Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Ειδοποία ρε μπούρδα Καραβάγκο!
Δευτέρα, Μαΐου 22, 2006

Το παρόν μπλόγκ κλείνει λόγω χρεωκοπίας.

Τα κείμενα του διατίθενται ως υλικά κατεδαφίσεως, ΤΙΜΑΙ ΛΟΓΙΚΑΙ, πληροφορίες εντός.
Θέλετε τα άστοχα ανοίγματα που έκανα με καινούρια blog σε Νέα Υόρκη και Παρίσι, θέλετε η αδυναμία μου να το εντάξω στο άρθρο 44, πάντως σήμερα βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να προχωρήσω στην απόλυση των 1367 εργαζομένων που όλο αυτό τον καιρό συνέβαλαν στη συγγραφή τουτου του μπλόγκ και να ζήσω με τα ελάχιστα των εκατομμυρίων ευρώ που μετά βίας πρόλαβα να βγάλω αυτούς τους μήνες στις Ελβετικές τράπεζες.

Όσοι πάλι α(μετα)νόητοι επιμένετε να θέλετε να διαβάζετε το Λαμπρούκο, σας ενημερώνω ότι σύντομα θα μπορείτε να αγοράσετε από τις εκδόσεις ΜΟΛΟΧΑ την πρώτη μου ποιητική συλλογή "ΔΙΓΡΑΜΜΑ" (κάνει και για επιταγή), την οποία θα υπογράφω με το ψευδώνυμο Οδυσσέας Αλεπουδέλης, ενώ πεζά μου θα δημοσιεύονται σε τακτά χρονικά διαστήματα από τα λογοτεχνικά περιοδικά "γη αμφίαλος" και "διαπολιτισμός". Επιπλεόν σκέφτομαι να κάνω την πρώτη μου εκδοτική προσπάθεια στο χώρο του εβδομαδιαίου τύπου με την εφημερίδα "ΤΟ ΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ".

Θα ήθελα να σας πω ότι χάρηκα ειλικρινά που (δε) σας γνώρισα, και πως η παρέα σας ήταν για μένα ζωοδότης. Ελπίζω με τα κείμενα μου να μην έθιξα ή προσέβαλα κανένα. Αν συνέβη, ζητώ ταπεινά συγνώμη. Συνέλλαβα πολλές φορές τον εαυτό μου να γλυστρά στην υπερβολή της σάτυρας. Το φάντασμα μου θα συνεχίσει να περιφέρεται στη μπλογκόσφαιρα, απολαμβάνοντας τα κείμενα των φίλων μου!

Σε κάθε περίπτωση θα περιμένω την έμπρακτη υποστήριξη σας στις εκλογές του Οκτωβρίου με το ψηφοδέλτιο "Λαμπρούκος-για την πιο ερωτική πόλη του κόσμου".

Καλή δύναμη και εις το επανιδείν!
Λαμπρούκος @ 9:48 π.μ. |
Number of online users in last 3 minutes