Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Panos Zervas for Mayor!!!
Δευτέρα, Οκτωβρίου 25, 2010
Αντιλαμβάνεστε ότι παρά τον όρκο σιωπής που έδωσα τα τελευταία χρόνια, οι εξελίξεις στο χώρο της πολιτικής αλλά και της τοπικής αυτοδιοίκησης ειδικότερα δε μου επιτρέπουν να σιωπήσω περισσότερο. Μετά την απόφαση του ΓΑΠ να παραθέσει διακαναλική συνέντευξη για να στηρίξει τους αυτοδιοικητικούς συνδυασμούς του και να θέσει το πραγματικό δίλημα των εκλογών, (θαρρείς και δεν το είχαμε καταλάβει εδώ και ένα χρόνο που τσούζει αδιαλείπτως η "απόληξη του ορθού" μας - κοινώς ο κόλος μας), αποφάσισα να αντιπαρέλθω με διαι-στολογική ανάρτηση για να "γραμμώσω" τα πλήθη που με αγωνία περιμένουν μια δημόσια τοποθέτηση μου: (δηλαδή για να φανταστείτε εγώ και ο Καραμανλής είχαμε μείνει μονο που δε μιλούσαμε, για εντελώς διαφορετικούς λόγους ο καθένας. Ο Καραμανλής γιατί έχει χεσμένη τη φωλιά του και εγώ γιατί δεν προλαβαίνω να πάρω σειρά από τη γυναίκα μου)! 

Μετά από αυτή τη σύντομη εισαγωγή θα πρέπει να σας πω ότι ο συνδυασμός που στηρίζουμε στη Θεσσσαλονίκη είναι "ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ - ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ" και ειδικότερα τον υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο ΠΑΝΟ ΖΕΡΒΑ! Και τώρα είμαι στη διάθεση σας για ερωτήσεις. Το συντονισμό της συζήτησης θα αναλάβει ο εκπρόσωπος μου κ. Σαμαρωτής.

Τρέμη: Πως αποφασίσατε να μη στηρίξετε το συνδυασμό του ΠΑΣΟΚ στη Θεσσαλονίκη;
Λαμπρούκος: Κοιτάξτε, οι λόγοι ήταν πολλοί. Καταρχήν διαφωνώ με την επιλογή ενός μη κομματικού υποψηφίου. Είχα καταθέσει την πρόταση μου στα αρμόδια όργανα του ΠΑΣΟΚ για υποψηφιότητα του κ. Τσοχατζόπουλου με το συνδυασμό "Αδιάφθοροι για τη Θεσσαλονίκη" αλλά δυστυχώς απορρίφθηκε με γέλια από το Εθνικό Συμβούλιο και το Εκτελεστικό Γραφείο. Οι πληροφορίες μου αναφέρουν μάλιστα πως ο Ραγκούσης διακομίστηκε στο Νοσοκομείο με αναπνευστικά προβλήματα από το πολύ γέλιο.
Επιπρόσθετα έχω πολλές ενστάσεις για την υποψηφιότητα του κ. Μπουτάρη οι οποίες εστιάζονται στα εξής:
1) Τα κρασιά του στην πλειονότητα τους (εκτός ελαχίστων λαμπρών είναι η αλήθεια εξαιρέσεων) είναι κάτουρο
2) Οι υποσχέσεις του για τσάμπα τσόντα στο λαό είναι "κενό" γράμμα, αφού αυτή παρέχεται αφειδώς από την κυβέρνηση με κάθε νέα εξαγγελία μέτρων στήριξης του Μνημονίου.
3) Οι πρωτοβουλίες του για στήριξη της Αρκούδας δεν είναι οικολογικές αλλά πολιτικές αφού παραπέμπουν σε στήριξη του στενού συνεργάτη του πρωθυπουργού κ. Αθανασάκη, γνωστού και με το προσωνύμιο "Ο Αρκούδος".

Χούκλη: Η στήριξη σας στον υποψήφιο του συνδυασμού κ. Πάνο Ζέρβα προκαλεί ερωτηματικά στον κόσμο σας.
Λαμπρούκος: Νομίζω ότι πρέπει να αλλάξουμε την οτπική μας για τα δημόσια πράγματα. Ο κ. Ζέρβας είναι ένα εξέχων μέλος της κοινωνίας μας και απολύτως συνεπής με τις εξαγγελίες του συνδυασμού του. Είναι ενεργός πολίτης, πράσινος (γνωστός για τα βαζελικά του αισθήματα - γεγονός που αποτελεί και το μοναδικό του μειονέκτημα), οικολόγος αλλά κυρίως μου έχει τάξει τρία δωρεάν σφραγίσματα και μία άδεια λαϊκής για να πουλάω σωβρακοκυλότες στο Πανόραμα.

Λιάτσος: Τι έχετε να ευχηθείτε στην κα. Νατάσσα Θεοδωρίδου που χθές γιόρτασε τα 40α γεννέθλια της (άσχετο);
Λαμπρούκος: Το Νατασσό είναι φίλη μου και οι σχέσεις μας (παρά το χωρισμό μας και το ότι με θέλει ακόμα) παραμένουν άριστες. Ελπίζω να έρθει να τραγουδήσει στα επινήκια των δημοτικών εκλογών.


Φίλε Πάνο, σου έυχομαι καλή επιτυχία. Το ψηφαλάκι μου το έχεις εξασφαλισμένο.
Μη ξεχάσεις τα σφραγίσματα και την άδεια λαϊκής που συμφωνήσαμε!!!
Λαμπρούκος @ 10:12 π.μ. |


6 Comments:


  • At 5:33 μ.μ., Blogger Ιφιμέδεια

    Ε, ότι θα ζούσαμε και την ανάσταση του Λαμπρούκου, ποιός θα το έλεγε!  
  • At 5:59 μ.μ., Anonymous σοφία

    Θα συμφωνήσω με την Ιφιμέδεια. Εύγε!  
  • At 9:13 μ.μ., Blogger lemon

    Αχ, αχ, αχ, έχω χάσει τα λόγια μου, τι χαρά, να και κάτι ευχάριστο που προέκυψε απ'τις εκλογές... Συγκινήθηκα τώρα, σταματάω τα σχολια, χαρηκα...  
  • At 11:00 π.μ., Blogger MelidonisM

    Μα όλες γυναίκες?

    Να σχολιάσει και ένας άντρας :-)

    δεν μπορεί κάποιο δόντι
    σου φτιαξε ο γιατρός,
    για να κάμεις το τούτο το
    διαφημιστικό spot! :-)

    Kalhmera kai kalh epistrofh  
  • At 9:32 μ.μ., Anonymous προσκλητηριο γαμου

    Ο αρκούδας;;;  
  • At 6:11 π.μ., Anonymous Κατερίνα Κασκαντίρη

    Ονομάζομαι Κατερίνα Κασκαντίρη και είμαι δευτεροετής φοιτήτρια της Νομικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είμαι μόνιμο μέλος της Χρυσής Αυγής (Πυρήνας Κορίνθου), καθώς από Κόρινθο κατάγεται και διαμένει η οικογένειά μου που άλλωστε κατέχει τους Αλευρόμυλους Μάρρα. Θέλω να καταγγείλω τις διώξεις που υφίσταται η Χρυσή Αυγή, το μοναδικό αυθεντικό εθνικιστικό κίνημα από το σιωνιστικό αριστερό παρακράτος του Σαμαρά, συνεπικουρούμενο από μπάτσους & δικαστές. Προσπαθούν να φιμώσουν την φωνή της αλήθειας και να μολύνουν την Ελλάδα με τα αλλοδαπά λαθρο-ορκ, τους ανώμαλους ομοφυλόφιλους και τα υπόλοιπα όργανα της Νέας Παγκόσμιας Τάξης (αναρχοκομμουνιστικοαριστερά σκουπίδια). Δεν θα τους περάσει! Ψηφίζουμε όλοι Χρυσή Αυγή.  
Number of online users in last 3 minutes