Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Βραβεία Βουλγαρείων 2006
Πέμπτη, Μαρτίου 02, 2006
Ο Υπουργός τη στιγμή που ανακοινώνει τα φετινά βραβεία Πολιτισμού

Τα φετινά βραβεία Πολιτισμού σε προσωπικότητες των γραμμάτων και των τεχνών της χώρας μας απένειμε χθες ο Υπουργός Πολιτισμού κ. Βουλγαράκης. Στη σεμνή τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής παρευρέθηκαν εξέχουσες προσωπικότητες της πολιτιστικής ζωής του τόπου μας όπως η κα. Μαριάνθη Κεφάλα, ο Γιώργος Μάγκας, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ, της Πυροσβεστικής και του Λιμενικού ενώ την εκδήλωση χαιρέτησαν ο πρώην αρχηγός της ΕΥΠ καθώς και ο Διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Γιώργος Κορωνιάς που ήταν και χορηγός της εκδήλωσης. Ο μπουφές με τα εδέσματα στη δεξίωση που ακολούθησε ήταν μια προσφορά του Ζαχαροπλαστείου "Ο Τάκης" στα άνω Πετράλωνα, ενός εκ των θυμάτων των παρακολουθήσεων στην υπόθεση των υποκλοπών.

Οι φετινοί βραβευθέντες επελέγησαν προσωπικά από τον ίδιο τον Υπουργό Πολιτισμού θέλοντας με αυτό τον τρόπο αφενός να δώσει το στίγμα του στο Υπουργείο, αφετέρου να κλείσει μια για πάντα τα στόματα όσων τον λοιδορούν λέγοντας του πως έχει τόση σχέση με τον πολιτισμό όση η Πάμελα Άντερσον με τις καλόγριες. Τα βραβεία απονεμήθηκαν στους ακόλουθους:

Βραβείο Λογοτεχνικού Περιοδικού: NITRO - Πέτρος Κωστόπουλος για το editorial με τίτλο "Το μουνί και το χταπόδι όσο το χτυπάς απλώνει"
Βραβείο Δοκιμίου: Σοφία Κώππη "Ο γκρινιάρης κουραμπιές" εκδόσεις ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ (προσχολικά βιβλία)
Βραβείο Διηγήματος: "Η κυρα Φροσύνη και η λίμνη των στεναγμών - Τόμοι 1-3225" αγνώστου συγγραφέως εκδόσεων ALTER. Στην ίδια κατηγορία βραβεύτηκαν επίσης με μικρότερες διακρίσεις τα "Ο Μότσαρτ κάπνιζε πούρα στο μπαλκόνι" καθώς και το βιβλίο διηγηματικής μαγειρικής "Τα μακαρόνια του μπαμπαστρουμφ" όλα των ιδίων εκδόσεων
Βραβείο συνολικής προσφοράς στις τέχνες και τα γράμματα: Μίκυ Μάους. Το βραβείο θα παραλάβει αντ' αυτού και για λογαριασμό του η Κλάρα του "Πολύ την Κυριακή", εξαδέλφη της Κλάραμπελ, βαφτιστήρας του Μίκυ.
Βραβείο Ποίησης: Τίτος Βανδής (στην κατηγορία αυτή ήταν να βραβευθεί ο ποιητής Τίτος Πατρίκιος αλλά την ώρα που το ανακοίνωναν στον Υπουργό άκουγε Δέσποινα Βανδή με αποτέλεσμα να τα μπερδέψει λίγο...)
Βραβείο Στιχουργικής: Βέρα Λάμπρου για το μελωποιημένο στίχο της "Το νινι σέρνει καράβι" (καθώς και για τη φωτογράφηση της στο PentHouse που αποκαλύπτει μέχρι και τις αμυγδαλές της).
Βραβείο Ερμηνευτικής Δυνότητας: Απόστολος Σουγκλάκος για την ερμηνεία του στο τραγούδι "Μακρυμάλη μακρυμάλη θα σου φάω το κεφάλι"
Βραβείο Μυθιστορήματος: Αρτέμης Μάτσας για το έργο του "ο λακές και ο λεκές" εκδόσεων ΚΟΥΚΟΥΛΑ.
Μετά το πέρας της βράβευσης και κατά τη διάρκεια της δεξίωσης ο νέος Υπουργός Πολιτισμού κ. Γιώργος Βουλγαράκης δήλωσε "Τα τυροπιτάκια είναι καταπληκτικά αλλά νομίζω ότι η μπόμπα ήταν ατυχής επιλογή για το μπουφέ μας. Ευτυχώς επιλήφθηκαν άμεσα οι πυροτεχνουργοί της ΕΛΑΣ και την εξουδετέρωσαν πρωτού ερκαγεί στα στομάχια μας. Ευχαριστώ όλους και όλες που μας τίμησαν με την παρουσία τους απόψε. Δε σας κάνω χειραψία γιατί έφαγα σαραγλί και κολάνε τα χέρια μου. Να είστε όλοι καλά, και του χρόνου".
Λαμπρούκος @ 8:08 π.μ. |


19 Comments:


  • At 10:14 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    κε λαμπρουκο,
    εσεις που γνωριζετε το αθλημα, απο οτι φαινεται δηλαδις...
    βραβειο "καλου λογου μετα τσεπωματος" δεν εχει?...
    γιατι σιγουρα αυτο το βραβειο θα το επαιρνα εγω!!!... ;)))  
  • At 10:34 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Εσύ καλό μου θα έπαιρνες το βραβείο "καλού λόγου μετά ξεπουπουλιάσματος".

    Δε μου χεις αφήσει τάλαρο. Αρπάχτρα.  
  • At 11:01 π.μ., Blogger houlia

    Tώρα που με έψησες κ έγινα fun αναγνώστρια...εσύ καθυστερείς περισσότερο στα ραντεβού σου, χωρίς βεβαίως ουδόλως να -υστερείς σε ιδέες τού νου σου και τού κοινού σου!Αξίζει την αναμονή.Καλημέρα, αγύρτη μου(?)  
  • At 12:48 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    ο Παπακαλιατης δε θα παρει τιποτα?

    ενα υποβρυχιο κατιτις βρε παιδι μου!

    Μεγα ταλεντο....  
  • At 1:44 μ.μ., Blogger Xνούδι

    καραlol λαμπρούκο. Ακόμα γελάω.

    Φιλιά και καλησπέρες.  
  • At 1:46 μ.μ., Blogger Unknown

    Video απο Θεμο:
    -Βουλγαρακης: "Του λεω συγνωμη ρε πουστη με εχεις ξεκωλιασει τι συγνωμη ζητας;;"
    Στον ευατο του εδωσε το βραβειο savoir vivre πως να μιλας οταν υποθετεις οτι οι καμερες ειναι οff.
    "George Boulgarakis Keep Going"  
  • At 2:18 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Houlia
    ------------------
    Τώρα που σ' έψησα και έχεις ροδαλίσει,
    και γευστική και ζουμερή έχεις καταντήσει,
    τώρα τα δόντια μου στις σάρκες σου θα μπήξω,
    και με μια μπύρα δροσερή θα σε γλεντήσω.

    @ Κοκοβιός
    -------------------
    Ώρες-ώρες σκέφτομαι "αλλος τα γράφει τα κείμενα του;". Παιδί μου χαζό είσαι εννοώ ότι από το μν της βλέπαμε μέχρι και τις αμυγδαλές της. Ουφφφφφφ, αμάθετο.

    @ Μοργκάνα
    -----------------
    Θα πάρει και ο Παπακαλιάτης, θα πάρει. Του το έχουμε ήδη κρατήσει. Είναι ένα μακρο΄στενο αγαλματάκι και στη βάση δυο καρύδια, τί είναι?

    @ Μ13
    --------------------
    Φάτσα?? Το ποστ σου ήταν το καλύτερο με διαφορά...

    @ 'Ολους
    -------------------
    Διαβάστε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τη Μ13. ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΗ.

    @ Ορλαντο
    -----------------
    Λολ. Ευχαριστώ

    @ Χνούδι
    -----------------
    Ρε χνούδι μας έχεις κάνει χάλια. Δεν έχω δει πιο ασταθές άτομο από εσένα. Κάθε μέρα αλλάζεις φωτογραφίες, διαθέσεις, μιλάμε ότι λυπάμαι τους γύρω σου. Ποιός ήρωας...

    @ Animation
    ------------------
    γεια σου ρε σκουληκάκι:) Το στιγμιότυπον καταπληκτικό.  
  • At 3:34 μ.μ., Blogger houlia

    Κάνε ό,τι θέλεις πιτσιρίκο.Οh, σε λάθος blog μπήκα?(Σωστα τα λέω εγώ)Ομως πρόσεχε όταν μιλάς για δόντια(δεν ξέρεις με ποιον μιλάς!)Κατά τα άλλα, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΤΑΒΕΡΝΑ ΤΟΥ ΠΩΛ??μ'ετρεχες βραδιάτικα χτες σ'ένα έρημο"απέναντι απ'την ισραηλινή πρεσβεία".Τελικά έφαγα στην πιπερια.Να σε τρέξω κι εγώ λίγο?Απέναντι απ την πρεσβεία τής Χονολουλου!  
  • At 4:04 μ.μ., Blogger Rodia

    Ααααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχα !!!!!!!!!!!!!!!
    Με απειλή περιστροφου τα έδωσε, ετσι;

    :-)  
  • At 4:29 μ.μ., Blogger northaura

    lol και πάλι lol...η μπόμπα απέδειξε ότι ήταν ατυχής επιλογή;  
  • At 4:31 μ.μ., Blogger raffinata

    δεν παραβρέθηκε ο Σπύρος Μπιμπίλας;τςτςτς  
  • At 4:47 μ.μ., Blogger ellinida

    Να είστε καλά κύριε Νομάρχα . Με κάνατε και γέλασα μέχρι δακρύων .
    Εκπληκτική η φωτό με το περίστροφο , αυτοπυροβολήθηκε τελικά ή κυνηγούσε μπεκάτσες ;
    Εξοχος as always .
    παντοτινά πιστή ψηφοφόρος σας  
  • At 8:38 μ.μ., Blogger lemon

    Με συγχωρείτε για την προσγείωση, αλλα ειλικρινά ρε Λαμπρούκο αναρωτιέμαι τι δουλειά κάνεις και πως περνάνε αυτοί που δουλεύουν όλη μέρα δίπλα σου...δουλεύουν καθόλου ή είναι πεσμένοι στο πάτωμα συνέχεια??
    Απίστευτος Νομάρχα μου, μου επιτρέπετε να σας λέω έτσι ε? διότι τόχω σίγουρο πια...

    (αλήθεια είναι οτι όσο το χτυπάς απλώνει??? λολολολ!!)  
  • At 8:21 π.μ., Blogger Λαμπρούκος

    @ Houlia
    ------------------
    Μόνο εσύ με κατάλαβες. Εγώ και ο πιτσιρίκος είμαστε το "ίδιο πρόσωπο". Εγώ είμαι "το ίδιο" και ο πιτσιρίκος "το πρόσωπο". Όσο για τον ΠΩΛ άκου και σημείωνε: Ανεβαίνουμεπρος τα πάνω το δρόμο που περνά από δίπλα από την πρεσβεάι του Ιραήλ. Περνάμη από ένα μαιευτήριο του οποίου το όνομα ξεχνώ και μόλια φτάνουμε στη διασταύρωση που πάει δεξιά Γαλάτσι και αριστερά Κυψέλη (ακριβώς στο φανάρι) κοιτάμε στο αριστερό μας χέρι και βλέπουμε την Άλγεβρα. Θα με θυμηθείς... Ελπίζω για λόγους τακτ την άλλη φορά να με προσκαλέσεις.

    @ Το καλοκαιρινό
    -------------------
    Καλά την Κεφάλα δεν την ξέρεις, το "πριν το σήμα κινδύνου" δε το έχεις ακούσει;

    @ Rodia
    -------------------
    Μάλλον το περίστροφό το θέλαμε μείς μόλια τα ακούσαμε.

    @ Northaura
    ----------------------
    Η μπόμπα είναι κατάλυπο από τη θητεία του στο Δημόσιας τάξης

    @ Ραφινάτα
    -----------------------
    Γμτ μου πως τον ξέχασα το Μπιμπίλα???

    @ Ελληνίς
    -----------------------
    Το πρόβλημα μου με εσένα κυρία μου είναι ότι δεν έχω οργανώσει ακόμα το ετεροδημοτών μου καλά...

    @ Πάνος
    ------------------
    Τα έχω ξανακούσει αυτά με το δαγκωτό και όταν ήρθε η ώρα στην κάλπη βρήκα μόνο το κουκί μου. "Κουκί-κούκος"

    @ Λεμονίτα
    ----------------------
    Η αλήθεια είναι ΄τοι δε δουλεύουν. Προσπαθώ φιλότιμα γι αυτό. Μ' αρέσει αν βλέπω χαμόγελα. Κάνουν τα ούτρα μας πιο όμορφα.

    Τώρα όσο για το χταπόδι μπορώ να σε διαβεβαιώσω. Για το μουνί δεν εχω ιδίαν πείρα καθω΄ςπροσωπικώς δεν έχω χτυπήσει κανένα.  
  • At 12:10 μ.μ., Blogger houlia

    Στα χτεσινά blogs νοιώθω ασφάλεια.Εχουν φυγει όλοι!Μέχρι και πρόσκληση σε δείπνο μπορεις να κάνεις!Χωρίς ν ακολουθησει το συνάφι.Μπας και έχεις όρεξη να με τρεχεις κ σήμερα?Ακριβώς αυτό έκανα.Μετά το Λητώ στα φανάρια, κοίταξα αριστερά.Αφαντο!Λοιπόν αν παω σήμερα,θα σκάσεις μύτη? Χωρίς οδηγίες προς ναυτιλωμένους όμως!Συ είπας όμως αρχηγέ:Μαυρα μάτια,μαύρα φρύδια,μαυρα κατσαρά μαλλιά...καναμε για να σε δούμε.Και μας έπεσες βαριά!
    Το σημερινο σου...περιμενε να το διαβάσω...Σου γράφω από φιλοφρόνηση προς το παρών...Ετσι που με κανες λειώμα και δε με χωραει το στρωμα.Ειπαμε, ειμαι ακόμα υπαρκτη μες στην ανυπαρξία μου.Τουτεστιν...δουλευω.Τι κερδίζω?  
  • At 1:36 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Τα πάντα...
    Άλλωστε ως γνωστόν, ο χαμένος τα παίρνει όλα.  
  • At 2:47 μ.μ., Blogger houlia

    Πόσα χρόνια έχεις να πατήσεις σ' αυτό το μαγαζί?Ούτε στο Αθηνοραμα το βρήσκω,ούτε φυσικά στο shic lifo.Mε αφησες με τη γλύκα στο στόμα και τη μάγική λέξη στ' αυτί:Καστανο γλυκό(οτιδήποτε!)σρλούπ!Να σε βάλλω τώρα να μου το μαγειρέψεις???  
  • At 3:25 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Με τρομάζεις...
    Δεν είναι δυνατό να έκλεισε η Άλγεβρα. Έχω να πάω από περυσι που έφυγα από την Αθήνα.

    Σε παρακαλώ πες μου ότι το βρήκες, πες μου ότι το βρήκες.

    Θα καπνίζω αριμανίως μέχρι να με διαβεβαιώσεις ότι το βρήκες και έιναι καλά.

    Αν πάλι κάτι του έχει συμβεί, θα αυτοκτονήσω τρώγοντας τούρτα κάστανο μέχρι να σκάσω...  
  • At 3:34 μ.μ., Blogger houlia

    Snif!!(μαντεύεις για πιο απ όλα?)Καλά τότε,να την κ(λ)άψουμε μαζί!
    Την τούρτα..  
Number of online users in last 3 minutes