Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
The day Warhol painted Lamproukos
Σάββατο, Απριλίου 29, 2006

To μυστικό έργο του Andy Warhol "πιθήκι σε τέσσερα χρώματα" παρουσιάζει σήμερα το ιστολόγιο του Λαμπρούκου. Το έργο φιλοτεχνήθηκε κάποια τρελή βραδιά καρναβαλιού μετά από ένα εξίσου οργιώδες ξεφάντωμα στο ιστορικό Studio54 της Νέας Υόρκης.
Ο πίνακας κοσμεί σήμερα το σπίτι μου, αλλά σύντομα θα μεταφερθεί στο μουσείο MOMA ως ένα άριστο δείγμα Warholικού μοντέλου! Να περνάς καλά εκεί πάνω Andy!
Λαμπρούκος @ 12:19 π.μ. |


10 Comments:


  • At 1:22 π.μ., Blogger Jamella

    τι θελεις εσυ εδω τετοια ωρα?
    αυτην ειναι η δικια μου ωρα.

    ενταξει, ειδα το μαίμου σε ακομα μια εικαστικη του εκφανση και πηρα τη δοση μου για αποψε.

    κισσεζ  
  • At 1:27 π.μ., Blogger Jamella

    ναι, ειναι μαϊμου.
    ο κυριοζ νομαρχης ειναι πολυ πιο ομορφος και σεξουλ μπιστ στην πραγματικοτητα.

    [τον ειδα στα χαρτια και στη γυαλινη σφαιρα , να εξηγουμαστε και να μην παρεξηγουμαστε]  
  • At 2:27 π.μ., Blogger Unknown

    Σε κοκκινάκι είσαι πολύ καλύτερος τελικά :ppp  
  • At 11:05 π.μ., Blogger snikolas

    Είσαι άθλιος νομάρχη μου… Ποιος ξέρει ποιο βρώμικο μυστικό κρατούσες μέσα σου και εκβίαζες τον Andy για να φιλοτεχνήσει τα μούτρα σου! …και καλά τώρα… να είσαι καλά εκεί πάνω φίλε μου και τέτοια… Σε ποιόν τα πουλάς ρε αυτά;

    Περιμένω το mail σου που θα τον Ξεμπροστιάσει! Ειδάλλως σε ανακατώνω σε κάποιο σκάνδαλο και you can kiss goodbye την πολιτική σου καριέρα!  
  • At 11:13 π.μ., Blogger Γιουτζίν

    Κε νομάρχα καλή σας μέρα,
    τι τιμή, ένα τέτοιο έργο για εσάς! Ειδικά αν πράγματι είναι μαϊμού  
  • At 11:31 π.μ., Blogger Mirandolina

    Ελάτε τώρα, κύριε Νομάρχα! Μην είστε τόσο ταπεινόφρων! Εδώ σας έχει ζωγραφίσει ολάκερη Φρίντα Κάλο (Αυτοπροσωπογραφία με Πίθηκο το είπε, για να μην αποκαλύψει το όνομά σας), τι να σας πει αυτή η δευτεράντζα ο Ουόρχωλ!  
  • At 11:45 π.μ., Blogger Ecumene

    *ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥΚΕ!ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΟ ΝΟΜΑΡΧΗ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!
    ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΙΑ...
    ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΟ MIMIS BLOG ΕΝΑΣ ΤΑΣΟΣ ΣΟΥ ΤΗΝ ΕΙΠΕ..ΠΩΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ..ΚΑΙ ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΟΣ!
    ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΕΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ!
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΨΗΦΟΔΕΕΙΣ!...........
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ SONG CONTEST ΜΕ ΤΟΝ "ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟ" ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ.................  
  • At 1:36 μ.μ., Blogger Rodia

    Λαμπρουκέν μου! Πότε θα μου ποζάρεις δια ζώσης..?
    Ε-Ε-ΕΡΧΟΜΑΙ!

    :-)  
  • At 9:41 μ.μ., Blogger lemon

    Ροδιά, δεν πιστεύω να βάλεις τον Λαμπρούκο να σου ποζάρει γυμνός???
    (πρώτον, αποκλείεται να μπορέσεις να πιάσεις πινέλο, και
    δεύτερον, μπορώ να είμαι παρούσα για να ανακατεύω...τα χρώματα, παρακαλώ??)
    :)  
  • At 6:38 μ.μ., Blogger ellinida

    Καλά λοιπόν μου φάνηκε γνωστή η φυσιογνωμία σου όταν σε πρωτογνώρισα . Κι'έλεγα που τον ξέρω , που τον ξέρω .
    Ησουν λοιπόνι κι'εσύ ένα από τα πάρτυ άνιμαλς του Αντυ !
    Χάι σουήτυ !  
Number of online users in last 3 minutes