Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Οι bloggers της ελεεινής τραπέζης
Δευτέρα, Μαΐου 15, 2006
Όλα ξεκίνησαν με την απλή ανταλλαγή συνθημάτων:
- "Γαμιέται ο ΜΠΑΟΚ και η Τουρκία" από τη μεριά των Alombar, σκύλου, μωρού, Κουρκουμπινιού, Χνουδιού, Ροδιάς, Άλεξ του Χημείου, και beerman
- "Γαμήστε τον
ΜΠΟΥΣΤΗ τον Ολυμπιακό" εμείς.
- "'Αρη εκεί στη
Β' Εθνική", αυτοί...
- "Βαζέλια, βαζέλια είστε σα
κουνέλια" εμείς (σ' αυτό ο Πάνος δε συμμετείχε, και προς στιγμήν το αραγές μέτωπο των βορείων κινδύνεψε, αλλά την κρίσιμη στιγμή τον απείλησα ότι θα μείνει στην ιστορία ως αποστάτης και όταν μεγαλώσουν τα παιδιά του θα μοιάζουν σαν τη Ντόρα και τον Κυριάκο Μητσοτάκη και δεν αποκλείεται να πολιτευτούν με τη Νέα Δημοκρατία, και έτσι στην τρίτη επανάληψη φώναζε πιο δυνατά από όλους μας)

Μετά περάσαμε σε πιο προσωπικούς χαρακτηρισμούς...
-
Χαμουτζήδες
-
Βούλγαροι
-
Μαμούχαλοι
-
Παπατζήδες
-Τι να μας πείτε ρε και σεις που τρώτε γύρο με σουβλάκι;
-Τι λε ρε, όχι θα μασήσουμε από εσάς που την πρωτοχρονιά κόβετε μπουγάτσα με φλουρί!
Μετά ανταλλάγησαν φτυσίματα (αφού είχαμε φαέι 3 (ολογράφως τρία) τζατζίκια ο καθένας), και χειρονομίες σεξουαλικού περιεχομένου που θα μπορούσα να σας περιγράψω αλλά η τελευταία μέτρηση της
AGB στο μπλόγκ μου έδειξε ότι έχω μεγάλη αναγνωσιμότητα στις ηλικίες 3μηνών μέχρι 2 ετών, και έτσι από αίσθημα ευθύνης σιωπώ.

Κάποια στιγμή επικράτησε ησυχία, και ήξερα ότι ήταν η καλύτερη στιγμή για να αιφνιδιάσουμε τον αντίπαλο. Αναλαμβάνοντας τη διοίκηση των
Βορείων, και με ένα μου νεύμα τα παλικάρια του Βορρά χύθηκαν στο ρεμπέτ ασκέρ του νότου σκορπίζοντας όλεθρο και πανικό. Έπιασα κεφαλοκλείδωμα τον beerman ενώ με τον αγκώνα μου χτυπούσα το Χνούδι στο κεφάλι, ο Πάνος χύμηξε σαν τον αίλουρο στον Alombar την ίδια στιγμή που ο σκύλος του δάγκωνε τον πισινό και ο μπέμπης έκανε εμετό στο παντελόνι του, Φούφουτος και Αθανάσιος αναλάβανε Ροδιά και Άλεξ το Χημείο, για την οποία προηγούμενα είχαμε εκδώσει σχετικό ψήφισμα ζητώντας να πάψει το πρόγραμμα παραγωγής Χημικού Οπλοστασίου, ειδάλως δε θα αγόραζε κανείς το βιβλίο της που αναμένεται να εκδωθεί από τον ΑγριοΜαραθιά εντός του Ιουνίου ενώ τέλος η Λεμονιά όρμηξε στο Κουρκουμπίνι αλλά τελικά κατέληξαν να συζητάνε για τις τάσεις της μόδας στη Θεσσαλονίκη και για τη μάλλον ακριβή αγορά του Κολωνακίου σε σχέση με αυτην της Προξένου Κορομηλά που και τα ίδια πράγματα έχει και σε καλύτερες τιμές μπορείς να τα βρείς. Την ίδια στιγμή, Όνειρος, Tero, και ο Γιάννης – ένας παοκτζής μπλόγκερ που δεν ήθελε να μας πει το όνομά του και εμείς κάναμε πως δεν καταλάβαμε ποιος ήταν - παίζανε στοιχήματα 4:1,5 το δίδυμο Ροδιά-Φούφουτος, και 2:1 το ενδεχόμενο να κάνει κακά ο μπέμπης στο φρεσκοξυρισμένο πρόσωπο του Πάνου, καθώς ο πισινούλης του ήταν από ώρα τοποθετημένος σε θέση βολής.

Το πράγμα εξελίσσονταν σε πραγματικό μακελειό αλλά την ύστατη ώρα φτάσανε τα σαργουδάκια και αποφάσισα ότι θα έπρεπε να κάνω ένα ενωτικό κάλεσμα αναδεικνυόμενος σε πραγματικό ηγέτη όλων των
Ελληνίδων και όλων των Ελληνων, καθότι οι βλέψεις μου δε σταματούν στη Νομαρχία Θεσσαλονίκης. Και είπα...

Συντρόφισες και σύντροφοι,

Είναι ιστορική η συγκέντρωση μας σήμερα μπλόγκερς της
Θεσσαλονίκης, μπλόγκερς της Αθήνας! Που είσαι Αθήνα, να θαμάξεις τη νύμφη του Θερμαϊκού! Σήμερα η Θεσσαλονίκη μίλησε, και έστειλε το Λαμπρούκο στο Νομαρχιακό μέγαρο! κ. Μη Χέσω, από σήμερα ανήκετε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Ο Δημοκρατικός λαός της Θεσσαλονίκης έδωσε τη δική του απάντηση!

(Ο ΛΑΟΣ ΔΕ ΞΕΧΝΑ, ΨΩΜΙΑΔΗ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ)


Και βέβαια δε ξεχνά λαέ της Θεσσαλονίκης. Και θα δώσει τη δική του απάντηση στις 14 του Οκτώβρη! Μια απάντηση ιστορική, δημοκρατική, προοδευτική μα πάνω από όλα βαθειά σεξουαλική!

(ΜΕ ΛΑΜΠΡΟΥΚΟ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ, ΘΑ ΧΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ...
(συμπληρώστε ο καθείς την επιλογή του Α) μουνί, Β) καυλί))
Σύντροφοι, δε μας πρέπει να χωριζόμαστε. Μόνο ενωμένοι μπορούμε να μεγαλουργήσουμε, να οικοδομήσουμε μιαν άλλη Ελλάδα, την Ελλάδα της ανάπτυξης, της προόδου, της ποιότητας (ΠΡΟΣΟΧΗ: προφέρεται πχιότητα). Ο ξένος δάκτυλος μας θέλει διαιρεμένους, για να μας αφήνουν πάντα στα ποσοστά που πιάνει ο Συνασπισμός στις εκλογές. Όχι σύντροφοι, δε θα παίρνουμε άλλο τα τρία μας (αριθμητικώς 3). Ήρθε η ώρα της υπέρβασης, ήρθε η ώρα της πλέριας μαζικότητας, ήρθε η ώρα των λαϊκών κινημάτων και των μεγάλων ηγετών.

(ΛΑΜΠΡΟΥΚΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΪΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ)

Στο σημέιο αυτό κατάλαβα πως ήρθε η ώρα να το βουλώσω καθώς κινδύνευα να γλύψω τις ουρές από τα σαργουδάκια και να κυνηγιέμαι με τις γάτες για το ποιός θα αρπάξει πρώτος τα ψαροκέφαλα, καθότι τα ληγούρια κόντευαν να μην αφήσουν τίποτα όρθιο. Μέχρι και το λαδολέμονο έπιναν από το κανατάκι...

Σεξ δεν είχε, αν εξαιρέσει κανείς το σκύλο που αφού διακόρευσε τρείς ντόπιες σκυλίτσες, τριβόταν όλο το βράδυ επάνω στο πόδι μου το οποίο τελικώς και γονιμοποίησε. Αυτή έιναι η μόνη αλήθεια, και ότι άλλο διαβάσετε είναι διαβολές του κιτρίνου τύπου!

Τέλος θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το Δ.Σ., τη διοίκηση, το προσωπικό και τους ανθρώπους
πίσω από τις κάμερες του ουζερί Ίμερος για την υπέροχη φιλοξενία του, τη γαλαντόμα προσφορά τους, και τα πεντανόστιμα εδέσματα. Καταγγέλουμε το Δήμαρχο Περαίας για τα ακούρευτα γρασίδια και τις πευκοβελόνες που κάναν σουρωτήρι τον κώλο μας και στέλνουμε τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς στο Γ. και τους μπαμπουίνους του! Επιπλέον χαιρετίζουμε τη butterfly που πέταξε για ένα λεπτό πάνω από τα κεφάλια μας και έπειτα χάθηκε στο φώς της πανσελήνου.
Λαμπρούκος @ 7:14 π.μ. |


37 Comments:


  • At 10:20 π.μ., Blogger Λύσιππος

    Πάλι ξύδια πίνατε ωρέ;  
  • At 10:32 π.μ., Blogger maika

    ..δεν πρέπει εσύ τουλάχιστον,να πέρασες και πολύ καλά...
    έφαγες ξύλο,έμεινες νηστικός,ψήφους δε μάζεψες γιατί όσο ξεδίπλωνες τό όραμά σου οι υπόλοιποι ξεσκίζονταν στο φαί..και σιγά μη σε άκουγαν,
    σου πήδηξε και το πόδι ο σκύλος...

    κρίμα!!  
  • At 10:53 π.μ., Blogger Γιουτζίν

    Ζηλεύω, αλλά τι να κάνω. Καταπίνω τη χολή μου αντί σαρμαδακίων.
    (εντός ολίγου πολιτογράφομαι θεσ/νικιά μόνο και μόνο για να σας προσφέρω την ψήφο μου, φίλτατε νομάρχα)  
  • At 11:01 π.μ., Blogger NinaC

    1. ΔΕ ΖΗΛΕΥΩ!
    2. Τόξερα ότι θα περνάγατε χάλια, γι' αυτό δεν ήρθα.
    3. ΔΕ ΖΗΛΕΥΩ!
    4. Παρέλειψες να πεις ότι ι σ. Ντόλλυ, διέκοψε το γρασιδοκύλισμα εν Επιδαύροις με 25ρικο τεκνό και κάλεσε σε ώρα σύσφιξης σχέσεων (την ώρα που σε γονιμοποιούσε ο αλομπαρόσκυλος συγκεκριμένα) για να απευθύνει θερμό αγωνιστικό χαιρετισμό. (τι ωραία φωνή που έχεις, μωρό μου, από το τηλέφωνο...)
    5. ΔΕ ΖΗΛΕΥΩ!
    6. Έχεις mail.
    7. ΔΕ ΖΗΛΕΥΩ!  
  • At 11:01 π.μ., Blogger Γιουτζίν

    Κε νομάρχα, λόγω του πάρτυ δεν μπορώ να ξεκολλήσω από την σελίδα σας. Μήπως θα θέλατε να μου φτιάξετε ένα cd και να μου το στείλετε; Υπόσχομαι ότι και μετά από αυτό θα συνεχίσω να σας επισκέπτομαι.  
  • At 11:09 π.μ., Blogger Кроткая

    Λαμπρούκιους Μάγκνους,

    1. εσείς έχετε απαγάγει το Χημείο και χάθηκε από προσώπου κυβερνοχώρου; Δώστε πίσω το Χημείο ρε!

    2. Αποκρύπτετε πληροφορίες, Λαμπρούκιους Μάγκνους! Τα μάθαμε ότι την πέσατε σε όλες τις Αθηναίες (που είναι κουκλάρες), αλλά πήρατε ό,τι και ο Συνασπισμός. Εξού και αναγκαστήκατε να αρκεστείτε στα σαργουδάκια, αλλά ούτε αυτά δεν είστε ικανός να καμακώσετε, ως φαίνεται!

    3. Τα καλτσάκια σας δηλώνουν περιχαρή ότι θα βρίσκονται οσονούπω στην Αθήνα. Θα τα τιμήσετε με ινκόγκνιτο ολιγοήμερη εμφάνιση στην Πρωτεύουσα; Ευκαιρία να μεταφέρετε την προεκλογική σας εκστρατεία και χάμου, γιατί αμα περιμένετε από τη Δευτερεύουσα, θα φάτε τη σκόνη του Καρατζαφέρη, Λαμπρούκιους Μάγκνους!

    Τα σέβη μου!

    (υ.γ. άμα γεννήσεις τα τα πιθηκοκουτάβια, κράτα μου ένα κανελί).  
  • At 11:32 π.μ., Blogger An-Lu

    χαχαχαχα!!!!!!
    Πίσω από τις γραμμές κύριε Νομαρχούκε, διαβάζω ότι περάσατε ΖΑΧΑΡΗ!!!!!!
    ΥΓ Κρατήστε ένα πηθικοκούταβο με βούλες για μένα!
    Σμουτς!  
  • At 11:56 π.μ., Blogger mickey

    Περίμενα πώς και πώς το νέο σου post για να σου κάνω σεφτέ μετά την "αποκάλυψή" σου στους λίγους τυχερούς που ανέβηκαν στα μέρη σας και σε συνάντησαν. Τελικά, προτίμησα να χουζουρέψω στο κρεβάτι μου λίγο ακόμα, αγκαλιά με μία από τις ...άτυχες :P

    Κατάλαβα πως σου είχα λείψει τόσες βδομάδες, αλλά ήταν μια καλή ευκαιρία να διαπιστώσεις μέσα από τα αμέτρητα στατιστικά που τηρείς για την επισκεψιμότητα στο blog σου, πόσο καταλυτική είναι η παρουσία μου εδώ μέσα - μέχρι και στον Ακατονόμαστο έφτασες να με παρακαλάς! Άντε και σου υπόσχομαι να μην ξαναλείψω τόσο πολύ σου - για περισσότερο παίζεται :)

    Υ.Γ. Το κείμενο της προηγούμενης Παρασκευής (5/5) ήταν για μένα το καλύτερό σου και το καλύτερο αστείο κείμενο που έχω διαβάσει στην μπλογκόσφαιρα. Όσο για το καλύτερο ποιητικό, ας όψεται η ...αρραβωνιαστικιά μου ;)  
  • At 12:24 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Lysippos: ωρέ τι ξύδια, κάτι παλιομπύρες πίναμε...

    Μαϊκα: μέσα έπεσες...

    Γιουτζίν: Εννοείτε ότι θα το ρίξετε δαγκωτό!!! μανδάμ

    Ντόλυ:
    1) Που να σκάσεις
    2) περάσαμε υπέροχα
    3 Που να σκάσεις
    4) το γεγονός είναι (παραδόξως αληθινο) κάποια στιγμη σκεφτήκαμε ότι θα ήτο καλό να κάνουμε μια ανταπόκριση γι αυτό καλέσαμε το 090 555555 που ξέραμε πως εκείνη την ώρα η Ντόλυ έκανε μεροκάματο στη γραμμή "Ντόλυ και στην Επίδαυρο με έχουν πάρει όλοι"
    5) Που να σκάσεις
    6) Το πήρα, είναι σούπερ φωτό του ακατανόμαστου και θα τοποθετηθώ δημοσίως
    7) Που να σκάσεις

    Γιουτζίν: Πριτς!

    Πάνος Ράπανος: Καλά ρε είσαι τρελός. θέλει η χήρα να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει; καλά άμα είχα πάρει γραμμή τις άλλες θα μου είχε έρθει το εγκεφαλικό δε το γλύτωνα!

    Κροτ: Xaxaxa! Έχασες παλιοβέλγικο λυκόσκυλο. Next time Brussels international. Θα κάνουμε την μάζωξη sto Picolo Mondo στη Βρυξέλλα!

    Leaf: Και λίγα λες!

    Μικυς: ΠαλιοΜικάκο μου καλωσόρισες. Θα σφάξω το Νίκο Δήμου το σιτευτό για να σε προυπαντήσω! Ενοείτε ότι είχα μελαγχολήσει όλον αυτό τον καιρό. Μου έλειψες, και κρίμα που δεν ήρθες. Για τους ήλιους και τις σελήνες ξέρεις να τρέχεις μέχρι την Κάρπαθο, για το Νομαρχούκο σου ούτε μεχρι τη Θεσσαλονίκη δεν ανέβηκες!  
  • At 1:48 μ.μ., Blogger Кроткая

    Τι έγινε Λαμπρούκιους Μάγκνους; Πας για Ευρωβουλευτής ή για Επίτροπος; Έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Πρόντι θα αποσύρει τον Ιταλό Επίτροπο και θα βάλει άλλο στη θέση του! Μη μου πείς! θα γίνεις Φρατίνι στη θέση του Φρατίνι;! (άντε να έχουμε και τα μέσα, να πιάσουμε και καμιά θεσούλα στο καμπινέ -το!)  
  • At 1:49 μ.μ., Blogger Katerina ante portas

    Tελικά επι στρογγυλής τραπέζης έγινε η ενωτική σύναξη Νομαρχούκο μας;
    Με το καλό να την επαναλάβετε!  
  • At 2:00 μ.μ., Blogger funEL

    Ν αποσύρετε πάραυτα τη παραπλανητική φωτογραφία στοιχείο ντοκουμέντο απο την προηγούμενη συνεδρίασή μας με θέμα την επικείμενη ήττα των ελληνορθοδόξων από το συνασπισμό των Νεοτάξ ανορθόδοξων ανθρωπιστών δυτικών σατανιστών Ιλλουμινατι καλλικατζαραίων κλπ.

    Το τάγμα των Ιπποτών funEL, είναι ΚΑΙ ελεεινό, ΚΑΙ γραφικό ΚΑΙ επομένως σούπερ ΕΛληνορθοδόξ θεοκρατικού χαρακτήρος.

    να προσέχετε διότι ο Προφήτης Πλασιέ (κατα κόσμον κ. Λιακό) δεν αστειεύεται...

    ΕΜΠΡΟΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΘΕΟΚΡΑΤΙΚΌ ΜΕΣΑΙΩΝΑ (και οχι μόνο) ΠΟΥ ΕΠΕΡΧΕΤΑΙ  
  • At 3:48 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    αφιυ δεν ημουν εκει, μικρο απαισιο ποθητο πιθηκι, πως περασες καλα?

    αφου alombar και το κουρκουμπινι μου ειπαν οτι δεν ειχες ορεξη ολο το βραδυ....

    καημενο μου....  
  • At 3:56 μ.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο

    Κι εγώ νόμιζα ότι όταν είπες πως δεν θα έρθεις το έλεγες σοβαρά!
    Όχι τίποτα άλλο, μου φάνηκε πως είδα ένα πιθηκάκι να κινείται στα πέριξ και νόμιζα πως είχα παραισθήσεις.  
  • At 4:23 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Krotky: Σιγά το δύσκολο, εδώ έγινε η Αν΄νούλα εγώ θα κολώσω...

    Κατερίνα: και την επόμενη να μας τιμήσετε...

    Φιούνελ: Καλά το ποστάκι σου σήμερα δε παιζότανε!

    Μοργκάνα: Η αλήθεια είναι πως με το ζόρι τον έφαγα το δεύτερο Ροφό. Όσο για λούτσους άλλο να σου λέω...

    Θεριό: Μαιμούνι ήταν!  
  • At 4:45 μ.μ., Blogger Unknown

    Άμα δεν ζηλεύει το babydoll όντως χάλια περάσατε....
    Ενθυμούμαι μια φορά που μου είχε γυρισμένη επιδεικτικά την πλάτη και είχαμε περάσει καλά... άρα...

    Τεσπα...
    Δεν κατεβαίνετε τώρα κι εσείς προς τα χάμου;
    (να φέρετε μια καλή μερίδα χτυπητή και τρίγωνα σοκολάτας από τον αγαπητό και... ε καλά.. θα σας κάν ωλίστα όταν μου πείτε ότι έρχεστε...)

    ΥΓ: Τί μου θύμισες με τον Λουκιανό... :)  
  • At 4:58 μ.μ., Blogger Idάκι

    Εγώ, πάντως, ζήλεψα... Και Περαία και συνάντηση κορυφής και πάρε-δώσε και τηλεφωνήματα και συνεννοήσεις...

    Κάντε μια βόλτα προς Ινγκλατέρα, ωρέ!

    (μούρλια μούρλια κι εγώ τέτοια έχω ζήσει στην Θες!)  
  • At 5:14 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Τώρα εγώ πειράζει που βαρέθηκα;  
  • At 5:30 μ.μ., Blogger Αθήναιος

    Κατά 99% θ΄ανέβω Θεσσαλονίκη στο τέλος του μήνα αλλά στο μεταξύ, μπορεί κάποιος να μας κάνει μια περιγραφή του Λαμπρούκου;  
  • At 5:51 μ.μ., Blogger raffinata

    έχω να καταγγείλω ότι χτες το βράδυ μου τηλεφώνησε βόρειος "φίλος" λέγοντάς μου: έχω τον Λαμπρούκο δίπλα μου, πάρε να σου μιλήσει... τρέμοντας είπα ένα γλυκανάλατο "ναιιιιι" κι άκουσα μιά γυναικεία φωνή.. Ο Λαμπρούκος εκτός από πίθηκος είναι ΚΑΙ γυναίκα! θέλω την αλήθεια εδώ και τώρα !!! :)  
  • At 6:09 μ.μ., Blogger FUFUTOS

    Κύριε Νομάρχα, το κείμενο σας είναι υπόδειγμα ακριβούς, ψύχραιμου, αντικειμενικού, σφαιρικού, επιμορφωτικού και διεισδυτικού ρεπορτάζ. Ήδη η Παναγιωταρέα έβαλε μέσον τη Μαριέττα για να το δημοσιεύσει αποκλειστικά στο πανεπιστημιακό της σύγγραμμα.
    Απολαυστικότατον!!!
    ___
    Εχω την εντύπωση ότι μ' έριξες πάλι στην απόδοση του στοιχήματος. Και δε με ειδοποίησες να ποντάρω κι εγώ. θα συμβουλευθώ το Βασίλη...
    ___
    Επειδή(ς) μ΄έχεις συνέχεια στο τρέξιμο για ψηφοθηρία ενώ εσύ παρασύρεσαι από τους πειρασμούς και επιδίδεσαι σε ακολασίες κάτω από τα πεύκα, θύμωσα και θα σε ρουφιανέψω στον Αθήναιο και τη Ραφφινάτα.
    Λοιπόν ο Λαμπρούκος είναι πολλύ άσχημος, πολλλύ κοντός, πολλλύ χοντρός, τελλλείως φαλακρός, πολλλύ κακόγουστος, πολλύ κακοντυμένος, πολλλύ αγενής, οι φακοί των γυαλιών του είναι πολλλύ πιο χοντροί από αυτούς της παλαιοτάτης φωτογραφίας του (πριν να παχύνει, κοντύνει κλπ). Για συμπληρωματικά στοιχεία σχετικά με άλλες ανατομικές ...λεπτομέρειες απευθυνθεἰτε στις θαυμάστριές του και σε όσους συνηπηρέτησαν μαζί του στο Ναυτικό.  
  • At 6:32 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Darth: Βρε άχρηστο πλάσμα τα τρίγωνα δε τρώγονται με σοκολάτα. Με κρέμα τρώγονται!

    Αϊ-Ντι: Εμ τι μου τα ηθελες τα εξωτερικά, βάχα γυναίκα!

    γιάννης: παιδί μου εσύ, βαρεμένο γεννήθηκες!

    Αθήναιος: Άσε, μη μπείς στον κόπο. Την είδαμε τη φωτογραφία σου στο προηγούμενο πόστ. Χοντρός, κοιλαράς (και νομίζω ότι διέκρινα και ένα χρυσό δόντι ή ήτο της ιδεός μου).

    Πρέπει να τάξεις τραπέζι φίνο για να μη πάρουμε όλοι τα βουνά όταν έρθεις!

    Ραφινάτα: Που να σκάσεις μωρή από τη ζήλια σου!

    Φούφουτος:
    Αγαπητέ φούφουτε,

    Συγχαιρω το φιλαλήθες πνεύμα σου και την ειλικρίνεια σου, προσόντα όμως τα οποία όπως γνωρίζεις ουδώλως μας χρειάζονται για μια επιτυχημένη προεκλογική εκστρατεία.

    Επιπλέον όσο εγώ αγωνιζώμουν στο γραφείο μας για την εκλογική επιτυχία του συνδυασμού μας, εσύ προσπαθούσες να βρεις τις παντόφλες σου μετά το άγριο hang over που είχες την Κυριακή το πρωί από τα ξύδια!

    Ως εκ τούτου, τίθεσαι σε 15ήμερο αναστολή των καθηκόντων σου, μέχρι να ξαναγίνεις ο παλιός καλός φούφουτος, που έλεγε ψέματα παντού και πειστικά, δε μεθοκοπούσε δεξιά και αριστερά και είχε το νομαρχούκο κορώνα στο κεφάλι του.

    Με τιμή
    ο πολιτικός σου προϊστάμενος  
  • At 6:44 μ.μ., Blogger NinaC

    @Φούφουτε, ξέχασες να πεις ότι ΓΚαυλλλλλώνει με το Αλλλλομπαρόσκυλλλλο!  
  • At 8:08 μ.μ., Blogger ma.beez

    Σαργούς φάγατε; Πουλάκια μου! Μπλογκετάριοι όλου του διαδικτύου ενωθείτε.  
  • At 8:18 μ.μ., Blogger alex

    κύριε Νομάρχα μου, παραλείψατε να πείτε πως μοιραστήκατε μαζί μας τα μέρη του σώματος σας που γυμνάζετε εντατικά με step
    τα σέβη μου (τσάκω και ένα πενηντάευρω)  
  • At 10:39 μ.μ., Blogger Кроткая

    Ρε Αλομπάρ, μας δουλεύεις; τέτοιες φωτο μας υποσχέθηκες; καταρχας δεν ε΄χει καμια με το Λαμπρούκιο μόνο του. Δευτερον, σ αυτεςε ολο τρωτε!
    Για τις άλλες, τις καλές που να απευθυνθώ; Στον Τριανταφυλλόπουλο;  
  • At 1:24 π.μ., Blogger mickey

    Νομαρχούκο μου!!!

    Με συγκίνησες βαθύτατα. Ακόμα σκουπίζω τα δάκρυά μου (σνιφ) - μαζί με τα περιώνυμα κακάδια που περιέγραψες σε κείνο το top-of-the-posts!

    Ρε κουτό, αφού ξέρεις πως θέλω να σε συναντήσω prive, να περάσουμε και καμιά τρελή νύχτα καρναβαλιού BTW (όχι μεταξύ μας βέβαια - μη γλύφεσαι - αλλά με τα χαρέμια μας: Βόρειες και Χαμουτζούδες).

    Άντε και λέω να σου ξαναγίνω στενός κορσές (στο μπλογκ εννοώ - μην πάει πουθενά το βρώμικο πιθηκίσιο μυαλό σου).  
  • At 7:42 π.μ., Blogger ellinida

    Μωρό μου , πότε θα τους πεις την αλήθεια ? Πως στείλαμε τον σωσία σου και εμείς περάσαμε μέλι στην σουίτα του ξενοδοχείου ...
    Είσαι τελικά το κάτι άλλο .
    Αι λάβ γιού σουήτ μάνκευ .  
  • At 8:22 π.μ., Blogger Rodia

    Αγαμητέ μου κ. Νομάρχα, μόλις αποτοξινωθώ θα ενημερώσω ΚΑΛΥΤΕΡΑ για τα δεινά που περάσαμε εκεί, στο Νέο Μπαγκλαντές -τι Περαία και πράσινα άλογα!
    Οφείλω να ομολογήσω πάντως ότι η ωραιότης σας με άφησε άναυδη! Τόσο δασύτριχο στέρνο δεν είχα ματαειδεί, ούτε τέτοιο γυαλιστερό κολαράκι -εντελώς ροζ λέμε- με το μονόγραμμά μου επάνω.
    Ευχαριστώ βρε!!!!!!!
    σμουτς!:-)  
  • At 10:02 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    φιλακια...
    και ας μην ημουν εκει....
    σνιφ...σνιφ...
    ;)  
  • At 2:26 μ.μ., Blogger Νicola Beerman

    ...θελω να σταθω σε δυο σημεια:

    α) στο πρωτο μερος της συρραξης εβγαλα ενα καλο μεροκαματο γιατι ειχα βαλει τον αλογομουρη(ξερεις εσυ...)να πονταρει οτι θα φαω φαπες(γι αυτο και γυρισε η πλαστιγγα προς το μερος των βορειων...)

    β)μου 'χαν πει οτι στην ΠΡΟΞΕΝΟΥ ΚΟΡΟΜΗΛΑ θα βρω μπαρακια κι εγω ο μαλακας επεσα πανω στις βιτρινες των γιαπις και αναγκαστηκα να ψωνισω στο μωρο μου κατι συνολακια που τσακισαν τον προυπολογισμο της εκδρομης...  
  • At 6:39 μ.μ., Blogger Melina's Art

    Χαχα! Ωραία ήταν δε μπορώ να πω αλλά ήσασταν όλοι επιεικώς απαράδεκτοι διότι εγώ όχι σαργούς δε πρόλαβα να δω, αλλά ούτε τις ουρές τους!! Κάτι λέπια σκούπισα απο το ροδουλί μαγουλο του Λαμπρούκου και ίσα που δε μου δάγκασε το χέρι!
    :p

    άντε να παω να ξεσκονήσω το μπλογκ μου τώρα και να γράψω καννα ποστάκι γιατί πιάσαμε αράχνες..

    Καιιι περάσαμ' όμορφαααα, όμορφααα, όμορφαααα...  
  • At 12:28 π.μ., Blogger Butterfly

    Σας διαψεύδω κύριε Λαμπρούκο. 5 ήταν τα λεπτά. Και φυσικά στο φως της πανσελήνου θα πετούσα!!! Που αλλού ήθελες με τέτοιο φεγγάρι?
    Φιλιά  
  • At 11:48 μ.μ., Blogger mindstripper

    Άντε, τώρα που σού 'φυγε το άχτι και για το πάρτυ (άγιε μου Παντελεήμονα, μεγάλη η χάρη σου, θα ησυχάσουμε επιτέλους), την επόμενη φορά ολτουγκέδερ πια, με μπλόγκερς να παίζουν μουσικές στα πλατώ και καλαμαράκια τηγανιτά στο πιάτο.

    Καλό βράδυ Λαμπρούκο. :-)  
  • At 3:50 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Where did you find it? Interesting read » »  
  • At 7:15 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Cool blog, interesting information... Keep it UP » »  
  • At 3:48 μ.μ., Anonymous Online Cheating

    It is remarkable, a useful phrase  
Number of online users in last 3 minutes