Λαμπρούκος .comment-link {margin-left:.6em;}
ΠΑΣΟΚΟΣ κροίσος με νησί...
Δευτέρα, Νοεμβρίου 26, 2007
Αμίλητος, με το γνωστό απλανές βλέμα, βυθισμένος στην πολυθρόνα του καθιστικού, του τρία μερόνυχτα άγρυπνος, συλλογίζονταν.
Εκείνη τη στιγμή μπήκε στο δωμάτιο η αλλοδαπή υπηρέτρια για την οποία είχε υπόνοιες ότι ψήφισε Βαγγέλη... "Κύριο, κύριο, ήρτε το επισκέπτη με το ελικότερο".

ΠΑΣΟΚΟΣ κροίσος με νησί και ελικόπτερο... Βρε ποιος νά ναι, σκέφτηκε. Το μυαλό του πήγε στον Άκη.
"Είναι στρατιωτικό το ελικόπτερο;" ρώτησε την υπηρέτρια καθώς έβγαινε από το δωμάτιο.
"'Οχι Βρωπαϊκό" του απάντησε εκείνη και έτρεξε να ανοίξει την πόρτα που χτύπαγε ήδη.
Α, η Άννα είναι σκέφτηκε.
"Καλημέρα Γιώργο, σκεφτικό σε βλέπω..."
"Να μωρέ παίζαμε κρεμάλα με τη μαμά και προσπαθώ να βρώ το γράμμα από προχθές γιατί είναι η τελευταία μου κίνηση. Η μαμά λέει ότι η κρεμάλα βοηθά να βελτιώσω και τα ελληνικά μου. Βρε συ Άννα δώσε και συ ένα χεράκι γιατί με έχει κρεμάσει 13 φορές από προχτές. Αυτό που μου έβαλε είναι πολύ δύσκολο. Για κοίτα έδώ..."
Η Άννα έσκυψε πάνω από το μπλοκ ιχνογραφίας "ΠΑ_ΟΚ".
"Σ" απάντησε ξερά.
"ΠΑΣΟΚ, αυτό είναι. Μαμά το βρήκα, ΠΑΣΟΚ! φώναξε ο Γιώργος. Καλά δε μου πέρασε από το μυαλό. Έτσι όπως το έβλεπα το μυαλό μου γυρνούσε γύρω από τον ΠΑΟΚ συνέχεια. Μέχρι και το Ζαγοράκη πήρα τηλέφωνο να τον ρωτήσω αν έχει κάποια παραλλαγή στην ονομασία."
"Καλά, Γιώργο άστα τώρα αυτά. Οι μετρήσεις μας δίνουν πάλι πίσω 7 μονάδες από τον Καραμανλή. Το ασφαλιστικό τρέχει. Το ΠΑΣΟΚ χάνει έδαφος. Κάτι πρέπει να κάνεις Γιώργο, αν συνεχίσουμε έτσι θα ξαναχάσουμε."
"Το έχω σκεφτεί Άννα, της είπε και ξάφνου ο λόγος του απέκτησε μεστότητα. Αν ξαναχάσουμε θα κατηγορήσω το Βαγγελη για προσωπικές στρατηγικές και θα τον διαγράψω μια και καλή, αυτή τη φορά δε μου γλυτώνει..."
"Γιώργο, νομίζω ότι θα πρέπει να αναζητήσεις τις πατρικές σου καταβολές. Να δεις τι σου έχει αφήσει ο Ανδρέας..."
"Τι εννοείς Άννα. Αφού τα είπα και στο ντιμπέϊτ. Ο Ανδρέας μου άφησε το όνομα και ο Γεώργιος ένα ρολόι. Πάλι τα ίδια θα λέμε;"
"Δεν εννοώ αυτό Γιώργο. Εννοώ τη στόφα του ηγέτη. Ο Ανδρέας πολιτικός. Ο Ανδρέας άνθρωπος."
"Άννα να με συγχωρείς πολύ. Εγώ την Άντα την αγαπάω και δεν εννοώ να την παρατήσω για την πρώτη τυχούσα τσουλάρα αεροσυνοδό μόνο και μόνο για να του μοιάσω. Εγώ το τιμάω το στεφάνι μου Άννα. Τι θα πεί και η μαμά άλλωστε;"
"Ματαιότις, ματαιοτήτων, σκέφτηκε και ξεκίνησε για την εξώπορτα..."
"Κύριο, κύριο, ήρτε το επισκέπτη με το ελικότερο" φώναξε πάλι η υπηρέτρια "Στρατιωτικό".
Αυτός ήταν σίγουρα ο Άκης. Μόνο αυτός κινείται με Apache.
"Άννα μη κλείσεις την πόρτα. Θα τα πούμε στη Χαριλάου Τρικούπη στο πολιτικό συμβούλιο. Θα κάνω μια τοποθέτηση που θα αφήσει ιστορία..."
"Σίγουρα", μονολόγησε και έβαλε τα χέρια της στο κεφάλι. Αυτά τα ελικόπτερα πάντα της χαλάγανε το μαλί...
Λαμπρούκος @ 1:27 μ.μ. |


14 Comments:


  • At 3:23 μ.μ., Blogger An-Lu

    Δεν το πιστεύωωωωωωωω!
    Κάποιος φούρνος θα γκρεμίστηκε!
    Θα σε βλέπουμε και πάλι νομαρχούκο ;-)
    Καλή επάνοδο :-)  
  • At 4:22 μ.μ., Blogger kaltsovrako

    Δανεικό ήταν το Apache από το Γιάννο επειδή το Puma του, το έχει στο συνεργείο.  
  • At 11:06 π.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Βρε καλώς τα, κι ας άργησαν...

    Σ;)  
  • At 9:58 μ.μ., Blogger lemon

    Αχ, τι καλά! Είσαι καλά!
    Σε φιλώ πολύ!  
  • At 4:18 μ.μ., Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου

    καλα βρε ΤΕΡΑΣ!!!!!
    καλα βρε!
    ετσι;
    το ανοιγεις και δεν λες τιποτες;;;;;;
    φτου σου βρε!
    παλιοπιθηκι!!!!!
    αλλα παντα τετοιος ησανε!
    τωρα θα αλλαζες;;;;;

    -πολυ χαρηκα... δεν με βγαινει τιποτα αλλο... συγκινηθηκα... μου ελειψεςςςςςς!-

    :))))))))))))  
  • At 7:04 μ.μ., Blogger σχολιαστής

    Kαλώς τα παιδιά.  
  • At 7:33 μ.μ., Blogger Πάνος

    Δοκιμαστική πτήση για τη μεγάλη επάνοδο;

    Άντε, με το καλό!  
  • At 12:01 π.μ., Blogger Dormammu

    Oh my god, he' s back......:))))  
  • At 10:35 μ.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Δε σε μιλάω, τέρας. Καλή χρονιά!  
  • At 8:54 μ.μ., Blogger NinaC

    Τη Νομαρχία μου μέσα!


    ;) miss you, lad...  
  • At 1:24 π.μ., Blogger Μαύρος Γάτος

    Πάλι μου την έσκασες, αλλά πού θα μού πας, κάπου θα σε πετύχω!

    Σ;-)))  
  • At 5:19 μ.μ., Blogger Katerina ante portas

    Να μη μπορούμε να ευχηθούμε ένα Λαμπρούκο..
    Να μη μπορούμε να πούμε Χριστός Ανέστη!  
  • At 5:06 μ.μ., Blogger Unknown

    Ελπίζω να είσαι καλά.

    (ο once upon a time δυωνανατέλλων)  
  • At 6:33 π.μ., Anonymous Katerina Kaskantiri

    Ονομάζομαι Κατερίνα Κασκαντίρη και είμαι δευτεροετής φοιτήτρια της Νομικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είμαι μόνιμο μέλος της Χρυσής Αυγής (Πυρήνας Κορίνθου), καθώς από Κόρινθο κατάγεται και διαμένει η οικογένειά μου που άλλωστε κατέχει τους Αλευρόμυλους Μάρρα. Θέλω να καταγγείλω τις διώξεις που υφίσταται η Χρυσή Αυγή, το μοναδικό αυθεντικό εθνικιστικό κίνημα από το σιωνιστικό αριστερό παρακράτος του Σαμαρά, συνεπικουρούμενο από μπάτσους & δικαστές. Προσπαθούν να φιμώσουν την φωνή της αλήθειας και να μολύνουν την Ελλάδα με τα αλλοδαπά λαθρο-ορκ, τους ανώμαλους ομοφυλόφιλους και τα υπόλοιπα όργανα της Νέας Παγκόσμιας Τάξης (αναρχοκομμουνιστικοαριστερά σκουπίδια). Δεν θα τους περάσει! Ψηφίζουμε όλοι Χρυσή Αυγή.  
Number of online users in last 3 minutes