό τ' αγορι με τα μάτια τα μελιά απέναντι...
Νανάκος: Ποιό μαρή δε καταλαβαίνω;
Lili: Του αγοριού απέναντι πείτε του πως το θέλω (με υφος Μαίρης Χρονοπούλου στο μια κυρία στα μπουζούκια)!
Νανάκος: Το Λολιτάκο λες; Λολιτάκο η μανταμίτσα κάτι σε θέλει...
Λολιτάκος: ... (στρίβει αργά το τσιγάρο του χωρίς να σηκώσει καν το κεφάλι)
Lili: Πάλι από σβέρκο ψώνισα η πουτάνα...
Λαμπρούκος @ 6:17 μ.μ. |


28 Comments:


  • At 7:25 μ.μ., Blogger vatraxokoritso

    axaxxaxa
    ηρθε καποιος (ονοματα δεν λεμε) και με ρωτησε..

    "εισαι η ξανθια?
    -ναι
    "καλα να παθεις!!!!
    χαχαχχαχα
    εχασες πηθικοψειρα
    κρατα την ανωνυμια να δουμε τι θα την κανεις...

    ζηλιαααααααα
    ψωρααααααααααα
    νανανανανα!!!  
  • At 7:34 μ.μ., Blogger Idάκι

    Perfect διάλογοι... ΚΑΡΑΛΟΛ!!  
  • At 8:02 μ.μ., Blogger mindstripper

    Άμα σου φέρω την ηλεκτρική σκούπα στο κεφάλι τώρα, θα φταίω εγώ;

    [lololol]  
  • At 8:05 μ.μ., Blogger greekgaylolita

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.  
  • At 8:11 μ.μ., Blogger greekgaylolita

    Δεν καπνίζω Λάμπρο μου
    Είμαι σε φάση απεξάρτησης
    αυτή την εποχή;)
    Επαναφορά του ζέν μου
    στη πρότερη κατάσταση
    κρίνεται ακόμα ημιτελής
    (Πρέπει να βάλω εισιτήριο
    για να συναντούν το Κόκι
    μου φαίνεται
    Με τόσο σουξέ που έχει
    θα γίνω πλούσιος.'Οσο
    να'ναι το χρειάζεται
    ένα face-control.Αν θέλει
    ας αρνηθεί.Εδώ τον κρατάω;))  
  • At 8:39 μ.μ., Blogger Lili

    Xaxaxaxa
    Δεν μπορω να πω οτι ολοι οι διαλογοι ηταν πετυχημενοι αλλα ο δικος μου ηταν πολυ καλος...:D  
  • At 8:56 μ.μ., Blogger northaura

    τσ τσ...κι είχαν υποσχεθεί ότι δε θα είχε κάμερες. ευτυχώς που κρυβόμουνα  
  • At 9:34 μ.μ., Blogger alombar42

    Παραλίγο να συνοδεύω πέντε γυναίκες... Ευτυχώς αργότερα εμφανίστηκε ο Alzap, έβγαλε και η Αμελί το παρελθόν της στη φόρα (λέγε με Παντελή) και ισορροπήσαμε!

    Πίθηκα, δεν ξέρω τι πήγες να κάνεις στη Σαλονίκη, δεν ξέρω ποια είναι η ερωτική πόλη αλλά όταν εδώ έχουμε γυναίκες εσείς εκεί έχετε ανάπλαση της Αριστοτέλους :)  
  • At 10:01 μ.μ., Blogger ellinida

    Χα ! Νομίζετε ότι δεν ήταν εκεί ο Λαμπρούκος ! Ηταν ντυμένος σέξυ σερβιτόρα και σας μαγνητοσκοπούσε !
    Θα καταγράψουμε το αρχείο και θ'αρχίσουμε τους εκβιασμούς πάραυτα !
    Η Τατιάνα της μπλογκόσφαιρας , το μαγικό πιθίκι !  
  • At 10:03 μ.μ., Blogger raffinata

    εξυπακούεται πως οι διάλογοι είναι αυθεντικοί, αφού ΕΓΩ τους μετέφερα στον νομαρχίδη μου, και είχα έρθει και στο πάρτυ αλλά κανείς σας δεν με πήρε είδηση... ΝΑΙ, ούτε ΕΣΥ που μου έδωσες το τηλέφωνό σου...

    νια νια νια νιαααααα νιαρ ;)  
  • At 10:17 μ.μ., Blogger Melina's Art

    ΧΑΧΑΧΑ!! Πιθηκομούρη μου, ξέρω οτι νιώθεις περιφρονημένος, εγκαταλελειμένος, παραμελημένος, αλλά να ξέρεις οτι εγώ είχα τη πηθικοφωτογραφία σου κρυμμένη στο μπούστο μου! Γνώριζα bloggers αλλά το μυαλό μου σε σένα, χόρευα, έπινα, γέλαγα.. το μυαλό μου σε σένα πάντα. Ώσπου δεν άντεξα άλλο, έβγαλα τη φωτογραφία που μου τσίμπαγε το δεξί βυζί και την έδωσα στο Κοκοβιό για την προσωπική αφιέρωση, τλφ :p

    Αλλά εσένα! Κορώνα στο κεφάλι μου!! (οκ; γλύτωσα το διασυρμό;;)  
  • At 1:02 π.μ., Blogger Loucretia

    Ποιος εβαλε κοριους στο παρτυ;;;;
    εεε;; εεεε;;;
    :-ΡΡΡΡ  
  • At 6:15 π.μ., Blogger Mikrouli

    Αν και καθήμενος, ορθώς εμίλησε και πάλι ο Υποψήφιος Νομάρχης μας!
    ;ο)

    Θα έχει κι άλλο πάρτυ;;;... :ο)  
  • At 2:22 μ.μ., Blogger lemon

    Χαχαχαχα, Λαμπρούκο μου!!!

    (εμείς εδώ, ΟΤΑΝ κάνουμε πάρτυ, να το κάνουμε μασκέ, και να το οργανώσεις εσύ που ξέρεις απο τρελλές βραδιές καραβαλιού...ε, baby????)  
  • At 2:26 μ.μ., Blogger Xνούδι

    πω πω, έχει λαλήσει το πιθήκι από την ζήλεια.
    Ελα καλό μου. Σώπα. Θα σου κάνουμε κι εσένα πάρτυ.
    Πάω να βάλω ηλεκτρική γιατί έχουμε και αλεργία και θα ξαναέρθω την Τρίτη.

    Μέχρι τότε φρόνημα.

    (Μindstripper και να φανταστείς ότι δεν είπαμε ούτε ένα γειά. Οι κοριοί του πηθικιού κάνουν παράσιτα) :-)

    Καλή Ανάσταση σε όλους.


    (τι ωραίο τραγουδάκι)  
  • At 3:01 μ.μ., Blogger Περί κουζίνας και όχι μόνο

    Ασ'τους λαμπρούκο μου να λένε, θα σκάσουν αυτοί από την ζήλεια τους όταν θα κάνουμε εμείς το πάρτυ της νίκης σου. Εκεί να δεις γλέντια.

    Παρεπιπτόντως το τραγουδάκι είναι σούπερ. :))
    Καλή Ανάσταση.  
  • At 5:32 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Ποιο ψωμί να σου φάω ρε αχμάκη με ένα δόντι όλο κι όλο που μου ΄χει μείνει. Ότι κονομήσουμε μαζί μου θα το πάρω ? Για σας είναι!  
  • At 9:01 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    για αυτο το λογο εμφανιζομαι παντα incognito...  
  • At 9:40 μ.μ., Blogger Mirandolina

    Καλήν Ανάσταση, νομάρχα μου!  
  • At 8:42 π.μ., Blogger ellinida

    Αγάπη μου γιατί αργείς ; Τι ώρα θα φέρεις τα κρέατα ; Πρέπει να βάλω μπρος να φτιάχνω την μαγειρίτσα !

    Καλή Ανάσταση γλυκό παιδί !  
  • At 2:08 μ.μ., Blogger Jamella

    ηρθα να σοτ φιλησω το χερι μερα που ναι και να ευχηθω καλη Ανασταση

    αντε, και ον ντα λιπζ

    :-)  
  • At 8:21 μ.μ., Blogger An-Lu

    Κύριε Νομαρχα!
    Καλή Ανάσταση, με υγεία, χαρά και πολλά ψηφαλάκια!  
  • At 9:44 μ.μ., Blogger mickey

    Καλή Ανάσταση σε όλους!

    Ειδικά για σας κύριε Νομάρχα, εύχομαι ότι καλύτερο (μετά πολλών γυναικείων περιπτύξεων και άλλων τινών) και για την αυριανή ονομαστική σας εορτή - "Λαμπρούκο" δεν είπαμε πως σε λένε;  
  • At 9:51 μ.μ., Blogger NetKerveros

    Άσχετο με το post αλλά επειδή ξέρω ότι πέρασες την εβδομάδα με νηστεία και προσευχή, και δεν ενέδωσες στις σαρκικές απολαύσεις (πχ. πάρτι) σου εύχομαι καλή ανάσταση και ένα λαμπρό Πάσχα.  
  • At 1:06 π.μ., Blogger raffinata

    Ως η πλέον φανατική Λαμπρίτσα, σου στέλνω migliori auguri δια την ονομαστικήν σου εορτήν... ευτυχής ο νέος Πάσχας και του χρόνου στο Νομαρχιακόν Μέγαρον :))  
  • At 2:09 π.μ., Blogger Rodia

    Αντε να δούμε τι θα κάνετε στο Σαλονίκι.. Barrio έχουτε..?
    (το εσωτερικό εννοώ, την ατμόσφαιρα -μη τρελλαθούμε κιόλας)

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ήδη, ευτυχώς και φέτος.. του χρόνου δεν είμαστε σίγουροι πως θα ξαναπετύχει η συνταγή..

    Δια την ονομαστικήν σας εορτήν..

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
    (αν και πολύ αμφιβάλλω πως ούτω καλείσθε)

    ΧΑΛΙΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ ΑΓΟΡΙ ΜΑΣ:-(((((
    ..ωραία τώρα; τι κερνάς;

    Υ.Γ. 13 πλαστικές έχω κάνει, πάνω στο θείο κορμί μου έμαθε ο κ. Φουστάνος να κάνει τα θαύματά του.  
  • At 12:11 π.μ., Blogger YO!Reeka's

    Ετσι ε; Δυό μέρες έχω να μπω στο βλογ σου και γράφεις τα αίσχη!
    Εκτός του ότι έκλεψες το πραγματικό περιστατικό που συστήθηκα στη σερβιτόρα, με έβγαλες αδερφή και παραποίησες και τον πραγματικό μου διάλογο με τη Λουκρητία. Θα μπορούσες δηλαδή να κάνεις άνετα καριέρα στο Star :Ρ
    Τεσπα, ιδού ο πραγματικός διάλογος
    -...από δω η Λουκρητία
    -αααα (δεν άκουσα τίποτα), ωραίο το βλογ σου, το διάβασα μια φορά. Μήπως γνώρισες τη Λουκρητία και τη Λορέττα;
    -ΕΓΩ είμαι η Λουκρητία (βλαμμένο είναι;!)
    -Αααα (πάλι μαλακία πέταξα) Λουκρητία! γοητευμένος! (μάζευτα γρήγορα)
    αυτα δια αποκατάσταση αλήθειας  
  • At 5:28 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    This is very interesting site... »  
Number of online users in last 3 minutes