Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Λαμπρούκος: Ο άνθρωπος πίσω από το μύθο
Σάββατο, Μαρτίου 25, 2006
Αποκλειστική συνέντευξη στο περιοδικό Fola και στο δημοσιογράφο Πίπο Απίπο, παραχώρησε ο γνωστός μπλόγκερ - συγγραφέας - sex symbol - τραγουδιστής - υποψήφιος νομάρχης Λαμπρούκος. Ο Λαμπρούκος μίλησε για όλους και για όλα, κατονόμασε το Νίκο Χατζηνικολάου ως τον μόνο και αποκλειστικό υπεύθυνο που βρίσκεται πίσω από τα εκδοτικά συμφέροντα που δεν τον αφήνουν να εκδωθεί, ενώ παραχώρησε πλούσιο φωτογραφικό υλικό από την παιδική του ζωή.
1973 - Φωτογραφία από τη βάφτιση του απόλυτου Έλληνα μπλόγκερ
Δημ: Λοιπόν Λαμπρούκο, συναντίομαστε επιτέλους...
Λαμπρούκος: Δυστυχώς αυτή τη φορά δε πρόλαβα να σβήσω το φως...
Δημ: Που οφείλεται αυτή η "αηδία"που αισθάνεσαι για τη δημοσιότητα;
Λαμπρούκος: Τι να σου πώ, μάλλον θα φταίνε τα γαρδουμπάκια που τσάκισα το μεσημέρι.
Δημ: Πέντε μήνες μπλόγκερ και ήδη μετράς χιλιάδες κατακτήσεις, φανατικούς φίλους αλλά και ορκισμένους εχθρούς. Πως βλέπεις το μέλλον σου.
Λαμπρούκος: Κοίταξε για μένα "the ski is the limit". Δε πρόκειται να μείνω εδώ. Θα ακολουθήσω διεθνή καριέρα μεταφράζοντας το μπλογκ μου στα Ρώσσικα, τα Ολλανδικά και τα Ιαπωνικά.
Δημ: Γιατί επέλεξες τις συγκεκριμένες αγορές;
Λαμπρούκος: Τα Ρώσσικα τα επέλεξα γιατί μ αρέσει η βότκα, τα Ολλανδικά γιατί έχω μια αδυναμία στα βυζιά (ίσως που δε θήλασα και πολύ μικρός), ενώ τα ιαπωνικά γιατί είναι πόλύ της μοδας το σούσι.
Δημ: Αληθεύει η φήμη που σε θέλει να είστε ζευγάρι με την Άννα Βίσση;
Λαμπρούκος: Σε ευχαριστώ για την ερώτηση γιατί μου δίνεις την ευκαιρία να καταγγείλω του κύκλους εκείνους που θέλουν να εκμεταλευτούν το όνομα μου για να προβάλλουν την κυρία Βίσση ενόψη της Eurovision. Με την Άννα είμαστε μόνο φίλοι...
Δημ: Κατάλαβα δηλαδή τα 'χετε!
Λαμπρούκος: 5 μήνες αλλά η σχέση μας είναι καθαρα σεξουαλική.
Δημ: Δε φοβάσαι μήπως πούνε ότι σε χρησιμοποιεί για να ανέβει;
Λαμπρούκος: Χέστηκα, στο κεφάλι μου θα πατήσει;
Δημ: Αλήθεια τι είναι αυτή η ιστορία που έχει ξεσπάσει με το Νίκο Χατζηνικολάου;
Λαμπρούκος: Ο Νίκος ξεκινησε έναν ανελέητο πόλεμο όταν έγραψα ένα επικριτικό σχόλιο εναντίον του στο μπλογκ του Alombar42 σχετικά με την υποθεση του Θέμου. Για μένα το θέμα θεωρείται λήξαν. Άλλωστε με το Νίκο είμαστε απλά φίλοι...
Δημ: Τι, τα έχεις και με αυτόν;
Λαμπρούκος: Ναι αλλά χωρίσαμε αμέσως μόλις τα έφτιαξα με τον Καρβέλα.
Δημ: Αληθεύουν λοιπόν οι φήμες που σε θέλουν "αμφί";
Λαμπρούκος: Για "αμφί" δε ξέρω, πάντως "αλοιφή" είμαι σίγουρα γιατί είμαι από τσίπουρα.
Δημ: Μίλησε μας λίγο για το βιβλίο που πρόκειται να εκδώσεις.
Λαμπρούκος: Αν και δεν έχω ανάγκη από διαφήμιση, θα σου πω ότι το βιβλίο θα λέγεται "Είσαστε όλοι πίθηκοι", και θα είναι μια συλλογή από δοκίμια αναφορικά με την απομόνωση του σύγχρονου ανθρώπου στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, μέσα από τη φρέσκια ματιά μιας 80χρονης αριστερής ιερόδουλου που πάσχει απο αστιγματισμό και καταράκτη στο δεξί της μάτι. Το βιβλίο θα συνοδεύεται από CD με τις τελευταίες επιτυχίες της Νίτσα Τσίτρα και της Σοφίας Κολλητήρη, ενω είμαστε σε διαπραγματεύσεις με την Εύη Θώδη να ερμηνεύσει ειδικά γα εμάς τo "Casta Diva".
Δημ: Και πότε αναμένεται να κυκλοφορήσει;
Λαμπρούκος: Όταν το γράψω.
1981-Εννέα ετών όταν άκουσε ότι τις εκλογές τις κέρδισε το ΠΑΣΟΚ

Δημ: Πως σου ήρθε η ιδέα να είσαι υποψήφιος για τη Νομαρχία; .
Λαμπρούκος: Σκέφτηκα πως άμα γίνω Νομάρχης, θα μου κερνάν τα τσίπουρα.
Δημ: Και το θεωρείς αυτό σοβαρό λόγο για μια τέτοια απόφαση;
Λαμπρούκος: Μα και βέβαια ξέρεις τι ξοδεύω το μήνα για τσίπουρα;
Δημ: Τι θα ήθελες να πεις σε αυτούς που σε χαρακτηρίζουν το "θειο βρέφος" της λογοτεχνίας;

Λαμπρούκος: Βρέφος, βρέφος, αλλά με μια #%$#ούτσα ΝΑ, με το συμπάθειο.

2004- Όταν μαθαίνει ότι τις εκλογές τις κέρδισε ο Κωστάκης Καραμανλής

Δημ: Αληθεύει ότι όλοι οι εκδοτικοί οίκοι της χωρας έχουν ρίξει στα πόδια σου μυθικά συμβόλαια για την έκδοση του πρώτου σου βιβλίου;
Λαμπρούκος: Ναι αλλά εγώ προτίμησα τον άγνωστο ανεξάρτητο οίκο "Βιβλιοπόντικας".
Δημ: Γιατί αυτό;
Λαμπρούκος: Γιατί μου έριξε από δίπλα και 10 ξανθές δίμετρες Ουκρανέζες

Δημ: Κάπου εδώ η συνέντευξη έφτασε στο τέλος της. Μια τελευταία ερώτηση μόνο. Τι θα ήθελες να πείς στον κ. Ψωμιάδη που λέει πως είσαι γραφικός;
Λαμπρούκος: Ψωμιάδη, Are you talking to me?

Λαμπρούκος @ 11:53 μ.μ. |


32 Comments:


  • At 12:10 μ.μ., Blogger vatraxokoritso

    Ψειριάρα μαϊμού καλημέρα..
    Αντί να παίζεις στον ζωολογικό κήπο γράφεις πρωί-πρωί?
    Τι να πούμε και μείς που πάμε για δουλειά..

    Γκρρρρρρρρρρ  
  • At 12:25 μ.μ., Blogger MainMenu

    δε μπορω να κρατηθω γαμω το να πω και καμμια μαλακια...γελαω!!! Εσυ δεν εισαι μαιμου, εισαι Τοτεμ...είδωλο.  
  • At 12:41 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Batraxokoritso: Αχ, το φχαριστήθηκα βατραχομούρα. Σου εύχομαι να δουλεύεις και την Κυριακή του Πασχα!

    Main Menu: Μα τώρα για μαλακίες είμαστε... Άστο αυτό το κάνω εγώ χρόνια τώρα με επιτυχία. Εσύ πες κανα σοβαρό για να έχουμε ποικιλία.  
  • At 1:34 μ.μ., Blogger alombar42

    Είσαι η ελπίδα μας
    πήδα μας, πήδα μας!

    Οταν εγώ θα σε ψηφίζω, οι άλλοι ακόμα θα μαζεύουν βελανίδια :)  
  • At 1:34 μ.μ., Blogger raffinata

    επειδή είναι ντροπιάρικο παιδί ... πιθήκι ήθελα να πω, θα δώσω στο λαό τις υπόλοιπες φωτογραφίες από το ΛαμπρουκοΆλμπουμ
    - Οι ψηφοφόροι του
    - Οι φίλοι του
    - Η Νομαρχίδα του  
  • At 2:06 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    τι να σε πω?... το ειχες που το ειχες χαμενο... τωρα? παει πια... ποιος σε πιανει!
    αλλλα δεν ξερω γιατι, εχω μια υποψια οτι δεν μας εβαλες οοολη την συνεντευξη... δεν μπορει και αλλλα θα σε ρωτησανε!!!!
    ;PPP  
  • At 2:28 μ.μ., Blogger Rodia

    Σεβαστέ μου κ. Νομαρχούκο, ελπίζω την επόμενη συνέντευξή σας να την παραχωρήσετε σε μένα.

    Μετά τιμής

    Ροδιά  
  • At 4:05 μ.μ., Blogger lemon

    Μα καλά, δεν έχεις ούτε γιορτή ούτε σχόλη εσύ?? (ακούραστε Νομάρχη μας, κλαπ κλαπ κλαπ!)
    Έλεος δηλαδή, όλα αυτά ΜΟΝΟΣ σου τα σκέφτεσαι? Μα πως μπορείς και ζεις, και δουλεύεις, και κοιμάσαι, δεν γελάς συνέχεια απορροφημένος απο τις...σκέψεις σου?
    (ωχ, πολύ φιλοσοφία μου βγήκε, κάτι δεν πάει καλά...)  
  • At 4:07 μ.μ., Blogger mickey

    Επιτέλους, σημαντικές και "γαργαλιστικές" αποκαλύψεις κ. (αμφι)Νομάρχα!

    Άντε και περιμέναμε πολύ καιρό. Ως Πρόεδρος του εκδοτικού οίκου "Βιβλιοπόντικας" (ποιος άλλος θα μπορούσε να είναι άλλωστε;) ευελπιστώ σε μια άριστη συνεργασία (θα χ*στώ στο τάλιρο)!

    Υ.Γ. Βλέπω πάντως ότι εκτός από τις 10 ξανθές δίμετρες Ουκρανέζες δεν αποκαλύψατε και τους 20 φαλακρούς μαύρους ψ*λ*ρ*δες που σας έστειλε ο εκδοτικός μας οίκος κατόπιν σφοδρής επιθυμίας σας προκειμένου να κλείσει η συμφωνία :)  
  • At 4:29 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Πάνος: Πανούκο, για σένα θα κάνω μια έξαίρεση. >Είσαι ήδη καταχωρυμένος και σου συνιστώ να αναμένεις τηλέφωνο για ζυθοκατάνυξη. Σύντομα...

    Αλόμπαρ42: Ελπίζω αυτό να είναι και το τελευτάιο στιχάκι που γράφεις για αυτό το Σαββατοκύριακο. Έχεις δώσει ρέστα ο Σουρής!!!

    Ραφινάτα: Ραφινάτα, Σε καταγγέλω γιατί θέτεις σε κοινή θέα τα ευαίσθτα προσωπικά δεδομένα μου. Αφού σου είπα, δε θέλω να δείξεις τη φωτό της νομ-αρχίδας μου...

    Βασίλω: Εσύ κάτι θα ξέρεις για να το λές αυτό. Τωρα που σε βλέπω ίδια ο Πίπος Απίπος είσαι.

    Ροδιά: Και εγώ ελπίζω την επόμενη έκθεση ζωγραφικ΄ςη σου να την κάνεις σπίτι μου αλλά δε γίνεται, ή μήπως γίνεται?

    Λεμονίτα: αι βρε Λεμονίτσα, άστο μη κάψουμε όλοι μαζί καμια φλάντζα...

    Μίκυ: Αγαπημένε μου Μίκυ,
    Αυτά με τα αμφί στην πραγματικότητα δεν τα είπα ποτέ στη συνέντευξη αλλά πρόκειτα για διαστρέβλωση των λεγομένων μου από τις πληρωμένες γραφίδες του κιτρίνου τύπου.

    Επιπλέον σας επισημάίνω (αν και το γνωρίζετε καλά) ότι οι 20 φαλακροί μαύροι Ψ*#@&αράδες εζητήθησαν οχι απ' εμού αλλά εκ του μανατζερέως μου κ. Ψινάκου.

    Μετα τιμής
    Λαμπρούκος το Αρσενικό Κτήνος  
  • At 4:34 μ.μ., Blogger Neilys

    ekpliktiki i fotwgrafia sou , den eklapses sti vaftisi eh? mia aporria... vaftistikes tote pou itan tis modas o david beckham i meta se antegrapse autos? o logos gia ta kokkina nihakia. (ektws an oi maimoudes exoun tetoio xrwma nihia kai lew malakies tosi wra).
    Kai pws epetrepses stin anna na paei me tetoia tragoudia??  
  • At 4:46 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    μπααα, πιο πολυ στον garfield μοιαζω....
    να...να...
    αυτην την στιγμη πεφτω σιγα σιγα απο του ψυγειου την πορτα οπου πριν απο 1 δευτερο εκανα σντουπ........
    ;PPP  
  • At 5:10 μ.μ., Blogger Rodia

    Εξαρτάται απο το μέγεθος (όλα από κάποιο μέγεθος εξαρτώνται) του οίκου σας, αν έχει ελεύθερους τοίχους, αν έχετε αρκετούς φίλους να τη δουν, και... και... και το χορηγό προφανώς!
    (σήμερον, χορηγός=οινοπώλης)

    :-)

    ..αμ. δε θ' ανέβω πάνω να σε ψηφίσω..???..  
  • At 7:25 μ.μ., Blogger NinaC

    "μέσα από τη φρέσκια ματιά μιας 80χρονης αριστερής ιερόδουλου"

    Δεν φαντάζομαι αυτός ο υπαινιγμός να είχε στόχο εμένα??? Ε? Ε? Ε?  
  • At 7:48 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    θα στον σφυριξω δαγκωτο (για ψηφο μιλαω) τι νομισες ανωμαλη μαϊμου;  
  • At 10:14 μ.μ., Blogger vatraxokoritso

    φυσικα και θα δουλευω παλιοψειρα..
    δεν ειμαστε ολοι σαν εσενα που ξυνεσαι ολη την μερα..  
  • At 10:25 μ.μ., Blogger Γιουτζίν

    Αλητήριε νομάρχα,
    καμία ώρα θα κατουρηθώ πάνω μου.
    Αυτή η ταπεινοφροσύνη σας είναι νομίζω το γοητευτικότερο κομμάτι της\ μαϊμουδούπαρξής σας -και ασφαλώς μεγάλη ψηφο-παγίδα  
  • At 1:42 π.μ., Blogger Melina's Art

    Σε θαυμάζω! Εισαι το είδωλο μου! Είσαι ο Ρουβάς μου! Θέλω να γίνω σα και σένα! Θέλω να οργανώσω καμπάνια υπέρ των καταπατημένων δικαιωμάτων της μαιμούς!  
  • At 7:47 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Giorgie: Αγαπητέ μου φίλε, βάφτιση ήταν, λογικό να κάνω και γω κάτι για να ξεχωρίζω... Να μη βάψω ένα νύχι? Να πάω σα την τρελλή δηλαδή?

    Βασίλω: Μήπως το ψυγείο σου το λένε MEGA?

    Ροδιτσα: Για σένα αγαπητή μου θα τα κάνω όλα ίσωμα. Απο φίλους άλλο τίποτα (Νομάρχης γαρ). Λοιπόν κλείσαμε?

    CD: Εσένα και 100 χρονών θα σε κάνω αμα δε μας πεις με λεπτομέριες τι έγινε την Παρασκευή.

    Δρ. Ούκμπαρ: Τι όνομα κι αυτό ρε παιδί μου, ΟΥΦ! Πρόσεχε με τα σφυρίγματα, μη πάμε για τη ψήφο και βρεθούμε με το ψ%#%$ώλο!

    Βατραχομούρα: Ματώνω, ματώνω, από το ξύσε-ξύσε λιώνω...

    Γιουτζίν: Αγπαητέ Γιουτζίν,
    για την ακράτεια η γνωστή εταιρεία "Λαμπρούκος κατουρλίξ" έχει φέρει στη χώρα μας τις γνωστές πάνες ακράτεια "Χεζαρόλ-Κατουρόλ". Θα τις βρείς σε όλα τα καλά φαστφουντάδικα.

    Κουρκουμπίνι: Αγαπημένη μου θα γίνεις η επίσημη μαρκετίστρια του προεκλογικού μου αγώνα. Το ποστάκι σου θα μου επιτρέψεις να το κάνω link se μένα... ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΘΑΝΗ- ΓΕΛΑΣΑ ΜΕ ΤΗ ΨΥΧΗ ΜΟΥ!  
  • At 8:35 π.μ., Blogger mickey

    Γιατί μου τα χαλάτε κ. Νομάρχα; Αφού τα είπαμε και στο μπλογκάκι μου. Μία είναι η πάνα με το όνομα που ταιριάζει γάντι στην προεκλογική εκστρατεία σας:

    Η Leader Go On :)  
  • At 8:38 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    φημες που θελουν να σε εχω μεταμορφωσει σε πιθηκι οταν ησουν 3 μηνων, μετα απο ικεσιες της μαμας σου, διαψευδονται ως ψευδης....

    σε ειχα μεταμορφωσει απο πολυ πριν...  
  • At 9:47 π.μ., Blogger Πατουσίτσα

    Θέλω να καταγγείλω ότι η πιο πάνω δημοσιευμένη συνέντευξη είναι μαιμού ! Ο δημοσιογράφος δεν ήταν έγκριτος ! Το δε μωρό που εμφανίζεται στην φωτογραφία της βάπτισης ΔΕΝ είναι ο Λαμπρούκος ! ΝΑΙ ΝΑΙ καλά ακούσατε ! Για να αποδειχθεί η αλήθεια των λεγομένων μου προσκαλώ τον λαμπρούκο να πει πρώτος την αλήθεια μέσα απο το blog του αλλιως θα υποχρεωθώ να δημοσιεύσω φωτογραφίες και ντοκουμέντα.
    Καλημέρα σας !!!!!!  
  • At 10:43 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    εδω MEGA!! ελα ega?...
    φου...φου... με ακουεις????
    καλημερουδια τρελλοτσαχπινοπιθηκι!!!
    ;PP  
  • At 11:12 π.μ., Blogger Katerina ante portas

    Ti κρίμα που μαϊμουδίζου..εε ..ψηφίζουμε Αθήνα καλέ μου!
    Συμπαράσταση όμως παρέχουμε!  
  • At 11:25 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Mickey: Η αλήθεια είναι πως το είχα ξεχάσει ο δυστυχής...
    Λοιπόν αν δε γράψεις τιποτα στο ρημαδομπλογκ σου σ΄΄υντομα θα αποκαλύψω στην Houlia τρελλό παρασκήνιο που δε θα βρίσκεις τρύπα να χωθείς.

    Μούργα-να: Παλιο ματζίκα καλά είχα καταλάβει ότι εσύ κρυβόσουνα πίσω από την άθλια μεταμόρφωση μου. Ενώ πριν ήμουν ένα πανέμορφο ξανθό πριγκηπόπουλο...

    Πατουσίτσα: ΒΡΩΜΟΠΑΤΟΥΣΑΑΑΑΑ. Με απειλείς λοιπόν... Εδώ έφτασες σιχαμένο σκουλήκι. Εγώ όμως δεν υποκύπτω σε φθονερούς εκβιαστές. Ότι έχεις να πεις, πέστο (μην είσαι κορόϊδο, έχω εδώ 500€ που γράφουν το όνομα σου... Πάρε με τηλέφωνο)


    Κοκοβιός: Ότι και να ψηφίσετε αγαπητέ μου, μαϊμού θα βγεί...

    Βασίλω: Γεια σου έγκα. Μήπως εγινες καθόλου πλουσιότερη?

    Κατερίνα: Με τη συμπαράσταση αγαπημένη μου, εκλογές δε κερδίζονται. Εδώ χρειάζεται μεταδημότευση!  
  • At 12:35 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα

    Αγαπητοί συνbloggers μετά απο εξηγήσεις του αγαπητού Λαμπρούκου επιφυλασσόμεθα για τις πιο πάνω καταγγελίες μέχρι νεωτέρας (!! 500 είναι λίγα !! διπλασίασε subito γιατί θα βγάλω τα άπλυτά σου στην φόρα !!!!)  
  • At 12:44 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Σκουλήκι, χίλια και θα μου παραδώσεις και τα αρνητικά...  
  • At 1:01 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα

    Δεκτόν !! (με πόνο ψυχής..)

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
    Αγαπητοί και φίλτατοι συνbloggers μόλις πληροφορηθήκαμε ότι οι πληροφορίες που είχαμε και θα αποκαλύπταμε δεν προερχόντουσαν απο έγκυρη πηγή. Μετά τα ανωτέρω θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη απο τον αξιότιμο Λαμπρούκο και να διαβεβαιώσουμε ότι πρόκειται δια άτομο εξαίρετου ήθους.

    Αγαπητέ σας ευχόμαστε Καλή Επιτυχία στον δύσκολο κια μακρύ αγώνα σας για την Νομαρχία.

    χιχιχι  
  • At 2:00 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    ...700, 750, 800, 850, 900, 950, 1000. Πάρτα τρισάθλια πατούσα και να μη ξαναπατήσεις στα μέρη μας!  
  • At 2:13 μ.μ., Blogger Πατουσίτσα

    Τhanks ! και έλεγα πως θα πάρω αυτές τις γόβες του Manolo Blahnik (ευγενική χορηγεία του Λαμπρούκου !)
    Ναι σιγά μην χαθώ τώρα που βρήκα τρόπο να βγάζω το ψωμάκι μου !
    Φιλιά πολλά  
  • At 4:22 μ.μ., Blogger Melina's Art

    Επίσημη μαρκετίστρια του προεκλογικού αγώνα!! WOW! (πόσα δίνεις;;)
    Να το κάνεις link το ποστάκι, και παστίτσιο να το κάνεις και οτι τραβά η ψυχή σου!  
  • At 3:22 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

Number of online users in last 3 minutes