Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Όταν ο Κωστάκης συνάντησε το Γιωργάκη για τη συνταγματική αναθεώρηση
Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2006
Συνάντηση κορυφής με φόντο τη συνταγματική αναθεώρηση πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου. Ο Πρωθυπουργός δέχθηκε τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης και συζήτησαν τις επικείμενες προτάσεις. Κάμερες και δημοσιογράφοι ήταν εκεί και κατέγραψαν λεπτό προς λεπτό τη συζήτηση...
Καραμανλής: Καλημέρα κ. Πρόεδρε, πως είστε (χειραψία, χαζογελάκια, χτύπημα στην πλάτη, ανασήκωμα των όμων)
Παπανδρέου: Μια χαρά κ. Πρωθυπουργέ, εσείς; (γλύφει κλεφτά το μουστάκι του)
Καραμανλής: Καλά, καλά. Ελπίζω να έχουμε μια γόνιμη συζήτηση για τη συνταγματική αναθεώρηση.
Παπανδρέου: Βεβαίως κ. Πρωθυπουργέ, άλλωστε το θέμα δεν προσφέρεται για πολιτική αντιπαράθεση.
Στο σημείο αυτό οι κάμερες κλείνουν, οι δημοσιογράφοι αποχωρούν, τα πλάνα για τα βραδυνά δελτία ειδήσεων είναι έτοιμα. Όμως η δαιμόνια δημοσιογράφος Νίτσα Υποκλοπίδου είναι εκεί με την κρυφή της κάμερα και καταγράφει αποκλειστικά για το blog μας το διάλογο που ακολουθεί.
Καραμανλής: Τι γίνεται ρε συ Γιώργο πως πάει η οικογένεια (βουλιάζει αναπαυτικά στην καρέκλα του και βάζει το χέρι μέσα από το παντελόνι)
Παπανδρέου: Τι τα θες, τα ξέρεις δα και συ. Η μικρή παίρνει τη Σουπερ Κατερίνα με το αφιέρωμα στο Ρουβά και κλείνεται με τις ώρες στην τουαλέτα. Η Άντα σκυλοβαριέται και μου έχει τινάξει τις πιστωτικές στον αέρα. Χέσε μέσα Πολυχρόνη, από το κακό στο χειρότερο. Τα δικά σου πές μου.
Καραμανλής: Α και γω μια απο τα ίδια. Με τα δίδυμα ανησυχώ λίγο. Η μικρή θέλει τρία πιτόγυρα με τζατζίκι για πρωινό, ενώ ο μικρός όταν ρεύεται κάνει ρεύμα στο σπίτι. Δε θέλω και να τα βάλω στη δίαιτα, ξέρεις τώρα. Η δε Νατάσσα, του μουνιού της το χαβά. Μου έχει αρχίσει και τις μαλακίες του τύπου εγώ είμαι γιατρός και πρόσεχε πως μου μιλάς, μου τα χει σπάσει σου λέω...
Παπανδρέου: Τι κακό είναι κι αυτό ρε συ. Μια ζωή ονειρεύονται να παντρευτούν ένα σαν εμάς για να πάρουν το όνομα σου, και όταν το κάνουν προσπαθούν να φτιάξουν το δικό τους. Δε μας γαμείτε κυρία μου.
Καραμανλής: Άκου ρε μαλάκα η Νατάσσα γιατρός, που προχθές έπιασε τσίρλα τον κόπρο που μου είχε κάνει δώρο στις εκλογές του 2000, και αυτή του έκανε καρδιογράφημα. Τράβα κυρία μου να αλλάξεις καμιά πάνα (γέλια πο συνοδεύονται από έντονο ξύσιμο αρχιδιών, σαν να θέλει να τα ξεριζώσει)
Παπανδρέου: Χαχαχα, άκου ρε μαλάκα καρδιογράφημα (ρουθουνίζει και κοντεύει να πνιγεί με το σάλιο του). Κατά τα άλλα, κανά μωρό το τσουρνεύεις;
Καραμανλής: Τι να σου πω και γω, και να δεν είμαι και άνθρωπος που μ' αρέσει να μιλάω γι αυτά, αλλά όλο και κάτι γίνεται (η μύτη του παπουτσιού του τρυπάει την παχιά μοκέτα του μεγάρου, κοιτάει κάτω και χαμογελάει ένοχα)
Παπανδρέου: Άσε τις μαλακίες, ακόμα και οι καθαρήστριες της Βουλής το ξέρουν ότι το κουτσοβολεύεις το Χριστινάκι.
Καραμανλής: (Πετάγεται από την Καρέκλα ξαφνιασμένος) Όχι στο ορκίζομαι, ποιο Χριστινάκι, αν εννοείς την κυρία Βαληνάκη-Χαράτσαρη, να εγώ μια φορά την έχω συναντήσει, εντελώς τυπικά δηλαδή, άσε που είναι και σύζυγος Υπουργού της Κυβέρνησης μου.
Παπανδρέου: Ναι, ναι το ξέρω. Ρε συ πας μου καλό, γιατί έχω βάλει στοίχημα με τον Αθανασάκη. Αυτός λέει ότι του φαίνεται για ψόφιο ψάρι, και γω ποντάρισα 500€ ότι είναι φελάχα. Για πες, για πες (έχει καθήσει μπροστά, μπροστά στην πολυθρόνα και ξύνει δήθεν αδιάφορα τη μύτη του)
Καραμανλής: Ρε συ κρατάς μυστικό;
Παπανδρέου: Καλά ρε μαλάκα παιδιά είμαστε;
Καραμανλής: Κουβέντα όμως, και ειδικά μη μάθει τίποτε ο Ρουσόπουλος. Αυτός ο μαλάκας πάει και τα λέει όλα στη γυναίκα του και μετά άντε να σωθούμε. Στα δελτία των 8 θα μας βγάλουνε για ένα αθώο πηδηματάκι.
Παπανδρέου: Το έφαγες ρε κρετίνε (τα μάτια γουρλώνουν, η φλέβα στο λαιμό χτυπάει σαν τρελλή)
Καραμανλής: Βρε του γάμησα τα μπρέκουλα σου λέω. Τέτοια καύλα είχα να νιώσω από τοτε που σκόραρε ο Βαζέχα μέσα στο Τροντχάιμ εναντίον του Ajax.
Παπανδρέου: Καλά βρε μόσχε σιτευτέ, και πως το πήδηξες αυτό το μπουμπούκι, γιατί άμα πεις να πέσεις πάνω του δε θα μείνει ούτε κοκαλάκι (φανερή ζήλια, απαξίωση)
Καραμανλής: Βρε σου λέω έγινε της κολάσεως. Και τη κόλπα ξέρει το πουτανάκι δε μπορείς να φανταστείς. Έτσι τον έριξε το δικό μου το μαλάκα (το Βαληνάκη). Ρε είναι τώρα αυτό το γκομενάκι για υφυπουργούς; Έλα κυρία μου στο μεγάλο...
Παπανδρέου: Εννοείς το αξίωμα φαντάζομαι, γιατί από το άλλο άσε, είναι γνωστά τα χαμπέρια σου (έχει σκάσει από τη ζήλια του).
Καραμανλής: Βρε δεν πα να λες ότι θές. Αλλά φίλε μου κράτησε μόνο για λίγο. Μετά από ένα, δυο πήδουκλους μου άρχισε κι αυτή τις μαλακίες, και μόνο εσένα αγαπώ, και θα το παρατήσω το πουρό για την πάρτυ σου παιδαρά μου, Χώρισε και συ την Νατάσσα να γίνουμε ζευγάρι και άλλες τέτοιες μαλακίες.
Παπανδρέου: Τι λες ρε μαλάκα, χέστηκες φαντάζομαι ε (μάλλον χαιρέκακα);
Καραμανλής: Τι χέστηκα, μου έφυγε το σκατό σου λέω. Βρε καλή μου, βρε χρυσή μου, δε γινονται αυτά τα πράγματα, κάτσε στ' αυγά σου να περάσουμε καλά και δε θα σε αφήσω έτσι και γω, τίποτα αυτή, σε θέλω, σε θέλω, σε θέλω.
Παπανδρέου: Για λεγε, για λέγε, για λέγε
Καραμανλής: Τα παίρνω και γω στο κρανίο και στέλνω στον Μάκη κάτι κασέτες, και κάτι έγγραφα που την εμπλέκουν στο παραδικαστικό. Πάνε οι πήδουκλοι, αλλά τι να έκανα, κόντεψε να χάσω τη γη κάτω από τα πόδια μου σου λέω.
Παπανδρέου: Έλα ρε μαλάκα, χαχαχα, εσύ το έστειλες το μωρό στον εισαγγελέα; (Σοβαρεύει απότομα) καλά ρε συ δεν ντράπηκες.
Καραμανλής: Ρε τι να ντραπώ ρε, εδώ σου λέω είχα χάσει τον ύπνο μου, δυο βδομάδες έτρωγα μόνο δυο μπριζολίτσες για βραδυνό, είχα αδυνατίσει, δε μπορούσα να συγκεντρωθώ στο κυβερνητικό μου έργο -που δηλαδή στ' αρχίδια μου αλλά λέμε τώρα.
Παπανδρέου: Αλήθεια ρε συ τώρα που είπες κυβερνητικό έργο, τι μαλακίες είναι αυτές που γράφουν οι φυλλάδες για συνταγματική αναθεώρηση;
Καραμανλής: Τα διάβασες δεν τα διάβασες, τι θές και με πρήζεις, άντε πάμε για δηλώσεις γιατί πήγε μεσημέρι και πείνασα, φιλιά στην Άντα.
Στο σημείο αυτό οι δύο πολιτικοί αρχηγοί βγαίνουν στον προθάλαμο του Μεγάρου Μαξίμουγια να κάνουν δηλώσεις στους δημοσιογράφους.
Καραμανλής: Ήταν μια γόνιμη συζήτηση. Συζητήσαμε ενδελεχώς όλες τις πτυχές της προτεινόμενης συνταγματικής αναθεωρησης και διαπιστώσαμε αρκετά σημεία σύγκλισης. Σε κάθε περίπτωση η κυβέρνηση μας είναι αποφασισμένη να προχωρήσει στις απαραίτητες θεσμικές αλλαγές που θα εξασφαλίζουν ένα καλύτερο αύριο για όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες.
Παπανδρέου: Συζητήσαμε με τον Πρωθυπουργό. Το ΠΑΣΟΚ θα εγγυηθεί ότι η συνταγματική αναθεώρηση θα γίνει με όρους που δε θα θίγουν τα κατώτερα οικονομικά στρώματα, ενώ είμαστε επίσης αποφασισμένοι να στηρίξουμε τις κυβερνητικές πρωτοβουλίες εκεί που πιστεύουμε πως κινούνται σε θετική κατεύθυνση.
Λαμπρούκος @ 11:45 π.μ. |


4 Comments:


  • At 1:45 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Sygklonistikh 8ewrhsh twn pragmatvn, gelasa me thn yuxh mou...  
  • At 5:38 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    δυστυχως μονο ανωνυμα μπορω να σχολιασω οτι το απολαυσα το δρωμενο
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑααααααα
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑαααααααα
    αααααααααααααα  
  • At 10:04 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Plaka plaka den einai kai toso apithano na einai tetoiou eidous oi syzhthseis tous. Etsi ki alloios symfonoun se ola sthn ousia. Oi diafores tous einai mono ston tropo ylopoihseis (kai syxna oute kan ekei). Etsi eixa panta aporia ti syzhtan otna synantiountai.
    ... entaxei tora, pera apo to kalampouri, mia kai eipa gia to oti symfonoun, nomizo oti stis synanthseis tous syzhtoun a. to pos kalytera 8a ylopoihsoun tis antilaikes tous epiloges b. pos kalytera tha paixoun to theatro ths dithen diafonias tous oste na xegelasoun kalytera ton kosmo.

    M.  
  • At 2:19 μ.μ., Blogger alombar42

    Μόλις το διάβασα. Δε βλέπω κανένα απολύτως αστείο, πέραν της ψευδούς προφανώς δηλώσεως οτι ο κύριος Μπούλης έχει πηδήξει το Χριστινάκι, η οποία δήλωσις εξίσου προφανώς μπήκε για να δώσει έα δήθεν εύθυμο τόνο στο κείμενο.

    Δηλαδή τι ακριβώς νομίζετε αγαπητέ οτι συζητούν; Για τον προϋπολογισμό; Τί πίνετε, ξαναρωτώ;  
Number of online users in last 3 minutes