Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Εγκώ, το γιαγιά Φόνοι, και το Ταρσία...
Δευτέρα, Απριλίου 03, 2006
Γειά σας! Με λένε Ντόλυ και είμαι 8 χρονών. Είμαι απόφοιτη πρώτης τάξης του δημοτικού σχολείου Λειβαδιάς. Μιλάω άριστα τα ΡΟΜΑ και από ξένες γλώσσες Ελληνικά.
Ζώ με το γιαγιά μου το Φόνοι. Ο τείος μου ο Παμεινώντας μου είπε πως το γιαγιά το λέν έτσι γκιατί κάποτε ξεκοίλιασε 3 μπάτσους με το τσιμπιδάκι για τα φρύδια της. Εγώ πάλι μπάτσους δε ξέρω τι θα πει, αλλά πρέπει να είναι σαν αυτά που τρώω κάθε φορά που πάω να κλέψω τα σοκολατάκια που έχει το γκιαγκιά για τους επισκέπτες.
Μαζί μας ζει και το μεγαλύτερο αδερφούλα μου το Ταρσία - από το Ακαταρσία. Το Ταρσία το φωνάζουν έτσι γιατί βρωμάει και ζέχνει. Τελευταία φορά που ήρτε σε επαφή με το νερό, ήτανε μια φορά που πήγαινε να ταίσει τα γουρούνια, και έπεσε στις λάσπες. Το Ταρσία πολύ με αγαπάει γιατί είμαι το μικρό της οικογένειας και μου κάνει όλα τα χατίρια και τα παιχνίδια. Μαζί της παίζω το "βγάλε το πιο μεγάλο κακάδι" και το "μύρισε τη μασχάλη μου για 10 δευτερόλεπτα", σπουδαία παχνίδια και δε χρειάζονται και λεφτά.
Έχουμε και μια πιο μεγάλη αδελφούλα, το Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, αλλά αυτή παντρεύτηκε έναν κομμουνιστή αρχιτέκτονα, Απόστολο Γλέζο νομίζω τονε λένε, πριν από 5 χρόνια που ζούσαμε στο Λεβαδειά και πουλάγαμε σουβλάκια στο πανηγύρι, και από τότε δεν την ματαείδα. Το γκιαγκιά λέει ότι το Άννα είχε μεγάλο τύχη, και να κοιτάξει να ξεστραβωθεί και το Ταρσία γιατί είναι κι όλας 13 χρονώ και έτσι όπως το πάει θα μας μείνει στο ράφι.
Μαμά-μπαμπά ντέν έχω γιατί είναι φυλακή. Το φυλάκή είναι ένα μέρος μικρό που σε βάζουνε άμα πουλάς κουτσές πλαστικές καρέκλες, άμα κλέβεις στο ζύγι στις πατάτες, και γενικά άμα είσαι κατσίβελο. Εγώ κατσίβελο δε ξέρω τι θα πει, αλλά πρέπει να είναι επώνυμο γιατί όλους εμάς που ζούμε εδώ στα Λιόσια κατσίβελους μας λέν. Άμα μεγαλώσω λέει το γκιαγκιά Φόνοι, θα μπώ και γω φυλακή τέτοιο σκατόπαιδο που είμαι, και γω χαίρομαι γιατί έτσι θα μπορώ να βλέπω το μπαμπά, το μαμά, το τείο Αντρέα, το τεία Ειρήνη, τη φίλη μου τη Χαρούλα, το ξάδερφο μου το Μπάμπη το σουγιά, την ξαδέρφη μου την Ειρήνη, τον άλλο μου τον αδελφό το Μήτσο το λινάτσα, τη θεία μου την...
*Για τη Ντόλυ που είναι ήδη μια φτασμένη συγγραφέας...
Λαμπρούκος @ 7:35 π.μ. |


27 Comments:


  • At 9:23 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    τωρα φταιω που θα αμολησω την κακια μου? (τα υπολοιπα τα αμολησα αλλου)...

    ηταν να σου αρνηθει γυναικα το κορμι της....

    αμεσως να τη θαψεις...

    βρωμομαιμου!  
  • At 9:37 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    εσυ φταις σιστερινι που ηθελες να τον μανατζαρειςςςςς....ειδες????
    πηραν τα μυαλα του αερααααα!!!
    ;PPP

    λαμπρουκο ζουζουνοκαλημερουδιαααα!!!
    ;PPP  
  • At 9:49 π.μ., Blogger Πατουσίτσα

    Kαλημέρα αξιότιμε κύριε Υπενομάρχα. Τα σέβη μου.  
  • At 10:07 π.μ., Blogger northaura

    καλημέρα λαμπρούκε :-) καλη βδομάδα  
  • At 10:43 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Morgana:
    Θα τη φάει το μαυρο σκότος,
    θα την πιει ο ωκεανός,
    γιατί μ' έχει κάνει ράκος
    κι είναι μάρτυς μου ο Θεός. (τι είπα πάλι ο Πυθαγόρας!!!)

    Βασίλω: Καλήμερα φάτσα... Καλύτερα σήμερα? Πάντως εμένα με κόλησες...

    Πατουσίτσα: Ααααα, πήρε και προαγωγή!!!

    Νορθυ: Γεια σου κούκλε... επίσης!  
  • At 11:06 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    σε κολλησα?...
    για κανε ενα εξπλειν....

    εγω παντως λεω οτι ειμαι καλλλλαααα!!!
    ο γιατρος παλι λεει τα αντιθετααα!!!!
    θα δειξει.....
    :)  
  • At 11:23 π.μ., Blogger Γιουτζίν

    ο νομάρχης αγαπά την κούουουουκλα!!
    ο νομάρχης αγαπά την κούουουουκλα!!
    ο νομάρχης αγαπά την κούουουουκλα!!  
  • At 11:26 π.μ., Blogger Αθήναιος

    Φαντάζομαι ότι το κείμενο αυτό είναι σε συνέχεια κάποιου αστείου που ειπώθηκε όταν εγώ ήμουν στην τουαλέτα αλλά λίγα τα λόγια για τους τσιγγάνους. Φοβερός δίσκος το ROM του Κηπουργού.  
  • At 12:14 μ.μ., Blogger alombar42

    Πήγα σε μάγισσες, σε καφετζούδες
    και μου 'παν έμπλεξες με μπελαλούδες
    κι είδα τη γόησσα, μέσ' στο φλιτζάνι
    να θέλει μάτια μου να σε ξεκάνει!!  
  • At 12:45 μ.μ., Blogger NetKerveros

    Τι είναι αυτό που ακούς σήμερα;;; (μιλάω για το τραγούδι στα δεξά)  
  • At 12:46 μ.μ., Blogger pascal

    Kύριε Νομάρχα, ζωγραφίσατε πάλι. Καλησπέρα σας.  
  • At 12:49 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    που 'σαι, τρελλοπιθηκι????
    εμφανισου και κανε εξπλειν γιατι αλλιως θα 'ρθω στην νομαρχια και θα στο διαλυσω το μαγαζακι!!!!
    ;PPPPP  
  • At 12:50 μ.μ., Blogger Unknown

    Δεν είσαι εντάξει.
    Ολόκληρο post της αφιέρωσες, δεν της είπες ούτε μιά λέξη όμως για το πως θα βάλει μουσική!!!

    Παρεπιπτόντως, η εντολή που χρησιμοποιούμε δεν δουλεύει σε firefox :(  
  • At 1:03 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    εεεελλλλα ρε darth....
    σοβαρα??????
    πω πω τι επαθα τωρα η καψερη....
    ουιιιι ουιιιιιι.....
    δεν δουλευει?????
    παναια μου!!!!
    ;PPPP  
  • At 1:28 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    AN+LOY+FAN+PARK: Έχουν αρχίσιε να με εμπνέουν...

    Βασιλική: Χάλια είμαι σήμερα... Τι μύτες τρέχουν και δεν τις προλαβαίνω, τι κόκκαλα πονάνε...

    Γιουτζίν: Σκάσε βρε μούλικο :ο)

    Αλόμπαρ42: Εσύ να πας σε κανα γιατρόι καλύτερα και να τις αφήσεις τις μάγισσες

    ΝετΚερ: Ααααα, δε ξέρεις Κηπουργό? Θα σε μαλώσω.! Σπουδαίος. Το συγκεκριμένο είναι ένα τραγούδι στη γλώσσα των Ρωμά!

    Πασκαλ: Εσένα σου είπα τι να το κάνεις το δάκτυλο? :ο)

    Βασιλική: Όπως λέμε όλοι εμείς οι μεγάλοι πολιτικοί, δε απαντώ σε υποθετικές ερωτήσεις...

    Ντάρθ: Βρε της είπα της μουλάρας, αλλά υατή είναι ανεπίδεκτη... Το οξυζενέ έχει ποτίσει...  
  • At 2:38 μ.μ., Blogger Rodia

    Ετσι που το πας (πρώην αγαπητέ, μη ξεχνιόμαστε!) Λαμπρούκο, θα χάσεις ΟΛΟΥΣ τους τσιγγάνους ψηφοφόρους σου. Αντι να τους λοιδωρείς, τάξε εκεί πέρα κανα σπιτάκι με λουτροκαμπινέ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΡΟΧΗ ΝΕΡΟΥ φυσικά, όχι σαν και τα ντουβάρια που τους δώσανε πέριξ των Σπάτων ΧΩΡΙΣ ΝΕΡΟ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ & ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ... ίσα για ν' αρπάξουνε οι επιτηδειοι τα λεφτά της επιδότησης...

    χμμ.. μερικά πράγματα είναι για κλάμματα και αυτά δε μού'ρχονται εύκολα να πάρει!
    (γι αυτό ζητάω βοήθεια, να κλάψει κάποιος άλλος δλδ)  
  • At 3:17 μ.μ., Blogger ellinida

    Eίδες ο γύφτος την γενιά του
    κι'ο Λαμπρούκος χάνει τα μυαλά του
    μιά κουκλίτσα τα'χει πάρει
    και τα πλάθει σαν ζυμάρι .

    Σαν το λουκάνικο στην θράκα
    που πεσε στης Ντολλ την φάκα
    καίγεται και τσιτσιρίζει
    κι'είναι για να βράσεις ρύζι .

    Λαμπρούκο μου τι σου'μελε να πάθεις
    έπρεπε κι'εσύ να μάθεις
    να μην βασανίζεις τα κορίτσια
    με τα τόσα σου τα βίτσια .

    Αχ ποιήτρια με έχεις κάνει !  
  • At 4:21 μ.μ., Blogger NinaC

    Τς τς τς τς τς....

    Πότε, επιτέλους, εσείς οι άντρες θα μάθετε να δέχεστε αξιοπρεπώς την απόρριψη?

    Πότε? Ε? Πότε???

    (Και το πιθήκι, που σε λένε όλοι δεν είναι τυχαίο: οφείλεται στο ότι είσαι μικροτσούτσουνος... αλλιώς θα σε έλεγαν γορίλλα!!!!)

    :ppppppppp  
  • At 4:24 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Άστο κάτω!!!! Ντικό μου είναι!

    (Και στης Σίντης την μπλογκιά, σφάζονται παλικάρια...)

    Σ;)  
  • At 5:03 μ.μ., Blogger Neilys

    Γκύριο Λαμπρούγκο , έντιμο το μπάνερ! Περάστε μας μπείτε αν σας αρέσετε!
    Γκιόργκι  
  • At 5:19 μ.μ., Blogger Απολλώνια

    Αν και άργησα είπα να περάσω να ευχηθώ καλό μήνα!

    Έπεσα σε εμπόλεμη ζώνη;


    Λαμπρούκο το τραγούδι υπέροχο. (αλήθεια είχα ξεχάσει την υπαρξή του)

    Φιλιά!!  
  • At 7:46 μ.μ., Blogger Γιουτζίν

    ο νομάρχης αγαπά την κούουουουκλααααα!!
    ο νομάρχης αγαπά την κούουουουκλααααα!!
    ο νομάρχης αγαπά την κούουουουκλααααα!!

    και δε θα σταματήσω να το φωνάζω  
  • At 10:21 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    και αλλοι ποθησανε γυναικα μανα μου, αλλα δεν καναν ετσι!!!  
  • At 12:18 π.μ., Blogger Κωστής Γκορτζής

    Δεν θα σε πιάσω στα ...δόντια μου παλιοπήθικε. Λύσσαξες μετά τον χορό της μ' εμένα!!!!  
  • At 12:29 π.μ., Blogger Katerina ante portas

    Εκτιμώ τη μουσική επένδυση όσο και την έμπνευσή σου. ;)  
  • At 1:04 π.μ., Blogger NinaC

    Κατερίνα, άμα σε βαρέσω θα σου πω εγώ!!! Άκου έμπνευση.... Που την είδες την έμπνευση, κυρά μου???? Ε?

    :p  
  • At 1:58 π.μ., Blogger mickey

    Ντιβιντούλα μου, κουκλάρα μου, επιτέλους κατάλαβες το "κουσούρι του πιθηκομούρη"(*) - και δε μιλάω φυσικά για το σημερινό του χυδαιογράφημα, αλλά για αυτά που του έχωσες στο πρώτο σου σχόλιο). Ευτυχώς που πρόλαβες πριν είναι αργά - δεκάδες ανέραστες μπλογκερούδες με ψυχολογικά προβλήματα αποτελούν ζωντανή απόδειξη του σοκ που παθαίνει όποια αντικρύσει το "όνειδος" του Νομάρχη - το μέγεθός του είναι αντιστρόφως ανάλογο με τα ψέματα που λέει για να τις ρίξει...

    Ένα έχω να σου πω: Άσε το πιθήκι και έλα στο ποντίκι! Όσες μπλογκερούδες το επιχείρησαν είδαν το φως το αληθινό και κατάλαβαν τη ...διαφορά - ναι, μετράει! Στη χειρότερη περίπτωση, κάνε ένα γενναίο συμβιβασμό και μείνε με τον ημίαιμο (ελπίζω εκτός από χορό να ξέρει κι άλλα "κόλπα" σαν καλό σκυλάκι που είναι). Μόνο μη σταματήσεις τα υπέροχα σχόλιά σου στο blog μου!

    Ταπεινός θαυμαστής σου,

    Mickey


    Υ.Γ. Λαμπρούκο, θα σου πάρω όλα τα μωρά και θα μείνεις να παίζεις με το μοναδικό "μωρό" που ξέρεις :PPP


    ---------------------------------------------------------------
    (*) Πώς λέμε "το παλαμάρι του βαρκάρη" - καμία σχέση!  
Number of online users in last 3 minutes