Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Πόσο σ' αγαπώ Τσικνοπέμπτη
Πέμπτη, Φεβρουαρίου 23, 2006


Υπέροχη τρελλή Τσικνοπέμπτη...

Έκανα όλα όσα έπρεπε να κάνω, ήτοι:

  • Προέβλεψα από τη Δευτέρα τη κοσμοσυρροή με αποτέλεσμα να βρώ με σχετική ευκολία τραπέζι 4 ατόμων για μένα και την δωδεκαμελή παρέα μου, μέσα στις τουαλέτες (των γυναικών ευτυχώς) στο τελευταίο κουτούκι, που μέσα στη χρονιά δεν πάω ούτε Δευτερόβραβο.
  • Έβαλα ένα καθημερινό jean και ένα απλό Lacoste μπλουζάκι τα οποία και πέταξα αμέσως μετά γιατί η επικαθήμενη τσίκνα δεν εφευγε ούτε με εγχείρηση.
  • Έφαγα εντόπιο παϊδάκι εσοδίας 1934, το οποίο και συνόδευσα με εξαίρετο χύμα κρασί που φυλάσσονταν για 15 ολόκληρα λεπτά σε πλαστικά βαρέλια που μύριζαν μούχλα.
  • Σερβιρίστηκα σε πλαστικά σερβίτσια μιας χρήσεως (γεγονός που πρέπει να αγνοούσε μόνο ο ταβερνιάρης αφού με τα ίδια σέρβιρε και τον προηγούμενο) με αποτέλεσμα το λίπος να έχει σχηματίσει στρώμα 15 εκ, από δίμετρες καλονές με μαύρα (από τη βρώμα) νύχια.
  • Σκουντήχτηκα με 24 καρναβαλιστές, βρίστηκα με 12 οδηγούς στο ατελείωτο μποτιλιάρισμα, έφτυσα 4 αλλοπρόσαλα νήπια που επέμεναν να φυσάν την καραμούζα στο αυτί μου και να ροπαλιάζουν με επιμονή το ακάλυπτο κρανίο μου. Επιπλέον με κατούρησαν 4 διερχόμενες μουλάρες που δε χωράγαν να φτάσουν στην τουαλέτα, ενώ 1 από τα φτυσμένα νήπια φώναξε το γορρίλα μπαμπά του που με έκανε τόπι στο ξύλο.
  • Πλήρωσα 64 ευρώ για 3 παϊδάκια και 2 πηρουνιές τζατζίκι, και άλλα 1400 € στο ιατρικό κέντρο για εξετάσεις χοληστερίνης και ραφή τραυμάτων που προκάλεσε ο γορρίλας μπαμπάς του αλοπρόσαλου νηπίου.
  • Μάλωσα με τους φίλους μου γιατί βρήκαν απέραντη μαλακία το κουτούκι που επέλεξα για την Τσικνοπέμπτη, ενώ χώρισα με τη γυναίκα μου γιατί βρήκε φτηνή τη δικαιολογία μου ότι πονάει το κορμί μου από το ξύλο που έφαγα και γι αυτό δεν μπορούμε να κάνουμε σεξ.
  • Ο σπιτονοικοκύρης μου έκανε έξωση γιατί βλέποντας με μέσα στα αίματα θεώρησε πως έχω μπλεξίματα με την Αλβανική μαφία, πράγμα που ο ίδιος ήθελε να αποφύγει.
  • Γυρίζοντας έρημος στους δρόμους με μάζεψε ο μπόγιας παρασυρόμενος από τη στολή σκύλου που επέλεξα για να μεταμφιεστώ.

Δεν είναι στ' αλήθεια μαγική η Τσικνοπέμπτη;

Λαμπρούκος @ 7:20 μ.μ. |


37 Comments:


  • At 7:57 μ.μ., Blogger thegypsy

    Απολαυστικότατο το κείμενο!!!!
    Απίστευτα αστείο!!!
    :D:D:D:D:D  
  • At 8:59 μ.μ., Blogger raffinata

    α, επειδή καθήσατε στις τουαλέτες η Πέμπτη έγινε Τσικνο-πέμπτη... τώρα κατάλαβα...  
  • At 9:10 μ.μ., Blogger lemon

    Λαμπρούκο, τι απόλαυση το ποστ σου! Μόλις επέστρεψα σπίτι αφού αρνήθηκα κάθε πρόταση για να περάσω ΕΤΣΙ όπως περιγράφεις, άφησα τη λοιπή (8μελή τουλάχιστον) παρέα να κλείνει τραπέζι του στύλ "ελάτε κατα τις 11, μάλλον θα βρείτε"...  
  • At 10:23 μ.μ., Blogger Xνούδι

    Ναι, ευχαριστω δεν θσ πάρω!!!! Θα διαβάσω το πιθήκι που μου φέρνει χαμόγελα, και κάποιους άλλους που κάνουν το ίδιο και μετά νάνι.

    Καλησπέρα πιθηκάκι μου και σε όλους τους λοιπούς...  
  • At 11:35 μ.μ., Blogger Markos

    Τυχερε...
    Γλύτωσες κι από τη γυναίκα σου :)  
  • At 1:44 π.μ., Blogger Storyteller

    Αααα εσυ πέρασες super βρε!
    Ρώτα κι εμάς!  
  • At 3:40 π.μ., Blogger FUFUTOS

    Τσικνοπέμπτη σε καθαρόαιμη ψαροταβέρνα. Τα παϊδάκια να τα τρώτε την ΤσικνοΠαρασκευή.
    (Εφαρμογή της θεωρίας των παιγνίων)
    ___
    ΑΝΑΦΟΡΑ
    Το πολιτικό γραφείο έδωσε εντολή στην επικεφαλής της επιτροπής εκλογικού αγώνα νοσηλευτριών Εντριβούλα Ενεσίδου να αναλάβει την περίθαλψη σας. Από αύριο θα έχετε 4 6ωρες βάρδιες με 2 Λαμπρίτσες νοσηλεύτριες που θα κάνουν εντριβή στο πονεμένο σας κορμί. Αν χρειαστείτε παραπάνω call
    ___

    Κύριε Νομάρχα,
    ελπίζω η αποψινή έξοδος να ήταν ινκόγνιτο. Αλλιώς φοβάμαι ότι βάζετε σε κίνδυνο τον εκλογικό σας θρίαμβο αφού τσακωθήκατε με το μισό εκλογικό σώμα (χώρια τα νήπια)  
  • At 8:14 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Ορλάντο
    -------------
    Εμένα ρε κάθαρμα, αλλά δε θα σε πιάσω στα χέρια μου...
    Άσε που ήταν Whiskas και δεν τα τρώω τα άτιμα

    @ Το γυφτάκι
    --------------
    Γειά σου γυφτάκι. Να μας χορέψεις και κανένα τσιφτετελάκι μία εκ των ημερών.

    @ Ραφινάτα
    ----------------
    Λάθος καταλάβατε αγαπητή. Λόγω τουαλέτας έγινε χεστροΠέμπτη ή κατουροπέμπτη.

    @ Λεμονίτα
    ---------------
    Ελάτε κατά τις 11??? Ούτε σε ολονυκτία στον Άγιο Φανούριο δε πάω χωρίς κλεισμένο στασίδι.

    @ Χνούδι
    ----------------
    Μα τι λέτε δεσποσύνη. Εμείς ζούμε γι να σας φέρνουμε χαμόγελα (ελπίζω όχι χασμουρητά)

    @ Μάρκο
    ------------------
    Τώρα που το ξανασκέφτομαι όσο και να το πεις αυτό ήταν κέρδος.

    @ Παραμυθάς
    -------------------
    Τι έχει και χειρότερα????

    @ ΦΟΥΦΟΥΤΟ
    -------------------
    Που είσαι αγαπημένε μου. Αφού ξέρεις ότι δεν είμαι σε θέση να κάνω βήμα χωρις τις πολύτιμες συμβουλές σου.

    Άσε που προχθές ήρθαν κάτι κανάλια να τους δώσω συνέντευξη και τους έλεγα κάτι μαλακίες για να επιτάξουμε πλοία με ξένες σημαίες και κάτι τέτοιες ασυναρτησίες.

    Η δημοτικότητα μου βρίσκεται στο Ναδίρ. Πρέπει να μου κανονίσεις ΠΑΡΑΥΤΑ εμφάνιση στο "ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ" όπου θα καταπίνω σπίρτα και θα κλάνω πυρκαγιές, ενώ στο FAME STORY LIVE θα πω το "ΑΠΟΝΗ ΖΩΗ" που έχει μια λαική εσάνς για να συγκινήσουμε τα θύματα του μεσαίου χώρου.

    Αυτό με την εντριβή μπορούμε να το αρχίσουμε ΤΩΡΑ;;;;  
  • At 9:47 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    μεγα λαθος....η Τσικνοπεμπτη και το τριημερο της Καθαρας Δευτερας (τριημερα 25ης Μαρτιου κ 28ης Οκτωβριου αντιστοιχα, δεν υφιστανται φετος) πρεπει να προνοουνται.

    Ή αλλιως, πρεπει να κλεισετε τραπεζι, ή ξενοδοχεια/δωματια απο την Καθαρα Δευτερα του πρωτου δισεκτου ετους που προηγειται της συγκεκριμενης ημερομηνιας.

    Η επιτυχια ειναι σιγουρη!!!  
  • At 10:04 π.μ., Blogger alombar42

    Τυχεράκια, σε ζηλεύω, όλο περιπέτεια είσαι!
    Εμείς κάτσαμε σπίτι και τη βγάλαμε με κάτι βαρετά παληόφαγα (λεμονάτο μοσχαράκι στην κατσαρόλα και μετά τούρτα κάστανο) κι ένα παληόκρασο δεκαετίας...

    Μια φορά στα τελευταία χρόνια έκανα το λάθος να βγω έξω για φαγητό πρωτομαγιά. Από τότε και αφού πρώτα βλαστήμησα τους πάντες και τα πάντα, προσέχω πολύ τις γιορτές και φροντίζω να κάθομαι σπίτι :)  
  • At 10:28 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Μοργκάνα
    --------------
    Βρε πές το έτσι. Γυναίκα πάρε τηλέφωνο να κλείσεις για το 2009.

    @ Αλόμπαρ42
    ---------------
    Καλά είπες τουρτα κάστανο και τι μου θύμησες. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΕΚΙ της Αθήνας. "Η άλγεβρα του ΠΩΛ", στο δρόμο που ανεβαίνει για Γαλάτσι και Κυψέλη (δίπλα από την Ισραηλινή πρεσβεία).

    Τι υπέροχο μαγαζί Θεε μου. Και αυτή η τούρτα κάστανο στο τέλος με πέθαινε.

    Άσε που ο Γιάννης που σέρβιρε τελευταία ήταν Αστέρι.  
  • At 10:38 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    ωστε ετσι, ε???
    ετσι τρως τα ευρωπουλα???
    και να 'ταν και δικα σου!
    που ειναι τα χρωστουμενα καλε???
    εχω μεινει ταπι και ψυχραιμη..
    ξες τι πληρωνω σ' αυτα, πως τα λεν...? α! internet cafe... για να σ' αφηνω σχολιακια????
    ;-)))))  
  • At 12:10 μ.μ., Blogger YO!Reeka's

    Εσύ ήσουν μπροστά στις τουαλέτες και είχαν μαζευτεί όλες οι γυναίκες απέξω, τάχα ότι περίμεναν στην ουρά; Κι εμείς εκεί είμασταν και οι γυναίκες της παρέας ήταν κάθε δύο λεπτά τουαλέτα! (ή μήπως ήταν από την ποιότητα του φαγητού;!)
    Ακόμα να χωνέψω μπουρκ  
  • At 2:12 μ.μ., Blogger Κωστής Γκορτζής

    ΕΣΥ ήσουν;;;!!!
    Ξέρεις τι θα πάθαινες αν δεν κρατούσε το λουρί ο ...Φούφουτος;;;  
  • At 2:16 μ.μ., Blogger .

    λοιπόν, με σένα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα τελικά...


    εσύ ήσουν ρε παλιόσκυλο που με έφτυσες? τι σου φταιξε η ντουντούκα μου ε; ε; ={  
  • At 3:57 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Οπως πάντα με κάνεις και γελάω!Γενικως σήμερα εχω διαβάσει διαφορα που με έχουν κάνει να γελασω!  
  • At 4:31 μ.μ., Blogger vasvoe

    Έτσι, έτσι. Κι ύστερα εγώ είμαι η περίεργη που δεν θέλω να βγαίνω με τέτοιες συνθήκες.  
  • At 4:34 μ.μ., Blogger Neilys

    χαχαχαχα !!! μπράβο τουλάχιστον έχεις γερό στομάχι ! Και του χρόνου πάλι στα ίδια μέρη μπας και αλλάξει η τύχη  
  • At 4:37 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Βασιλική
    ------------------
    Εσύ θα μου τα φας, εσύ θα μου τα φας, και χρήματα και κτήματα εσύ θα μου τα φας...

    @ Gelial
    ------------------
    Οι δικές σας ήτανε που μου τραβάγανε συνεχώς τα ρούχα και μου φωνάζανε Σακηηηηηηηηηη. Α τις λυσσάρες.

    @ Κοκοβιός
    ------------------
    Βρε συ δεν είναι μόνο ότι είμαι ωραίος και πνευματώδης. Είναι οτι γυμνάζομαι κι όλας.

    @ Ημίαιμος
    ------------------
    Λεμαριά, Λεμαριά θα σε κλέψω μια βραδυά. Λεμαριά θα σου βάλω. Αμ δε φταίει κανείς, φταει το φιλοζωικό μου μέσα...

    @ Μαριλίνα
    ------------------
    Αχ βρε κωλοπαίδι δε θα σε πιάσω στα χέρια μου. Θα σου βάλω την καραμούζα...

    @ Ρεγγίνα
    ------------------
    Αν γελάς είμαι ευτυχής. Αν απλά χαμογελάς να μου το επισημάνεις. Μ' αρέσει να μου κα΄νουν παρατηρήσεις. Βελτιώνομαι.  
  • At 4:46 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    εισαι απαιχτος...
    εισαι ο ενας!!!
    και σαν εσενα?? αλλος κανενας....
    μιλαμε απο τα γελια με ακουσε ολο το οικοδομικο τετραγωνο...
    με φυγαν τα γυαλια...
    με φυγαν τα "ποντικια"....
    και αντε τωρα να κανω ζαπι τον κομπιουτορα μονο με τα πληκτρα...
    (που 'ν το ρε το προστυχο...)
    ;))))))  
  • At 5:02 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Vasvoe
    --------------
    Περίεργη εσύ??? Ήθελα να ήξερα ποιος μπορεί να λέει περίεργη μια γυναίκα που χρησιμοποιεί ένα Αιγοπρόβατο στο προφίλ της. Όχι ήθελα να ήξερα...

    @ giorgie
    ----------------
    Όχι από στομάχι δεν τίθεται θέμα. Στο παϊδι έχω ένα μικρό πρόβλημα.

    @ Βασιλική
    ----------------
    Άντε βρε κωλόπαιδο να δούμε που το πας... 100€ είπαμε;;;  
  • At 5:08 μ.μ., Blogger Psipsinel

    ena exo na po TELEIO to keimeno  
  • At 5:09 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    τρελαινομαι οταν μου μιλας βρωμικα...!!!
    (εεεε, βαλε κατι παραπανω.... κοψοχρονια στα δινω!!!)  
  • At 6:09 μ.μ., Blogger alombar42

    Το έγραψα αλλού αλλά νομίζω οτι στο Νομάρχη μας ταιριάζει καλύτερα :)


    Από τον Φασουλή φιλόσοφο
    του Γ. Σουρή

    Εγώ αυτόν τον Βούδδα τον εκτιμώ πολύ . .
    τί άνθρωπος τωόντι και ποία κεφαλή!
    Αν κι ήτο Βασιλέως Κραταιοτάτου θρέμμα
    εμούντζωσε τον θρόνον, εμούντζωσε το στέμμα,
    και τα βουνά επήρε με ιεράν μανίαν
    κι εδίδασκε τον κόσμον αγάπnν αιωνίαν.
    Κι εμόναζε ρεμβάζων αυτός ο Ηγεμών
    πότε παρά τον Γαγγην η άλλον ποταμόν,
    και πότε εις χειμάρρους κι υπό σκιάν συκής,
    ακούων αρμονίας αγνώστου μουσικής,
    κι εφούντωναν ως δάσος τα μαύρα του μαλλιά
    κι εφώλιαζαν απάνω λογής λογής πουλιά.
    Τροφή του ήσαν μόνη τα χόρτα κι αι οπώραι
    και προς τα ύψη στρέφων καθ' εαυτον ελάλει,
    κι εφάνησαν εμπρός του της Hδονής αι κόραι,
    παγίδας να του στήσουν με τα γυμνά των κάλλη,
    και των σαρκών το σφρίγος πολύ τον εσκανδάλιζε
    κι εκείνη τον εφίλει κι αύτή τον εγαργάλιζε.
    Ομως ο μέγας Βούδδας, κατανικών τα πάθη,
    στους δόλους της μαγείας ατρόμητος εστάθη,
    και πριν στον δόλον φθάσουν της Ηδονής τον έννατον
    και είδαν πως εκείνος δεν χάνει τα πασχάλια του,
    μ' αφρούς θυμού και λύσσης επήραν τα βρεμμένα των
    και άφησαν τον Βούδδα να κάθεται στα χάλια του.
    Εγώ αυτόν τον Βούδδα τον εκτιμώ πολύ . .
    τί άνθρωπος τωόντι και ποία κεφαλή!
    Ν' ανθέ' εις τόσα κάλλη την ράχη να γυρίση;
    να μη του φέρη ρίγος και της σαρκός το χνούδι; . . .
    δόξα πολλή στον Βούδδα, μα να με συγχωρήση
    αν του ειπώ με σέβας πως είναι λίγο βούδι.
    Κι εμπρός μου είχαν έλθει μια φορά
    γυναίκες πονηραί να με τρελλάνουν,
    που ήσαν σαν τα κρύα τα νερά,
    και άρχισαν τα μάγια να μου κάνουν.
    Εστάθησαν ολόρθαις εμπροστά μου
    κι εσκόρπιζαν αρώματα και μύρα,
    κι επέμεινα κι εγώ με τα σωστά μου
    να δείξω σαν τον Βούδδα χαρακτήρα.
    Μα μόλις είδα κάποιας λίγο πόδι
    κι η άλλη τόνα χέρι ξεμανίκωσε,
    ο Βούδδας μου εφάνη τότε βώδι
    κι ο διάβολος μ' επήρε και με σήκωσε.
    Κι αν ο Βούδδας προ των νεύρων
    ηγωνίζετο την δράσιν,
    μα δεν ζη κανείς ειξεύρων
    ποίαν άρα είχε κράσιν.
    Αλλ' αν ήτο σαν κι εμένα
    τον αχρείον, τον κανάγια,
    δεν θα πήγαιναν χαμένα
    της αγάπης τόσα μάγια.  
  • At 7:05 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Alombar42
    ---------------
    Αν και θα έπρεπε να σου πετάξω στα μούτρα τα μεταχειρισμένα στιχάκια σου, σου λέω εκ βάθους καρδίας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, και σου αφιερώνω και εγώ με τη σειρά μου εκ της ιδίας εμπνεύσεως:

    Στον Αλόμπαρ42
    ----------------
    Mπόι δυο πήχες,
    κόψη κακή,
    γένια με τρίχες
    εδώ κι εκεί.

    Kούτελο θείο,
    λίγο πλατύ,
    τρανό σημείο
    του ποιητή.

    Δυο μάτια μαύρα
    χωρίς κακία
    γεμάτα λαύρα
    μα και βλακεία.

    Mακρύ ρουθούνι
    πολύ σχιστό,
    κι ένα πηγούνι
    σαν το Xριστό.

    Πηγάδι στόμα,
    μαλλιά χυτά
    γεμίζεις στρώμα
    μόνο μ' αυτά.

    Mούρη αγρία
    και ζαρωμένη,
    χλωμή και κρύα
    σαν πεθαμένη.

    Kανένα χρώμα
    δεν της ταιριάζει
    και τώρ' ακόμα
    βαφές αλλάζει.

    Δόντια φαφούτη
    όλο σχισμάδες,
    ύφος τσιφούτη
    για μαστραπάδες.  
  • At 11:27 μ.μ., Blogger Mirandolina

    Τίποτε έτερο σε Σκώκο δεν έχει το μαγαζί;  
  • At 2:12 π.μ., Blogger Rodia

    Κύριε Νομάρχα, αφήστε τα αυτά και δηλώστε ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΒΓΗΚΕ η Κατερίνα ΜΑΣ.
    ΑΝΗΣΥΧΩ για το μέλλον του κόμματος. Πού πάει χωρίς κόμματο? Η Ντορα είναι ΜΟΝΟ ΜΙΑ και δεν σώζει την κατάσταση.

    ..ολίγος Κόκκος (ή Σκόκκος, θα σας γελάσω) τώρα:

    Κι ήτον
    η γείτων
    ξανθή λευκοχίτων
    εστία χαρίτων
    πλουσίων, ερίτων...

    :-)  
  • At 6:59 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Πάνο
    ----------------
    Του χρόνου θα διοργανώσουμε τρελλό καρναβάλι στη Νομαρχία Πάνο μου. Θα καεί το πελεκούδι.

    @ Μιραντολίνα-Ροδιά
    ------------------------------
    Έχω το πιο λόγιο κοινό. Κυρίες μου, υποκλίνομαι  
  • At 4:22 μ.μ., Blogger houlia

    Aφού πολύ με προκαλεί η ξαφεντιά σου η τόση
    Κι εν τέλει με παρέσυρε στο μπλογκ τού παρα(μπ)λόγου
    Σκέφτηκα έτσι να στα πω κι εγώ ένα χεράκι
    Να σου χαρίσω δανεικά κι εγώ ένα στιχάκι (το πολυπόθητον)

    Αφού σου το πα απ’αρχής
    πως ήρθα όσο πατάει η γαλής
    Ευκόλως να την κάνω

    Μα απ’ότι φάνηκε ευθύς
    Η γάτα μάλλον ειστε εσεις
    Για μέναν αμφιβάλλω  
  • At 4:38 μ.μ., Blogger alombar42

    Θεραπεία

    Επασχε, πριν παντρευτεί,
    πονοκεφάλους και ζάλη...
    Μα της έφυγαν και πήγαν
    στου... ανδρός της το κεφάλι.

    (Κ. Σκόκος)  
  • At 4:45 μ.μ., Blogger alombar42

    Μπίρα αντί ούρων
    Κάνεις την πλάκα όταν πρέπει να γίνει εξέταση ούρων. Πας στην κλινική ή στο εργαστήριο με ένα βάζο δυο λίτρων που στα 2/3 του είναι γεμάτο με τσάι ή μπίρα. Βγάζεις το βάζο από την τσάντα σου και με αφελές ύφος ρωτάς: "Αρκεί;". Τότε η νοσοκόμα σου λέει μερικά λόγια για την νοημοσύνη σου που σημαίνουν ότι τα ούρα πρέπει να είναι πολύ λιγότερα. Εσύ λες; "Συγνώμη, μια στιγμή", ανοίγεις το βάζο και με δίψα πίνεις το περιεχόμενο.

    :)  
  • At 2:45 π.μ., Blogger lemon

    Τι έγινε κύριε νομάρχα? ξημερώματα Κυριακής, ακόμη χαγκόβερ απο την Πέμπτη έχεις? ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΣΤ?? δεν σου φτάνουν τόσα κοψίδια, θέλεις να έχεις κι εμάς στα κάρβουνα, λοιπόν??  
  • At 7:32 π.μ., Blogger Mikrouli

    Αγαπητέ κ. Νομάρχα,

    Το στέκι που αναφέρετε σε κάποιο από τα σχόλιά σας, πολύ ψηλά το έχω στην χαμηλή μου εκτίμηση (καθότι μικρό ακόμα) και οφείλω να ομολογήσω ότι και η τούρτα κάστανο είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ και η εξυπηρέτηση επίσης.

    Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία και πάλι.

    Με τα τιμής,

    Μικρούλι.  
  • At 2:29 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Kαλλίστη
    ---------------
    Εμ γιατί βρε τζιέρι μ' δε με το είπες πιο νωρίς. Πέπηηηηη φουντούκιααααα.

    @ Χούλια
    ---------------
    Γαλή, γαλή και τρισγαλή
    όσο πατάει το γατί
    για μένα έχει έρθει

    Όμως στ΄ αλήθεια είν' αυτή;
    Μην είν του Τόλη το παιδί;
    Αν είναι, θ αποθάνω.

    @ Αλόμπαρ42
    ------------------
    Αδυνατώ να σε κοντράρω. Το επιχίρησα αλλά ματαίως...

    @ Μπλογκσμαν
    -------------------
    @@@@@@@@@@

    @ Λεμονίτα
    -------------------
    Ανωτέρα βία αγαπητή μου. Θα επανέλθω σε μελλοντικό ποστ.

    @ Μικρούλι
    ------------------
    Ίσως το καλύτερο των Αθηνών (κατά την προσωπική μου άποψη πάντα). Το ξέρω από την εποχή του ΠΩΛ. Ίσωε είναι ο gay χαρακτήρας που το κάνει τόσο χαλαρό και απελευθερωμένο (μιας και ο ΠΩΛ ως γνωστό την τίναζε την αχλαδιά)  
  • At 10:33 μ.μ., Blogger ellinida

    Τσςςς κοτζάμ μέλλων νομάρχης και να την βγάζει στα ψωροταβερνεία ! Επρεπε να είχατε οργανώσει ένα event , να τσικνίζατε τον λαό .
    Θυμάμαι κάποια προεκλογική εκστρατεία σε κάποιο νησί , έβγαιναν οι ψηφοφόροι με πλαστικά πιατάκια από το εκλογικό κέντρο με ραβανί , γαλακτομπούρεκα και μπακλάβες !  
  • At 10:18 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    What a great site
    » » »  
  • At 4:40 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    This is very interesting site... »  
Number of online users in last 3 minutes