Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Πατέρα, τα άκουσες τα νέα;
Κυριακή, Φεβρουαρίου 26, 2006
Πατέρα τα άκουσες τα νέα;
Βγήκε δημοσκόπηση που λέει πόσο ήπιος και διαλακτικός είμαι πατέρα. Πόσο προσηνής και προσιτός, πόσο ανοιχτός σε ιδέες και προτάσεις. Ήμουν μια Αμερική που περίμενε να την ανακαλύψουν πατέρα, και τώρα έγινε, με ανακάλυψαν.
Δε λέει όμως μόνο αυτά πατέρα. Είμαι λέει κακός διαχειριστής των κρίσεων. Ποιός εγώ πατέρα, που η ψυχή μου ξέρει τι έχω κάνει για να καλμάρω τη μαμά όταν έμαθε για τα τσιλιμπουρδίσματα σου με τη Δήμητρα. Τι ανθοδοχεία έχω φάει εγώ στο κεφάλι, τι ηρεμιστικά εχω αγοράσει από τα φαρμακία για να μη σας φάει λάχανο και τους δυο η Μάργκαρετ.
Δεν είναι όμως μόνο αυτά πατέρα.
Λέει ότι δίνω και υποσχέσεις που δε θα τηρήσω. Ποιός εγώ πατέρα, που όλο και όλο μια φορά δε πήρα στην Άντα ένα ζευγάρι σκουλαρίκια που της είχα τάξει και με πήρε ο διάολος. Αλλά από τότε έχω πάρει το μάθημα μου πατέρα. Μη τάξεις τ' Άγιου κερί και του παιδιού κουλούρι.
Άκουσες τα νέα πατέρα;
Η ίδια παλιοδημοσκόπηση λέει ότι δε διαθέτω πυγμή. Πόσο πυγμή εννοεί πια βρε πατέρα; Έχω γίνει ανάγωγος για να δείξω σε όλους ότι διαθέτω πυγμή. Προχθές για να φανταστείς πατέρα μιλούσε ο Πάγκαλος στο Εκτελεστικό Γραφείο και μπροστά σ όλους του είπα: "Ά-α-α-αντε σώπα πια και ε-ε-ε-εσύ". Βέβαια η αλήθεια είναι ότι δε με άκουσε κανείς γιατί το είπα ψιθυριστά, αλλά είναι ένα πρώτο βήμα πατέρα δεν είναι έτσι;
Μου λέν ακόμα ότι δεν έχω καλές σχέσεις με την εκκλησία πατέρα.
Μα επιτέλους τι θέλουν; Σκέφτομαι αν ποτέ γίνω κυβέρνηση πατέρα μετονομάσω τον Αρχιεπίσκοπο σε Αγιατολάχ Χριστοδουλνί, και να του δώσω τη Θράκη και τη Μακεδονία να τη διαχειρίζεται μόνος του. Έτσι κι αλλιώς εγώ όλη την Ελλάδα δε μπορώ να την έχω στο κεφάλι μου. Μεγάλη σκοτούρα πατέρα.
Πατέρα
πές τους και εσύ. Είμαι γιος σου έτσι δεν είναι;
Λαμπρούκος @ 2:03 μ.μ. |


13 Comments:


  • At 4:04 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    αντε καλε και ανησυχησα...
    ειπα οτι κατι μου παθες!
    που χαθηκες? αν ειναι μπρε για τα λεφτα, δεν θελω αλλα...
    τζαμπα θα 'ναι απο δω και μπρος οολα τα καλα τα λογια...
    τ' ακουσες τα νεα λαμπρουκο?....
    ;)
    .........
    απολαυση εισαι....  
  • At 8:30 μ.μ., Blogger raffinata

    νομίζω πως ο σχωρεμένος ΑΓΠ προτιμάει να ρίχνει τις βόλτες του με τα ζεϊμπέκικα της σχωρεμένης (κι αυτής) Ρίτας, παρά να ασχολείται με το ΓΑΠ καμάρι του... λαμπρούκο, νομαρχούκο μου, μείνε όπως είσαι μην αλλάξεις (ποιός το λέει αυτό το άζμα γμτ)όταν ανέβεις με το καλό στο νομαρχιακό θώκο, μόνο σκελετό στα γυαλιά άλλαξε, αν θέλεις...
    :))  
  • At 9:00 μ.μ., Blogger lemon

    Οχι Λαμπρούκο μας, ούτε καν σκελετό δεν χρειάζεται ν αλλάξεις, έλα (μάνα μου) όπως είσαι, εεεελα, όπωςς έιιιιισαααιιιι.....
    Μην πετάξεις τίποτα (ούτε καν τ΄ανείπωτα)...καλά, μέχρι τις εκλογές, θα την έχουμε ψωνίσει εντελώς όλοι/ΟΛΕΣ μαζί σου....
    Αλήθεια, η δημοσκόπηση τι έλεγε για σένα?? Η δεν το ανακοίνωσαν, για να μην χάσουν το κουράγιο τους οι υπόλοιποι??  
  • At 9:23 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Οντως είσαι απόλαυση,οπως λέει κι η Βασιλική.Ξέρω ξέρω,εχω 50αρικο και θα σε ξεπαραδιάσω ( :) ,προβλέψιμο ε? )..
    Τα λέω και τζάμπα όμως,χωρίς 50αρικα.  
  • At 12:37 π.μ., Blogger Xνούδι

    Τα κοπλιμέντα τα έκαναν οι προλαλίσαντες πιθήκι μου.

    Εγώ να σου πω καλησπέρα και να έχεις μια πολύ όμορφη εβδομάδα.

    :-)  
  • At 2:32 π.μ., Blogger Katerina ante portas

    Ωραία μας τα είπες Λαμπρούκο μου εσύ αλλά καλύτερα ο Πάνος!
    Πρωθυπουργικές φάπες, χα χα χα!

    Καλημέρα με έννοιες πολιτικές!  
  • At 3:04 π.μ., Blogger Neilys

    pes ta lamprouko..! Polla pareksigountai , me ton tropo sou kataferes na ekfraseis polla! Oso gia tin ekklisia.. etuhe na diavasw kapote mia dilwsi pou eixe kanei neoteros oti einai atheos kai tautohrona na ton vlepw stin tv na proskinaei se orthodoksi ekklisia kai na milaei gia pisti...
    auta..:P  
  • At 8:20 π.μ., Blogger Λύσιππος

    Να ομολογήσω την αμαρτία μου, το 1984 (?) πήγα σε ομιλία του Αντρέα στο Σύνταγμα. Με έσυρε ο φίλος μου ο Μιχαλάκης, ΠΑΣΟΚτζής μέχρι το κόκκαλο. Είχε βλέπεις μια φοβερή αδελφή (36C) και δεν μπορούσα να πω όχι.

    Τελικά ο Αντρέας ξαναβγήκε κι εγώ βγήκα ραντεβού με την αδελφή του Μιχάλη.  
  • At 10:54 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Υιε μου, υιε μου....

    Μην ανησυχεις...το ξερω οτι κανεις οτι μπορεις...

    Εξαλλου, ενα ονομα σου κληρονομησα ματια μου...Οχι και τη χαρη...  
  • At 1:41 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    ετσι μπραβο, regina καλη μου και χωρις καμια παρεξηγηση,ε?
    τα ευρωπουλακια ειναι για μενα την πτωχη πλην τιμια γιαγιακα, ετσι καταφερνω και συμπληρωνω την συνταξη και τα βγαζω περα...
    η καψερη!
    λαμπρουκο μου, ετσι δεν ειναι?
    (αχ! καλε τι 'σαι συ?
    στην ποδιά σου σφαζομαστε....)  
  • At 4:08 μ.μ., Blogger alombar42

    @Πάνος
    Μέχρι και ο γίγας Ζαγορίτης, προχθές, είχε αντίπαλο στην ψηφοφορία...

    Μα γι' αυτό ακριβώς είχε αντίπαλο και γι' αυτό ακριβώς η Κατερίνα μας πήρε όσους ψήφους πήρε. Μάθε πώς ακριβώς έγινε η διαδικασία και θα βρεις άπειρες ομοιότητες με την εκλογή ΓΑΠ ;)

    Η κυβέρνηση θα την κάνει όπως σου είχα ήδη πει, "στα τρία χρόνια το πολύ" - και δεν είμαι μάντης. Να δεις μάλιστα οτι μια από τις αφορμές της πτώσης θα είναι και... η ηλικία της Ντόρας.

    Οσο για το Λαμπρούκο, ας γίνει ό,τι θέλει, αρκεί να μην ξεχάσει εμάς που τον στηρίζουμε, βεβαίως βεβαίως!

    @Λαμπρούκος
    ΛΑ-ΜΠΡΟΥ-ΚΟΣ, ΛΑ-ΜΠΡΟΥ-ΚΟΣ!  
  • At 5:02 μ.μ., Blogger ellinida

    Πατέρα καλέ πατέρα , με αδικούν αυτοί οι Ελληνες , λένε ότι είμαι αμερικανάκι . Οτι οι λόγοι μου ... που τόσο κόπο κάνουν αυτά τα παιδιά για να μου τους γράψουν ... μοιάζουν με αυτούς του συμπαθητικού κυρίου Γεωργίου Θάμνου ... Ναι καλέ του Μπους , τον υιό του έχουμε τώρα πλανητάρχη .
    Να δεις πατέρα τι κακίες λένε ... ότι είναι σαν να μιλάμε σε παιδάκια του νηπιαγωγείου .
    Και είπα στα καλά τα παιδιά που μου γράφουνε , να βάζουν και καμμιά δύσκολη λέξη , να φαίνεται πόσο καλά χειρίζομαι την γλώσσα που μου έδωσαν ελληνική ...
    Αχ καλέ πατέρα , τι άδικος κόσμος , δεν με ψήφισαν και τώρα έχουμε αυτόν τον χοντρούλη με τα χοτ ντόγκ ... αλλά θα 'ρθει η μέρα μου , πατέρα , και θα γίνω Γιώργος στην θέση του Ανδρέα ... με το σπαθί μου ... ξιφίδιο είναι ακόμα ... που θα πάει , θα μεγαλώσει κάποια μέρα ... και θα τα κάνω τα χοτντόγκ του φέτες .
    Μπορώ να γίνω άγριος πατέρα . Να χθες είπα στην Αντα ότι δεν μ'αρέσει η πιτσαρία που μας φέρνει το ντελίβερυ . Την απείλησα πως δεν θα ξαναφάω ... και τρόμαξε !  
  • At 11:12 π.μ., Blogger ΕΣΣΛΙΝ

    AXAXAXA. Θα κάνει την Ελλάδα Δανία είπε. Αχαχαχαχα. ΔΑΝΙΑ!!! Ναι. Σε μέγεθος. (Αφού χαρίσει όλη την βορειονανατολική χώρα στην Τουρκία και τη βόρεια στα σκόπια, ό,τι μείνει θα είναι σαν την Δανία.) Εκτός αν παράκουσα και είπε "θα κάνω όλη την χώρα δάνεια".  
Number of online users in last 3 minutes