Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Καταξίωση
Τρίτη, Ιανουαρίου 31, 2006

Είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου και είμαι σοσιαλιστής, Είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου και είμαι σοσιαλιστής, Είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου και είμαι σοσιαλιστής, Είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου και είμαι σοσιαλιστής, Είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου και είμαι σοσιαλιστής, Είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου και είμαι σοσιαλιστής, Είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου και είμαι σοσιαλιστής, Είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου και είμαι σοσιαλιστής, Είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου και είμαι σοσιαλιστής, Είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου και είμαι σοσιαλιστής, Είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου και είμαι σοσιαλιστής, Είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου και είμαι σοσιαλιστής, Είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου και είμαι σοσιαλιστής, Είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου και είμαι σοσιαλιστής, Είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου και είμαι σοσιαλιστής, Είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου και είμαι σοσιαλιστής, Είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου και είμαι σοσιαλιστής, Είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου και είμαι σοσιαλιστής, Είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου και είμαι σοσιαλιστής, Είμαι ο Γιώργος Παπανδρέου και είμαι σοσιαλιστής...
Λαμπρούκος @ 4:54 μ.μ. |


3 Comments:


Number of online users in last 3 minutes