Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
Για ποια Ελλάδα ρε γαμώτο;
Τρίτη, Ιουλίου 11, 2006


Τα όνειρα μου για τη νομαρχία Θεσσαλονίκης προσέκρουσαν στους γυμνασμένους γλουτούς της κας. Πατουλίδου, συνετρίβησαν στη μαμακολαγνεία του προέδρου και τα κατάπιε ένα ΓΑΜΩΤΟ. Γαμώ την ατυχία μου!

Ποιος να μου τό λεγε ότι είχα χάσει την κούρσα για την υποψηφιότητα στη Νομαρχία Θεσσαλονίκης από το 1992. Τότε που σαν μαλάκας πανηγύριζα για την πρώτη μεγάλη νίκη του Ελληνικού κλασσικού αθλητισμού.

Μήπως φταίει που δεν έμαθα να πετώ ποτέ ακόντιο; Μήπως που το πήδημα είναι μια έννοια που στο μυαλό μου έχει μόνο σεξουαλικές προεκτάσεις; Μήπως να αρχίσω να φοράω καυτά σόρτς και να περιφέρω τα silicon stuffed tits μου στα courts; Μήπως φταίει που δεν έγινα φίρμα λαικιά; Γιατί Giorgo μου, γιατί αυτήν και όχι εμένα, ρωτώ. Κατ' αρχήν όπτικά όσο και να το πεις υπάρχει μια σαφής όμοιότητα. Εντάξει από κώλο δε λέω, μια ψιλοκυτταρίτιδα και μία χαλάρωση την έχω, αλλά δεν είναι δυνατό να κολλήσει εκεί ένα κίνημα που έχει στις τάξεις της τη Γωγώ Αντζολετάκη! Και μην ακούσω αηδίες περί οράματος για τη Θεσσαλονίκη γιατί έχω εγώ δυο μέτρα όραμα το οποίο περιληπτικά και συμπερασματικά μπορεί να αποδωθεί με τα κάτωθι τσιτάτα:

"Για τη Θεσσαλονίκη γαμώ την πουτάνα μου!"
"Μακεδονία και ξερό ψωμί"
"Νύμφη του Θερμαικού και σας γαμούμε Χαι-Κου"
"Και γω σ' αγαπώ γαμώ το Χριστό μου"
"Βουκεφάλα-Βουκεφάλα που την έχεις σα κρεμάλα"
"Δεν είμαστε καλά δεν έχουμε μυαλό είμαστε άρρωστοι με το ΜΠΑΟΚ το ΘΕΟ"

Παρόλα αυτά δηλώνω απλός στρατιώτης του κινήματος, βάζω στην άκρη τις προσωπικές μου φιλοδοξίες και τις εκατοντάδες χιλιάδες επιστολές που με καλούνε να τεθώ επικεφαλής του συνδυασμού "Θεσσαλονίκη-Μέγας Αλέξανδρος-ΜΠΑΟΚ-Ορθοδοξία", και καλώ όλους τους συνοδοιπόρους μου, τους ανθρώπους και τους μπλόγκερς που με αναδείξαν στα πέτρινα χρόνια της αφάνειας, να στηρίξουν τη Βούλα Πατουλίδου για τη Νομαρχία Θεσσαλονίκης.

Δε θα αντέξω το ΜΗ ΧΕΣΩ για άλλη μία τετραετία!

Λαμπρούκος @ 8:49 π.μ. |


48 Comments:


  • At 10:32 π.μ., Blogger Θεριό Ανήμερο

    ΓΥ ΓΥ ΓΥΡΙΣΕΣ, ΓΥ ΓΥ ΓΥΡΙΣΕΣ!!!! Ξεκινάω εδώ και τώρα οργάνωση εκδήλωσης γουέλκαμ πάρτυ!  
  • At 10:33 π.μ., Blogger Λύσιππος

    ΑΕΙ ΧΑΣΟΥ....ΠΙΘΗΚΑΚΙ! :-)  
  • At 10:52 π.μ., Blogger Ecumene

    Που σαι ρε maymun?....

    Οταν σε ζητουσαν για Μουντιαλοσχολιαστη..οι καθως πρεπει
    υποψηφιοι..ετρεχαν στο Goallywood..
    εσυ κλειστο το μπλόγκιον...

    )))ΠΡΟΤΕΙΝΩ Ο ΖΙΝΤΑΝ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ...
    ΜΕ ΚΟΥΤΟΥΛΙΑ...ΤΟΝ ΜΗ ΧΕΣΩ.....

    OI ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΝΕ;..

    οσο για τον ΠΑΟΚ..βρεστα με τον Ζουράρ..............  
  • At 11:01 π.μ., Blogger NinaC

    Ποιός τη γ*μεί την Πατουλίδου, μωρό μου???

    YOU ARE BACK! YESSSSSSSSSS!!!!!  
  • At 11:11 π.μ., Blogger Γιουτζίν

    Πάνω που σερνόμουνα αυτή την παλιοτρίτη... Λαμπρούκε γύύύύρισες!!! που λέει και ο αοιδός.
    Είμαι πανευτυχής.
    Ευλογώ την Πατουλίδου που υπήρξε η ηθική αυτουργός αυτής της επιστροφής.

    ΥΓ. Μην ξαναφύγεις  
  • At 11:13 π.μ., Blogger An-Lu

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.  
  • At 11:14 π.μ., Blogger An-Lu

    Ο ΛΑ-ΛΑ-ΛΑ ΜΠΡΟΥΚΟΟΟΟΟΣ!!!!!!
    ΓΥ-ΓΥ-ΓΥ-ΓΥΡΙΣΕΕΕΕΕΕΕΕ!
    (από την χαρά μου κεκεδίζω αααδιάλειπτα!!!)
    ((((((((((αγκαλίτες))))))))))))))
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧφιλάκιαΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ


    Σου είπα ότι μου έλειψες παλιοπηθικούλι;;;!!!!!
    Σμουουουουτςςςςςςςςςςςςςςςς!  
  • At 12:04 μ.μ., Blogger suigenerisav

    Άντε ρε Λαμπρούκο και έχει πήξει το χειλάκι μας..  
  • At 12:14 μ.μ., Blogger Unknown

    Α ήρθες;
    Πότε ήρθες;
    Δεν σε πρόσεξα...

    Πρέπει να είχες κρυφτεί καλά πίσω από εκείνους τους γλουτούς....

    Έλα βρε δεν πειράζει.. 4ετία είναι, θα περάσει... κάτσε "εκεί ανάμεσα" εσύ να δείς γλύκα... ;)  
  • At 1:14 μ.μ., Blogger Κοκοβιός

    Πιθήκι μου!!!! :-))))))))))  
  • At 1:32 μ.μ., Blogger Νicola Beerman

    ...πλακα-πλακα διαβαζα τα σχολια και ξεχασα που αναφεροταν το αρθρο!καλως ορισες.  
  • At 1:34 μ.μ., Blogger Rodia

    Λαμπρουκέν ΜΟΥ Υπέροχο!!!
    Μήπως θά'πρεπε να κόψουμε το "Μη Χέσω"..? Πώς αλλιώς θα ταιριάξει το στιχάκι μου:

    «Νομαρχία με τη Βούλα*
    Ψώμυ φάε μια σκατούλα»

    ε..?

    * (και όπως λέμε "καρπούζι με τη βούλα)

    ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΑΓΑΠΗ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ

    :-))))))))))))))))))))))))))))))  
  • At 3:23 μ.μ., Blogger loukoumaki

    kati mou leei oti tha ton exoume ton "min xeso" akoma mia 4etia! ftouuuuuu
    isoun i elpida mas, na katebeis stis ekloges kai na mas soseis.... mono esu mporouses..
    giati den to ekanes??? giati????
    ax! toulaxiston gurises kati einai kai auto :)  
  • At 4:47 μ.μ., Blogger zouri1

    Καλωσορισες.Ειδες οτι δεν τραβανε τα ποσοστα στις νομαρχιακες και ξαναβγηκες για να σπρωξεις λιγο τον συνδυασμο.
    Καλα εκανες.
    Τρομαζω για αλλη μια 4ετια με Ψωμιαδη.  
  • At 5:43 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    οχι ρε πουστη!!!!!!!
    ΑΝΕΛΠΙΣΤΟ!!!!!
    Σε βλεπω να χαμογελας κουφαλα!
    Αντε ρε ....για το κινημα!  
  • At 10:24 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    φτου σου, βρωμερό και σιχαμένο πιθηκοκατασκεύασμα, που μόλις είδες ότι "έκλεισα το κομμωτήριο", ήρθες να το ξαναπαίξεις γαμπρός!!!  
  • At 10:58 π.μ., Blogger ellinida

    Μου τα 'παν ψες σε μιά ταβέρνα
    και είπα "ταβερνιάρη κέρνα"
    πως γύρισε η αγάπη μου
    ψηλέ μαυριδερέ αράπη μου .
    Ηρθες κι'ο ήλιος ξαναβγήκε
    κι'η καρδιά στην θέση ξαναμπήκε
    πως άντεξα τόση απουσία
    σ'ένα κόσμο αηδία
    εσύ είσαι ο ένας
    και άλλος κανένας
    κι'αν χάσαμε την νομαρχία
    πάμε για πρωθυπουργία
    και εμείς όλοι οι πιστοί σου
    δίπλα σου θα είμαστε αρωγοί σου
    γιατί είσαι αστέρι μου θρησκεία
    και δεν είναι αμαρτία
    που τόσο σ'αγαπήσαμε
    ψηλό βουνό μου , Κίσσαμε .

    Καλωσόρισες λατρεμένο πιθήκι . :)))))))))))))))))))))  
  • At 11:29 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Μπροστά ( ή πίσω ; ) στην ενότητα του Κουνήματος οι προσωπικές φιλοδοξίες παραμερίζονται....
    Παρά τις άοκνες προσπάθειες του πιθήκου η υποψηφιότητα ανετέθη αλλαχού....
    ( έτσι εξηγείται η αιφνίδια κατεδάφιση - απουσία , αλλά και η επανεμφάνιση του ανθρωπίδη )

    voas  
  • At 1:52 μ.μ., Blogger Idάκι

    Βρε καλώστο το πιθήκι...

    Μα την Πατουλίδου;!! Για όνομα! Τουλάχιστον θα σε κάνει δεξί της χέρι να είμαστε ήσυχοι για τη νυφούλα;;

    Αγκαλιές.... κάτσε κάτω βρε, μη χοροπηδάς, πονοκέφαλο μ'έφερες!!  
  • At 1:53 μ.μ., Blogger Кроткая

    Λοιπον, δεν το καταλαβατε; Το Βρωμοπιθηκι ηθελε απερισπαστο να παρακολουθησει μουντιαλ, γι αυτο το κλεισε το μαγαζι. Τωρα που τελειωσε το μουντιαλ, το ξανανοιξε!!

    Παλιοπιθηκι, εισαι πολυ λουγκρα, λεμε!!!

    Εγς δεν ψηφιζω Βουλαρα. Ψηφιζω πιθηκαρα!! :)

    "Θεσσαλονίκη-Μέγας Αλέξανδρος-ΜΠΑΟΚ-Ορθοδοξία" -ακομα γελαω!!!

    (μου'φτιαξες τη μερα ρε! εισαι το μονο καλο πραγμα που μου συνεβη σημερα!)  
  • At 7:52 μ.μ., Blogger Θεοδόσης Βολκώφ

    XE XE XE. Την καλησπέρα μου!

    Βολκώφ  
  • At 8:08 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    χαρηκα πολυ ρε τερας...
    μα παρα πολυ...
    μου λειψες...
    τερας...
    :')  
  • At 9:23 μ.μ., Blogger Mantalena Parianos

    Aν αυτό που ήθελες ήταν να μας κάνεις να πιθηκίζουμε από χαρά, τα κατάφερες!
    :ΡΡΡΡ  
  • At 11:49 μ.μ., Blogger NetKerveros

    It was about f**ing time!!!  
  • At 2:31 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Ποιός νομίζεις ότι είσαι να έρχεσαι έτσι και να μας αναστατώνεις καλοκαιριάτικα?

    Καλά ήσουν εξαφανισμένος.  
  • At 8:47 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    πολλες καλημερες μικρο απισιο πιθηκι....

    καλως σε βρηκαμε!!!

    (μπλιαξ! τι λεω πρωινιατικα??)  
  • At 11:02 π.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Βρε καλώς τα παιδιά!!!!!!!!!!!!! Μού έλειψες, παλιοπιθήκι.

    Κύριε Νομάρχα, προσέξτε μόνο τα όνειρά σας για τη νομαρχία Θεσσαλονίκης να μην προσκρούσουν στους ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ γυμνασμένους γλουτούς.....

    Εγώ πάντως θα σάς ψηφίσω, ΒΑΛΕΤΕ ΔΕ ΒΑΛΕΤΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ.


    Σ;))))))))))))))))))  
  • At 4:04 μ.μ., Blogger hardrain

    Ααααα πολύ πολύ το χάρηκα!

    Και για μία φορά, να συμφωνήσω με τα ανόητα αντικραχτίρια και να αντικράξω μαζί τους κρακραχαρούμενος που είσαι εδώ.  
  • At 5:39 μ.μ., Blogger Jamella

    δεν σου μιλάω εσένα.

    ----------------------
    This iz not a comment.  
  • At 7:21 μ.μ., Blogger σχολιαστής

    Γειά σου, Λαμπρούκο.  
  • At 9:25 π.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Πλακώσαμε όλοι μαζί, παλιοπιθήκι ο ένας, πίθηκα ο άλλος, τρόμαξε ο καημένος και επέστρεψε στη ζούγκλα...

     
  • At 10:19 π.μ., Blogger γιώργος

    καλημέρα μεγάλε αρχηγέ...
    καλώς ήρθες πίσω στα παλιά γνώριμα λημέρια...  
  • At 12:07 μ.μ., Blogger maika

    Den andekses... den andekses...
    em kotzam throno sou stisame pringipessa...
    polla filia apo to nisi pou diakopevo...  
  • At 2:58 μ.μ., Blogger Σταυρούλα

    Οποία ευχάριστη έκπληξις!  
  • At 3:17 μ.μ., Blogger Λαμπρούκος

    Σας χαιρετώ όλους μαζί και τον καθένα χωριστά.

    Όλονα αυτό τον καιρό σας διάβαζα μέσα από τις γρίλιες, ποτέ φανερά, έπερνα τζούρες από τις γραφές σας σαν τον μίζερο που δεν παραδέχεται ότι δε μπορεί να κόψει το τσιγάρο.

    Χαίρομαι που σας βρίσκω όπως σας άφησα.

    Εγώ δυστυχώς είμαι ακόμη ο ίδιος.

    Φιλιά στο Φισκάρδο Πανούλη (ελπίζω να περιφέρεσαι στις παραλίες με μπλουζάκι "ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΥ")!  
  • At 1:02 π.μ., Blogger mickey

    Ωραία! Τώρα που επέστρεψε ο ...μπαμπουΐνος, άντε να πάμε διακοπές. Μετά την Αναγέννηση που ζήσαμε στη μπλογκόσφαιρα κατά την πολύμηνη διάρκεια της βασανιστικής (μη χέ**) απουσίας του, θα ξαναγυρίσουμε στον ...Πιθηκομεσαίωνα :(

    Ο κ.κ. Νομάρχης, αφού αναφέρθηκε εξευτελιστικώς στο σεπτόν πρόσωπον της Ελληνίδος αθλήτριας που δόξασε την Πατρίδα σε καιρούς χαλεπούς, πέφτοντας ηρωικώς μαχόμενη πάνω στο νήμα του τερματισμού (η "άλλη" έπεσε στο τελευταίο εμπόδιο, προσκυνώντας την ανωτερότητα των γονιδίων της φυλής), τώρα προδίδει τον περιούσιον λαόν του, που είχε στηρίξει όλες τις ελπίδες του δια την ποιοτικήν αναβάθμισιν της συμπρωτευούσης "Νύφης του Θερμαϊκού", προκειμένου να ξεφύγει από τα νύχια του αιμοσταγούς ...κυρίου (μη χέσω) Ψωμιάδη, ο οποίος την εβίαζεν ασυστόλως νυχθημερόν!

    Κι εμείς κ.κ. Νομάρχα, στωικά αναμένοντες την επιστροφήν σας στον ευγενή αγώνα, ως αγνοί ιδεαλισταί, ομοθυμαδόν αναφωνούντες "Για τον Λαμπρούκο, ρε γαμώτο!" επικράνθημεν σφόδρα. Αίσχος!

    Ο Dr. Dr. Dr. Παπαράκης μίλησε. Ουγκ!


    Υ.Γ. Πού χάθηκες βρε ψυχή; Ακόμα περιμένω να κατέβεις - όχι στις εκλογές, εκεί θα τους πάρεις τα ...στριγκάκια! Η επιστροφή σου ήταν ότι πιο ευχάριστο μου έτυχε τους τελευταίους μήνες. Άντε και να μας ...κάτσεις ;)  
  • At 1:20 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    αιντε ρεεεεεεεεε!θα γραψς τιποτα !?
    Οι μερες φταν!  
  • At 9:28 π.μ., Blogger Ecumene

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ..ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ;....
    ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΚΑΜΕ.....................

    :)  
  • At 2:53 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Είμαστε μια ωραία ατμοσφειρική μουσική..

    ενώ ο Λαμπρούκος κάνει ανέμελος μακροβούτια...


    [σε πάμπερς;;;;;;]  
  • At 2:02 π.μ., Blogger triantara

    επ! τι γίνεται εδώ; ποιος γύρισε;;; εγώ γιατί δεν ακούω μουσική;; τζάμπα δεν είναι;; τότε γιατί δεν ακούω;;; η πατουλίδου ποια είναι;;; αυτή που έπεσε η μαύρη και βγήκε πρώτη;;; να προσέχετε, τα πιθήκια είναι ζώα ύπουλα και δαγκώνουν!! ;P
    monkey  
  • At 1:46 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    α ρε κουμπαρακι!ωραια μουσικη εχς σημερα.Κλαρινο γαμω την πουτανα μου και ας πεθανω ο πουστης,που ελεγε και ο αειμνηστος!Γραφε ομως και τιποτα  
  • At 2:31 μ.μ., Blogger Xνούδι

    Ηρθες. Θα μείνείς όμως?  
  • At 11:37 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Θαύμα! Θαύμα!!!!! Δάκρυσε η εικόνα της Μαριέττας (Γιαννάκου-κουλουπού)! Περπάτησε η Αγία Bank της Αγιασοφιάς!!!! Αναστήθηκε ο μαρμαρωμένος Βασιλιάς ΑΕ! ΑΛΛΑΞΕ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΥ! Πέτρες, λούκια και Χαλίκια!  
  • At 12:43 π.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Άιντε Λαμπρούκομ'..... Ανοιξ' του μαγαζζζί.... φθινουπόριασι.....

    Σ;)  
  • At 3:08 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. »  
  • At 9:21 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

  • At 4:05 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

  • At 6:30 π.μ., Anonymous Κατερίνα Κασκαντίρη

    Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη του Αλέξη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!  
Number of online users in last 3 minutes