Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Ο γραμματέας πέθανε, ζήτω ο γραμματέας
Τρίτη, Φεβρουαρίου 21, 2006
Η ιστοσελίδα που τα λέει όλα (και ενίοτε τα κάνει όλα) αποκαλύπτει σήμερα απόρρητη επιστολή της Κατερίνας Παπακώστα προς τον Κώστα Καραμανλή με την οποία του ανακοινώνει τις προθέσεις της να είναι υποψήφια για τη θέση του γραμματέα του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας.
Το κείμενο που ακολουθεί είναι αποκαλυπτικό και πέρα για περα αληθινό.
Προς Πρόεδρο της Κυβερνήσεως κ. Κώστα Καραμανλή
Άκρως Απόρρητο

Σεβαστέ Πρόεδρε,

Με την παρούσα επιστολή μου επιθυμώ να σας δηλώσω το ενδιαφέρον μου για τη χηρευάμενη (και ουχί κομψευάμενη) θέση του γραμματέως της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος μας, της Νέας Δημοκρατίας. Μέσα από τις αράδες που ακολουθούν θα προσπαθήσω να σας εκθέσω τους λόγους που με οδήγησαν σε αυτή την δύσκολη απόφαση καθώς και τα στοιχεία εκείνα που καθιστούν την υποψηφιότητα μου ιδανική για το κόμμα μας.

Γεννήθηκα στον Πειραιά και ήμουν ένα από τα 3 (συμβολικό νούμερο) παιδιά του Θρασύβουλα Παπακώστα, βαστάζου τσάντας χειρός και γυαλιστή παπουτσιών του αείμνηστου Εθνάρχη (μεγάλη η χάρη του) και θείου σας Κωνσταντίνου Καραμανλή (τι λέξεις βάζω πρωί πρωί στο στόμα μου η γυναίκα).

Ο παππούς μου Αικατερίνος Παπακώστας (του οποίου πήρα και το όνομα) διετέλεσε αυλικός και Μέγας Γλύφτης του Βασιλέα της Ελλάδος Παύλου, καθώς και Α' χειροκροτητής του διαδόχου του Κωνσταντίνου Γλύξμπουργκ Δε Γκρέτσια.

Από τα μικράτα μου γράφτηκα στις Ουρσουλίνες από τις οποίες πήρα την εξαίρετη ανατροφή και μόρφωση μου. Ο πατέρας μου βέβαια στην αρχή με είχε γράψει στις καλόγριες αλλά αυτές είχαν πάρει τον όρκο της σιωπής και επειδή εγώ μιλούσα συνέχεια με έδιωξαν γρήγορα. Αμέσως μετά τις ουρσουλίνες γράφτηκα στην ΟΝΝΕΔ και κατόπιν στους Κένταυρους. Κατά τη μακρόχρονη θητεία μου κόλλησα 1200 αφίσες του αειμνήστου Θείου σας (μεγάλη η χάρη του), 800 αφίσες του Γεωργίου Ράλλη, και 354 αφίσες του Ευάγγελου Αβέρωφ, έφτυσα 120 κομμουνιστάς (φτου κακά) και χλεύασα 900 Πασόκους της τετραετίας 81-85.

Βουλευτής εκλέγομαι από το 2000, και μετά από πρόταση σας. Είμαι τρίτη σε σταυρούς στην περιφέρεια μου, ενώ στις ομιλίες μου γίνεται λαικό προσκύνημα κυρίως λόγω της εγνωσμένης εφράδιας μου και της λακωνικής και σταράτης τοποθέτησης μου επί των θεμάτων. Έχω θητεύσει σε όλα τα όργανα του κόμματος μας όπως στην επιτροπή αγώνα για την διάσωση του συνθέτη Σταμάτη Σπανουδάκη, στον όμιλο ακροατών Λουδοβίκου των Ανωγείων, και στην οργάνωση ποστήριξης διδακτορικού Νατάσσας.

Επιθυμώ να μου δώσετε το δαχτυλίδι (κατά προτίμηση μπριγιάν με μικρά τοπαζάκια all over) και μαζί τις ευλογίες σας για μια νέα ελπιδοφόρα πορεία του κόματος μας. Μια πορεία που θα μας φέρει ξανά νικητές στις επόμενες εκλογές όποτε κι αν αυτές γίνουν.

Με εκτίμηση

Το Κατερινιώ σας

Λαμπρούκος @ 8:02 π.μ. |


21 Comments:


  • At 11:24 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    τα σεβη μου....
    υποκλινομαι στο πνευμα σας....
    αν περισσευει....
    (μα τι λεω τωρα!!!....)
    με δινεται και μενα το πτωχο???

    (εχεις παντως ενα λεγειν που τσακιζει κοκκαλα.....)  
  • At 11:58 π.μ., Blogger nanakos

    Λαμπρούκο μου, αν έχεις το τηλέχωνο της Κιουρίας Παπα Κ, θα σου ήμονα 'πόχρεος αν μου το έδωνες γιατί θέλω να τη ρωτήξω: 1) γιατί γέρνει προς τ' αριστερά όταν μιλάει για τη δεξιά και 2) αληθεύει πως έχει πρωταγωνιστήσει σε πορνοταινίες με τη Λίζα Βόζεμπεργκ;
    Επίσης, αν της μιλήσεις να μεταβιβάσεις τα θερμά μου συγχαρητήρια στο κομμωτή της γι' αυτή τη τόσο νοσταλγική φράτζα που στολίζει το γκαντεμοκούτελο της!
    Κατά τα άλλα, ησυχία! Εσύ;  
  • At 12:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    απ ολα κρατησα τη φραση που κατι ελεγε για ενα δακτυλιδι με μπριγιαν....

    και ερωτω: γιατι αυτη και οχι εγω?  
  • At 3:36 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Κύριε Λαμπρούκο,

    Κατάπληξη μου προκάλεσε το γεγονός ότι αποκαλύψατε την επιστολή που είχα γράψει (στο μυαλό μου) στον Πρόεδρο Κώστα.

    Όσον αφορά την διαρροή θα επιληφθούν του θέματος τα αρμόδια όργανα του κόμματος και της προσωπικής μου διανοίας.

    Κατ’ αρχάς θα ήθελα να μού επιτρέψετε να σας εξομολογηθώ ότι είστε το μπλογκ που διαβάζω περισσότερο και από τον πιτσιρίκο και τον Νίκο (Δήμου, εννοείται) και μερικά άλλα που δεν ενθυμούμαι επακριβώς αυτή τη στιγμή. Ασφαλώς δεν συμπεριλαμβάνω τις αγαπημένες μου: Θεά του Σεξ και Ξανά Ξανθιά, όπου λόγω κάποιας μακρινής συγγενείας (με την πρώτη όσον αφορά το Θεά, με την δεύτερη όσον αφορά το Ξανθιά) θα ήταν άδικο για εσάς αν τις ανέφερα.

    Επί της ουσίας τώρα. Στην αποκλειστικά άκρως απόρριψη επιστολή που δημοσιεύσατε υπάρχουν ανακρίβειες.

    1. Ο πατήρ μου δεν ήταν “βαστάζος τσάντας χειρός”, όπως ανακριβώς γράφετε αλλά μεταφορέας σακ βουαγιάζ μάρκας Γκούτσι, χρώματος καφέ πράσινου καρό. Όπως ανακριβής (ίσως και υποβολιμαία) είναι η αναφορά ότι ήταν γυαλιστής παπουτσιών του Εθνάρχου. Λάθος, ήταν καθαριστής Α΄ τάξεως, σολών του Εθνάρχου.

    2. Ο πάππους μου δεν ελέγετο Αικατέρινος μα Αικατερίνης και δεν ήταν Μέγας Γλύφτης, μα Μέγας Γλύπτης, καθώς με την πάροδο των ετών διετέλεσε Μέγας Τελετάρχης του σώματος των Χειροκροτητών στην Μεγάλη Αυλή του Κωνσταντίνου του Βούς και όχι Δε Γκρέτσια όπως μετονόμασεν η επάρατος κυβέρνησις του κου (μπλιαχ) Σημίτη τον Βασιλέα μας.

    3. Τα νούμερα των αφισών και των εξερχομένων πτυέλων που αναφέρετε είναι καταφανώς μικρότερα από τα πραγματικά αλλά δεν θα ανοίξωμεν θέμα τώρα επί αυτού.

    4. Επιμελώς αγνοείται ότι μπορεί να είμαι παιδί του Πειραιά, αλλά ευδοκίμησα εις το φιλόξενο περιβάλλον της Αγίας Βαρβάρας (όχι Αθανασίας) του Αιγάλεω. Όπως κακόβουλα αποκρύπτετε το γεγονός ότι ήμουν υποψηφία Δήμαρχος στην Αγία Βαρβάρα (Σάντα Μπάρμπαρα ολέ!) στις εκλογές του 1990, αλλά μου έφαγε το θώκο ο κοντός με το μουστάκι.

    5. Στην πραγματική μου επιστολή προς τον Πρόεδρο Κώστα δεν αναφέρω μόνον αυτές τις τρεις επιτροπές που ορθώς αναφέρετε. Επιπροσθέτως του αναφέρω ότι είμαι Γραμματέας Γυναικείων Θεμάτων Κυρίας Προέδρου του κόμματος, ότι διετέλεσα ιδρυτικό μέλος της Επιτροπής Σύλληψης των Διδύμων και εν συνεχεία μέλος της ομάδας αποκριάτικης αμφίεσης των Διδύμων. Επίσης του υπενθυμίζω ότι διατελώ ενεργό μέλος της Ομάδας επιλογής Video tapes και DVDs του εν Ραφήνει Video Club.

    Κύριε Λαμπρούκο,
    Όπως θα καταλάβατε η επιστολή μου στον Πρόεδρο Κώστα έχει μόνο και μία σημασία. Αυτή της ανάδειξης του καλυτερότερου υποψηφίου για τη θέση του Γραμματέως του κόμματος. Αναλογισθείτε εσείς και οι (μονοψήφιοι στον αριθμό) αναγνώστες σας τον Λευτεράκη με μίνι φούστα να κρατά σημειώσεις σε ένα Υπουργικό Συμβούλιο, σε μια Κυβερνητική Επιτροπή , σε μια Πολιτική Γραμματεία, με την τρίχα κάγκελο. Το θεωρείτε ωραίον ως θέαμα. Εν αντιθέσει οραματισθείτε εμένα με την ανάλογη ενδυμασία…

    Νομίζω ότι και μόνο αυτό το επιχείρημα είναι ικανό, όπως έγραψα και στον Πρόεδρο Κώστα, την ερχομένη Παρασκευή να κάμνει τους εκλέκτορες του κόμματος υπεροπαδούς μου.

    Αν και πιστεύω ότι είστε εγκάθετος του Λευτεράκη, εγώ διατελώ μετά τιμής, βαίων και κλάδων. Σας ασπάζομαι την δεξιάν σας και τα ξαναλέμε μετά την Παρασκευή.

    Αικατερίνα η Μεγάλη του Κόμματος Γραμματέας  
  • At 4:25 μ.μ., Blogger ellinida

    Αχ εγώ πότε θα γίνω γραμματέας σας ? Αχ βαχ ...  
  • At 5:36 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Bloggsman
    ------------
    Αμ εγώ δεν έχω??

    @ Βασιλική
    -------------
    Με έχεις ξεπαραδιάσει το ξέρεις?? Πάρε κι αυτά τα 50 € για τα καλά σου λόγια αλλά θα είναι τα τελευταία να το ξέρεις...

    @ Νανάκο
    ----------------
    Για τη φράντζα της λίγα λόγια. Έχω μαθει ότι τη χτενίζει ο Τρύφωνας...

    @ Κατερίνα
    ----------------
    Εσύ θα γίνεις ποστ (ετελείωσε)

    @ Μοργκάνα
    ---------------
    Μιλάς εσύ σαν κομπρεσέρ??? Μη ζητάμε και παράλογα πράγματα...

    @ Ελληνίς
    --------------
    Εσύ κοίτα πρώτα να ξεμπλέξεις με την πεθερά σου και μετά τα ξαναλέμε

    @ Κοκοβιός
    ---------------
    Όταν τα σχόλια κάνουν το ποστ να φαίνεται λίγο...

    @ Πάνο
    ----------------
    Πάει καιρός που το κόμματα δεν εκφράζουν τίποτα απολύτως. Αλλά και όταν ίσως εκφράζανε, το ΠΑΣΟΚ είχε για γραμματέα του τον Ακη και η ΝΔ δε θυμάμαι γιατί ήταν πάντα τους αστείοι.

    Με αυτή τη λογική συντάσομαι απόλυτα με την άποψη του Γιώργου. Τα κόμματα πρέπει να είναι χαλαροί μηχανισμοί και να λειτουργούν κατά προτίμηση μέσω newsletter.

    Τον επόμενο γραμματέα στο ΠΑΣΟΚ θέλω να τον λένε SYSTEM ADMINISTRATOR  
  • At 7:13 μ.μ., Blogger Loucretia

    Λαμπρουκο dear, παρατα τα ολα (υποψηφιοτητες και Νομαρχιλικια) κι ελα να μας εκπροσωπησεις στη Eurovision γιατι χαίρι και προκοπη δεν βλεπω με την Αννουλα!

    (μα καλα, φαντασιωνεσαι την Παπακωστα;;; να μου ελεγες τη Μαριλιζα να το καταλαβω...)  
  • At 7:56 μ.μ., Blogger alombar42

    Εμπιστη και αξιόπιστη πηγή με πληροφόρησε οτι ο Μπούλης απάντησε με λαϊκό άσμα, το εξής:

    Μωράκι μου μωράκι μου
    γλυκό μελιντζανάκι μου
    όταν θα σμίξουμε τα δυό μας
    δεν θα φορώ το μποξεράκι μου.
     
  • At 8:01 μ.μ., Blogger alombar42

    Τελευταία νέα: η Κατερίνα ανταπάντησε στο άζμα με άλλο άζμα:

    Τι πουρό τι καγκουρώ, τσέπες έχουν και τα δυο.  
  • At 8:12 μ.μ., Blogger Storyteller

    Σιγά μην ασχοληθώ με την ...πως την είπαμε;...ευτυχώς που εχετε μαζί της φαντασιώσεις και αφήνετε το πεδίο ελεύθερο για τον Ζαγορίτη...αυτή κι αν είναι φαντασίωση...αααχχχχ!!!  
  • At 8:43 μ.μ., Blogger raffinata

    αν υποψιαστώ ότι στο άζμα του αλομβάρδου αυτός που δεν θα φοράει μποξεράκι είναι ο δάμαλος θα... ξεράσω...!!!

    λαμπρούκο, δεν πας καλύτερα για γραμματέας; άσε τη νομαρχία, δεν έχει ΨΩΜί  
  • At 8:51 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Ναι κυρίως η κ.Παπακώστα διαθέτει αυτό το μεγάλο πολιτικό προσόν που επισήμανες Λαμπρούκο.Ειναι λακωνική. .......  
  • At 9:10 μ.μ., Blogger lemon

    Λαμπρούκο μου, μα τι ποστ ήταν αυτό, τί βιτσιόζα έμπνευση είχες πάλι πρωινιάτικα...απαπαπα, φάτσα-κάρτα πρωί-πρωί...τι κακό σου κάναμε?
    Πάλι καλά που δεν έβαλες και ηχο...  
  • At 10:44 μ.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Εισαι οργιοοοοοοοοοοοο!!!  
  • At 3:13 π.μ., Blogger Mikrouli

    Θού Κύριε...

    Για να μην πω τίποτα πιο βαρύ μέρες που 'ναι!

    Από κώλο άκουσα πάντως ότι σκίζει η κυρία. Από γλώσσα δεν βάζει μέσα. Μια χαρά "γραμματέας" θα γίνει! Έχει όλα τα απαραίτητα προσόντα!

    Άξια! Άξια!
    ;-)
    Υποσημείωση:
    Ας μην με παρεξηγήσουν παρακαλώ οι συμπαθέστατες Ελληνίδες γραμματείς... για χάρη της κ. Παπακώστα παραστράτησα σε τούτο το σχόλιο και άμεσα μεταννοώ!  
  • At 8:35 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Λουκρητία
    -------------------
    Καλά δε με έχεις ακούσει να τραγουδάω. Σου μιλάω για ΤΗ ΦΩΝΗ!!

    Αφού για να καταλάβεις στην αρχή "το τρένο" (το τραγούδι) ήταν να το δώσουν σε μένα. Μετά προτίμησαν να το βάλουν να με πατήσει...

    @ Αλομπαρ42
    -----------------------
    Αλόμπαρ στη νέα πορεία που χαράζω στο τραγούδι σε θέλω δίπλα μου σαν στιχουργό.
    Αλήθεια αυτό με το ελιτζανάκι είναι μελωποιημενο?

    @ Παραμυθά
    ------------------
    Ο Θεός να σε φιλάει αγόρι μου..

    @ Ραφινάτα
    ------------------
    Δάμαλος ξεδάμαλος το πήρε το δαχτυλίδι...
    Ασε ταλαιπωρία είναι. Μη σου πω πως τώνε λεφτά οι γραμματείς. Ολόκληρο σχέιο για μαι μικρή μιζουλα.

    @ Ρεγγίνα
    ------------------
    Τι λακωνική παιδί μου, σπαρτιάτισα λέμε.

    @ Λεμονίτα
    -------------------
    Η αλήθεια είναι και εγώ ανατρίχιασα μόλις αντίκρυσα το πόνημα μου αλλά μετά είπα, δε γαμείς...

    @ Πρεζόνι
    --------------------
    Το καλύτερο κοπλιμάν που άκουσα σήμερα

    @ Μικρούλι
    -------------------
    Εσύ ως μικρούλι με κώλους δε πρέπει να ασχολείσαι. Άντε κανα βυζί και αυτό γιατί ακόμα βυζαίνεις.

    Άρα όλoi μαζί να στηρίξουμε την υποψηφιότητα της Γωγούς ΜαστροΚώστα  
  • At 12:40 μ.μ., Blogger alombar42

    Και τα δυο είναι γαβοτράγουδα... τα βρήκα τυχαία στο δίκτυο :)  
  • At 1:47 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

  • At 8:22 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    What a great site »  
  • At 8:05 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Όλες οι συνεντεύξεις του Κωνσταντίνου είναι «στημένες».


    Κανένας δημοσιογράφος δεν του κάνει τις εξής ερωτήσεις:


    1. Γιατί συνεχώς λέτε για το πού σπούδασαν τα παιδιά σας και δεν λέτε για το τι σπουδές κάνατε εσείς ο ίδιος που σας χρυσοπλήρωνε ο ελληνικός λαός;


    2. Γιατί συνεχώς μιλάτε για τη Σχολή Αναβρύτων, λες και είναι κανένα Πανεπιστήμιο τύπου Καίμπριτζ; Γιατί δεν λέτε καθαρά ότι τα Ανάβρυτα που σπουδάσατε ήταν απλά ένα γυμνάσιο, στο οποίο ο καθηγητής δεν θα τολμούσε ποτέ να σας βάλει κακό βαθμό επειδή θα πέρναγε την υπόλοιπη ζωή του στη Μακρόνησο;


    3. Πώς καταφέρατε σε δύο (2) χρόνια και τελειώσατε τρεις (3) στρατιωτικές σχολές (Ευελπίδων, Δοκίμων και Ικάρων); Γιατί δεν τις τελειώνατε σε τρία (3) χρόνια (στην κάθε μία η φοίτηση είναι τετραετής);


    4. Όταν η χούντα σας κατάργησε οριστικά γιατί βιαστήκατε να δηλώσετε ότι θα σπουδάζατε στο Καίμπριτζ; Γιατί είσασταν επί τρία (3) χρόνια υποψήφιος και τελικά δεν καταφέρατε να γίνετε δεκτός; Πως το δικαιολογήσατε μετά; Ότι «δεν είχε το Καίμπριτζ το κατάλληλο κύρος»;


    5. Θυμάστε που όταν είσαστε διάδοχος του Θρόνου στην Αθήνα μια κοπέλα ρωτήθηκε σε ένα λεωφορείο αν της αρέσετε και όταν εκείνη απάντησε «όχι δεν είναι του γούστου μου» συνελήφθη από αστυφύλακα με πολιτικά για περιύβριση αρχής και καταδικάστηκε με την εισήγηση του εισαγγελέα ότι «Σε όλες τις Ελληνίδες αρέσει ο διάδοχος Κωνσταντίνος»;


    6. H γιαγιά μου μου έλεγε παλιά ότι καλά κάνατε και μάθατε καράτε επειδή με τον τρόπο αυτό θα μπορούσατε να αντιμετωπίζατε τους εχθρούς της πατρίδας μας. Στη δίκη της χούντας (1975) αποκαλύφθηκε την πρώτη μέρα του πραξικοπήματος σας επισκέφτηκαν στα ανάκτορά σας στο Τατόι ο Παπαδόπουλος, ο Πατακός και ο Μακαρέζος, και τους δεχτήκατε αόπλους στο γραφείο σας. Εσείς κρατάγατε ένα πιστόλι (τι το κάνατε, καθαρίζατε τα νύχια σας;) και πίσω από τους τρεις πραξικοπηματίες υπήρχαν δύο εμπιστότατοί σας χωροφύλακες που κρατούσαν αυτόματα «Sten». Γιατί δεν τους πυροβολήσατε; Φοβηθήκατε μήπως οι συγγενείς τους σας κάνουν αγωγή κατά του δημοσίου με βάση το άρθρο 105 του Εισαγωγικού Νόμου του Αστικού Κώδικα;


    7. Ποιος ενέργησε σωστά, εσείς ή ο γαμπρός σας ο Χουάν Κάρλος της Ισπανίας που αντιμετώπισε με θάρρος την απόπειρα πραξικοπήματος του συνταγματάρχη Τεχέρο Μολίνας (1976) και τον εξανάγκασε να αυτοκτονήσει; Ποιός απολαμβάνει υστεροφημία τώρα; Αυτός η εσείς που βουτήξατε στη θάλασσα για να ρίξετε σαμπάνια σε μια ολυμπιονίκη μας (δεν σας εξήγησαν ο Αρναούτης και ο Χοϊδάς ότι δεν ρίχνουν σαμπάνια σε βρεμένους από τη θάλασσα ολυμπιονίκες, η μήπως εσείς δεν το ξέρατε επειδή δεν είχατε βραχει ως ολυμπιονίκης);

    8. Θυμάμαι ότι όταν ταξίδευα με το πλοίο στην Κρήτη για το δημοψήφισμα του 1974, την ώρα που μιλούσατε στην τηλεόραση ότι «θέλετε να επιστρέψετε στην πατρίδα σας, για να επισκεφτείτε τους τάφους των προγόνων σας» ένας ασεβής Κρητικός πήγε πίσω από την τηλεόραση και κουνούσε τα χέρια του, σαν να ήσαν τα δικά σας χέρια. Έτσι το πλήθος των Κρητικών επιβατών της «Κρητικής Ατμομπλοϊας» δεν έδειξε την αρμόζουσα κατάνυξη. Γιατί δεν διαμαρτυρηθήκατε, ώστε να επαναληφθεί το δημοψήφισμα;

    9. Όταν έγιναν τα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου της «Βασιλευομένης Δημοκρατίας» στις 2 Οκτωβρίου 1974 στη γωνία Πανεπιστημίου και Ιπποκράτους στην Αθήνα, γιατί ανεχτήκατε το πλήθος των ασεβών φοιτητών που φώναζε «λέσα για λέσα είσαι πριγκιπέσα, άνοιξε το παράθυρο να μπει γιαούρτι μέσα» και πέταγε αβγά και νεράντζια; Γιατί δεν ζητήσατε να διαλυθεί το πλήθος με τα μηχανοκίνητα του Μπιτούνη με τα δακρυγόνα («τις αύρες» όπως τις αποκαλούσατε τότε); Γιατί τα ανεχτήκατε όλα αυτά; Γιατί ένας άξιος αξιωματικός, ορκισμένος στη χούντα και στο θρόνο, ο Μπόλαρης, έκανε αυτή την ξεφτιλισμένη απόπειρα πραξικοπήματος με τις πιτζάμες;

    10. Δεν ντραπήκατε τους προγόνους σας, τους Αψβούργους, τους Χοετζόλερν, και τόσους άλλους που δόξασαν το στερέωμα της βασιλευόμενης Ευρώπης, τον Μαξιμιλιανό του Μεξικού κλπ; Θα τολμούσαν ποτέ στον Φραγκίσκο Ιωσήφ της Αυστρίας να φωνάζουν «έ, έ, έρχεται – έρχεται γιαούρτι!»;



    Λυπάμαι, αλλά αν με είχατε πλησιάσει και εμένα ευγενικά, ίσως να σας ρώταγα μόνο για τις σπουδές που έκαναν τα παιδιά σας (για να γεμίσει η συνέντευξη).  
  • At 5:16 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Εγώ πάντως θέλω ένα σπίτι τίγκα στα φωτοβολταικα panel όπως αυτό της naomi. Τι να τα κάνω τα μπριγιάν;  
Number of online users in last 3 minutes