Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Τα spam που μου τη σπάν
Τετάρτη, Απριλίου 26, 2006
Κατηγορία Α: Τα δακρύβρεχτα
Αγαπητέ αναγνώστη,
Ο μικρός Βασιλάκης Καΐλας είναι 11 ετών. Πάσχει από μια βαριά ασθένεια του αίματος η οποία έχει σαν αποτέλεσμα να ζέχνουν τα πόδια του, να έχει μεγάλες τρίχες στη μύτη και τα αυτιά, να μαζεύονται μαυρίλες στα νύχια του και να βρωμάν ψοφίμι οι πορδές του.
Η μάνα του έχει πεθάνει από τον καημό της όταν διαπίστωσε ότι η κόρη της είχε γίνει βιζιτού στο "ζητούνται κορίτσια για μπαρ στην επαρχία 200€ τη μέρα συν μεταφορικά - Ο Τέλης" ενώ η ίδια, χρόνια στο κουρμπέτι, μετά βίας έπιανε τα 80€ και ο κώλος της είχε ανεξίτιλα αποτυπώματα από χούφτες. Ο άλλος του αδελφός, ο Λούκι -από το Παλούκι, είναι αυτή τη βδομάδα προτεινόμενος στο Dream Show γιατί ενώ έκατσε σε ολόκληρη την επιτροπή του casting, αρνήθηκε να καθήσει στον Ηλία Ψινάκη φοβούμενος μη του πέσουν πολλοί οι πήδουκλοι και του μείνει κανένα μόνιμο κουσούρι. Ο πατέρας του μικρού Βασιλάκη έχει παντρευτεί τον Elton John και ζεί χρόνια τώρα μακρυά από την οικογένεια χωρίς να δίνει σημεία ζωής.
Η ζωή του μικρού Βασιλάκη Καΐλα είναι στα χέρια σου. Τηλεφώνησε τώρα προκειμένου να γίνεις δότης μαλλιών που θα χρησιμεύσουν στο μικρό Βασιλάκη να κάνει extension και να αλλάξει επιτέλους αυτή την απαίσια κόμμωση του. Είναι ίσως το μόνο αρνητικό επάνω του μετά την κατά κοινή ομολογία επιτυχημένη εγχείρηση αλλαγής φύλλου που έκανε στο Μαρόκο και τον βοήθησε καθοριστικά να κάνει σχέση με το Λάκη Γαβαλά.
Κατηγορία B: Τα βοηθητικά
Την έχετε μικρή; Τα κορίτσια σκάνε στα γέλια μόλις κατεβάζετε το παντελόνι σας; Αυνανίζεστε με τσιμπιδάκι για τα φρύδια; Όταν πάτε για κατούρημα την ψάχνετε για περισσότεροι από 10 λεπτά; Νιώθετε ότι η παροιμία "Της κοντής ψολίς της φταίνε οι τρίχες" γράφτηκε ειδικά για εσάς; Το πιο χρήσιμο σεξουαλικό βοήθημα είναι ο μεγεθυντικός φακός που σας έκανε δώρο ο θείος Κώστας όταν ήσασταν 10 χρονών για να παίζετε το μικρό φυσιοδύφη; Όταν κάνετε έρωτα θέλετε να το μαθαίνει και η παρτενέρ σας; Σας φωνάζουν ποντικομικρούλι και microsoft; Αισθάνεστε ότι το "Μεγάλη και Σίγουρη" δε σας λέει τίποτα...
Αν οι περισσότερες απαντήσει είναι Α, τότε ένα είναι σίγουρο. ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΕΩΣ ΑΟΡΑΤΗ! Βάλτε σήμερα κι όλας τέλος στο πρόβλημα σας με το "Μεγαλοπουλίν", το μόνο 100% φυσικό παρασκεύασμα από Τετραχλωροιωδιούχο Θείο και Ακετυλοσαλικιλικούχα μεθανόλη που όχι μόνο δίνει όγκο και ευεξία στο κουρασμένο σας πουλί αλλά του χαρίζει και λάμψη για γλύψιμο ενώ αφαιρεί τις ραγάδες που αφήνουν οι συνεχείς και εξαντλητικές δίαιτες. Εγγύηση επιστροφής χρημάτων. Τώρα και σε υπόθετο!
Κατηγορία Γ: Τα αλυσιδωτά
Αγαπητέ αναγνώστη,
Το μέηλ που διαβάζεις αυτή τη στιγμή μπορεί να σου φέρει μεγάλη τύχη. Είναι γραμμένο από Βουδιστές Ιερείς στα βάθη του Χόλυγουντ που όλοι μέρα ξύνουν τα παπάρια τους και προσεύχονται για την καλοτυχία των πιστών της ιερής ετούτης γής. Δεν έχεις παρά να το αντιγράψεις 9999 φορές και να το στείλεις σε 9999 σμιχτοφρύδηδες πρασινομάτηδες φίλους σου, που όταν σαράντησαν η μάνα τους τους διάβασε σε εκκλησιά με τρούλο, στην κορυφή του οποίου κουτσούλησε μονοφτέρουγο χελιδόνι στο μακρύ ταξίδι του για την Αφρική. Αν το κάνεις αυτό μεγάλες χαρές σε περιμένουν:
  • Ένας που το έκανε κέρδισε στο λαχείο 1.000.000.000.000€, τα έφτιαξε με τη νικήτρια των καλλιστείων, ενώ αμέσως μετά του την έπεσε και το κορίτσι με το Νο 9 που τόσο κατάφορα αδικήθηκε στο διαγωνισμό, και την οποία παντρεύτηκε.
  • Τέλος ένας άλλος ήταν στην έρημο και ψόφαγε από τη δίψα. Ξαφνικά βλέπει μπροστά του ένα ίντερνετ καφέ, μπαίνει μέσα και στέλνει τούτο το email. Με το που βγαίνει πάλι έξω στο λιοπύρι, περνά από μπροστά του μία καμήλα, η οποία τον οδηγεί σε μιά λίμνη για να πιει νερό, εκεί συναντά μια ινδή η οποία τον θέλει κολασμένα και μόλις την πηδάει, ξύνει και το σημαδι που έχει στο κούτελο και κερδίζει στο ΞΥΣΤΟ 1.000.000€
Χέρι με χέρι ξέπεσε και στα δικά σου χέρια, πολλά έχουν δει τα μάτια μου μ' αυτό μου φέρνει τρόμο! Πρόσεχε αγαπητέ αναγνώστη γιατί αν ΔΕΝ το στείλεις, σεισμοί, λοιμοί και καταποντισμοί θα βρούν εσένα και τους απογόνους σου (μέχρι 10η γενναιά).
  • Ένας που το αγνόησε, σε 10 μέρες του ψόφησε το καναρίνι από τη νόσο των πουλερικών, το έφαγε η γάτα του, πάρτην κάτω κι αυτή, πάει ο Φλόξ ο σκύλος να τη χλαπακιάσει, ψοφάει και το παλιόσκυλο, ενώ ο ιδιοκτήτης που πήγε να θάψει τα ζώα δε πρόλαβε αν γυρίσει στο σπίτι. Τον θάψανε στον ίδιο τάφο με τα ζωντανά για να μη κάνουν και διπλή δουλειά.
  • Ένας άλλος γυρνούσε το απόγευμα από τη δουλειά του και πάνω που πάει να περάσει ένα δρομο εμφανίζεται από το πουθενά μια νταλίκα η οποία τον τραυματίζει στο πόδι. Τραυματισμένος όπως ήταν μπάινει στο μετρό, όπου κάποιος μανιακός τον σπρώχνει στις γραμμές με αποτέλεσμα να περάσει το τρένο και να του κόψει το δεξί του χέρι. Καταφέρνει να επιβιβαστεί στο τρένο και μόλις φτάνει στον προορισμό του γίνεται τρομοκρατική ενέργεια όπου από την έκρηξη σκοτώνονται σχεδόν οι πάντες, αλλά ο ιδιος τη γλυτώνει με εγκαύματα σε όλο του το σώμα και ακρωτηριασμό του άλλου του χεριού. Παίρνει το τράμ που τον πηγαίνει από την παραλιακή αλλά την ίδια στιγμή γίνεται ένας μεγάλος σεισμός και από το τσουνάμι που σηκώνεται πνίγονται σχεδόν οι πάντες. Ο ίδιος θεωρείται για μέρες αγνοούμενος, και όταν τελικά σώζεται και επιστρέφει τελικά στο σπίτι του βρίσκει τη γυναίκα του καβάλα στο φούρναρη με τον οποίο τα είχε επί 7 χρόνια, παθαίνει καρδιακή προσβολή και αποδημεί εις τόπο χλοερό!

Άντε καλή τύχη και καλά στερνά...

Λαμπρούκος @ 12:14 π.μ. |


39 Comments:


  • At 12:23 μ.μ., Blogger An-Lu

    Παλι ποδαρικό! χεχεχε!
    Δε γλυτώνεις από μένα πιθηκούλη!
    "του την έπεσε και το κορίτσι με το Νο 9 που τόσο κατάφορα αδικήθηκε στο διαγωνισμό, και την οποία παντρεύτηκε" Τώρα αυτό για καλό το έχουν? Μάλλον θα του βγάλει την ψυχή με το χαρακτήρα που έχει!  
  • At 12:26 μ.μ., Blogger jojo

    χαχαχαχα.... τέλειο!!!!

    αχ και μένα μου τη σπαν τα spam!
    και το χειρότερό μου είναι που μεχρι να τα κατεβάσω,
    αυτά ειδικά με τα ταντρα, μάντρα και δε συμμαζεύεται,
    δεν ξέρω τι είναι και περιμένω με τις ώωωωρες να φορτώσουν για να διαπιστώσω οτι είναι μια ακόμα απο τα ίδια! γκρρρρρρρρρρ.......  
  • At 12:40 μ.μ., Blogger NinaC

    Άσχετο 1: τη διεύθυνση του " Ο Τέλης" την έχει κανείς?

    Άσχετο 2: Σε διαγωνισμό του ραδιοφωνικού σταθμού ΔΙΕΣΗ, στην εκπομπή του Χρήσου Μιχαηλίδη, απαντώντας σε ερώτηση για τα spam, κέρδισα ένα αντίτυπο του βιβλίου του Πιτσιρίκου!!

    Άσχετο 3: εσύ, Λαμπρούκο, δεν φαντάζομαι να χρησιμοποιείς τσιμπιδάκι για τα φρύδια για τη γνωστή δουλειά, ε? ε? ε λέω??  
  • At 12:41 μ.μ., Blogger Jamella

    :-D  
  • At 1:03 μ.μ., Blogger Кроткая

    tsibidaki o Lambroukos? tin tsibida gia to tzaki xrisimopoiei kai liga sou lew...
    Dolly endiaferesai gia ton Teli? na sou kanei o Lambroukos fwd to sxetiko spam.

    to xeroume oti kerdises to vivliou tou pitsirikou, mas to xeis pei 800 fores! kai loipon? isga to vivlio! ama vgalei o Lambroukos vivlio, tote na deis! baza de tha pianoun oi vlakeies tou pitsirikou!

    Lambrouko, glufw kala e? (amfisimo!) ante, ama vgeis nomarxis, tha me pareis gia grammatea sou?  
  • At 1:34 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    φατσουλινι μ'????
    να 'σαι καλα!!!!
    εσκασα στο γελιο μιλαμεεεεε!!!!
    ;pppp  
  • At 1:39 μ.μ., Blogger Sari_Kiz

    Ααααα... δεν θυμόμουνα την αρχαία γραφή ! Η ψολίς, της ψολίδος... Ναι!
    Κατά το: Η δεσποινίς, της δεσποινίδος.
    ΚΑΝΟΝΑΣ: Όλα τα μικρά και "άβγαλτα" γράφονται με -ι.
    ._ (τελεία και παύλα)

    Χεχεεεεεεεε... Καλημέρα !  
  • At 1:57 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    να σου πω....

    ερχεσαι για χωνακι με μενα και τη σις?

    θελω γρανιτα και η σις σοκολατα και λεμονι...  
  • At 2:01 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Ar-lou-mba: Παλιογκαντέμο, δυο μέρες τώρα με το ποδαρικό σου ψυχή δεν έχει πατήσει στο μπλόγκ, κεσάτια έχουμε, ούτε τα έξοδα δε βγάζουμε :ο)

    Τζο-σκέτο: Τάντρα-μάντρα. Αααα, αυτό δε το έχω λάβει ακόμα...

    Ντόλυ: 1) "Τέλης ο μπήχτης", 18ο χιλιόμετρο Αθηνών-Μεγάρων δίπλα από τα κοτόπουλα Μιμίκος

    2) Μ' αρέσει πολύ ο Μιχαηλίδης και τον ακούω φανταικά κάθε πρωί μαζί με το Θεόφιλο (τώρα πια όνο από το ίντερνετ). Γμτ μου εκείνη τη μέρα δεν επαιξα να μείνεις με τον πιτσιρίκο στο χέρι...

    3) Πιάνεται με τσιμπιδάκι ο πύθωνας αγάπη μου? Μη λέμε κι ότι θέμε...

    Tzam: Αυτό [:-D]είνα χαμόγελο. Εμένα μ' αρέσουν τα γέλια τα γάργαρα :ο))))))))

    Κρότκυ: Τι λές αγάπη μου, εσύ είσαι η Ξαβιέρα Χολάντερ του γλυψίματος, είχα αφυδάτωση και ξανάνιωσα ο πίθηκος!

    Βασίλω: Έσυ αλήθεια έσκασες (με μπαμ) ή αντεχεις ακόμα...

    Σαρίκι: Κλείνεται κατά το η μονί, αλλά στη γενικη η μονί εξαιρείται και κάνει του μουνιού ενώ συνήθως συνοδεύεται από ουσιαστικά όπως ο χαβάς, ο κόπανος, κλπ

    Mourga: Kαι εγώ τι θα κάνω, θα γλύφω ή θα βλέπω;  
  • At 3:06 μ.μ., Blogger An-Lu

    τι λες βρε!!!!! εγώ είμαι γουρλού! 26 σχολιάκια είχες εχθές εκτός απ τα δικά μου.....και δεν έχουν επιτρέψει όλοι από τη βρώση του οβελία!!!!!  
  • At 3:23 μ.μ., Blogger Κωστής Γκορτζής

    Εκτός από "Τετραχλωροιωδιούχο Θείο" χρήσιμη είναι και μια μαυροζαρτιεροκαλτσοδετιούχα Θεία, να δείς αυτόματη μεγέθυνση εσύ!
    Κατά τα άλλα, πολύ "γλύψιμο" πέφτει στο μπλογκ ετούτο και θα λιώσεις σαν παγωτό ντοντουρμάς...  
  • At 3:58 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Επειδη εχω πολυ τετραχλωριω-αιδειουχο θειο την εχω τοσο μεγαλη?  
  • At 4:18 μ.μ., Blogger vatraxokoritso

    Μαϊμού
    Έχω τρελές ακεφιές
    Ούτε εσύ δεν με έκανες να γελάσω..
    Και είναι τόσο καλόοοοοοοοο
    Το πόστ
    Πάω να εξαφανιστω!.  
  • At 5:42 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα

    Τι γράφεις βρε αθεόφοβη μαιμού ! έπεσα κάτω απο τα γέλια ... :))) Nα-σαι καλά !! Μάτς (εμείς δεν γλύφουμε φιλάμε) !  
  • At 8:01 μ.μ., Blogger Кроткая

    ποια ειν αυτή η χολλάντρα;; δεν την ξέρω.
    τι να κάνουμε βρε ημίαιμε; γλύφουμε παντοιοτρόπως το Νομάρχη μπας και μας βολέψει πουθενά... :)  
  • At 8:45 μ.μ., Blogger Mikrouli

    Κύριε Υποψήφιε Νομάρχα μου,

    Με αυτά και με αυτά μας κακομαθαίνετε!

    Θα αποφασίσετε καμιά μέρα να μας στείλετε μαζικό mail για να ανακοινώσετε την υποψηφιότητά σας και να ζητήσετε τη συμπαράσταση του λαού σας, και από λάθος θα σας σβήσουν μιας και δεν θα δίνετε δώρο 1.000.000.000.000.000 € !!!

    ΤΕΛΕΙΟ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!
    ;ο)  
  • At 10:03 μ.μ., Blogger raffinata

    σπανίως μου έρχονται spam στο e-mail μου, και ΣΗΜΕΡΑ παλιογκαντεμοπιθήκι μου είπε ένας να "enlarge your penis"...
    αφού δεν έχω!!!  
  • At 11:57 μ.μ., Blogger lemon

    ΔΕΝ είχα γελάσει ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ σε κάνένα ποστ σου μέχρι τώρα...έδεν μπορώ να σταματήσω...έπεσα απο την καρέκλα...
    :))))))  
  • At 10:04 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    αν εισαι καλος, θα γλυφεις...

    το παγωτο.

    Αν οχι, θα βλεπεις...

    (πως γλυφεται το παγωτο)  
  • At 10:36 π.μ., Blogger alombar42

    Εγραψες πάλι :)


    (χρόνια πριν είχα γράψει κάτι παρόμοιο, με ιδιαίτερη αναφορά στα σπαμ που αν δεν τα απαυτώσεις όπως σου λένε, σου κατεβάζουν το παντελόνι και σε απαυτώνουν αυτά)  
  • At 10:36 π.μ., Blogger alombar42

    ...αλλά εγώ προτιμώ τις μασχάλες σου:

    Κλείνεται κατά το η μονί, αλλά στη γενικη η μονί εξαιρείται και κάνει του μουνιού ενώ συνήθως συνοδεύεται από ουσιαστικά όπως ο χαβάς, ο κόπανος, κλπ  
  • At 11:01 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    εχω ενα σπαμ σε μπαμ....
    θε???????
    χχιιχχιχιχιχι
    ;pppppp

    καλημερουδουλινιααααα!!!!!!  
  • At 11:11 π.μ., Blogger pascal

    Κύριε νομάρχα, τα σέβη μου. Είστε από τους ελάχιστους bloggers που με βγάζουν από τον κόπο να γράφω κάτι για να το διαβάζω και να γελάω.  
  • At 11:39 π.μ., Blogger Xνούδι

    καιρό έχω να έρθω πιθήκι. Είπα να περάσω σήμερα. Σε διάβασα λοιπόν, μου έφερες τα γνωστά χαμόγελα και για αντάλλαγμα σου αφήνω μια καλημέρα μεγάλη.

    Σε φιλώ καλό μου.  
  • At 1:06 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Ar-lou-ba: Ας έχω το δικό σου και κανένα άλλο καλή μου!

    Ημίαιμος: Τώρα το Ντοντουρμά γιατί τον διάλεξες? Τρέ μπανάλ μου κάνει, χάθηκε να πεις μόκα?

    Θείος: Αντε ρε θείο μια γραμμή μου έγραψες μόνο, και εγώ περίμενα σεντόνι!

    Βατραχόφατσα: Ποου εισαι θεική ξανθιά με τις θεσπέσιες καμπύλες και το πλάνο βλέμα (έτσι μου είπαν οι ρουφιάνοι μου από το πάρτυ). Σε φιλώ μυγόχεσμα (σμούτς)

    Πατουσίτσα: Γειά σου φάτσα! Εσείς δε φιλάτε, βρωμάτε...

    Κρότκυ: Άμα δε ξέρεις τη Ξαβιέρα έχεις πολύυυυυ δρομο!

    Μικρούλι: Τι να τα κάνεις βρε μικρό τα λεφτά εσύ, ΚISS θα πάρεις?

    Ράφι: Πρώτα έρχεται το mail "enlarge your penis" και μετά το "how to get a penis in case you dont have one" περίμενε...

    Λεμονίτα: Καθόσουν σε εκείνη την κουτσή που μου έλεγες?

    Μούσια: Καλά γελούσες στο γραφείο? Που δουλεύεις σε τσίρκο?

    μόργκυ: Μπορώ να βλέπω και να την παίζω? ...την πουρούδα!

    Αλόμπαρος: Με αυτό και εγώ γέλασα όταν το έγραφα είναι αλήθεια!

    Βασιλική: Ούστ από δω, θα εκραγείς και θα μου κάνεις το ποστ χάλια, ποιος θα τα μαζέψει τα εκρηγματα μετά?

    Πασχάλης: Και τι προσγείωσις!!!! Ομολογώ ότι και εγώ γι αυτό με γράφω, για να με βγάζω από τον κόπο να με διαβάζω μετά!

    Χνούδι: Εμ βε΄βαια τώρα κάναμε καινούριους φίλους στα πάρτια (μούτρα)  
  • At 1:14 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    ειδικοτητα μου...
    το να κανω τα ποστ χαλια!!!!
    νες πα????
    χιχιιχιχιχιι....
    ;pppp  
  • At 1:45 μ.μ., Blogger YO!Reeka's

    Τα σπαμ είναι μεγάλη πληγή! Αυτά με το Βασιλάκη Καίλα είναι τα καλύτερά μου.
    Το γραφείο μας πάντως το απασχόλησε ήδη το θέμα:

    apotografeio.blogspot.com/2006/03/youve-got-spam.html  
  • At 2:33 μ.μ., Blogger ellinida

    Μωρό μου τι λες , να φτιάξουμε ένα σπαμ για την προεκλογική σου εκστρατεία ? Με λίγες απειλές μέσα .
    Οποιος δεν σε ψηφίσει να του μαραθεί και να του πέσει (η φράντζα) .
    Οποια δεν σε ψηφίσει χαρά να μην δει στα σκέλια της (να μην βγαίνουν οι τρίχες με αποτρίχωση) .

    Ξέχασες όλους αυτούς τους ζάμπλουτους αραπάδες που χρειάζονται την βοήθεια σου για να επενδύσουν τα χρήματα τους .
    Είμαι ο Ουάνγκα Μίτι Κόγκουαλι από την Ρουάντα > ο πατέρας μου ήταν φύλαρχος της φυλής Οκι Ντίγκι Σουάζι και πέθανε αφήνοντας με κληρονόμο 1.000.000.000 ευρώ . Επειδή είμαι καλό παιδί και δεν ξέρω από επενδύσεις , θα ήθελα την βοήθεια σας ...  
  • At 5:17 μ.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Kαι να ηταν μονο τα spam που μας την σπαν...  
  • At 6:57 μ.μ., Blogger MainMenu

    πολυ γελιο φιλε ... πρωτη φορα
    τοσο πολυ...:)))))))))))))  
  • At 7:37 μ.μ., Blogger Τζων Μπόης

    μα τι στο καλό πίνεις και δε μας το δίνεις;  
  • At 8:19 μ.μ., Blogger northaura

    νομάρχα, πολύ υλικό έχεις, μήπως είσαι στη γραμμή παραγωγής; ε;  
  • At 8:39 μ.μ., Blogger Neilys

    mporei na fenetai prwtogono alla thelw na piasw enan apo autous pou mou gemizoun to inbox me diafimiseis kai na ton kanw mavro! opoios gnwrizei kapoion parakalw na mou ton sustisei!  
  • At 9:58 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Λοιπον ρε αχμακη ανηψιε ακου και βαλτα καλα στο μυαλο σου. Ο Πανος ειπε οτι δεν εχει αντηρηση να σε ανηψιοθετησω και εσενα.
    1ο)Παιξτε αλλα δε θελω να μαλωνετε.
    2ο)Θελω να δειχνεις Χαρακτηρα.
    3ο)Να μην εισαι μουνομοναχοφάης.Να σκευτεσαι και το θειο σου!
    *
    Αντε και σιδεροκεφαλος και σε καλη μεριά.  
  • At 1:23 π.μ., Blogger άσκεπος

    LOL!!!!

    Πρέπει να είναι το καλύτερό σου ποστ, κύριε Νομάρχη!

    LOL!!!  
  • At 8:20 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Basiliki: Σπα, σπα, αλλά άμα μου το κάνεις χάλια, στο λέω σκούπα και φαράσι είναι πίσω από την πόρτα.

    Τζελιάλ: Μα είναι γνωστό αγαπητέ μου ότι το γραφείο σας απασχολείται με τα σοβαρά θέματα που ταλανίζουν την κοινωνία...

    Ελληνίς: Καλά τρελή είσαι, τι απειλές? Θα βάλουμε μέσα τις συνταγές σου για μαγειρίτσα από πίθηκο καθώς και πίτα γεμιστή με μυακλά πιθήκου, ενώ θα λέμε ότι αν μας ψηφίσουν αυτό το υπέροχο μενού θα περιλαμβάνεται καθημερινά στα συσίτια των απόρων κορασίδων. Χαμός θα γίνει!

    Πρεζόνι: Μου spamαζεις την καρδιά...

    Μενού και γνώση: Τι τα θές, φτωχά γαμιόμαστε, φτωχά γελάμε...

    Μούσια: Το κορίτσι με ουρά που φτάνει τσι 50 πόντοι...

    Αρμιρίκι: Πολύ καλό staff. Μιλκο!

    Νόρθυ: Σκλάβος προλετάριος στα γρανάζια του μεγαλοεκδοτικού κατεστημένου!

    Θείος: Θα μαλώνουμε μόνο αν παίζουμε το ίδιο. Το θείο μου κορώνα στο κεφάλι μου! Μία εγώ μία αυτός...

    Εξαιλντ: Μπα, δε πιστεύω... Μου έχουν γράψει και καλύτερα.  
  • At 9:38 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    σντουπππππππππ........
    καλα ρε?... γιατι αφηκες ανοιχτη την πορτααααα?????
    και αυτο τα φαρασι δεν χωρει και πολλλλλαααα!!!
    καλημερουδουλινιαα!!!
    ;pppp  
  • At 2:36 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Very nice site!
    » »  
  • At 2:56 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    best regards, nice info » » »  
Number of online users in last 3 minutes