Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Νομαρχης Καρνάβαλος
Δευτέρα, Μαρτίου 06, 2006

Αγαπημένοι μου χιλιάδες θαυμαστές και αναγνώστες, ξετρελλαμένες μαζί μου αναγνώστριες που εκστασιάζεστε για μια μου ματιά, για ένα μου χαμόγελο, ΝΑΙ είναι πραγματικότητα.
Σε πρώτη πανελλήνια μετάδοση σας προσφέρω σήμερα αποκλειστικές φωτογραφίες από την αποκριάτικη μου μεταμφίεση στο τρελλό καρναβάλι της Ξάνθης (όμορφη πόλη για όσους την ξέρουν κι αλλιώς).
Μου της ζητήσαν και από το Ciao και από το Sportdog (ωχ αυτό ήταν κακεία και μου ξέφυγε) αλλά εγώ βρε κουτά τις κράταγα για εσάς.
Και του χρόνου βρε! Και μην ξεχνάτε. Να μεταμφιέζεστε, είναι μεταδοτικό!
Λαμπρούκος @ 6:24 μ.μ. |


20 Comments:


  • At 9:11 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Εμεις δεν εχουμε παρα να σε ευχαριστησουμε για την αποκλειστικοτητα-Ρε μασκαρα δεν χρειαζοτανε να ντυθεις...ντυμενος εισαι χαχαχαχαχα!!χουμορ-χουμορ κανω!! :D!! Αντε και του χρονου καλες αποκριες!!και καλη Σαρακοστη σε ολους!!  
  • At 10:49 μ.μ., Blogger greekgaylolita

    Και συ τεκνόν Λαμπρούκε;  
  • At 11:08 μ.μ., Blogger lemon

    Λαμπρούκο μας, αγνώριστος έγινες λολολολ!!
    Αλλά ακόμη και μεταμφιεσμένος, η γοητεία, βρε παιδί μου, δεν κρύβεται...  
  • At 11:16 μ.μ., Blogger Xνούδι

    ομολογώ ότι εξεπλάγην. Η αρρενωποτητά σου ξεχειλίζει ακόμα και μεταμφιεσμένος. Αχ! αχ! Τι άντρας θεέ μου. Ονειρο το παπιονάκι σου. όνειρο.

    :-)  
  • At 11:42 μ.μ., Blogger Mirandolina

    έτσι, να πάρει κι ο ξεθωριασμένος καθρεφτης τ απάνω του με μπόλικο χρωματάκι!  
  • At 2:12 π.μ., Blogger Neilys

    και εσύ ξάνθη;;;; Μόνο εγώ εκπροσώπησα τη blogoσφαιρα στην Πάτρα;;; Η μεταμφίεση φοβερή!  
  • At 8:44 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    χα! χα! χα! ο πανουλης εχει παρει σβαρνα ολα τα μπλογκ και κανει το ιδιο σχολιο....


    σωστοοοοοοοοος!!!!  
  • At 11:07 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Animation: φαντάζομαι ότι εσύ για φέτος ντύθηκες "άνοδο στην Α εθνική" (χιούμορ-χιούμορ)

    Πάνος: Αχ εγγονε μου, πότε θα μικρύνεις;

    Greekgaylolita: Ασε και εγώ προβληματίστηκα πολύ, έσπασα το κεφάλι μου μέχρι να το αποφασίσω, το κλωθα 3 ημέρες αλλά τελικά είπα από μέσα μου, μια ψυχή που είναι να βγει... (για τι πράγμα ακριβως μιλάμε;)

    Lemon: Είδες είδες αφού και εγώ δυσκολεύτηκ να με καταλάβω στην αρχή.

    Χνούδι: Αγαπητή μου ο έρωτας ο βήχας το χρήμα και τα κάκαλα δε κρύβονται...

    Μιραντλίνα: Είναι βενετσιάνικος και παλιοκαιριασμένος. Όμως το χρώμα σίγουρα του κανε καλό.

    Μένω εκτός: Το πρόβλημα με το μάτιασμα το έλυσα δραστικά. Έχω καταπιεί μία από τα μικράτα μου.

    Ιχνηλάτης: Αμ εγώ δε μετανιώνω; Kαι που δεν ήρθες εσύ, και που δεν πήγα και εγώ...

    Giorgie: Στην Ξάνθη έχω περάσει πολλά καρναβάλια, αλλά δυστυχώς όχι το φετεινό. Πάντως Πάτρα δεν έχω πάει ποτέ.

    Μορκάνα: Μοργκάνα μου ο Πάνος είναι από την παστα των αγωνιστών. Αυτών που δε γνωρτίζουνε Κυριακή και σχόλι. (Άκου τι μου ρθε τώρα: Κυριακή γιορτή και σχόλι, ναταν η βδομάδα όλη, κι η Δευτέρα νάτα μόνο κανα δυο φορές ο χρόνο (λαλαλαλα))  
  • At 11:24 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    καλημερα τρελλο...mentos!!!
    απιθανος...κουκλος...με λιγα και σταρατα λογια? νομαρχης!!
    εμαθα οτι ο χαρταετος ομως δεν σου κανε το χατιρι!!!...κριμα μπρε...
    και του χρονου!!!
    ;))))  
  • At 11:59 π.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Σε ειδα στη τηλεοραση!Ησουν αφασια!!!Αντε και του χρονου!!!  
  • At 12:52 μ.μ., Blogger alombar42

    Τι είσαι εσύ βρε;
    Μέχρι και ο γιός μου φώναζε "μαμού, μαμού"!!  
  • At 1:46 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Vasiliki: Είμαι ο αφιλότιμος. Και ξέρεις μου το λέγανε από μικρό ότι άμα μεγαλώσω θα γίνω όμορφος. Και να που έγινα.

    Κοκοβιός: Πιο εξκωλοτάτου ήθελες να πεις αλλά το λες comme il faut. Κοίταξε εμείς που είμαστε στα δημόσια αξιώματα θα πρέπει να κρατάμε και τα προσχήματα, όσο και να το πεις.

    DrugsTV: Με έγραψες στο βίντεο, γιατί εγώ δε πρόλαβα να με δω...

    Alombar42: Τελικά μόνο το παιδί κατάλαβε τι μεταμφιέστηκα. Όλο λέγανε ότι ήμουν κολομπίνα, μάγισσα της Σμύρνης, βοηθός πιστολάκι κομμώτριας, ενώ εγώ ήμουν απλά μαϊμού με κυριακάτικό ένδυμα.  
  • At 1:59 μ.μ., Blogger Katerina ante portas

    H μεταμφίεση ταιριάζει με το διάγγελμα δεξιά: " Θα σας εξαφανίσωμεν..";
    Διότι με απέπληξαν τα γέλια! κ=Και η κατάπληξη εκ της εμφανίσεώς σας και μόνον, που να βγάλετε και λόγο δηλαδή!  
  • At 4:10 μ.μ., Blogger mindstripper

    Ναι;...
    Με ακούτε;...
    Μία αφιέρωση θα ήθελα να κάνω αν είναι εύκολο.

    "Λευκό μου σεντονάκι λάμπα μου τρελλή
    κόκκινο αυγό ή καρναβάλια
    μέσ' από την κάλπη τη στατιστική
    μας κοιτάει ο χάρος και του τρέχουνε τα σάλια." ;-)
    [Σαββόπουλος rules]


    Καλή Σαρακοστή Λαμπρούκο. :-)  
  • At 4:15 μ.μ., Blogger Rodia

    Πειράζει που δεν με ικανοποιεί μια απλή μάσκα προσπώπου; Με πρώτη ευκαιρία, στείλε μια ολόδωμη φωτο αγοράκι!:-)

    ..να ξέρουμε τι ψηφίζουμε δλδ πέρα από ιδεες..  
  • At 8:50 μ.μ., Blogger Περί κουζίνας και όχι μόνο

    Καλά ε; Επαθα πλάκα μαζί σου.
    Λαμπρούκοοοοοοοο marry me ! ! !  
  • At 10:23 μ.μ., Blogger Rodia

    προσπώπου;
    ολόδωμη;

    Τι κουλά γράφω; Επηξα στο γραπτό σαρδάμ. Σοβαρή η περίπτωση...  
  • At 12:21 π.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Σε γνώρισα! Σε γνώρισα!!!!!!!!!!!!

    Είσαι ο Σάκης Ρουβάς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Πονηρούλη νόμιζες θα μας ξεγελάσεις ε;

    Την κάνω πριν πλακώσουν οι Λαμπρίτσορουβίτσες και με ποδοπατήσουν..

    Καληνύχτες κε Νομάρχα!!!!!!!!!!!!!!!!!! εεεεε Σάκη ήθελα να πω.  
  • At 8:51 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    η μαιμου τι τρωει τη Σαρακοστη?  
  • At 11:04 μ.μ., Blogger Loucretia

    Αντε τυχερακια Λαμπρουκο, σουφεξε, αυτη τη μεταμφιεση ειδε η Μενουνος κι ειπε το ναι στην Eurovision ;-)  
Number of online users in last 3 minutes