Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
SEX and FUN and BLOG & ROLL ή γιατί δεν θα γίνω ποτέ κ.Νίκος Δήμου
Τρίτη, Φεβρουαρίου 07, 2006

Μπήκα στο πειρασμό να επισκεφθώ το blog του πολύ κ. Νίκου Δήμου. Ευθύς αμέσως και ανερυθρίαστα θα σας πώ ό,τι το βρήκα ΒΑΡΕΤΟ (κεραυνός ήταν αυτό που έπεσε δίπλα μου;).
Για να εξηγούμαι (και γιατί φοβάμαι ότι ο πρώτος κεραυνός ήταν απλά προειδοποιητικός). Είμαι ένας άνθρωπος σαν όλους τους άλλους (αν και υπάρχουν χιλιάδες που μπορούν να σας διαβεβαιώσουν για το αντίθετο). Έχω σπίτι, αυτοκίνητο (έχω και κότερο πάμε μια βόλτα;), δύο δουλειές, προάγω ακαδημαικώς της επιστήμη, συμμετέχω σε μια υπό ύσταση εταιρεία, μ αρέσουν τα κορίτσια, ρεύομαι όταν πίνω σόδα, έχω το ίδιο IQ με τον Παναγιώτη Ψωμιάδη και γενικώς κάνω όλα εκείνα που θα χαρακτήριζαν έναν άνθρωπο φυσιολογικό.
Ξυπνώ κάθε πρωί (πολύ πρωί είναι αλήθεια), ενδύομαι τον κ. Τάδε Μαλακίδη (όχι δεν είναι ακριβώς αυτό το κανονικό μου όνομα), και περιφέρω το σαρκίο μου (και το εν τρικυμία κρανίο μου) εις Δυσμάς και Ανατολάς όντας καλός υπάλληλος, επιτυχημένος επαγγελματίας, άξιος επιστήμονας, φέρελπις επιχειρηματίας, σεξουαλικό σύμβολο (μη δω κανένα πούστη να γελάει θα γίνουμε μαλλιά-κουβάρια), καλός οικογενειάρχης.
Έφτιαξα τούτο δω το blog, γιατί για λίγες στιγμές μέσα στη μέρα θέλω να μαι κάποιος άλλος. Ο κ. Λαμπρούκος. Το παιδί που φυσούσε με τα φυσοκάλαμα στοχεύοντας τους πισινούς των ωραίων κυριών, που λέρωνε με κέτσαπ τα θυροτηλέφωνα των πολυκατοικιών (όχι κυρία μου δεν ήμουν εγώ αυτός που τα λέρωσε προχθές), που έπαιζε τζαμί και κρυφτό στις γειτονιές της Θεσσαλονίκης, που μεθοκοπούσε μέχρι τα ξημερώματα σαν φιοτητής, που του άρεσε πάντα να κάνει ένα τσιγάρο μετα, που κάποια μέρα θα γίνει Νομάρχης (στη θέση του Νομάρχη). Όλα αυτά είναι ο Λαμπρούκος, και αισθάνομαι ευγνώμων που υπάρχουν ακόμα - έστω και σαν ανάμνηση - στο μυαλό μου.
Γι αυτό και δεν έβγαλα δελτίο τύπου να ανακοινώσω την έναρξη και λειτουργία του blog μου (καλά και να βγαζα όχι ότι θα γινόταν και κοσμοσυροή), γι αυτό και κανένας οικείος μου - από αυτούς που με γνωρίζουν ως κ. Τάδε Μαλακίδη - δεν ξέρει τούτη δω την παράλληλη ζωή μου στους δαιδάλους του Ιστολογίου. Γιατί θα χάλαγε η κάλυψη μου, γιατί θα έπαυα να είμαι ινγκόγκνιτο, γιατί θα έπρεπε να αυτολογοκρίνομαι.
Χαίρομαι που 5 άνθρωποι διαβάζουν τις χαριτωμενιές μου και περνούν ευχάριστα την ώρα τους, που τους λένε Πάνο, φουφουτο, Alombar42, Λεμονάκι, Kevlarsoul, Ροδιά, Μιραντολίνα, που είναι επώνυμοι μες την ανωνυμία τους, που μου γράφουν ότι τους έρχεται πρώτα στο μυαλό και δεν σχολιάζουν τα κειμενάκια μου έχοντας δίπλα τους τη ΔΟΜΗ και το ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ. Δε μετρώ ποτέ τα σχόλια γιατί δεν με ενδιαφέρει η επιτυχία ως μετρήσιμο μέγεθος παρά μόνο αν αφορά το μέγεθος του μορίου μου :))) (αν και η ματαιοδοξία μου με οδήγησε να βάλω δυο τρεις counters -περισσότερο ως πειραματισμό φυλάω Σταυρό!).
Είμαι ευτυχής που δεν έχω 834,72 σχόλια από τον κ. Χλέπα (Λέκτορα Ιατρικής), τον κ. Παπαράκη (Αν. Καθ. Συνταγματικού Δικαίου) και την κ. Βυζοπούλου (Επικουράδα καθηγήτρια Ιστορίας της Τέχνης). Είμαι χαρούμενος που γράφω ότι έχει στο μυαλό του ο Λαμπρούκος, και όχι ο κ. Τάδε. Τραβώ χειρόφρενο, ανάβω τσιγάρο, και σας συστήνομαι.
Είμαι ο κ. Λαμπρούκος.
Λαμπρούκος @ 9:13 π.μ. |


33 Comments:


  • At 10:09 π.μ., Blogger ellinida

    Χαίρω πολύ Ελληνίς ! Μην γίνεις Δήμου γιατί θα αργεί πολύ να κατέβει η σελίδα σου .  
  • At 10:29 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Αλό Ελληνίς! Πως πάει της Ελληνίδος?  
  • At 12:48 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    καλημερα Λαμπρουκο...

    Μια απ τα ιδια....μ αρεσει να κατεβαζω τις ασφαλειες στον εαυτο που ολοι γνωριζουν και να μεταμορφωνομαι ελευθερα και κατα βουληση...

    η διχασμενη μου προσωπικοτητα το καταφχαριστιεται, ενω οι ψυχιατροι μου πασχιζουν να βγαλουν πορισμα.

    Λεφτερια στους Λαμπρουκους κα ιστις Λαμπρουκες μας!  
  • At 2:16 μ.μ., Blogger Katerina ante portas

    Λαμπρούκος και..ζηλιάρης, δεν γίνεται, γίνεται? ;)
    Ο Δήμου είχε ήδη ιστοσελίδα, αλλά δεν μπορούσες να σχολιάσεις. Απο παλιά ήταν link σε πολλά sites.
    Πολλοί απο εμάς -και εγώ- τον προτρέψαμε να την ανοίξει σε σχολιασμούς, ελπίζοντας σε γρήγορους και εποικοδομητικούς διαλόγους και όχι μακροσκελείς μονολόγους. Ούτε και ο ίδιος θα το φανταζόταν αυτό που θα επακολουθούσε.
    Πάντως σε διαβάζουμε καθημερινά, γιατί με τέτοια φατσούλα, "σε πάμε",βρέ!  
  • At 2:24 μ.μ., Blogger Mirandolina

    Να την πω την αμαρτία μου? Με το Μπαμπινιώτη δίπλα γράφω- στο ράφι δίπλα στο γραφείο. Όλα τα λεξικά εκεί.

    Θα με συγχωρεσετε ποτέ?  
  • At 2:38 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Μουργκάνα (ωραίο το Ελληνικόν)
    Λευτεριά, λευτεριά, λευτεριά στους Οτσαλάν

    @ Μένω εκτός
    Η αλήθεια είναι ότι για Μαλακίδης δεν τα πάει και τόσο άσχημα.

    @ Κατερίνα Άιντε Πόρτες
    Βρε κουτό μόνο εσύ με κατάλαβες. Η αλήθεια έιναι πως έχω ένα κέρινο ομοίωμα του και κάθε μέρα του καρφώνω από μια πρόκα ΝΑ (με το συμπάθειο)

    @ Μιραντολίνα
    Είσαι τόσο γλυκιά που θα σε συγχωρούσαμε ακόμα κι αν έγραφες με τον ίδιο το Μπαμπινιώτη αγκαλιά.  
  • At 3:15 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Λαμπρούκο μου, πόση μυωπία έχεις?  
  • At 3:20 μ.μ., Blogger .

    χαιρε λαμπρουκο λεβεντιά :)  
  • At 3:33 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Κορίτσια μία, μία,

    και έρχονται και τα καρναβάλια. Σάμπως και δε θα μπορέσω...  
  • At 3:37 μ.μ., Blogger FUFUTOS

    A! Ώστε Μαλακίδης είναι το πραγματικό σας επώνυμο;;;
    Υ-ΠΕ-ΡΟ-ΧΑΑΑΑ!!!
    Δε θα αφήσουμε τον αντίπαλο Ψωμ να μας παίζει ... μονότερμα στο μεγάλο target group των Ποντίων ψηφοφόρων!!!

    Απορία: Το Λαπρούκος στα ποντικά πώς είναι; Λαμπρίκας μήπως;

    Εδωσα εντολή να ετοιμαστεί πανό για να αναρτήσουμε κατά την κοπή βασιλόπιτας της Ευξείνου Λέσχης:

    Προχώρα Λαμπρίκα
    να φάμε τον Πανίκα  
  • At 3:58 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Πάνο μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά δυστυχώς έχω την αίσθηση ότι δε με θέλουν για το μυαλό μου. Είναι προφανές ότι οι γυναίκες μαζεύονται σαν τις μύγες γύρω μου για το κορμί μου και για την ομορφάδα μου (που εμπνέει και εμπιστοσύνη). Άρα το επόμενο ποστ μου θα είναι κολαφος για το Σάκη Ρουβά.

    @ ΦΟΥΦΟΥΤΟΣ
    Τι να πω... Άλαλα τα χείλη των ασεβών.  
  • At 4:36 μ.μ., Blogger alombar42

    Πέντε γυναίκες και μάλιστα πρώτες πρώτες στα σχόλια και στο τέλος τρεις άντρες (βάζω και τον εαυτό μου μέσα, για να μη μπερδευόμαστε), έτσι για να λέμε οτι υπάρχουν.
    Και μετά σου λέει ο Πάνος "κόσμος και ντουνιάς"...

    Στημένα όλα κύριοι!

    Αλλαγή εδώ και τώρα
    του Λαμπρούκου όλα στη φόρα!  
  • At 8:56 μ.μ., Blogger lemon

    Λα-μπρού-κος, Λα-μπρού-κος…
    Λαμπρούκο, προχώρα σε θέλει όλη η χώρα
    Εί-σαι ο Λαμπρού-κος μας, εί-σαι ο Λαμπρού-κος μας

    (Καλέ μου, αν γίνεις ποτέ Νίκος Δήμου θα χάσεις όλους εμάς, ξανασκέψου το, σε παρακαλώ, μην μας κάνεις τέτοια ζημιά..
    Τέτοιος που είσαι, τέτοιους σαν εμάς αξίζεις! :)

    Λα-μπρού-κος, Λά-μπρού-κος…..  
  • At 9:42 μ.μ., Blogger alombar42

    Η Λεμονιά κάνει αντίσταση :)  
  • At 10:21 μ.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Το να σε διαβαζουν πολλοι αναγνωστες εχει και αυτο τη γοητεια του.
    Το να σε διαβαζουν ομως λιγοι και καλοι αυτο ειναι το κατι αλλο!!!Ξερεις οτι εχεις και εσυ οικογενεια.  
  • At 3:38 π.μ., Blogger FUFUTOS

    Κάποιο κωλόπαιδο λέρωσε με κέτσαπ τα θυροτηλέφωνα της πολυκατοικίας.
    Υποψιάζομαι ότι θα είναι αναγνώστης σου. Έτσι και τον πετύχω θα του κοπανήσω τη ΔΟΜΗ και τον Μπαμπινιώτη στο κεφάλι...

    Λαμπρούκε, κάτι μου λέει ότι δεν είσαι απόλυτα ειλικρινής. Και εμείς οι ψηφοφόροι σου θέλουμε απόλυτη ειλικρίνεια.
    Είμαι σίγουρος ότι δεν σε ενδιαφέρουν σχόλια από τον ιατρό Χλέπα και τον συνταγματολόγο Παπαράκη. Αλλά για την κα Βυζοπούλου κάτι μου λέει ότι πολύ θα ήθελες να σου γράψει σχόλιο...

    Το "επικουράδα καθηγήτρια" ξε-καρ-δι-στι-κό!!!  
  • At 3:42 π.μ., Blogger Rodia

    Λαμπρούκο μου, ελάμπρυνες όλη τη blogoσφαίρα
    τα έξυπνα ματάκια σου φωτίζουνε τη μέρα!
    Απάνω τους μανάρι μου, Νομάρχης να γενείς,
    για να βολέψουμε κι εμείς όλους τους συγγενείς!

    ..μη μου πεις τώρα ότι θέλεις και λάδωμα από πάνω; Ενα ντενεκέ τον διαθέτω, όχι περισσότερο, ε..

    Α! Κατέβασα μια φαεινή! ΤΗΝ ΙΔΕΑ!!!
    (να διαδώσουμε ότι είσαι ο κ. Ν.Δ. ανωνύμως, να δούμε την απήχηση)

    :-))  
  • At 8:57 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Alombar42
    Έχεις σκάσει από τη ζήλια σου γιατί με θέλουν οι γυναίκες (Σακηηηηηηηηηηηηηηηηη)

    @ Λεμονίτα
    Τέτοιους σαν εσάς αξίζω γιατί τέτοιος είμαι. Και πίστεψε με δε θα σας άλλαζα με τίποτα...

    @ DrugsTV
    Λίγο δυσοίωνο δεν είναι το ονοματάκι σας; (Να μη ρωτήσω;)

    @ Ροδίτσα
    Μη διαδώσεις ότι είμαι ο Ν.Δ. γιατί θα με μπερδέψουν με τη Νέα Δημοκρατία και θα αρχίσουν να μου παρακολουθούν το κινητό. Ροδίτσα, σήμερα θα κάνω την απόπειρα να βγάλω τον άλλο μου εαυτό στο 28 days in February 2006  
  • At 10:14 μ.μ., Blogger raffinata

    συγνώμη, μπήκα κατά λάθος, νόμιζα πως είναι το blog του lary king!!!  
  • At 12:36 π.μ., Blogger Kevlarsoul

    Γειά σου ρε Λαμπρούκο. Μη γίνεις ποτέ Νίκος Δήμου! Γιατί θα βαριέμαι το μπλόγκινγκ αφόρητα. Επίσης μια που έχεις το αι κιού του Ψωμιάδη δεν θα έπρεπε καν να συγκρίνεσαι με Νίκο Δήμου.. Πρέπει να στοχεύεις ψηλά!  
  • At 7:49 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Rafinata
    Μς τέτοιο χαμόγελο είσαι πάντα ευπρόσδεκτη για να μας φτιάχνεις το κέφι. (Σε έχω δει παλιά σε μια διαφήμιση της ΑΙΜ ή είναι ιδέα μου? :)))

    @ Kevlarsoul
    Έχω το ΙQ του ραδικιού. Η κατηγορία ψωμιάδης είναι αμέσως απο κάτω  
  • At 10:53 μ.μ., Blogger landlord45

    Κοίτα να δεις συμπτώσεις...κι εγώ Τάδε (άλλος όμως) Μαλακίδης , το πρωί πουτάνα , το βράδυ θεούσα (αλλά πάλι πουτάνα).

    Και να πέσω πάνω σου βραδιάτικα λίγο πριν την προσευχή,κοίτα να δεις συμπτώσεις-ξαναλέω-.

    You are spotted !  
  • At 10:01 π.μ., Blogger kanaka makua

    και που μπορεί να βρει κανείς αυτό το blog και ποιός είναι ο Νικος Δήμου; δεν ξέρω.  
  • At 12:18 μ.μ., Blogger mickey

    Αξιότιμε κύριε Νομάρχα (το "υποψήφιος" περιττεύει - είμαι βέβαιος ότι θα σαρώσετε στις επερχόμενες εκλογές)

    Ήθελα εδώ και καιρό να σας σχολιάσω, μετά από ενδελεχή μελέτη των βαθυστόχαστων αναλύσεών σας που αποκαλύπτουν ένα ελάχιστο - φευ! - μέρος της πολυσχιδούς προσωπικότητάς σας. Τώρα, που τέλειωσαν οι άγριες νύχτες του καρναβαλιού και δεν κινδυνεύει η τιμή καμιάς αθώας κορασίδας - υποθέτω ότι κι εσείς ξενταβρανταριστίκατε κάπως - υποθέτω πως το timing είναι κατάλληλο.

    (Και για να μη συνεχίσω να ακούγομαι σαν τον αξιότιμο κ. Παπαράκη:)
    Λαμπρούκο, μπορεί να είσαι rich and famous και να μαζεύεις τα πιπίνια σαν τις μύγες, όμως σκέφτηκες ποτέ ότι αν δεν είχε ανοίξει blog ο Νίκος Δήμου, ΕΓΩ δε θα είχα μπει στη μπλογκόσφαιρα και θα αγνοούσα παντελώς την ύπαρξή σου; Ειλικρινά, θα το άντεχες; Όχι, πες μου!

    Αν και σχολιάζω ασύστολα στο "βαρετό" blog (και δεν έχω γράψει ούτε δυο αράδες της προκοπής στο δικό μου), χαίρομαι πολύ που δε θα γίνεις ποτέ Εκείνος! Διαφορετικά θα αναγκαζόταν ο καημένος να τα παρατήσει λόγω αθέμιτου ανταγωνισμού (είναι κακάσχημος, ανέραστος και βαρετός, άσε που κοντεύει να τα κατοστήσει) και άλλωστε χρειαζόμαστε ποικιλία από celebrities (μια κλάση κάτω από σένα φυσικά).

    Ελπίζω μόνο να μη σταματήσεις τις επικές κόντρες με τον alombar42 (αν και πολύ κατώτερός σου αντίπαλος), γιατί τότε θα σταματήσω να σε διαβάζω και θα πέσεις σε κατάθλιψη, σαν τη φίλη houlia που προσπαθείς μάταια να αποπλανήσεις, επωφελούμενος της απουσίας μου - έτσι για να σκάσεις, σε πληροφορώ πως την Πρωταπριλιά περνάμε βέρες!

    Υ.Γ. 1) Πιστεύω να συνειδητοποιείς τη μεγάλη τιμή που σου έκανα να σε σχολιάσω!

    Υ.Γ. 2) Ποιος είναι αυτός ο ...Μπαμπινιώτης; Blog έχει;

    Υ.Γ. 2) Η ΔΟΜΗ είναι passé. Δεν έχεις ακούσει τίποτα για Wikipedia; Φυσικά τη χρησιμοποιώ κάθε φορά για να γράφω τα ποιοτικά και άψογα σχόλιά μου (άσε που έχω γράψει τουλάχιστον το 75% των άρθρων της ελληνικής έκδοσης).  
  • At 1:51 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Mickey: Υπήρξες απολαυστικός αν και τακτικός σχολιαστής του ακατανόμαστου Ν.Δ.

    Δε θα μπω σε λεπτομερή απάντηση των λεγομένων σουθ γιατί διαφωνώ μαζί σου αλλά θα υπερασπιστώ μεχρι θανάτου (σου) το δικαίωμα σου να λες τις πίπες σου.

    Σου λέω όμως τούτο.

    Το στόρυ που μου οπυλάς με τη Houlia είναι παραμύθα και δεν τη χάφτω. Άλλωστε αν ήταν αρραβωνιαστικιά σου θα τη λέγανε Μίνι και όχι Houlia (είδες άμα έιναι ο άλλο έξυπνος, δε μπορείς αν τον κοροϊδέψεις με τίποτα)  
  • At 5:18 π.μ., Blogger mickey

    Ωχ! Αυτό με τη Μίνι δεν το είχα σκεφτεί. Έχεις δίκιο. Ανακάλυψες το ΜΟΝΟ λάθος στα 5.327.148 σχόλιά μου. Ομολογώ πως είσαι πανέξυπνος! Να γιατί εσύ θα γίνεις Νομάρχης κι εγώ θα παραμείνω απλός μπλογκοσχολιαστής :(  
  • At 6:49 μ.μ., Blogger hardrain

    καθυστερημένος....


    μα πως να γίνεις Δήμου...όταν ο ίδιος προσπαθεί ματαίως να συναντήσει την φαντασιώση που έχει για τον εαυτό του;  
  • At 7:04 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    αρνουμαι να πιστεψω οτι ο μεσος ελληνας ειναι Πόντιος (Μαλακίδης - *ίδης=ποντιοι)  
  • At 7:28 π.μ., Blogger Epicuros

    Αν και εκτιμώ τον Ν. Δήμου και τα γραφόμενά του (σπάνια διαφωνώ με όσα γράφει) παριατήθηκα από τη φιλοδοξία να παρακολουθήσω το Βλογ του. Αυτή η κοσμοσυρροή, το γράψιμο για το γράψιμο και τα πολλά ανούσια με απομάκρυναν. Πηγαίνω πότε-πότε αλλά διαβάζω μόνο το δικό του κείμενο και μετά στρίβω το τιμόνι... Πάω στο δικό μου να (ξανα)απολαύσω τις μοναδικές και εμπνευσμένες φωτογραφίες μου και να διαβάσω τα υπέροχα σχόλια των θαυμαστών μου (και ιδώς των θαυμαστριών μου...).  
  • At 4:33 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    αν είναι ποιήτρια η Houlia τοτέ αργά ή γρήγορα εγώ θα την αβγοκόψω  
  • At 6:43 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    That's a great story. Waiting for more. Melatonin supplements and prolactin Zoloft official wbsite  
  • At 8:53 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Είμα πολύ καινούργιος σε αυτό που λέγεται blogοσφαιρα. Μόλις 1 μήνα. Περνάω καλά και μαζευω πια τα λεφτα που εδινα για περιοδικά να πάω διακοπές στο εξωτερικό.

    Απο εκεί που θα είμαι θα γράψω ενα μηνυμα στο blog μου οτι:

    "Δεν ειμαι σαν εσας στην Αθηνα, Θεσσαλονίκη, Πατρα κλπ, να πηζω στην κινηση και στην ζέστη, ειμαι σε ενα ακριβο ξενοδοχειο στην Κυανη Ακτη! το blog αυτο δεν ειναι δικο μου είναι του παπαγάλου μου και εγω ειμαι guest, τα κονόμησα χοντρά τα τελευταία χρόνια και τώρα που βάρυνα είπα ας γίνω ο αρχηγός της αγέλης, γιατί χρόνια εγω τώρα τα ψωμιά μου πια τα εφαγα, ε κι οσο να 'ναι απο ψωμι έμαθα. Α! και μου αρέσουν τα γρήγορα αυτοκίνητα, οι νέες γυναίκες, το σεξ (κυρίως οι ονειρώξεις) και η φωτογραφία."

    Αυτά σκέφτομαι να γράψω κ. Λαμπρούκο, που σίγουρα θα με ξαναδείς στις σελίδες σου κι ο "νοών νοείτω"

    Φιλικά.  
  • At 6:35 π.μ., Anonymous Katerina Kaskantiri

    Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!  
Number of online users in last 3 minutes