Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Δια χειρός Πάνου Βαράγκη...
Τρίτη, Σεπτεμβρίου 12, 2006
Και εγένετο ΦΩΣ!
Η πολυπόθητη και πολυδιαφημιζόμενη επανάσταση στα ελληνικά γράμματα (και ίσως στα γράμματα και άλλων εθνοτήτων διότι το βιβλίο αναμένεται να μεταφραστεί σε 33,4 γλώσσες μεταξύ των οποίων και την βαρβαρικήν) είναι γεγονός.

Δε θα μπώ στον πειρασμό να μιλήσω για όλα αυτά που χαρακτηρίζουν τούτο το βιβλίο. Όπως τη βαθειά εσωτερικότητα που εκφράζει ο συγγραφέας στην μύχια εξομολόγηση του για τη χαμένη του γενιά. Δε θα σχολιάσω τη gay προσέγγιση στην ποίηση του Καβάφη. Δε θα αναφερθώ στην απόκοσμη, ενδομητριακή αποξένωση του εξωφύλλου. Δε θα πτοηθώ καν από το τζατζίκι που μου έσταξε στην πρώτη σελίδα από το τεραστίων διαστάσεων γύρο με πίτα που έτρωγα όταν κράτησα για πρώτη φορά στα χέρια μου αυτό το βιβλίο. Εγώ θα μιλήσω για τον άνθρωπο, το συγγραφέα, το φίλο, το σύντροφο, Πάνο Ζέρβα.

Γνώρισα τον Πάνο Ζέρβα πρίν από πολλά χρόνια. Αυτός ένας νέος, φέρελπις οδοντίατρος και εγώ 1 χρονών μωρό που ακόμα δεν είχε βγάλει δόντια και με πήγε η μαμά μου για έλεγχο. Ναι, είναι αλήθεια τόσο(!!!) μεγάλη είναι η διαφορά της ηλικίας μας και όποιος σας πει το αντίθετο είναι κοινός συκοφάντης. Είδα στα μάτια του την καλοσύνη, στο λόγο του την ευγένια, στο χαμόγελο του δυο γομφίους και ένα κυνόδοντα που του λείπανε και κατάλαβα πως είχαμε πολλά κοινά.

Γίναμε αμέσως φίλοι. Βγαίναμε βόλτες, συζητούσαμε με τις ώρες για ποίηση και ζωγραφική (για την ακρίβεια εγώ μουτζούρωνα με τους μαρκαδόρους μου και ο κύριος Πάνος ανέλυε τις επιρροές του Μποτέρο στις ζωγραφιές μου), αναλύαμε την πολιτική κατάσταση του τόπου (για την ακρίβεια ο Πάνος μου έλεγε κάτι ΚΝΙΤΙΚΑ καθοδηγητικά την ώρα που εγώ κοιμόμουνα ή έκανα τα κακουλάκια μου), μιλούσαμε για πολιτισμό, για έρωτα και για το δίδυμο ΣΤΑΗ-ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΥ στον ΑΝΤ1, πηγαίναμε στο γήπεδο (προσπάθησε να με κάνει βάζελο και εγώ να τον κάνω ΜΠΑΟΚ αλλά αποτύχαμε αμφότεροι). Με μια λέξη θα έλεγα ότι είχαμε μια σχέση ζωής παρά τη ΠΕΛΩΡΙΑ (τονίζω το πελώρια!!!) διαφορά ηλικίας μας.

Κι ύστερα αυτός έγινε blogger και εμένα που η μαμά μου που δε με άφηνε να κάνω παρέα με τον υπόκοσμο μου απαγόρευσε να τον βλέπω. Γιατί μου έλεγε η μαμά μου ότι αυτή η κατρακύλα δεν έχει όρια. Όλοι από blogger ξεκινάνε αλλά μετά εθίζονται, και όλο ζητάνε κι άλλο, κι άλλο, και έτσι παιδιά σαν τα ψηλά βουνά πάνε και γίνονται συγργραφείς. "Και να το δεις, μου έλεγε η μαμά μου, κι αυτός μια μέρα συγγραφέας θα καταντήσει". Και κατάντησε!

Και έγραψε βιβλίο, και το έριξε στα νερά του Θερμαϊκού, μέσα σε ένα μπουκάλι, και εγώ κάθε μέρα κατέβαινα στην παραλία και κοίταζα τι θα μου φέρουν τα κύματα. Και μια μέρα των ημερών το φέρανε, κι ήταν η πιο ωραία μέρα της γεμάτης sex, και πεζές σαρκικές απολαύσεις ζωής μου!

Πάνο μου δε ξέρω τι να σου ευχηθώ. Αν πω με το καλό να γράψεις και εγκυκλοπαίδια θα είναι μαλακία;

Υ.Γ. Για όλους εμάς που έχουμε σκάσει από τη ζήλεια μας διοργανώνω event στο οποίο μπορούμε να κάψουμε το βιβλίο του Πάνου Ζέρβα, αυτό το άθλιο λιβελογράφημα, στην πλατεία Αριστοτέλους το Σάββατο 16/9/2006 στις 21:00. Θα χωροστατήσει ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης, Π. (μη χέσω) Ψωμιάδης, ενώ μετά την πυρά θα ακολουθήσει πλούσιο μουσικοχορευτικό πρόγραμμα με Πέγκυ Ζήνα, Τάρια Μπούρα, και Λίτσα Βαλίτσα. Τα σπίρτα διατίθενται δωρεάν.
Λαμπρούκος @ 3:58 μ.μ. |


40 Comments:


  • At 5:17 μ.μ., Blogger NinaC

    Δηλαδή, δεν κατάλαβα, πρέπει να γράψουμε βιβλίο για να σε δούμε εδώ μέσα?

    Επίσης όταν λες "κνίτικα" εννοείς πως ο Πάνος ήταν Κνίτης?????

    Επίσης, στο κάψιμο του βιβλίου δεν θα παρευρεθώ α) γιατί θα έχω πέσει σε κατάθλιψη που κλείνω τα 46 και β) γιατί (η γαϊδούρα) δεν το έχω διαβάσει ακόμη. Πρώτα θα το διαβάσω και μετά, ευχαρίστως να το κάψω!

    Επίσης, μας λείπεις πολύ-πολύ-πολύ-πολύ!

    Επίσης, χάνεις τα καλύτερα!  
  • At 5:35 μ.μ., Blogger Xνούδι

    Πιθίκι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πιθηκάκι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Τι χαρά!!!!! Φιλάκια καλό μου στο μουσούδι σου. όπως παλιά...

    :)))))  
  • At 7:07 μ.μ., Blogger σχολιαστής

    Ave Λαμπρούκο. Να σε βλέπουμε συχνότερα.  
  • At 7:22 μ.μ., Blogger zouri1

    mpravo kai stous 2 sas  
  • At 7:26 μ.μ., Blogger Athanassios

    Φτιάξε μου ένα οπισθόφυλλο σε παρακαλώ.... τα υπόλοιπα δεν μου χρειάζονται... αυτά είναι για τους Μαθουσάλες..  
  • At 11:07 μ.μ., Blogger An-Lu

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.  
  • At 11:08 μ.μ., Blogger An-Lu

    Καλώστονε κι ας άργησε!!!
    Τιιιι θα γίνει μαϊμουδάκο;;;;
    Με ένα ποστάκι το μήνα θα τη βγάζεις;;;;;




    Οι άπειρες θαυμάστριές σου αδημονούν (και η Τσάκι, και η Τσάκι!!!)  
  • At 11:53 μ.μ., Blogger Кроткая

    Είσαι απαράδεκτος. Απαράδεκτος λέμε! Στη Θεσσαλονίκη το κανόνισες το κάψιμο του βιβλίου; ΚΙ ΕΓΩ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΡΑΣΩΤΩ, ΜΟΥ ΛΕΣ??

    (Καλά, σόρυ,ΚΑΙ ο Πάνος ήταν Κνίτης; Με τοσους Κνίτες πώς διάολο τον ΄χασανε τον εμφύλιο, μου λες; Μα, σφηκοφωλιά έχει καταντήσει εδώ μέσα!)  
  • At 12:04 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Ke ta dika sou dia hiros perimenoume:0  
  • At 12:05 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    :)  
  • At 12:54 π.μ., Blogger ΠΡΕΖΑ TV

    Θα επιστρεψεις επιτελους;;;;;;;
    ΟΚΑΥ!!!Θα ερθω στη πλατεια!!!  
  • At 3:38 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Δεν έπεσε ακόμα στα χέρια μου το βιβλιο, κάπου διάβασα ότι γράφει κυρίως για τον Ιουλιανό; Ενδιαφέρον...

    (ότ)αν το πάρω θα φροντίσω να σκίσω το οπισθόφυλλο βρε παλιοπίθηκα που βγαίνεις από τη ζούγκλα, χτυπάς, και ξαναεξαφανίζεσαι....

    Σ:))))  
  • At 7:36 μ.μ., Blogger YO!Reeka's

    Τελικά θα μείνεις ή θα φύγεις; τυχαία μπήκα και σε είδα, τουλάχιστον να βγάζεις και καμία ανακοίνωση!
    επί του θέματος... δεν έχω διαβάσει κανένα από τα βλογοβιβλία, καλοτάξιδα όμως και μακάρι να βγάλουν μεγάλα ταλέντα!  
  • At 10:56 π.μ., Blogger Alkyoni

    οκ οκ μ όλα αυτά...
    Τελικά η υποψηφιότητά Σας είναι γεγονός;;;
    Καλημέρα!  
  • At 8:25 μ.μ., Blogger άσκεπος

    Πάνο, καλοτάξιδο.

    Ορέ πιθήκι, μπας κι εσύ είσαι αυτός;  
  • At 9:17 μ.μ., Blogger lemon

    Αλήθεια, με την υποψηφιότητά σου τι γίνεται? Άλλαξες γνώμη και θα γίνεις βιβλιοκριτικός?
    Εγω πάντως θα σε ψηφίσω-κι ας μην βάλεις υποψηφιότητα στην Καλαμαριά...
    :))))  
  • At 11:17 π.μ., Blogger Απολλώνια

    Μπράβο στον Πάνο.

    Λαμπρούκο γύρνα πισώωωω...

    Λείπεις βρε.  
  • At 8:48 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Με είπαν κύριο Λαμπρούκο Νομάρχο τέλει γίνει. Εγκώ εξελληνισμένο αλλοδαπό ψηφίζω δημάρχο και νομάρχο τώρα. Λαμπρούκο τέλει ψηφίζω εγκώ νομάρχο;  
  • At 5:26 μ.μ., Blogger mickey

    Αύριο ψηφίζουμε τον Νομάρχη μας!!!

    Αύριο ψηφίζουμε τον Νομάρχη μας!!!

    Αύριο ψηφίζουμε τον Νομάρχη μας!!!

    (το επαλαμβάνω μπας και φιλοτιμηθεί να μας κάνει το post που ΟΛΟΙ περιμένουμε ανυπόμονα)  
  • At 7:37 μ.μ., Blogger mickey

    Δεν ξέρω γιατί ο πρώην υποψήφιος Νομάρχης (μη χε**) μας απείχε κατά το διάστημα ΠΡΙΝ τις εκλογές, αλλά φαντάζομαι πως δεν πρόκειται να τον ξαναδούμε μετά το κάζο της Κυριακής...

    Ψωμιάδης RULES - δυστυχώς :(  
  • At 8:18 μ.μ., Blogger σχολιαστής

    Κυριακή 26/11/2006
    Εξάδελφε Λαμπρούκο, ψηφήσαμε τους ΑΜΑΝ, ελπίζω όχι εις βάρος της ανθρωπότητας.  
  • At 10:03 μ.μ., Blogger Agobooks

    Μετά τη ψηφοφορία (12/12/2006) από την πλειοψηφία στη Βουλή της Αλβανίας, η χώρα δεν έχει πλέον την Ακαδημία των Επιστημόνων! Αργά τη νύχτα, ψηφίστηκε το νομοσχέδιο της κυβέρνησης(;) «Για την Ακαδημία των Επιστημόνων» με 75 ψήφους υπέρ(!) 2 κατά και 3 παρών! Σύσσωμη η αντιπολίτευση, απείχε της διαδικασίας, διαμαρτυρόμενη για το πρωτοφανές αυτό γεγονός. Η επιστημονική, ακαδημαϊκή και εκπαιδευτική κοινότητα, εκλιπαρούσανε, θεωρώντας την πράξη αυτή ως έγκλημα κατά της επιστήμης, η κυβέρνηση ωστόσο επέμενε και κατάφερε τελικά, να κλειδώσει τις πόρτες τον Ερευνητικών Ινστιτούτων που ήταν υπό την Ακαδημία!
    Οι βουλευτές του PBDNJ(Κόμμα για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα) Spiro Peçi και Leonard Solis ήταν αυτοί που ψήφισαν κατά του νομοσχεδίου και οι Leonard Demi(PD), Ymer Tola(PDK, Niko Nerenxi(PAA) δήλωσαν παρών!
    Παρακαλώ πολύ, αν το γεγονός αυτό σε αγγίζει κι εσένα, είτε κάνε μια αναφορά είτε ανέβασε την είδηση στο δικό σου μπλογκ! Έτσι, η φωνή της διαμαρτυρίας, θα δυναμώσει και θα κάνει τους παχύδερμους και αυταρχικούς κυβερνώντες στην Αλβανία, να σκεφτούνε καλά, πριν οριστικοποιήσουν την ειδεχθή τους πράξη!
    Φιλικά Ν.Ago  
  • At 9:48 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Βρε απαίσιε!!!!

    Καλές γιορτές, φιλιά στο νινί σου

    Σ:))))))))  
  • At 7:29 μ.μ., Blogger Rodia

    Κάθε πόσους μήνες θα γράφεις ζουζουνοπιθήκι;
    Να μη σε χάνουμε δλδ...

    Καλά να περνάς και πολλά φιλάκια Λαμπρουκέν ΜΟΥ!:-))) σμουτς!  
  • At 3:01 μ.μ., Blogger mickey

    Χρόνια πολλά και καλές γιορτές!

    Αν και μάλλον το έχεις εγκαταλείψει δια παντός το άθλημα, σου εύχομαι καλή ...επάνοδο!  
  • At 1:13 π.μ., Blogger mickey

    Καλή χρονιά και ό,τι επιθυμείς!

    Εμείς πάντως, επιθυμούμε να επανέλθεις στη ...δράση ;)  
  • At 2:30 π.μ., Blogger Katerina ante portas

    Kαλή χρονιά, ό,τι ποθείς να το απολαύσεις με την ψυχή σου!
    Κοινότυπο, αλλά μάλλον μας λείπεις φίλτατε!  
  • At 9:58 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    μου λειψεις ρε παλιοφατσα...
    πολυ...
    18/01/2006
    ποσο ακομα;;;
    γιατι;;;  
  • At 11:53 μ.μ., Blogger Dormammu

    Γύρνα πίσω βρε αλήτη! Σε δύο μέρες είναι του Αγίου Μπαλαντίνου και σε θέλω κολασμένα!!!

    12-2-2007  
  • At 12:22 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

  • At 1:43 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    μου λειψεις ρε παλιοφατσα...
    πολυ...
    05/03/2007
    ποσο ακομα;;;
    γιατι;;;  
  • At 1:53 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    το προηγουμενο σχολιο ηταν το 2007 και οχι το 2006...
    ενα μυαλο χειμωνα-καλοκαιρι!!!!
    τωρα το ειδα!!!!

    :))))  
  • At 9:06 μ.μ., Blogger ellinida

    Λείπεις βρε γμτ. Ανέβασε μας κανένα ποστάκι. Ο λαός διψά για Λαμπρούκο.
    Να είσαι καλά.
    φιλιά  
  • At 9:45 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    μου λειψεις ρε παλιοφατσα...
    πολυ...
    31/03/2007
    ποσο ακομα;;;
    γιατι;;;  
  • At 3:00 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    περασα να ευχηθω Καλη Ανασταση παλιοπιθηκι!!!
    :))))  
  • At 2:32 π.μ., Blogger ellinida

    Νομίζω πως ήρθε ο καιρός να επιστρέψεις στην πολιτική. ΛΕΩ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ!!! Πιό εγγύς δεν γίνεται γαρ!
    Μου λειψες ρε συ.
    φιλιά  
  • At 9:27 π.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    01/07/2007
    καλημερα και καλο μηνα, παλιοπηθικε!!!!
    :)  
  • At 9:28 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    21/08/2007
    παντως οι εκλογες θα ηταν πολυ πολυ καλυτερεςςςς αν ησανε εδω...
    ε ρε γλεντια που θα καναμε...
    μου λειπειςςςςς!
    :ppppp  
  • At 11:04 μ.μ., Blogger Mikrouli

    Τα είπαν όλα.
    Να προσθέσω στο χιλιοειπωμένο:
    Μας έλειψες...
    :-)  
  • At 6:28 π.μ., Anonymous Κατερίνα Κασκαντίρη

    Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη του Αλέξη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!  
Number of online users in last 3 minutes